Stránka 5 z 7

Napsal: stř 25.06.2008 11:53
od jirikuchytil
Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří

Napsal: stř 25.06.2008 11:55
od jirikuchytil
samozřejmě 525 TDS :-)

Napsal: sob 26.07.2008 22:02
od tukan
jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří


"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!

Napsal: sob 26.07.2008 22:59
od jirikuchytil
tukan píše:
jirikuchytil píše:Ahoj, mám 252 TDS, nechal jsem si udělat chiptuning v Brně někde v centru, případně najdu kontakt. Má to smysl jen u turba. Začíná táhnout tak od 1300 ot. Předtím od 1600ot. Ale hlavně ten zátah je o dost brutálnější. Seriovka byla 105 kW - 265Nm a po tuningu tam mám 125 kW a 330 Nm. Je to opravdu znát, ale u tohotu typu motoru doporučuji vyměnit vzduchový chladič za větší, nebo přímé sání. Zase to je znát. Je to jedno s druhým, ale motor na to prostě má.

Jiří


"Má to smysl jen u turba" howadina proč furt lidi který si to na atmosfeře nevyzkoušeli píšou takovýhle nesmysli to nechápu!


Si to někdy zkus s turbem a uvidíš ten rozdíl

Napsal: ned 27.07.2008 10:40
od tukan
heh kámoš má na 330d 30% navíc já měl na koktě 20% vim jak to maká na turbu a že je to znát víc ale to že někdo tvrdí že na atmosfeře to nemá cenu je nesmysl mě ten motor funguje podstatně líp ve všech režimech a za ty prachy to 100% stálo

Napsal: ned 27.07.2008 11:12
od bavorak
toho kroutáku ti tam moc nedali--280nm serie,ty 298nm

Napsal: ned 27.07.2008 14:07
od DFender
tukan píše:heh kámoš má na 330d 30% navíc já měl na koktě 20% vim jak to maká na turbu a že je to znát víc ale to že někdo tvrdí že na atmosfeře to nemá cenu je nesmysl mě ten motor funguje podstatně líp ve všech režimech a za ty prachy to 100% stálo


Uplně jenom pro zajímavost, kolik si za to řekli? :)

Napsal: ned 27.07.2008 17:05
od tukan
bavorak píše:toho kroutáku ti tam moc nedali--280nm serie,ty 298nm


a to jako myslíš že to není znát?? a hlavně to je o kupu ot/min níž a je to měřený na brzdě a žádný tohle jsme vám tam pane dali ted to pojede jako šlak :D k těm penězum stálo mě to pár kaček a nelituju ani koruny a takovejch nevěřících teoretiků jako jste vy už jsem pár přesvědčil v realu 8)

Napsal: ned 27.07.2008 18:35
od bavorak
Myslím,že BMW POWER dávají tabulkově více NM.

Napsal: pon 28.07.2008 11:24
od tukan
tabulka a realita jsou dvě dost rozdílný věci :wink: a každej motor je jinej a to mi bylo řečeno už když jsem tam volal a žádný zaručujeme vám tolik a tolik ale uvidíme kolik se povede 8) a jak říkám jsem navýsost spokojenej

Napsal: pon 28.07.2008 12:05
od Fugo
dovolím si také říci že čipování atm. motorů je jen a jen vyhazování peněz, před X lety jsem si nechal čipovat 750, uváděli nárůst výkono do 10% což by u mě bylo 30PS, po čipu jsem nepoznal na jízdě sebemenší rozdíl, takže asi tak. Je ale pravdou že se zlepšil čas v měřeném úseku 400m a nějakou tu desetinku sec. a to za to rozhodně nestálo.

Mimochodem kdo chce vědět jaký rozdíl ho tedy může čekat po načipovaní, může si to zkusit velice jednodušše, stači jen při jízdě vypnout a zapnout klimatizaci, cítíte ten mocný rozdíl :) , klimakompresor spotřebuje na svoji práci do 10% výkonu motoru. Takže tímto malým testíkem můžete zkusit jak velký to pro vás bude mít přínos. Samozřejmě se nejedná o nějakou profi metodu sle jen o to jak se chová těch ca 10% výkonu.

Jinak koho zajímají moje zkušenosti s čip fimama najde tyto témata na tuning-foru.

PS. Ladění map na stole a pak testy na brzdě je to nej :) , proč měřit nějaký A/F ....

Napsal: pon 28.07.2008 15:26
od tukan
tak pro mě je docela důležité že před chipem mě nandala 328i a ted už ne a že mi Vmax stoupla z 235 podle navi na 245 podle navi a taky to že když jsme vezli z reichu 330i tak jsme docela valili a já jel pruměr 8,2l/100km ono at se zeptáš koho chceš brzdění na válcové brzdě má dost velký odchylky takže opět opakuji já peněz nelituju jsem rád že jsem to zaplatil :wink:

Napsal: pon 28.07.2008 16:04
od Helldiver
Neni cip, ako cip, ja mam od connyho z nemecka a som spokojny, ten clovek je podla mna dost profik, a cele E34.de forum si ho velmi pochvaluje, okrem toho jasne a presne hovori v com vlastne spociva cipovanie a nikoho nebalamuti.

Napsal: pon 28.07.2008 18:59
od tukan
Helldiver píše:Neni cip, ako cip, ja mam od connyho z nemecka a som spokojny, ten clovek je podla mna dost profik, a cele E34.de forum si ho velmi pochvaluje, okrem toho jasne a presne hovori v com vlastne spociva cipovanie a nikoho nebalamuti.


jj stejně p. Hajro z BMWPOWER řekne ti hned co a jak a bud ber nebo nech bejt :wink:

Napsal: stř 08.10.2008 09:29
od papyk
Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)

Napsal: stř 08.10.2008 10:50
od JIP
papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)

A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...

Napsal: stř 08.10.2008 15:02
od RuDoSh

Napsal: čtv 09.10.2008 12:36
od papyk
JIP píše:
papyk píše:Já tomu u atmosféry taky nevěřil a byl jsem skalní odpůrce chipu u těchto motorů, vyhozené prachy za skoro nic, ale ted mě přesvědčil můj kamarád a dlouholetý mechanik, nabídl supr cenu (4t) a nelituju. Je to fakt poznat, auto jde líp od spodu, jde líp za plynem, ochotněji se vytáčí a maximálka je taky krapet větší, prostě ůplně jiný auto než bylo před chipem.
Je ale taky pravda, že už tam pár jinech ůprav už delší dobu mám, takže si myslím že s naprostou sérií by to nebyl až takový rozdíl.
Jinak graf z brzdy nemám a kolik to dalo netuším, a je mi to celkem fuk, nepotřebuju si honit ego že mám třeba o 20PS více, prostě to líp jede a to mi stačí za ty love 8)

A kde ti to prosímtě dělali, taky o tom uvažuju...
Můj mechoš u nás na Vsetíně a na našem VS klubu, adresa je v podpisu, je v inzerci i kontakt.

Napsal: stř 05.11.2008 19:34
od Jurnec
Chci se zeptat,když bych si dával čipnout auto,a dával tam laď. nerez svody a dělanej vejfuk,měl bych tam ten vejfuk dát před tím čipnutím,a nebo to nemá žádnej vliv?Myslel sem že když se to načipuje podle nejakejch hodnot a pak je vlastně výměnou výfuku změnim,nebo to tak nejni?

Napsal: čtv 06.11.2008 11:01
od Vikec
to by mě taky zajímalo, protože jsem ted nasadil svody od Supersprintu a čip jsem dělal už dřív...