Stránka 5 z 6
Napsal: stř 21.09.2011 10:44
od vlastnemec
Ahoj pánové, různě jsem hledal informace jak funguje zásuvka OBD a tak jsem vyčetl že na všech autech by měla být stejná, tedy samozřejmě od určitého data a našel jsem nějaké schémata propojovacích kabelů a piny byli stejné jestli je to škoda nebo BMW, tudíž mám dotaz proč by nemohl fungovat kabel pro škodu i ta čína VAG na BMW. Na netu je softu celkem hodně jak univerzálních třeba ScanMaster na všechny auta, tak Carsoft oba není problém stáhnout zadarmo a kabel stojí tři stovky i s poštovným.
Má někdo zkušenost, nebo mě vyvedete z omylu?
Napsal: stř 21.09.2011 15:28
od Fx
Jde o to, že OBDII je standard pro komunikaci. Je to zavedeno proto, aby nemuselo být milion interfaců pro komunikaci, ale pozor, spolehlivě se připojíš pouze k ŘJ motoru auta podporující daný komunikační protokol. Ostatní jednotky už je zas jiná káva.
Napsal: stř 21.09.2011 18:49
od vlastnemec
Fx píše:Jde o to, že OBDII je standard pro komunikaci. Je to zavedeno proto, aby nemuselo být milion interfaců pro komunikaci, ale pozor, spolehlivě se připojíš pouze k ŘJ motoru auta podporující daný komunikační protokol. Ostatní jednotky už je zas jiná káva.
Díky, ale nejsem z toho zrovna moudrý, jde oto jestli jsou stejný ty kabely a nebudou dělat problémy, ve čtení jednotek je důžetý program, jestli to dobře chápu.
Napsal: sob 24.09.2011 20:52
od magorcondoria
Carsoft kabel má procesor,je to zároveň HW klíč.Pokod nemáš K-line crack.
INPA stačí K-Line kabel třeba na nudu od VW ,na vag-com do verze 407.
ScanMaster je na kabel s ELM327 jen na auta OBD II a EOBD(USA od 1996 evropa 2000 benálek,diesel později) kompatibilní,pouze motory.
Napsal: úte 15.11.2011 19:32
od Rejchy
Má někdo zkušenost s těmi čínskými diagnostikami? Na ebay je jich plno a našel jsem i nějakou dražší,tak by mě zajímalo jestly má cenu si připlatit nebo ne.Budu to mít jen na čtení/mazání chyb,žádné kodování neplánuju
http://www.ebay.com/itm/BMW-1-4-0-Diagn ... p=mtr#shId
nebo
http://www.ebay.com/itm/BMW-1-4-0-Scann ... nt&vxp=mtr
Napsal: čtv 17.11.2011 11:49
od Rejchy
Nikdo?

Napsal: čtv 17.11.2011 13:24
od johnyfly1
ja som mal doma scanner ale 1.3.6... a mam e36 takze to slo hned prec na e39 to moze byt fajn...
nieje to az tak na diagnostiku ale skor na upravu jednotiek
diagnostika vyhodi len chybovy kod ktory sa da tazko zistit co znamena lebo cinania k tomu nedavaju majual s popisami kodov...ale inac mam doma nejake cinske diagnostiky a zatial funguju

Napsal: pát 18.11.2011 18:41
od Rejchy
Takže pokud budu chtít zjišťovat závady,tak je to na nic? V jakém formátu to ty chybové kody dává? Něco jsem vygoglil,ale nevím jestly je to k téhle diag.
Díky
Napsal: pát 18.11.2011 21:03
od johnyfly1
ja si to uz moc nepamatam a hlavne ja som mal 1.3.6...ako kod chyby potom vygooglis na nete ale ci to bude OK to neviem...
ale ako hovorim na zmeny v jednotkach to je OK...
na diagnostiku by som skor odporucal nejake ADS(resp OBD zalezi od auta) interface...ten pracuje i s BMW DIS a tam ti vypise chybu a da ti aj nejake moznosti co mas kuknut..a funguju tam aj live data a kodovat to tiez vie ale nie zas tak ako scanner

Napsal: pát 18.11.2011 21:28
od landys
Napsal: sob 19.11.2011 18:21
od Rejchy
Ten carsoft vypadá dobře,chybové kody jsem na netu našel

Jsou nějaké zkušenosti zdejších uživatelů? Co jsem vygoglil tak celkem spokojenost.
Napsal: ned 20.11.2011 00:23
od magorcondoria
Může te mít origo diag.s kabelem který se dá koupit za pár korun a řešíte Carsoft.Tady už nemá cenu něco radit.A že výgooglite chybu a bude to sedět, je mylná představa.
Napsal: ned 20.11.2011 22:09
od Rejchy
Ta origo diagnostika je co? Já prostě s diagnostikama nemám zkušenosti a proto se ptám,abych nekoupil něco co se mi bude leda válet v šuplíku.
Napsal: úte 22.11.2011 22:37
od magorcondoria
INPA stačí K-Line kabel třeba na nudu od VW ,na vag-com do verze 407.
Napsal: stř 23.11.2011 06:39
od johnyfly1
ten vsak na starsich autach nemusi ist

Napsal: stř 23.11.2011 08:41
od Fx
...a INPA není blbuvzdorná...
Napsal: stř 23.11.2011 17:34
od Rejchy
Tak ti díky

ale je pravda že s diagnostikováním nemám zkušenosti,takže bych opravdu mohl něco povrtat.
Takže jáká diagnostika umí načíst chyby takovým způsobem,abych byl schopen určit závadu,nebo alespoň čeho se ta závada týká.Programování jednotek a úprava km mě nezajímá,ale pokud to bude umět tak se třeba časem přiučím.
Díky
Napsal: stř 23.11.2011 21:19
od magorcondoria
E36 umí.Pokud máš odvahu se vrtat v autě ,tak tohle zvládněš, stačí umět číst.Navíc na E36 nic s tímto programem nezkazíš.Je to pro INPA old car.Takže nic nenastávíš a nepřepíšeš.
Jen tlačítko adaptační hodnoty je nezobrazí ,ale smaže.Ale pokud ti brutálně neukazuje špatně nějaké čidlo tak nepoznáš změnu.
Napsal: čtv 01.12.2011 05:26
od twigac
pardon že vám do toho skáču ale pul hodiny tu čtu těch sedm stranek a snažim se to pochopit. Mám golfa 4 a VAG 304 a normalně mi to funguje.a jelikoz mam pořad problemy se svoji E36 325i r.v. 90 tak sem premyslel zda by se dala pouzit tato redukce (
http://aukro.cz/adapter-profi-redukce-b ... 74973.html) na moji OBDII z VW a s pomoci nejakyho softwaru to zprovoznit.diky za odpoved...
z toho jak sem cetl taky tu diskuzi sem nejakej nesvuj a uplne sem se v tom ztratil.
Napsal: čtv 01.12.2011 22:57
od magorcondoria
Pokud nemáš kabel s optočleny, tak to půjde.