
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
JAK JE TO S BMW 316i???
...no ja se snazil neco vymyslet, dokonce jsem to sem i psal, ale nejak se to nepodarilo realizovat...trochu mi do toho vlezlo zkouskove, ale kazdopadne jsem pro cokoliv. Nicmene jedu tento vikend do Pribrami, kde se nas, doufam, setka vice z BMW klubu...viz nejblizsi akce....
Pristi tyden klidne muzeme neco svolat...treba streda k veceru????
Pristi tyden klidne muzeme neco svolat...treba streda k veceru????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
no kua uz sem si rikal ze bych je do te Pribrami.....ale nic.....bych se tam dlouho trtkal....mi to vubec nejede........mam co delat abych v kopci predjel favorit ktery ridi nejaka marka a v 70 toho ma plne bryle.......na maximalku tak 160 a to se musim rozjet z kopce......pac to v tech vyssich otackach po chvilce prestane tahnout.........uz zadne zavodeni
( btw. nemuze to byt ocpany vzduchovy filtr nebo neco podobneho?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal TOMAS
Dobrej nápad!Blááááááááááázen
Vám se nelíbí vytuningovaný bavítko 316i?
316i je opravdu málo a nic na tom neušetříš když vezmeš tento model! Jinak nevýhody Compactu tu byly už několikrát popsány-ve zkratce: podvozek E30, přístrojovka něco mezi E30 a E36, a ten vzhled kterým hodně lidí pohrdá!
Teď si budu protiřečit ale zrovna tu jednu mooooooc pěkně poladěnou 316i mám - M-kové spojlery, 17 kola a tak - zítra přidám fotku nebo mi pošli mail!
Originál zaslal TOMAS
Nevím, jak je to s 5-řadou ale tu bych doopravdy nechtěl.(nic proti tomu, že ho máš!).
325 td, zatím pro mě ještě drahý.... mít ve 20 325tds, celkem přepych( i když jsou tací, co ho maj:P
No on je prepych mit v tehle zemi jakekoliv auto ve dvaceti letech, pokud te nesponzoruji rodice a nebo nemas svuj byznys...
Je na hovno rvat do auta prachy a nemit na to pozvat holku na veceri. Znam takove borce a lito mi jich neni, kdyz je nekdo maser a pritom smrdi korunou. Tim samozrejme nemyslim tebe, protoze te neznam.
Ale pokud chces jete slusne auto, tak pocitej dlouhodobe MINIMALNE 6-8 tisic mesicne ze te to bude stat. Pokud ho nechces jenom na masirovani o vikendech ale na jezdeni a na fun (coz od BaWa muzes ocekavat -ale aspon teda ten sestihrnek, prosim te, nech si poradit). Mam na mysli vsechny slusnejsi znacky aut, ne jenom BMW.
Neni to jenom o spotrebe a o pojistce. To bys to auto mohl po roce hodit ze skaly...
No a pokud budes chtit zazit fakt velkou prdel v aute? Tak BMW M3, ale tam ty naklady na provoz jsou uplne nekde jinde, ale vubec toho nelituju.
Originál zaslal Baxon
Jestli chceš malou zákonou, koukáš na spotřebu a ještě se povozit v BMW. Jdi do 318i, M43, 93-98, 85kW. Co by jsi jako 316kou získal :dunno:?
Známej co měl 316i byl spíš nasranej než spokojenej, ale to samozřejmě přiznal až když to dal pryč.
Porovnej si sám.
http://www.bmwklub.cz/index.php?sekce=modely&klub=e36
A z 6válů bych radši teda 325i. Oproti 320i ve spotřebě teda nic moc rozdíl, teda skoro žádnej, pojistka stejná a ta dva a půlka teda jede znatelně líp.
Na druhou stranu, než o lítanou 325 v základu, to radši hezkou, vybavenou 320-ku.
No a tady máš návod - výbava a stav především. Ten motor už bych tak neřešil (mimo 316i).
Koupíš 316i s malou spotřebou, ale nic moc stav a narveš do ní peněz, že by jsi to s 325 ani neprojezdil
Tak přemýšlej![]()
S tou spotrebou to tak jednoduchy neni. Jezdil jsem s 320 i 325 a papirove malej rozdil, ale ve skutecnosti??? 2-3 litry. U M-ka je papirove spotreba malinko vissi nez u 325, ale realita je jina, a to podstatne.
Doporucuju 320i s vanosem a nebo 323i
Jinak 316 a 318 ani zadarmo, bych se asi posral nudou, a nechapu proc ma clovek jezdit v BMW a byt kvuli tomu nasranej...

Originál zaslal Martinéz
ja taky nevim, proc chces vedet, jak to chodi. vzdyt u 316i chodi stejne jako u 325i. u 6ti cylindru nemusis bejt automechanik, nemusis mit nehorlavou kombinezu ani nic podobnyho. podivej na me...mne je 18, diesela mam 3 mesice a uz bych obcas byl rad za rychlejsi (nerikam, ze to nejede), provoz utahnu skoro bez problemu a navic si nemyslim, ze za nejaky polozky krom par korun v nafte usetrim. proste, pokud nejdes do 4.0l, je provoz SKORO stejnej...
proste, kde platis trochu vic, tam se to auto odvdeci lepsim pojezdenim..
jo jo:gobeer: :bigok:
Originál zaslal TOMAS
dj.tozi@centrum.cz
a co povezenicko v Mku, aby te presla tahle blbost o ctyrvalci a compaktu???:)
Originál zaslal Ocasek
JFK ::no pokud te nesponzoruje family a nemas ani job tak je to fakt prepych mit karu ve dvaceti (vlastne kdykoli..) protoze fakt nevim kde na ni chces vzit
vyhrat v lotynce?mozna 1 ze 100 000...
mno, jak podstatnej je rozdil ve spotrebe 325i a Mka?
samozrejme brano, ze to zrovna nekosis 250km/h![]()
ve stejnym zpusobu jizdy tak 2-4 litry, ale tam kde ma 325 strop je m-ko nekde v polovine moznosti (pruznost motoru ap) a tam teprve zacina ten spravny tanec (a vir v nadrzi:)):gobeer:
ale jak jsem rekl, kdo se mnou jezdil pravidelne a casto, nelituje, a ja taky neee:):D
Originál zaslal Ocasek
kdyz bych mel svoje auto snu tak bych prekousl i kolem 25l ... teda pokud bych nemel diru v kapse.. a jakoze s timle asi jooo
jinak - chtel sem vedet spis konkretnejsi hodnoty pac nemam moc konkretni predstavu o spotrebach![]()
Na to je jednoducha rovnice: Nikdy nebudes uplne spokojenej s vykonem auta. A cim vic jses spokojenej, tim vic te to stoji.
Originál zaslal JFK
Na to je jednoducha rovnice: Nikdy nebudes uplne spokojenej s vykonem auta. A cim vic jses spokojenej, tim vic te to stoji.
netvrdil bych ze nikdy nebudes spokojenej s vykonem auta... spis bych to rekl jinak - budes, ale nevis, na jak dlouho...

a ja se ptal na konkretni

