Stránka 5 z 11

Napsal: stř 21.10.2009 09:36
od troutny
Budeme brát,že hovoříš pravdu,tak napiš nějak cca co za práci(úkony) a kolik si za to řekli.
A čeho respektivě v čem spočívala reklamace,tedy co se jim dle Tebe nepovedlo.
:wink:

Napsal: stř 21.10.2009 12:56
od madu
Rendis píše:Nic nepromazávat. Bohužel nemám uloženou historii na icq aby si i ostatní udělají obrázek co jsi dnes napsal. Chceš to hrotit? Já s tím problém nemám. Tak ale piš pravdu a ne smyšlenky.



.. mám uloženou kompletní historii naší komunikace, protože to je jediný kontakt ze tvé strany cca za 3měsíce...
Takže opravdu naposledy a polopaticky ... nechci tím nikterak podceňovat tvou inteligenci ..

... Tvé auto šlo do opravy krom JINÉHO se závadou na motoru - žere olej a kouří, něco v něm klape .. píšu krom jiného protože tam bylo spousta jiných věcí na karoserii, eletrice, podvozku a podrobný rozpis záloh, prací a materiálu mám na dílně a pokud to i po tomto bude nutné prokazovat, tak to oskenuji na dám sem na stránky...

A k aktuálnímu tématu: Pasuješ se tu do uživatele laika a neznalce, tak tu napíšu na čem jsme se vzájemně, v klidu a defakto OKAMŽITĚ shodli a dohodli s Marcou, tzn. jako mechanik s mechanikem, dle tvých slov.

1. Reklamace kouřivosti motoru a ubývání oleje ....
Marca po odstrojení zjistil, že ve ventilových sedlech tuším 1-3-5 válce se drží nějaké množství oleje. Závada tudíž je: NETĚSNOST GUFÍREK VENTILŮ!!! Jak dobře víš, tak tvá hlava se dělala v Brusírně-nástrojárně pana Pokorného v Hovorčovicích, tzn. subdodavatel prací!!!! U nás ve staré dílně neděláme vystrojování, ohřívání, tlakování, frézování a rovnání hlav. To ty víš....
Po tvém zavolání někdy na začátku srpna tohoto roku, že je problém, jsem se okamžitě dohodl s Marcou po telefonu, že nechci aby hlavu vystrojoval, neboť JÁ tak budu SÁM uplatňovat případnou reklamaci u našeho dodavatele!!!!! Stále to pobíráš!!!! Hlavu přivezl do prahy Francis a já jí odvezl na kontrolu do nástrojárny... po opětovném vystrojení, kontrole, natlakování, bylo konstatováno, že je vše po mechanické stránce 1000% a tak došlo k výměně gufer všech ventilů a 2vodítek!!!!
Protože tam nebyla žádná viditelná závada, tak jsem musel zaplatit nástrojárně čas a materiál, tzn. cca 1500 kontrola, 500 gufírka a cca 1600-2000 nové těsnění pod hlavu. Takhle si Francis hlavu převzal a odvezl.
Nyní víme z TVÝCH slov, že olej neubývá, tzn. že závada je odstraněná a po mechanické stránce, na které jsem se s Marcou schodnul to nic jiného ani být nemohlo!!!!!!!!! Reklamace oprávněná, ale NE přímo naší vinou, lidské je chybovat a tak tu stále okolo sebe nekopej!!! Do nás né!!! Jsi naštvaný, ale pokud máš v hlavě něco jako mozek, který tyto řádky pobral, tak toho už necháš. Omluvu za tvé chování nečekáme.....

Závěrem: Jiná chyba na motoru nebyla ale i tak jsme se k celé této záležitosti od začátku stavěli čelem. Komunikovali ( bohužel né z tebou, protože ji to buď nebral a nebo jsi vyskakoval, ale s Marcou a v poho) a protože jsi jeden z nás a je nám líto, že něčí špatnou prací, nebo shodou okolností ti vznikla škoda, finanční zátěž a proto po vzájemné dohodě s Marcou ( u kterého jsi proti normálním zvykům reklamaci na NÁS uplatnil a tím vlastně finančně poškodil - my by jsme si za práci neplatili a TEBE o nic nežádali!!!) uznali REKLAMACI JAKO OPRÁVNĚNOU a to taky finančně vyrovnáme ..... Marcův požadavek byl zaplatit max 13hod.xjeho sazba ... řekl jsem 15hod ... nakonec jsme se shodli že to nebudeme sekat na drobny a protože doplatit zbývá 7200,- tak tu půlku bereme mi. Což je 14,4hod.... to bys tu hlavu udělal snad i ty..

