Stránka 5 z 93
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 20:29
				od vlastnemec
				No když to tak čtu (chyby, baterie,...) určitě se Ti vyplatí zaplatit Xtis třeba JároviX (sorry nevím jak vyskloňovat), aby přijel a nabodl, ušetří Ti třeba i 100tis v následných opravách, nebo se dá cena sklepat na základě nelezených chyb, které potom vyřešíš levnějc mimo BMWservis. Já už bych to jinak neřešil, šetřím a šetřím na sedmu a jak bude hned volám JaraX.
Jinak já mám 3.0d 160kw m57n v X5 a auto taky není zrovna lehké a jede perfektně, v době kdy jsem kupoval prostě 8V nebyl, ale já si ho splním v sedmě (teda pokud mi ji žena nesebere a mě zůstane X5.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 20:54
				od hurvajs77
				JaraX píše:730D je lenochod takže předpokladam že jezdíš "pomalu", ale mě prostě auta co ve 200 netáhnou vubec nebaví.
Ani bych nerekl JaraXi. Jsou dny kdy jezdim podle predpisu, ale zacinaji prevladat dny, kdy jezdim rychle - rychle rozjzdy a krom 50 ve meste na to seru. S autem jsem jel cca 245 coz je na nase silnice plne dostacujici. Hodne dela ale i nafta, pokud natankuji Verva Diesel, je auto mnohem zivejsi. Samozrejme se nevyrovna 745 nebo 760. Pristi auto bude asi silnejsi a benzin, ale i s 730d jsem opravdu spokojen.
 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 21:00
				od hurvajs77
				a jeste pro jistotu dodam, ze jsem mel s ex-pritelkyni cca 2 roky sluzebni Skoda Fabia Combi 1.4 TDS (ci to je), klasika bez turba, takze po dalnici 170 a byl jsem rad, misto koni snad jeste osly... Takze jsem se ted namlsany 730d, ktera fakt tu silu ma i ve 170. Samozrejme ne jako 760. A uprimne, jedno kratke svezeni (z Kunratic do Pruhonic a zpet) se Snejkovou 760 me hodne nahlodalo, ale rekl jsem si, ze odolam... 

. To fakt neni auto, to je letadlo. Pak uz by clovek stejne musel mit jen 760 nebo opravdu nejaky sportak, coz se mi nelibi (mozna M5)
 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 21:14
				od items
				nj presne ako pises ja som pohodovy vodic ja nechodim 200 a v meste tiez  nejazdim ako pretekar 

 vychutnavam si jazdu  
No je problem ze dianostiku nezozeniem volal som chalanovi co ma jednu ale v servise a tam nemam ako doniest auto ( s tym servisom ratam ze do neho vrazim este po kupe xyz penazi ) ale to ci by som kupil auto co uz ma po vymene -3000km alebo este je pred vymenou +3000 tak ci tak by som vymenil olej filtre atd.
mne len islo o to ci je to nromalne u bmw ak stoji v bazare dva tri tizdne ze sa mu vybije bateria a potom svieti airbeg 
( inac auto ma servisnu historiu kompletnu v tempus bavaria ) len posledna nebola robena lebo to mal niaky pan co kupoval uz nove tak do toho nechcel vrazat " hold ver never " :/
 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 21:48
				od JaraX
				hurvajs, 
ale nejde jen o výkon, ale i rozložení výkonu, prostě 730d táhne v malym rozsahu otáček a to je nekomfortní, navíc i spotřeba je vyšší, prostě i kdyby se to neposralo tak se nedostaneš na naklady 745i v LPG, ale ono se to posere, takže naklady šileny, další věc je to že na volnoběh se to auto třepe a jde prostě poznat že běží motor. převodovka má nížší životnost. není tomu jedno co dotoho natankuješ, takže až budeš tankovat třeba v makedonii tak budeš porsranej co bereš za palivo. prostě benzín na LPG je benzín na LPG. jednou to pochopíš.
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 21:54
				od hurvajs77
				jak se uz psalo drive, serviska je dnes jen kus caru papiru. Nic neznamena (a jak znam a vidim kvalitu autorizovanych servisu v CR, tak je to nedostatek nez plus)
			 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 22:21
				od items
				Diky za odpoved velmi ma to potesilo 

 ironicky 
 
ako k tomu lpg a celej tejto problematike alebo ako to nazvat mam svoj nazor ale racej pomlcim. 
Este raz dakujem vsetkym ktori mi napisali priame odpovede na moje otazky urcite neboli posledne 

 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 22:27
				od JaraX
				škoda že v košicich nemate nic zajimavyho, dorazil bych s diagnostikou 
 
 
jinak opravdu dobře zvaž co kupuješ, do e38 ve špatnym stavu není problem narvat i 100tkč, obzvlášt do těch naftovych. jakou máš cenovou realci? zkus se podívat po nečem v německu.
 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 22:41
				od jarda
				Do naftové e38 není problém narvat 100tis ani když je v dobrém stavu 

