Stránka 5 z 6

Napsal: stř 21.09.2011 10:44
od vlastnemec
Ahoj pánové, různě jsem hledal informace jak funguje zásuvka OBD a tak jsem vyčetl že na všech autech by měla být stejná, tedy samozřejmě od určitého data a našel jsem nějaké schémata propojovacích kabelů a piny byli stejné jestli je to škoda nebo BMW, tudíž mám dotaz proč by nemohl fungovat kabel pro škodu i ta čína VAG na BMW. Na netu je softu celkem hodně jak univerzálních třeba ScanMaster na všechny auta, tak Carsoft oba není problém stáhnout zadarmo a kabel stojí tři stovky i s poštovným.

Má někdo zkušenost, nebo mě vyvedete z omylu?

Napsal: stř 21.09.2011 15:28
od Fx
Jde o to, že OBDII je standard pro komunikaci. Je to zavedeno proto, aby nemuselo být milion interfaců pro komunikaci, ale pozor, spolehlivě se připojíš pouze k ŘJ motoru auta podporující daný komunikační protokol. Ostatní jednotky už je zas jiná káva.

Napsal: stř 21.09.2011 18:49
od vlastnemec
Fx píše:Jde o to, že OBDII je standard pro komunikaci. Je to zavedeno proto, aby nemuselo být milion interfaců pro komunikaci, ale pozor, spolehlivě se připojíš pouze k ŘJ motoru auta podporující daný komunikační protokol. Ostatní jednotky už je zas jiná káva.


Díky, ale nejsem z toho zrovna moudrý, jde oto jestli jsou stejný ty kabely a nebudou dělat problémy, ve čtení jednotek je důžetý program, jestli to dobře chápu.

Napsal: sob 24.09.2011 20:52
od magorcondoria
Carsoft kabel má procesor,je to zároveň HW klíč.Pokod nemáš K-line crack.
INPA stačí K-Line kabel třeba na nudu od VW ,na vag-com do verze 407.
ScanMaster je na kabel s ELM327 jen na auta OBD II a EOBD(USA od 1996 evropa 2000 benálek,diesel později) kompatibilní,pouze motory.

Napsal: úte 15.11.2011 19:32
od Rejchy
Má někdo zkušenost s těmi čínskými diagnostikami? Na ebay je jich plno a našel jsem i nějakou dražší,tak by mě zajímalo jestly má cenu si připlatit nebo ne.Budu to mít jen na čtení/mazání chyb,žádné kodování neplánuju :lol:

http://www.ebay.com/itm/BMW-1-4-0-Diagn ... p=mtr#shId

nebo


http://www.ebay.com/itm/BMW-1-4-0-Scann ... nt&vxp=mtr

Napsal: čtv 17.11.2011 11:49
od Rejchy
Nikdo? :lol:

Napsal: čtv 17.11.2011 13:24
od johnyfly1
ja som mal doma scanner ale 1.3.6... a mam e36 takze to slo hned prec na e39 to moze byt fajn...
nieje to az tak na diagnostiku ale skor na upravu jednotiek :roll:
diagnostika vyhodi len chybovy kod ktory sa da tazko zistit co znamena lebo cinania k tomu nedavaju majual s popisami kodov...ale inac mam doma nejake cinske diagnostiky a zatial funguju :D

Napsal: pát 18.11.2011 18:41
od Rejchy
Takže pokud budu chtít zjišťovat závady,tak je to na nic? V jakém formátu to ty chybové kody dává? Něco jsem vygoglil,ale nevím jestly je to k téhle diag.
Díky

Napsal: pát 18.11.2011 21:03
od johnyfly1
ja si to uz moc nepamatam a hlavne ja som mal 1.3.6...ako kod chyby potom vygooglis na nete ale ci to bude OK to neviem...
ale ako hovorim na zmeny v jednotkach to je OK...
na diagnostiku by som skor odporucal nejake ADS(resp OBD zalezi od auta) interface...ten pracuje i s BMW DIS a tam ti vypise chybu a da ti aj nejake moznosti co mas kuknut..a funguju tam aj live data a kodovat to tiez vie ale nie zas tak ako scanner :roll:

Napsal: pát 18.11.2011 21:28
od landys
Víc se mi to líbilo tady:
http://www.dealextreme.com/p/bmw-scanne ... -4-0-51768
http://www.dealextreme.com/p/carsoft-6- ... face-16549
Na tvé auto asi už moc ne, ale zajímavě vylepšili i http://www.dealextreme.com/p/elm327-blu ... ngle-16921
Rejchy píše:Má někdo zkušenost s těmi čínskými diagnostikami? ...

Napsal: sob 19.11.2011 18:21
od Rejchy
Ten carsoft vypadá dobře,chybové kody jsem na netu našel :lol: Jsou nějaké zkušenosti zdejších uživatelů? Co jsem vygoglil tak celkem spokojenost.

Napsal: ned 20.11.2011 00:23
od magorcondoria
Může te mít origo diag.s kabelem který se dá koupit za pár korun a řešíte Carsoft.Tady už nemá cenu něco radit.A že výgooglite chybu a bude to sedět, je mylná představa.

Napsal: ned 20.11.2011 22:09
od Rejchy
Ta origo diagnostika je co? Já prostě s diagnostikama nemám zkušenosti a proto se ptám,abych nekoupil něco co se mi bude leda válet v šuplíku.

Napsal: úte 22.11.2011 22:37
od magorcondoria
INPA stačí K-Line kabel třeba na nudu od VW ,na vag-com do verze 407.

Napsal: stř 23.11.2011 06:39
od johnyfly1
ten vsak na starsich autach nemusi ist :roll:

Napsal: stř 23.11.2011 08:41
od Fx
...a INPA není blbuvzdorná...

Napsal: stř 23.11.2011 17:34
od Rejchy
Tak ti díky :lol: ale je pravda že s diagnostikováním nemám zkušenosti,takže bych opravdu mohl něco povrtat.
Takže jáká diagnostika umí načíst chyby takovým způsobem,abych byl schopen určit závadu,nebo alespoň čeho se ta závada týká.Programování jednotek a úprava km mě nezajímá,ale pokud to bude umět tak se třeba časem přiučím.
Díky

Napsal: stř 23.11.2011 21:19
od magorcondoria
E36 umí.Pokud máš odvahu se vrtat v autě ,tak tohle zvládněš, stačí umět číst.Navíc na E36 nic s tímto programem nezkazíš.Je to pro INPA old car.Takže nic nenastávíš a nepřepíšeš.

Jen tlačítko adaptační hodnoty je nezobrazí ,ale smaže.Ale pokud ti brutálně neukazuje špatně nějaké čidlo tak nepoznáš změnu.

Napsal: čtv 01.12.2011 05:26
od twigac
pardon že vám do toho skáču ale pul hodiny tu čtu těch sedm stranek a snažim se to pochopit. Mám golfa 4 a VAG 304 a normalně mi to funguje.a jelikoz mam pořad problemy se svoji E36 325i r.v. 90 tak sem premyslel zda by se dala pouzit tato redukce (http://aukro.cz/adapter-profi-redukce-b ... 74973.html) na moji OBDII z VW a s pomoci nejakyho softwaru to zprovoznit.diky za odpoved...
z toho jak sem cetl taky tu diskuzi sem nejakej nesvuj a uplne sem se v tom ztratil.

Napsal: čtv 01.12.2011 22:57
od magorcondoria
Pokud nemáš kabel s optočleny, tak to půjde.