2. Klepání motoru.....
Po demontáži motoru z tvého auta u nás a jeho rozebrání, bylo zjištěno, že máš, prasklou hliníkovou vodící lištu sekundárního rozvodového řetězu a poškozeno spousta věcí ... Rozvody byli tuším kompl ... ale dost.. to není to co jsi uplatňoval TEĎ U MARCI.....
Nyní Marca kvůli tobě laboroval, dle jeho slov demontoval i jiné motory aby přišel na to, proč tvůj motor připomíná šicí stroj a nejde tak jak by měl.....
A jak to skončilo???.. no přeci vrátil ti do motoru tvou originální sací vačku, v nástrojárně zpět vrátili pouze jednoduché pružiny a né dvojité, prostě se hlava ustrojila tak jak měla být a né to co jsi po nás POŽADOVAL!!!! Motor se tak stal zpět vyváženým a né ta potvora co jsi z toho u nás nechal dělat. To jsme ti ale říkali všichni!!! Já, Pavel i táta, že děláš něco co se nemá ... Ale ty jsi tvrdil, že ostrou sací vačku máš od Jirky Savky a že tu výfukovou ( má, lae hledá jí, pak že jí nemůže najít, že si pak pro ní jedeš - to trvalo jak dlouho??? nevím, prostě náš zákazník náš pán ) co se ti nepodařilo nakonec sehnat, ale nevadí to a takhle to CHCEŠ. Pravda, že s tím nemáme zkušenosti, ale tím že si se oháněl stále Savkou, proč ti nevěřit ..... Paskvil nic víc to nebylo!!!

Tak ale potom po nás nemůžeš uplatňovat REKLAMACI!!!!
...to jde z tvé kapsy ....
Víš ještě jedna maličkost... na BIGu se Pavel prý Jirky jen tak mimochodem na toto ptal a víš co prý řekl .. nemohu přesně citovat, ale něco jako: Kdo takovou píčovinu dělá je blázen a on by něco takového sám nedělal a TUDÍŠ ANI NEDOPORUČOVAL!!!! Co ty na to ...

Pak kdo tady hýří smyšlenkama .... TOTO VŠECHNO JSOU FAKTA NA KTERÉ TY NEMÁŠ PATRONY, JÁ SI VYMÝŠLET NEMUSÍM A ANI NEBUDU, PROTOŽE TO ANI NEJDE. ... na všem co jsem tady uvedl jsem se shodl jako mechanik s mechanikem s Marcou, takže toho ty uznáváš a věř, že jemu i mě je to maximálně nepříjemné se s tím tahat ... Stačilo přijet, nebo zavolat a mluvit spolu dohromady, existuje i konferenční hovor...
To by jsi ale nesměl být takovej beran a ublíženeček, jakýho tu ze sebe děláš a nás obviňuješ z nekvalitní práce ...
Co vím platil jsi celkem cca 22tis za mat a 25tis za práci ... celkem po dílčích zálohách .. v poho, ale nedělej jak ji to bral aby jsi nakonec nemusel platit vysokou cenu ...
Hroutil jsi se ze soudu a čeho všeho, proč ti nevěřit to může stát komukoliv z nás a nikdo ti taky nic neříkal, platil jsi jak si mohl, 2,5,10tis ... nás to netlačilo..
A nejsi jediný na klubu, komu jsme udělali práci a platil až po té co na to měl ... několik klubáků nám to posílá i teď na účty po tisíci korunách a netrháme jim hlavy a nevyhrožujeme ....

Závěr: V normálním světě by tě asi kdokoliv poslal obloukem do prdele ani by jsi neviděl jak. Kup si Sony, nech to rozebrat ve Philipsu a po Sony chtěj peníze, když to bude v záruce.....
Ale protože jsi klubák, já jsem klubák, Marca je klubák a říkám, že díky tvému nechlapskému chování( nechci se tu totiž dotknout dívek, slečen,paní klubaček protože věřím, že ani ony by takovouhle podpásovku ani nevymysleli) se to tu teď vláčí jako špinavé prádlo a STAČILO JEN ZVEDNOUT 2-3X TELEFON A BYLO BY TO BEZ EMOCÍ A ZÁŠTI .... na tvé straně ... jak jsem ti napsal, já na tebe nejsem naštvaný, jen mi je to líto a mrzí mě to ....