 (nemluvě o e65..)
 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 22:52
				od davcity
				no to se mám teda na co těšit 

 
			
					
				
				Napsal: úte 26.06.2012 23:00
				od items
				ale su tu pekne zeny to by mohlo stacit 

 a na cechov tu priam letia 
 
tak e65ku kupujem cena do 13000 rozhodoval som sa medzi timito 
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/740-d-id3275761.html
 a
http://bmw-rad-7.autobazar.eu/730d-id3424113.html
rozhodnutie padlo na tu 730d jasne cena je nizka vybava podla mna slusna niekde bude hacik pocitam ze do toho este vrazim ale co som pobehal tu na svk zopar sedmiciek no ziadna slava co sa tyka vybavi a zasa social nechcem kupovat to si kupim rovno trebarz oktaviu jednotku 

 aspon moj nazor
ked som mu slapol na krk tak nic nekopalo ani nevrcalo siel som aj po rozbitej ceste nic nebuchalo z naprav vsetka elektornika ktoru ssom vedel ovladat s mojimi znalostmai isla
akurat na 730tke boli tlmice na dvihanie kapoti v tahu ale to ma netrapi 
na 740tke zasa nesiel kufor ze vraj olej vyteceny co osm aj videl v zadnom svetle ako si tam zblnkal a ta 740tka uz aj klepala clekom
 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 07:50
				od JaraX
				a seš si jistej že ta 730D ma vybavu? ověř si jeslti ma dynamic drive, EDC a Logic 7, bez toho to nekupuj, ale podle zadních sedaček by tam něco byt mohlo. 
Ona hlavní problem je nafta, benziny maj dycky vyšší vybavu a většinou i lepší stav. každopadně u naftove E65 si odlož aspon 3-4 tisice eur na připadny servis.
hod se Vin te 730d, vypíšu ti vybavu, na tu 740D se vykašli rovnou
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 18:24
				od items
				no dinamic drive to ma ale nema to edc hoci neviem ci sa to da mat bez edc ten dinamic drive  a logic 7 to nema  som pozeral v servisnej knizke ma tam vitlacenu vybavu a vinko je  ja ju mam aj prelozenu a jo vsimol som si benzin ma lepsiu vybavu ale tak  nevime preco ma to taha k nafte uvidime moznnoa spalim ...inac preco mi hlasi signalkkuairbegu ? je to tim ze auto dlho stalo alebo ...?
Dakujem
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 18:40
				od roti
				jako urcite nema 160tkm! 7er, nafta a rv 2003? Ta bude mit hodne pres 300tkm. A poprve vidim na e65 zasterky, fuuuuj 

 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 18:49
				od items
				tie zastierky idu hned dole ..tak neviem tolko ukazovalo na pristrojovke neviem ci to bolo stahovane ale podla sedaciek a volantu to vyzeralo na tych cca 160 000 ale neviem no pozeral som 7er  co maju cez 200 000 a boli podstatne horsie v inetriery sedacky volant a ostatne veci tak enviem no
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 21:12
				od roti
				u bmw to dle introse moc nepoznas, pokud teda nema 700tkm 

 jinak sedma pekna.
 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 21:54
				od items
				ako v tomto co mam ja skusenosti co som obehal sedmicky nad 200 000 mali vsetky zvlnenu kozu na vodicovej strane aj osuchane boky a odrete volanti alebo aspon tie tlacitka na sport rrezim ...a tieto dve + este jednu co som bol pozriet tak tie mali napnutu kozu este a aj volant este nebol zodati natolko ... to len moj postreh ale nevilucujem stacanie alebo ine obchodne taktiky... sa tesim ked jaraX nahodov zabludi do Kosic ze neico pospekulujeme pozreme a podobne som pocul ze prevodovka sa da niako "resetnut" ze sa uci na styl jazdy daneho vodica ( ci uz to je alebo nie je pravda neviem )
Mna len stale sere ten airbeg preco svieti
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 21:56
				od jarda
				Protože když se jednou zapíše chyba airbagu, tak už kontrolka nikdy nezhasne, dokud se chyba diagnostikou nesmaže. Aspoň na všech starších modelech, tak předpokládám, že i u e65.
			 
