
Jen jako plátce mám benzín levnější než Ty E85... A to oficiálně, žádná levota...

počkej počkej počkejPoldav6 píše:Systém od bmwlux (a věřím, že i jiné...) funguje tak, že přídavná řídící jednotka upravuje signál z hlavní řídící jednotky. Je to taková smyčka, která neustále upravuje program, podle kterého běží motor. Trvá tedy stovky (až tisíce) km, než se motor začne chovat odpovídajícím způsobem. Počáteční nárůst spotřeby by měl klesat s tím, jak si řídící jednotka zvyká na jiné palivo. Že to tak je, mohu potvrdit.
Tady jde o to, že na bmwlux píšou "je možné tankovat i běžné palivo Natural 85, tak i E85". Chápal jsem to tak, že budu po přestavbě jezdit na čistý E85 a pokud pojedu na dovolenou, tak po cestě vezmu Natural a vše bude bez problémů. Takhle, aby si to zvykalo tisíce km a mezi tím to dělalo problémy je to pro mě naprosto nepoužitelné. Navíc, úspora při ředění paliva stylem trabant je ještě menší, nehledě na tu alchymii a starosti s tím.Poldav6 píše:A jak jsem psal, E85 čistý můžete tankovat hned od začátku. To byla v podstatě moje iniciativa, že jsem začal brát benzín do nádrže. Chtěl jsem se zbavit kontrolky emisí... Auto by si mělo zvykat na konstatní poměr benzínu a lihu aby si co nejdřív zvyklo. Ale tomu dodatečnému seřízení byste se stejně nevyhli (např. když po 1500km nezhasne kontrolka emisí, je třeba doladit)..
No na bmwlux říkali, že motor z E90 přestavují normálně a bez problémů, neslyšel jsem nic o tom, že by to nešlo. Chtěli za to asi 20 tisíc plus nádrž ethanolu "na ladění".Rejchy píše:Ty ale máš podle podpisu motor s přímím vstřikem,takže na E85 můžš stejně zapomenout protože to údajně nejde.A LPG taky nemá moc smysl,protože přestavba bude drahá a méně účinná než u nepřímovsřiku.
...A ještě jsem chtěl vyzkoušet jak funguje směs 1:1 do auta bez přestavby a nalil jsem 20 L E85 do prázdné nádrže u své 535i, na další benzínku na dotankování benzínem jsem málem nedojel.Po smíchání s naturalem to sice jelo,ale mělo to mnohem nižší výkon a při teplotách kolem nuly to bylo hodně znát.