Podobne jako u teorie plynu plati rovnice p*V=r*T tak v nejakem podobnem vztahu jsou u motoru vykon, zivotnost, cena, spotreba a emise. Pri soucasnem stavu technologii je mozne vyrobit motor bud vykonny, dlouzhozivotny a drahy nebo vykonny, levny ale s intervalem vymeny motoru s olejovou naplni
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW vs ALFA
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 6000
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Padla tu zminka o cene. Kdyby mela mit GTA stejny vykon jako M3 a stejnou zivotnost jako M3, bude i cena velmi podobna M3
Podobne jako u teorie plynu plati rovnice p*V=r*T tak v nejakem podobnem vztahu jsou u motoru vykon, zivotnost, cena, spotreba a emise. Pri soucasnem stavu technologii je mozne vyrobit motor bud vykonny, dlouzhozivotny a drahy nebo vykonny, levny ale s intervalem vymeny motoru s olejovou naplni
Proc je M3 priblizne dvakrat drazsi nez GTA? Odpovim si sam: Protoze ma mnohonasobne vyssi zivotnost!
Podobne jako u teorie plynu plati rovnice p*V=r*T tak v nejakem podobnem vztahu jsou u motoru vykon, zivotnost, cena, spotreba a emise. Pri soucasnem stavu technologii je mozne vyrobit motor bud vykonny, dlouzhozivotny a drahy nebo vykonny, levny ale s intervalem vymeny motoru s olejovou naplni
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
Bombarder
- Registrovaný
- Příspěvky: 2111
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 59
- Kontaktovat uživatele:
nerekl bych, ze by to vydrzelo 500km. treba hayabusa. 1300ccm, vykon tusim kolem 174ps. a dela se jako seriovka. u te 1.8 by by vykon jinde a vydrz urcite srovnatelna.mayklmaykl píše:japanezi by tech tri sta kuli udelali bez turba a vetsich problemu z 1.8l motoru.
hmm to by dnes umeli ve skodovce i v koreji ale za cenu výdrže 500km..možná
pokud se podíváš do historie bmw tak nekdy v roce 1974 u bmw zkouseli vyvinout co nejvyšší litrový výkon a dostali se na 780PS v roce 86 už byli na 1500PS...jde spis o to bahno co to ma udržet okolo.ted jsem nekde cetl ze bawo motory prechazej z puberty do dospelosti nekde na 100 000:-)
takze ve vykonu problem nevidim spis o výdrži a těch barelech benzinu co by to sežralo stačí 1,8 koktávka nebo TT ve standartu nedejbože upravená na 250 kobyl....kamosovi papá průměr 20l/100km.
k tomu, ze nekdo neumi vyrobit nejaky motor?? no nevim, jestli to je v dnesni dobe pro takove automobilky s tradici az tak slozite. zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze to je strategii firmy nebo tim, ze ten vykonny motor z alfy pochazi z mene vykonneho, s kterym nebylo do budoucna pocitano, ze se bude vyrabet i s jinou modifikaci a tim padem neni po konstrukcni strance moc vhodny..
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Podle me nejde jen o vykon a kroutak - jde tam asi i o jejich prubeh, zatah z ruznych otacek, hmotnost, zvuk a celkovou charakteristiku motoru. Tenhle alfacky 3,2 V6 z GTA byl ve vsech testech hodnoceny vyborne jako jeden z nejlepsich motoru vubec - jako "male Ferrari".Bombarder píše:
nerekl bych, ze by to vydrzelo 500km. treba hayabusa. 1300ccm, vykon tusim kolem 174ps. a dela se jako seriovka. u te 1.8 by by vykon jinde a vydrz urcite srovnatelna.
k tomu, ze nekdo neumi vyrobit nejaky motor?? no nevim, jestli to je v dnesni dobe pro takove automobilky s tradici az tak slozite. zatim me nic nepresvedcilo o tom, ze to je strategii firmy nebo tim, ze ten vykonny motor z alfy pochazi z mene vykonneho, s kterym nebylo do budoucna pocitano, ze se bude vyrabet i s jinou modifikaci a tim padem neni po konstrukcni strance moc vhodny..
Ale nechci se hadat, jasne M3 melo v roce 92 z 3litru 286 koni a alfa ma v roce 2004 z 3,2 250 koni:) myslim ze jim o vykon ani az tak nejde, obe GTA (147 i 156) maj problem prenest i tech 250 kobyl na silnici pres ty predni kola, myslim ze vetsi vykon by jim byl uplne na ho.. proto se zrejme soustredili na to ostatni. Popravde nikdz jsem v GTA ani M3 nejel, vsechny me znalosti o techhle autech jsou z casopisu takze muze byt vsechno uplne jinak...