............................. KONEČNÁ ... madu


MOD Killca: technicky upravena citace, aby se zobrazovala

Napsal: stř 21.10.2009 14:53
od castro
Madu, koukám že urážky ti jdou. Je mi z tebe zle co tady dokážeš ze sebe vypustit za věci.

jak jsi psal " ale proti normálním zvykům" ... dovol mi abych se zasmál. Myslím že v normálních zvycích neni zrovna normální tvrdit někomu že pracuješ na autě které se ale min.4 týdny nehlo z místa, prší na něj na otevřeném dvoře ( jestli si dobře pamatuju, vrata jste ještě neměli ), dělat generálku hlavy a bez souhlasu/uvědomění vyndavali celej motor ven ( práce navíc = peníze ), a při skládání motoru volali všem možným lidem jak se to a to... ( Alp, speedy ) a ještě takhle machrovat.
Tohle jsou věci které vím z doslechu, tzn. věřím lidem co mi toto řekli a pokud to vyvrátíš, klidně to vezmu zpět. Já to nemam potřebu tady ventilovat ale tvoje chování mi po tomhle opravdu hnulo žlučí.

Stejně jako když jsem u tebe naposledy byl. Děláš z člověka akorát blbce a vysmíváš se mu do obličeje. Viz ty kecy že jsem idiot co huntuje auto driftováním kde jen to jde a podobný věci. Vždycky si dokážeš vymyslet úžasnej příběh ale jedno ti mužu říct jistě. Ten kdo dělá SMYŠLENKY jsi ty! Ty si podle mě hraješ na velkýho frajera, ne ty lidi.

Dost mi leží v paměti i to když jsem k tobě dával Leni třícu na seřízení toho motoru ( M20B23 ). Obden jsem ti volal, kolik už jsme zahučeli do opravy, protože to bylo auto co se nevyplatilo draze opravovat, a vubec by vyšlo nejlevněji koupit jinou M20 a vyměnit motory. Zezačátku dobrý, pár hadiček po stovkách, tzn. oprava zatím pár tisíc. Později jsi nějak přestal komunikovat a ozývat se c hlášením co děláte za další kroky / ne že bych vyžadoval s ušpiněnýma rukama kvuli každý blbosti sahat na telefon, taky to nemam rád ) až jsem se ti pak dovolal a ujisťoval se na cenu, protože to šlo z kapsy Leni a ta do toho nechtěla opravdu solit zbytečně velký peníze. Nikdy nezapomenu jak ses mi smál do telefonu a teď cituji " HAHAHA, DO BANKY DALEKOOO," něco ve smyslu jako ať jsem dobrej. Pak jsi na nás vysolil cenu okolo 9000,-? jestli si dobře pamatuju? A motor na tom nebyl o moc líp než předtím, což ti nedávám za vinu, prostě se nějak podělal, ani nepochybuju moc o tý ceně za celkovou práci ale prostě jde o ten přístup, o to jednání. Akorát se směješ a děláš z lidí idioty.

stejně jako mě pomlouváš prý kde můžeš a děláš ze mě blbečka co si huntuje auto driftováním a jak tomu nakládám a podobný svinstva ( to samé jsi mi tvrdil i když sem byl u vás a říkal jsem ti aby ses zklidnil. Být cholerik, tak už ti tam odemě snad jedna přistála). Tak pro představu - já s autem driftoval tak 3x a nikdy bych si netroufl tvrdit že to nějak umim, ale nikdy jsem už tomu auto nic takovýho neprováděl. Takže tohle mě utvrzuje v názoru, a to ve vší uctě protože nepochybuji že jsi jinak hodně šikovnej, že největší smyšlenkář jsi ty, Madu.

Napsal: stř 21.10.2009 15:20
od Rendis
madu píše:Pak kdo tady hýří smyšlenkama .... TOTO VŠECHNO JSOU FAKTA NA KTERÉ TY NEMÁŠ PATRONY, JÁ SI VYMÝŠLET NEMUSÍM A ANI NEBUDU, PROTOŽE TO ANI NEJDE. ... na všem co jsem tady uvedl jsem se shodl jako mechanik s mechanikem s Marcou, takže toho ty uznáváš a věř, že jemu i mě je to maximálně nepříjemné se s tím tahat ... Stačilo přijet, nebo zavolat a mluvit spolu dohromady, existuje i konferenční hovor...
To by jsi ale nesměl být takovej beran a ublíženeček, jakýho tu ze sebe děláš a nás obviňuješ z nekvalitní práce ...
Co vím platil jsi celkem cca 22tis za mat a 25tis za práci ... celkem po dílčích zálohách .. v poho, ale nedělej jak ji to bral aby jsi nakonec nemusel platit vysokou cenu ...
Hroutil jsi se ze soudu a čeho všeho, proč ti nevěřit to může stát komukoliv z nás a nikdo ti taky nic neříkal, platil jsi jak si mohl, 2,5,10tis ... nás to netlačilo..


