Stránka 5 z 7

Napsal: čtv 07.02.2008 11:56
od Pete
Hihi, no kdyby to po me cetl, tak by po naslednem rvaní na me asi ztratil hlas uplně :P

Napsal: čtv 07.02.2008 11:59
od fafejta
Lze teda tomu rozumět tak,že hodnoty předvstřiku v diagnostice VAG u vozidel VW v tzv.TDI grafu vyjadřovaných v pravoúhlých souřadnicích,kde na vodorovné ose se vyjadřuje teplota nafty a ve svislé ose se tedy vyjadřuje hodnota předvstřiku v mikrosekundách?

A kolik je tedy min. a max. předvstřik v miliontinách sekundy u BMW 530D dle vás pro představu?

Napsal: čtv 07.02.2008 12:14
od dist01
vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír

Napsal: čtv 07.02.2008 12:17
od dist01
minimalne je 9 a max 53

Napsal: čtv 07.02.2008 12:25
od fafejta
Pete píše:mikrosekundy, v mapach se uvadi cas, v uhlech by se museli prepocitavat a zase na cas a bylo by to nepresne, je to jen z davnych dob takovej zvyk :wink:

Pane inženýre nebo skoroinženýre Pete,prosim Vás vysvětlete mi jak se přepočítávají hodnoty předvstřiku v miliontinách sekundy na úhlové stupně,nebo nějaký srozumitelný návod.

Napsal: čtv 07.02.2008 12:26
od Pete
to už je nejakej řez primarnim grafem ne ? to nejsou jen dve hodnoty, ja to nikdy nedelal, ale podle me se musi vzdy pohnout s vice hodnotama aby se docililo stale balance spalování, no proste to nejde takhle zjednodusit dle meho nazoru, nevim :idea:
Ale vim ze tzv, "předvtřik" je lajcke slovo pro prvni fazi vstřikování paliva aby se docililo vrstvene smesi potrebne ke spalování pri vysokých tlacích a tyhle hodnoty budou vdycky jine od toho je tam ridici jednotka s milionama operaci.
Myslim ze se nikam touhle debatou nedostanem a šel bych na pifko spiš :wink:

Napsal: čtv 07.02.2008 12:30
od fafejta
dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?
Myslím z jednoho vstřikovače.

Napsal: čtv 07.02.2008 12:33
od fafejta
Pete píše:to už je nejakej řez primarnim grafem ne ? to nejsou jen dve hodnoty, ja to nikdy nedelal, ale podle me se musi vzdy pohnout s vice hodnotama aby se docililo stale balance spalování, no proste to nejde takhle zjednodusit dle meho nazoru, nevim :idea:
Ale vim ze tzv, "předvtřik" je lajcke slovo pro prvni fazi vstřikování paliva aby se docililo vrstvene smesi potrebne ke spalování pri vysokých tlacích a tyhle hodnoty budou vdycky jine od toho je tam ridici jednotka s milionama operaci.
Myslim ze se nikam touhle debatou nedostanem a šel bych na pifko spiš :wink:
To si studoval fakultu spalovacích motorů?Nejseš dnes náhodou za školou?

Napsal: čtv 07.02.2008 12:39
od Pete
nejsem ing.
podle otacek se vypočte uhlová rychlost a z doplneni znameho casu se dopocita uhel otoceni za daný čas, tedy pocatek vstriku.V pripade ze cas nula je v HU
Mam patrat po vzoreckach ? z hlavy je nevim aninahodou :-) jinak podotykam ze to nikam nevede.

Napsal: čtv 07.02.2008 12:41
od dist01
fafejta píše:
dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
A kolik se v mg vstřikuje z jednoho vstřiku třeba při volnoběhu a v plnym zatížení při provozní teplotě?
Myslím z jednoho vstřikovače.
myslim že u volnoběhu je tam nejak 6mg to jsem ted zaokrohlil udává se to přesně v mikro gramech max na vstřik je nejakych 76mg ja davam při tlaku turba 2500mbar 80mg

Napsal: čtv 07.02.2008 12:46
od momento
dist01 píše:vem si že je na vstřikovači 5 dírek, relativne dost velkych, zkus si do toho strčit hadičku s čističem na kotouče do násady tedy jen do samotného vstřiku uvydíš jak to bude cákat, ale ty třba potřebuje vstříknout jen 4mg paliva při 14000 barech a to je ku...va tlak a máš tam pet vekych dír
sorry, ale podle mně jsi trochu mimo... 14000barů?... jsi o řád mimo!!! a s výrazem že ve vstřikovači jsou dost velký díry taky nesouhlasím.... jsou dost malý a to z důvodu, že nemají naftu vstřikovat, ale rozprášit!!

Napsal: čtv 07.02.2008 12:52
od momento
úhlová rychlost je v=2*PI*n....ale bacha, ta je v RAD/s.... takže při známých otáčkách a hodnoty předvstřiku si dopočteš úhel, ten ale bude v RADIANECH, ne v úhlech

Napsal: čtv 07.02.2008 12:54
od fafejta
Díky

Napsal: čtv 07.02.2008 13:02
od Pete
hrdla trysek jsou prtavý proto se rozmery uvadi v mikrometrech a tlak v hrdle je vzdy vyssí než v lište a kolik to ted taky nevim :-) ale v barech bych nic neuvadel, delaji to jenom nemci, nevim co s tim proad maji rošťáci :D

Napsal: čtv 07.02.2008 13:06
od Pete
momento píše:úhlová rychlost je v=2*PI*n....ale bacha, ta je v RAD/s.... takže při známých otáčkách a hodnoty předvstřiku si dopočteš úhel, ten ale bude v RADIANECH, ne v úhlech
Pylný kolega :wink: klobouk dolu :D

Napsal: čtv 07.02.2008 13:07
od momento
je to tak, že výpočtáři používají jednotky Pa, ale v motorářské praxi se spíš mluví v barech..... často mají výpočtáři dost daleko od praktických motorářů :D

Napsal: čtv 07.02.2008 13:09
od momento
Pete píše:
momento píše:úhlová rychlost je v=2*PI*n....ale bacha, ta je v RAD/s.... takže při známých otáčkách a hodnoty předvstřiku si dopočteš úhel, ten ale bude v RADIANECH, ne v úhlech
Pylný kolega :wink: klobouk dolu :D
ne, ne, už dva roky jsem od Honzíka Macka pryč. ale dělal jsem u něj diplomku, takže jestli ty taky, tak kolegové vlastně jsme :D

Napsal: čtv 07.02.2008 13:16
od Pete
a ja mam dost daleko od obou oborů :D
JInak jsem tam 4 roky ůtočil, ted mam rok pauzu.Ale ja se vrátím 8) papir na hlavu se bude hodit

Napsal: čtv 07.02.2008 13:18
od momento
jestli máš za sebou 4 ročníky, tak bych se vrátil.. protože ten 5. byl asi nejvíc v pohodě za celý studium :wink:

Napsal: čtv 07.02.2008 13:30
od Pete
Já vím, byla hloupost se nevracet.Jen s praci dohromady to pujde malinko vic ztuha.