Ada_CZ píše:Děkuji VŠEM za tipy!
Ten Fedor Prostějov vypadá velmi seriózně, zatím mě přesvědčil nejvíce. TOMe39: Chci se zeptat. Podařilo se Ti dokázat spojitost požáru s LPG systémem? Získat náhradu škody u servisu nebo pojišťovny? Nebo si skončil s prázdnou a bez auta...
Pravděpodobně máš zkušenost se systémem SGi BRC Lorenzo. V tomto případě se řídí ŘJ motoru nebo má vlastní jednotku?
Pepe: přeju teda kupu nervů. Nech si to celé vybrat a namontovat snad jinde...
Není to Lorenzo

, ale LandiRenzo. S Fedorem chybu neuděláš, jezdil jsem ve čtyřech autech přestavěných u něj, z toho jsem jedno vlastnil a jedno vlastním, ani s jedním nebyl problém.
Měl jsem už šest aut na LPG, vyzkoušel různé firmy, ptal se, sháněl informace, abych se vyvaroval problémů výše popsaných.
K té řídící jednotce: Jedná se o doposud nejmodernější systém, lpg vstřiky nemůžou být nikdy ovládány přímo řj benzínovou, protože délky vstřiků jsou jiné, dále je třeba upravit signál z lambda sond, protože výfukové plyny mají jiné složení a potom dávají špatnou odezvu. Další výhodou tohoto systému oproti starším verzím je to, že se startuje na benzín a přepne se automaticky na plyn po překročení 1500 ot/min jako dříve, tady se navíc snímá i teplota motoru, takže se přepne, až po ohřátí motoru. Trvá to sice trochu déle, ale v zimě v mrazu se tím zabrání tzv. podpálení ventilu, kdy smrsklý plyn, byť je to zimní směs má vyšší okt. číslo.
Toto vše má na starosti lpg řj, která je ovšem řízena původní řj.
A v tom je právě ten rozdíl od systémů se samostatnou lpg řj fungující dle nastaveného algoritmu, protože to nikdo nedokáže odladit tak dobře, jako původní řj.
A co se týče firem, které neznalým (jako jsem byl i já) nainstalují do auta s plastovým sáním klasický podtlakový systém ála Škodůfka 120 a tvrdí, že vše ohlídájí tzv. protišlehové klapky jsou hajzli svině kurwy a vydřiduši a od takových firem RUCE PRYČ!!!!
Viz kurwa největší, jistý pán Szotek z Horní Suché u Havířova.
Jinač souvislost požáru s LPG prokázána znaleckým posudkem (5000Kč).
Došlo ke zpětnému zášlehu, klapka jaksi zaspala a hořící lpg se dostalo až do vzduchového filtru a tam to vše začalo. Jinač fízli ani hasiči nevyřešili samozřejmě nic, pokud v tom někdo nezařve, tak je to nezajímá, proto tedy ten posudek. Taky to jsou pěkní lempli...
Pán Kurwa samo nic nechtěl uznat i po nátlaku právníka, uměl v tom chodit, pak jsem se dověděl, že těch zkurwených aut bylo více. Vím minimálně o dvou - jeden taxikář s Octávkou a jedna A8.....
Takže pak jedině soud (cca 6let), po tu dobu uskladnit a platit další a další znalecké posudky, právníky atd. a to vše s nejistým koncem...
Tak jsem se mu chtěl pomstít, podpálit auto, dům a celou jeho rodinu prodat do otroctví. Na to jsem se taky vysr... a vzal si z toho ponaučení:
LPG je sice o šetření peněz, ale pokud se to žene do krajnosti, tak člověk nakonec vždy prodělá.