Tak teď trošku fabuluješ.Jediný důvod proč jsem sem vůbec psal byla dlužná částa u Mrci s tím jak to vyřešíme. Tvoje subjektivní pocity na moji osobu jsou sice hezké, ale zcela mimo mísu. Nejsem žádný nadčlověk nebo bůh jak by sis asi přál aby se Ti to hodilo. Ale jsem normální pracující člověk.
Peníze jsem Ti dával dopředu jako zálohu z důvodu,že jsem měl výdaje i někde jinde a věděl jsem,že později nebudu mít velkou částu peněz k dispozici. Ale to jsi přece věděl.A pokud se pamatuji tak jsem vše splatil do 3 týdnů.
Jinak vačka nebyla a není od p.Savky na kterého jsi Ty nadával jako pohan,ale od Hanze. S p.Savkou a nejen s ním např.s Alpem,Speedym,psenou a dalšími jsem tuto montáž konzultoval a mělo nebo mohlo to fungovat. To,že to nefungovalo z důvodů,které Ty uvádíš je možné,ale ne 100% .Mně Mrca řekl i jiné důvody proč to nefungovalo.To,že je Tobě neřekl je jen z toho důvodu,že se do toho nechce míchat a chce mít klid. Což je pochopitelné. A ano jsem laik tak že mi nezbývá než věřit co mi mechanik řekne.

MOD Killca: technicky upravena citace, aby se zobrazovala

Napsal: stř 21.10.2009 15:31
od madu
castro píše:Madu, koukám že urážky ti jdou. Je mi z tebe zle co tady dokážeš ze sebe vypustit za věci.

jak jsi psal " ale proti normálním zvykům" ... dovol mi abych se zasmál. Myslím že v normálních zvycích neni zrovna normální tvrdit někomu že pracuješ na autě které se ale min.4 týdny nehlo z místa, prší na něj na otevřeném dvoře ( jestli si dobře pamatuju, vrata jste ještě neměli ), dělat generálku hlavy a bez souhlasu/uvědomění vyndavali celej motor ven ( práce navíc = peníze ), a při skládání motoru volali všem možným lidem jak se to a to... ( Alp, speedy ) a ještě takhle machrovat.
Tohle jsou věci které vím z doslechu, tzn. věřím lidem co mi toto řekli a pokud to vyvrátíš, klidně to vezmu zpět. Já to nemam potřebu tady ventilovat ale tvoje chování mi po tomhle opravdu hnulo žlučí.

Stejně jako když jsem u tebe naposledy byl. Děláš z člověka akorát blbce a vysmíváš se mu do obličeje. Viz ty kecy že jsem idiot co huntuje auto driftováním kde jen to jde a podobný věci. Vždycky si dokážeš vymyslet úžasnej příběh ale jedno ti mužu říct jistě. Ten kdo dělá SMYŠLENKY jsi ty! Ty si podle mě hraješ na velkýho frajera, ne ty lidi.

Dost mi leží v paměti i to když jsem k tobě dával Leni třícu na seřízení toho motoru ( M20B23 ). Obden jsem ti volal, kolik už jsme zahučeli do opravy, protože to bylo auto co se nevyplatilo draze opravovat, a vubec by vyšlo nejlevněji koupit jinou M20 a vyměnit motory. Zezačátku dobrý, pár hadiček po stovkách, tzn. oprava zatím pár tisíc. Později jsi nějak přestal komunikovat a ozývat se c hlášením co děláte za další kroky / ne že bych vyžadoval s ušpiněnýma rukama kvuli každý blbosti sahat na telefon, taky to nemam rád ) až jsem se ti pak dovolal a ujisťoval se na cenu, protože to šlo z kapsy Leni a ta do toho nechtěla opravdu solit zbytečně velký peníze. Nikdy nezapomenu jak ses mi smál do telefonu a teď cituji " HAHAHA, DO BANKY DALEKOOO," něco ve smyslu jako ať jsem dobrej. Pak jsi na nás vysolil cenu okolo 9000,-? jestli si dobře pamatuju? A motor na tom nebyl o moc líp než předtím, což ti nedávám za vinu, prostě se nějak podělal, ani nepochybuju moc o tý ceně za celkovou práci ale prostě jde o ten přístup, o to jednání. Akorát se směješ a děláš z lidí idioty.