			
					
				
				Napsal: stř 27.06.2012 22:52
				od JaraX
				nic moc ta vybava, ale aspon ma Logica a DD, 
nejvíc by mi tam chybělo EDC, 
DVD changer si doděláš. 
  Údaje k vozidlu  
 
 Druh  Hodnota 
 Kód typu  GM21 
 Typ  730D (EUR) 
 Série E  E65 () 
 Série  7 
 Konstrukce  LIM 
 Řízení  LL 
 Dveře  4 
 Motor  M57/TU 
 Obsah válců  3.00 
 Výkon  160 
 Pohon  HECK 
 Převodovka  AUT 
 Barva  TITANSILBER METALLIC (354) 
 Čalounění  LEDER NASCA STEINGRUEN (U6GN) 
 Výrobní datum  2002-09-30 
 
  Zvláštní vybavení  
 
Kód  Název (rozhraní)  Název (ETK) 
S229A  DYNAMIC DRIVE  Dynamic Drive 
S239A  LM RAEDER/ VIELSPEICHE 94  BMW kolo z leh. sl. vícepaprskové 94 
S302A  ALARMANLAGE  Zabezpečovací systém 
S320A  MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL  Odpadnutí modelový tah písma 
S323A  SOFT-CLOSE-AUTOMATIK FUER TUEREN  Měkké autom.zavírání dveře 
S415A  SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE  Protisluneční roleta zadní 
S416A  SONNENSCHUTZROLLOS  Protisluneční roleta zadní/boční 
S423A  FUSSMATTEN IN VELOURS  Rohožky velur 
S428A  WARNDREIECK  Výstražný trojúhelník a spojovací taška 
S430A  INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND  Vnitřní/vnější zrcátko s aut. stmíváním 
S431A  INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND  Vnitřní zrcátko automaticky stmívatelné 
S438A  EDELHOLZAUSFUEHRUNG  Provedení z ušlechtilého dřeva 
S441A  RAUCHERPAKET  Kuřácký paket 
S442A  GETRAENKEHALTER  Držák nápojů 
S453A  AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN  Klimatizovaná sedadla přední 
Kód  Název (rozhraní)  Název (ETK) 
S454A  AKTIVE SITZBELUEFTUNG IM FOND  Klimatizovaná sedadla zadní 
S456A  KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR  Komfortní sedadlo s pamětí 
S460A  KOMFORTSITZE IM FOND, ELEKTRISCH  Komfortní sedadlo zadní elektricky nast. 
S488A  LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER  Bederní opěrka řidič a spolujezdec 
S494A  SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER  Vyhřívání sedadla řidič/spolujezdec 
S496A  SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE  Vyhřívání sedadla zadní 
S502A  SCHEINWERFER-WASCHANLAGE  Ostřikovač světlometů 
S508A  PARK DISTANCE CONTROL (PDC)  Parkovací zařízení (PDC) 
S521A  REGENSENSOR  Dešťový senzor 
S522A  XENON-LICHT  Xenonová světla 
S534A  KLIMAAUTOMATIK  Automatická klimatizace 
S601A  TV-FUNKTION  TV funkce 
S609A  NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL  Navigační systém profesionální 
S630A  AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER  Autotelefon s bezdrátovým sluchátkem 
S672A  CD WECHSLER 6-FACH  CD-měnič 6 disků 
Kód  Název (rozhraní)  Název (ETK) 
S677A  HIFI SYSTEM PROFESSIONAL  Hi-Fi systém profesionální DSP 
S691A  CD-HALTERUNG  CD-držák 
S785A  WEISSE BLINKLEUCHTEN  Směrová světla bílá 
S863A  SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA  Obchodnický seznam Evropa 
S874A  FUNKFREQUENZ 434 MHZ  Vysílací frekvence 434 MHz 
S879A  DEUTSCH / BORDLITERATUR  Dokumentace k vozidlu německy 
S896A  TAGFAHRLICHTSCHALTUNG  Spínání denních světel 
 
  Sériové vybavení  
 
Kód  Název (rozhraní)  Název (ETK) 
S202A  STEPTRONIC  Steptronic 
S216A  SERVOTRONIC  Servořízení-Servotronic 
S245A  LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH  Nastavení sloupku řízení elektrické 
S261A  SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE  Boční airbag pro cestující vzadu 
S548A  KILOMETERTACHO  Kilometrový tachometr 
S650A  CD-LAUFWERK  CD-mechanika 
S851A  SPRACHVERSION DEUTSCH  Jazyková verze německy
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 28.06.2012 15:15
				od items
				no tak ta 740d mala edc a bol som sa previes v sport aj v comfort a nevidel som niaky rozdiel ci edc alebo nie a v jednej 730d tiez bolo co som skusal  tam sa my to zdalo lepsie ale nevadi ja som hlavne chcel odvetravane a vyhrievane sedacky.
Aha a ta kontrolka svieti koli tej vybitej baterii ci niakej poruche ? ( to len tak informativne)
mne skor ako dvd ktore nepozeram ani doma by sa zislo otvaranie kufra a zataranie ( na tlaitko myslim)
inac Diky jarax mas u mna pivo ked navstivis Kosice 
 
Potom este napisem co vypisuje za chyby-poruchy lebo z niektorych som debil:D