Stránka 5 z 5
Napsal: ned 07.06.2009 21:09
od VlastikS
Musím se podělit, dálka naložený s 5m autovlekem 12,8l noha byla cihla na plynu ten vlek asi brzdil či co, samosebou někdy i pauzy v 90-100km/h víc bych to auto zadřel takže aspoň vím dlouhodobou spotřebu jako bych jel asi rychlosti průměrně 190-220km/h. Po této dlouhé jízdě jsem si nějak zvyk na rychlost mezi 90-110km/h he a spotřeba mi spadla po výmazu asi na 6,5l ale moc to nebude pravda, za chvilku opět couračky po městě a zvedne to zas na těch 7,5l.
Napsal: sob 22.08.2009 15:49
od brumlae34
Nevim , co proti nemu mate? Nejvetsi slabinou tds a td je clanek mezi volantem a sedackou ! Dnes uz se to mozna vi, ale kdo pred 10 lety jezdil stylem za studena prohrat a po dalnici schladnout? Ja mel 524td e34, najel jsem s nim cca70tkm (z 300000), slapal jsem mu za usi, az mi to nekdy bylo lito. Motor jsem tocil pres 5t a lital po dalnici 190km/h tahal za nim platonak na auta a vzdy bez problemu. Spotreba sla i pod 6, mesto do 8 a z vlekem tak 9.5l, pote jsem mel e34 tds , spotreba , jizdni rezim to same a hlavne jsem vzdycky vedel, ze me dovete na zpet. Ted mam 530d (142kw), musim rict ze je to o necem jinem, ale zase tady ty potencionalni opravy jsou cenove nekde jinde a vydrz uz neni takova... Bohuzel si BMW mnohdy kupuji lide co k tomu nemaji zadny vztah, nedaj do toho korunu a ty auta podle toho vypadaj... takze si nemyslim, ze by soudruzy s NDR udelali nekde chybu, mozna jen chteli auto a ne tank ! Nekdy i premyslim, ze bych se k e34 tds vratil, jen je problem najit nezhnilej srot, z ktereho by se dal udelat mazlik.
Tot muj nazor a zkusenost,