stejně jako mě pomlouváš prý kde můžeš a děláš ze mě blbečka co si huntuje auto driftováním a jak tomu nakládám a podobný svinstva ( to samé jsi mi tvrdil i když sem byl u vás a říkal jsem ti aby ses zklidnil. Být cholerik, tak už ti tam odemě snad jedna přistála). Tak pro představu - já s autem driftoval tak 3x a nikdy bych si netroufl tvrdit že to nějak umim, ale nikdy jsem už tomu auto nic takovýho neprováděl. Takže tohle mě utvrzuje v názoru, a to ve vší uctě protože nepochybuji že jsi jinak hodně šikovnej, že největší smyšlenkář jsi ty, Madu.


jen pár řádků ... tobě Castro..
Lidi nepomlouvám, neurážím, s nikým se nebavím, nikam nejezdím a co si děláš nebo neděláš s autem je mi jedno ...Ctím jedno a to je, že jak já se budu chovat k lidem, budou se oni chovat ke mě!!! Jsem živnostník a pokud bych byl hulvát, nikdo by si u mě nenechal opravit nani kolo .... to je jednoduchá rovnice. Pomlouvání nechám na jiných, já mám svědomí čisté a tobě nic dokazovat nemusím.

Leni vynech .. motor sotva jel .. Já si pro to osobně jel s plaťákem, přes celou Prahu jestli jsi zapoměl ... To je spíš věc Leni a Gerge.D ...

to George.D...
George_D píše:Leni nechavala opravit E30 a když pominu nesrovnalosti, které se vysvětlili a posral to někdo jinej, tak po opravě, kdy stářím a žhavim katem upadl výfuk, tak fajn jednání, sice maj kuci asi dost prace a trošku se to táhlo, přístup byl ale super. Madu dojel i s platákem E30 odvezl, vše opravil i to co nebylo v plánu za super cenu, nechal Leni šáhnout i na ovládání zvedáku a já se objednal na nějaké menší opravičky také. Včera jsme dali okružní jízdu cca 70-100km a autí šlape jak má, tímto děkujeme za zprovoznění a snad se prodá už jako pojízdné bezproblémové autí Wink
Takže díky kucí a jan tak dál Cool


Jsi asi geniální, že si pamatuješ věci 2roky staré a doslovně .. o co ti jde ..

Pak jsi u mě byl pečenej vařenej .. PROČ tedy ptám se ... to že si driftoval se svím autem jsi dával na obdiv ty, né já ... po montáži X-brace .. taky jsi už zapoměl ... ale říkám tvoje auto..

to Castro: PříspěvekZaslal: 11-03-2008 17:07 Předmět: Citovat
Musim taky velice kladně ohodnotit jejich práci a hlavně špičkovej a nadstandartní přístup.. Poklona

Demontovaný motor Rendise byl proto aby se dělalo předně na něm, pomalu a aby auto nezaclánělo, auto není z papíru.. dílna malá .. pamatuješ .. ale byla ti dobrá .. tvé opravy na podvozku .. pamatuješ .. ptám se o co ti jde ...

Posledně jsi se choval jak magor ty .. pořád že slyšíš něco za bouchání ... auto šlo před tebou na hever a nic volného tam nebylo ... zkušební jízda s cinkající basou lahví za zády, úžas .. jezdil jsem po všemožnejch hrbolech dokola a ty pořád nééééééééééé .... pak jsi do toho skočil ty a při plným provozu jsi ve Svojeticích kde bylo rozkopáno jezdil jako šílenec a cukal s autem ze strany na stranu .. to je normální jízda???Nenechám se zabít!!! Když říkáš že svého mazlíka šetříš ... Ale co .. POKUD MÁŠ SVŮJ NÁZOR STŮJ SI ZA NÍM, PROTOŽE V TOM JE SÍLA CHARAKTERU ... MUSÍŠ UMĚT ALE I PŘIJMOUT NÁZOR JINÝCH A TO SE TÝKÁ TÉ TVÉ NEŠŤASTNÉ UDÁLOSTI, KTERÁ S TEBOU STÁLE CLOUMÁ .... bylo tam víc lidí jako svědků jestli ti jde o tohle... dokazování