Jo a jeste neco, pristi generace 156 (157) bude mit seriove pohon 4x4 s tim ze 60% vykonu pujde na zadek:) uz aby to bylo, to je presne to co jim ted chybi:)
-
mayklmaykl
- Registrovaný
- Příspěvky: 159
- Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
parada u alfy jdou do sebe
podle me kolem te hayabusy-kolik stoji...kolik vydrzi dobry ale presne o tom to je...ma to 2 kola o tisicpetsetdevedset technologii min nez auto a stoji to jak koktavka.
krom toho nevime na kolik je dimenzovanej podvozek 156ky ,aby taky udrzel vykon pres 300koni apod.
nekde jsem cetl ze prej kdyz se u 156 JTD hodne nacipuje motor tak prvni pazvuky z predni napravy jdou uz po 7000km jestli je to pravda kdo vi.myslim ze to bylo 170PS a 400nm???nevim
podle me kolem te hayabusy-kolik stoji...kolik vydrzi dobry ale presne o tom to je...ma to 2 kola o tisicpetsetdevedset technologii min nez auto a stoji to jak koktavka.
krom toho nevime na kolik je dimenzovanej podvozek 156ky ,aby taky udrzel vykon pres 300koni apod.
nekde jsem cetl ze prej kdyz se u 156 JTD hodne nacipuje motor tak prvni pazvuky z predni napravy jdou uz po 7000km jestli je to pravda kdo vi.myslim ze to bylo 170PS a 400nm???nevim
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...mayklmaykl píše:parada u alfy jdou do sebe![]()
podle me kolem te hayabusy-kolik stoji...kolik vydrzi dobry ale presne o tom to je...ma to 2 kola o tisicpetsetdevedset technologii min nez auto a stoji to jak koktavka.
krom toho nevime na kolik je dimenzovanej podvozek 156ky ,aby taky udrzel vykon pres 300koni apod.
nekde jsem cetl ze prej kdyz se u 156 JTD hodne nacipuje motor tak prvni pazvuky z predni napravy jdou uz po 7000km jestli je to pravda kdo vi.myslim ze to bylo 170PS a 400nm???nevim
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
No 2,4jtd přes 200 kobyl, to už musí bejt hoodně načipovaný... Zajímalo by mě, proč když jsme byli na těch sprintech, tak se žádná JTD nevydala reprezentovat diesely od Alfy... A že tam JTD byli...Martyn píše:Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...Lukke píše:No 2,4jtd přes 200 kobyl, to už musí bejt hoodně načipovaný... Zajímalo by mě, proč když jsme byli na těch sprintech, tak se žádná JTD nevydala reprezentovat diesely od Alfy... A že tam JTD byli...Martyn píše:Hodne nacipovany jtd maj 200+ koni, normalni chiptuning na 2,4 je 180 koni (Bitpower), ale rekli mi ze to umi i na tech 200 a vic kobyl...
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Neříkám, že proti mně, ale taky tam byli další diesely od BMW... Jedou na sprinty a pak stojí na parkovišti. Jakej je to mazec by posoudil třeba LukasH se svojí 325tds, která mu jede fakt výborně...Martyn píše:Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...
-
Marty_
- Registrovaný
- Příspěvky: 1732
- Registrován: úte 08.02.2011 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ok casem se taky na chip chystam, ale bohuzel mam ted turbo v opravne (je uplne ko - na repasi) takze az spravim turbo a zase neco usetrim tak pujdu na chip a muzem zasprintovat s Lukashem:) Myslim ze by to mohl byt zajimavej souboj:o) Ovsem bohuzel to chvili potrva (to turbo bude dost mastny:( ) njn Alfa - to auto je rok 99 (provoz 2000) najeto 90k km a takhle se vy*ere:(Lukke píše:Neříkám, že proti mně, ale taky tam byli další diesely od BMW... Jedou na sprinty a pak stojí na parkovišti. Jakej je to mazec by posoudil třeba LukasH se svojí 325tds, která mu jede fakt výborně...Martyn píše:Tak to fak nevim, ale seriove jtd by proti tobe nemelo stejne zadnou sanci... V serii 140 kobyl (do roku 2001 tusim) sice jede hezky ale zadny velky divadlo... Zato s tim chipem je to fakt mazec, jel jsem v nachipovany 166 2,4 jtd na tech 180k a fakt jsem nechapal a to je o o dost vetsi a tezsi auto nez 156...
-
mkalous
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Klubové ID: 64
- Kontaktovat uživatele:
no, protdal jsme včera svoje mazla, ale chystam se na noveho, tak jsem se ptal pro informaci, protoze kola jsou to hezka..... ty je mas snad zbytecně a valej se ti na zahradě???Baxon píše:origo BMW, máš o ně zájem?mkalous píše:co to je za elektrony? Teda, zajímá mě jejich výrobce......gamers píše:a moje nove bawko
-
Baxon
- Registrovaný
- Příspěvky: 2225
- Registrován: pon 14.04.2003 00:00
- Bydliště: Bedřichov
- Klubové ID: 208
- Kontaktovat uživatele:
díky LukkeLukke píše:Vypadá to samosebou na 17.mkalous píše:Velikost??? (těch kol, samozřejmě)![]()
![]()
Mooc pěkný baxone.
Jasně 17" předek 235/45-17, zadek 255/40-17
než jsem je dal na jaře na káru, tak jsem si s nima pohrál
vyčistit kyselinou a když byl bordel pryč, tak nastoupilo TEMPO
vopruz na celej den
na e39 bych radši viděl 18"
- Přílohy
-
- kola 39.jpg (70.74 KiB) Zobrazeno 1167 x
-
Lukke
- Registrovaný
- Příspěvky: 1010
- Registrován: úte 11.03.2003 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Klubové ID: 1930
Baxone to jsi je fakt vyčistil jen Tempem? Já s těma mýma musim taky něco udělat, je v nich nějak zažraná špína a nevim jak to vyčistit. Každopádně ty tvoje vypadají jako nový. Exklusivní. 
Ty moje prostě už nejsou tak blejskavý jako bejvaly:
http://www.notecka.cz/bmw/images/HPIM3317.JPG
Ty moje prostě už nejsou tak blejskavý jako bejvaly:
http://www.notecka.cz/bmw/images/HPIM3317.JPG