PS: Chtěl jsem ti volat a promluvit si, ale pokládáš mi telefon ... fakt chování .. a někdy se vyventilovat pomáhá ..
:D

MOD Killca: technicky upravena citace, aby se zobrazovala, kazdopadne v tech citacich je pekny bordel a clovek se velmi ztraci v textu co je kde od koho

Napsal: stř 21.10.2009 16:15
od castro
Madu nebuď trouba. Opravdu nehorázně překrucuješ věci. To je přesně to co mě tady zvedlo ze židle.

pokud už jsi vytáhl tu "zkušební jízdu" ohledně zřejmě uvolněné převodovky, tak nechápu o jaké zběsilé jízdě a pomalu tvým umírání tady mluvíš? Jestli je pro tebe jízda šedesátkou a trochu zatočení po malých nerovnostech pro pozorování určitýho bouchání "zběsilá jízda" tak jsi opravdu divnej. Další věc ta basa. Co je ti do toho co já vozim v kufru? Udělal jsi tam ze mě opět předevšema idiota, že vozim v autě basu plnou prázdnejch láhví. A co jako? co je ti do toho? Na tu jízdu jsme ji dali ven aby bylo víc slyšet to na co jsme se soustředili protože já to poznám okamžitě a chápu že pro cizího pozorovatele je těžší slyšet něco co já v tom autě můžu slyšet každý den, proto jsem to kvuli tobě vzal přes pár hrbolků, ale kua o jaký zběsilý jízdě a huntování auta a nenechání se zabít tady mluvíš?

Když už tady mluvíš o umírání, byl jsem to já kdo si přebíral auto se slovy "máš to rovný, já ( nebo my ) jsme to proměřovali, mužeš jet" a na dálnici dostal ve 120 na rovině hodiny a málem se zabil o billboardy, tak se klidni s tím umíráním.

Hezky si použil starej citát George_D v době kdy v něm byla jistá zášť vůči mě, pokud se ale nepletu, po čase sám uznal že to bylo trochu jinak. Ale což, já tady mluvím o přístupu jakej ty máš a jak děláš z lidí blbce. ne o nějaký tříce.

co se týče mých kladných ohlasů ze začátku vašeho servisu, chválil jsem vás za tyto banální věci ( vyměňování a namontování dílů ) s úmyslem udělat vám dobrou reklamu protože jsem vám do začátku hodně fandil a chtěl jsem vám alespoň touto cestou tady na klubu "píchnout".

Napsal: stř 21.10.2009 16:27
od madu
castro píše:Madu nebuď trouba. Opravdu nehorázně překrucuješ věci. To je přesně to co mě tady zvedlo ze židle.

pokud už jsi vytáhl tu "zkušební jízdu" ohledně zřejmě uvolněné převodovky, tak nechápu o jaké zběsilé jízdě a pomalu tvým umírání tady mluvíš? Jestli je pro tebe jízda šedesátkou a trochu zatočení po malých nerovnostech pro pozorování určitýho bouchání "zběsilá jízda" tak jsi opravdu divnej. Další věc ta basa. Co je ti do toho co já vozim v kufru? Udělal jsi tam ze mě opět předevšema idiota, že vozim v autě basu plnou prázdnejch láhví. A co jako? co je ti do toho? Na tu jízdu jsme ji dali ven aby bylo víc slyšet to na co jsme se soustředili protože já to poznám okamžitě a chápu že pro cizího pozorovatele je těžší slyšet něco co já v tom autě můžu slyšet každý den, proto jsem to kvuli tobě vzal přes pár hrbolků, ale kua o jaký zběsilý jízdě a huntování auta a nenechání se zabít tady mluvíš?

Když už tady mluvíš o umírání, byl jsem to já kdo si přebíral auto se slovy "máš to rovný, já ( nebo my ) jsme to proměřovali, mužeš jet" a na dálnici dostal ve 120 na rovině hodiny a málem se zabil o billboardy, tak se klidni s tím umíráním.

Hezky si použil starej citát George_D v době kdy v něm byla jistá zášť vůči mě, pokud se ale nepletu, po čase sám uznal že to bylo trochu jinak. Ale což, já tady mluvím o přístupu jakej ty máš a jak děláš z lidí blbce. ne o nějaký tříce.

co se týče mých kladných ohlasů ze začátku vašeho servisu, chválil jsem vás za tyto banální věci ( vyměňování a namontování dílů ) s úmyslem udělat vám dobrou reklamu protože jsem vám do začátku hodně fandil a chtěl jsem vám alespoň touto cestou tady na klubu "píchnout".


... právě NA TO nezapomínám a tak mě přestaň obviňovat ... cením si každého stejně, protože každý je jedinečný a je část celku, kterému říkám BMW klub ... o to víc mě to teď mrzí, že něco píšeš a pokládáš mi telefony .. to já tobě nikdy neudělal ... tak se tu přestaň kroutit. To co jsi mi předvedl naposled mi stačilo. Byl jsi běsnej, že nic není slyšet když normálně jedu a tak jsi to vzal pěkně od podlahy .. Prostě si myslím, že na takový limit co jsi mi v tom krátkém časovém úseku předvedl, v normálním provozu auto nedostaneš.
..... Domluvil jsem .... pokud budeš mít potřebu něco mi sdělit, taktéž znáš moje číslo ...

Napsal: stř 21.10.2009 16:29
od madu
*
rendis píše:Tak teď trošku fabuluješ.Jediný důvod proč jsem sem vůbec psal byla dlužná částa u Mrci s tím jak to vyřešíme.

to R: Ale ty jsi musel vědět, že byla nějaká dohoda a navíc jsem s Marcou mluvil před 2ma měsíci naposled, to jak mi teď řekl to neměl ani spočítané. Měl jsi se jak říkáš, lidsky, ozvat a bylo by to vyřešené. Místo toho tu rozpoutáš něco, co nemuselo být. Stačilo dát vědět, že částka je na světě a dohodnout se. Jenže ty jsi z nějakého důvodu ani nezavolal ani nenapsal a hned jsi to postavil jako hotovou věc, že mi máme někde dluhy a neplatíme .. to mi štve... Já volal moc krát a tebe by to jednou nezabil .. existuje i mail, SZ ...ICQ .. to všechno máš.
*
rendis píše:Nejsem žádný nadčlověk nebo bůh jak by sis asi přál aby se Ti to hodilo. Ale jsem normální pracující člověk.

toR: to vím, nebo si to myslím, tak proč se tak nechováš ..
*
rendis píše:Peníze jsem Ti dával dopředu jako zálohu z důvodu,že jsem měl výdaje i někde jinde a věděl jsem,že později nebudu mít velkou částu peněz k dispozici. Ale to jsi přece věděl.A pokud se pamatuji tak jsem vše splatil do 3 týdnů.

toR: Jistě, to taky vím, ale to je v pořádku. Taková byla dohoda od prvopočátku a nic se nestalo. Oháníš se tu ty neseriozním jednáním z naší strany což si troch protiřečí...
*
rendis píše:Jinak vačka nebyla a není od p.Savky na kterého jsi Ty nadával jako pohan,ale od Hanze.

toR: Pana Savku osobně neznám a neměl jsem, nemám a asi ani nebudu mít důvod chovat se tak jak píšeš. Nic jsem od něj nikdy nechtěl a asi ani chtít nebudu. Toto je to co nedělám.... nepomlouvám. Beru telefon a volám, jako ve tvém případě.. pamatuješ. Je to nejrychlejší. Savkou jsi se oháněl kde to jen šlo... to nepopírej, opět jsem nebyl jediný kdo s tebou u nás jednal ..
*
rendis píše:S p.Savkou a nejen s ním např.s Alpem,Speedym,psenou a dalšími jsem tuto montáž konzultoval a mělo nebo mohlo to fungovat. To,že to nefungovalo z důvodů,které Ty uvádíš je možné,ale ne 100% .

toR:PROČ NAJEDNOU COUVÁŠ ..pro mě to je 100% .. po té co se nepatřící díl vyměnil, závada byla odstraněna... nic jasnějšího nemůže být .. promiň René ALE NENÍ LIDŠTĚJŠÍHO JEDNÁNÍ ŘÍCI, ASI JSEM SE MOHL SPLÉST I JÁ .. SORRY .. to kousavý by ti neupadlo..
Točíš se teď na vačce a k oleji už nemáš co říct co to tu hraješ??
*
rendis píše:Mně Mrca řekl i jiné důvody proč to nefungovalo.To,že je Tobě neřekl je jen z toho důvodu,že se do toho nechce míchat a chce mít klid. Což je pochopitelné. A ano jsem laik tak že mi nezbývá než věřit co mi mechanik řekne.

toR: Jj, svatá pravda je se do toho nemíchat ... s Marcou jsem mluvil cca 30min a pokud něco zamlčel, v pořádku, jeho věc. Ale nevím na co pořád narážíš. Buď to funguje a nebo ne. Je to opravené.
Nic tomu člověku nejde vytknout. Jednal maximálně korektně a tak pokud by jsi zavolal hned po té co ti řekl konečnou částku, bylo by to pryč ze světa jako tvé problémy s motorem.

...to byla fabulace???? Kde .. co .. jak ..
Ale jak vidím, máš tu své věrné... Není už co dál psát. Snad jen použít pár přirovnání....
Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde ... atd... Nevím proč nám jdeš po krku .. chtěl jsi věcnost a stručněji to nejde ..

... končím ... tel. máš ...

MOD Killca: technicky upravena citace, aby se zobrazovala

Napsal: stř 21.10.2009 16:36
od castro
nevim jaký máš na mě číslo, ale mě nikdo nevolá. Mě začíná 777, to 608 bylo pracovní, to používá teď někdo jinej.
S tou zběsilou jízdou jsi trapnej, nic takovýho co popisuješ se nedělo. Nebo jsem měl jet 20, nic by se nepoznalo a pak by sis něco vymyslel? Já jsem to slyšel pokaždý, ty ne. Nedivim se tomu, tak jsem to vzal přes pár nerovností ale jako tvrdit tady že jsem jel jak šílenec, tak to je lež jako prase. Nikoho, ani sebe ani tebe ani auto ani nikoho jinýho jsem v těch vašim svojeticích neohrozil tak spapkej banánek a vypij mlíčko :roll:

Ale přijde mi zbytečný se tady o těchto věcech dohadovat. já jen reagoval na tvoje ponižování a urážení ostatních.

Napsal: stř 21.10.2009 17:23
od castro
tak jsem měl s Maduem teď dlouhej hovor, řešení na internetu je fakt na pikaču. Měli byste si kluci promluvit osobně bo alespoň po tom internetu.

Napsal: stř 21.10.2009 19:45
od George_D
Jen názor k E30:
Nevím jak jela předtim, ale po opravě za 9k nejela dobře, to vím. Co vím, tak byly vyměněný nějaký hadice, FILTRY a vytrhlá lambda, kterou montoval servis BMW, ale na motoru origo nebyla, bo to byla US verze, ale dodělal ji servis, tak nevim co by to byl za problem a nevim proč ji kluci vyndali a označili jako jednu z příčin, ale co vim od Leni, auto jelo víceméně stejně jako před opravou. Za studena cukačka jak svině, za tepla to ustalo, ale výkon nic moc, ale jako jezdilo to. Po zkušební jízdě nám upadnul za katem vejfuk, ale to nedávam za vinu určitě klukum, prostě stará věc, beru. Nevim co a jak byla vina koho, možna jsem jednal i trošku v afektu proti Castrovi, to uznavam, ale jinak nic víc. Co vím od Nehpa, když to prodával, přijel klučina, projel se, šáhnul někam do motoru a auto jelo normálně, prej nějaká známá věc E30, zas nevim, neviděl jsem, jen pišu co mi řikal. Za vlastnictví Nehpa jsme jen měnili palivovej filtr, který prej kluci měnili, ale byl ještě z výroby od BMW, ale to zas opravdu nevim, jestli ho měnili, jen co řekl Castro nebo Leni. Takže co kdo udělal, co bylo s autem, co kdo posral fakt nevim, každopádně oprava stala 9tis bez nějakyho zlepšení a nebudu tu nic na nikoho házet. Jo a faktury opět za nic.

Pak přišla E36

chtěli jsme vyměnit komplet silentbloky na předku, takže 4ks čepů a 2 silenbloky, ktery byly z M3 3L excentrický. Řekl jsem klukum přesně co a jak namontovat a čekal jsem že si pro auto brzy pojedu. Jediny co mě mrzelo, že volali par klukum, jak to namontovat, chapu, nepatří to tam, ale řekl jsem myslim jasně jak to má bejt a náš zákazník náš pán, víc bych neřešil. Chtěl bych říct že práci odvedli v pořádku, jen geometrii nechali udělat na seriovej podvozek a tak jsem tam musel znovu na přenastavení na Mtechnik. To taky chápu, chybička se vloudí, ale zamrzí to, bo jsem jel přes 100km jen tak zbytečně. Myslím že ještě proběhla výměna oleje. Práci jsem skouknul vše OK, nemám k tomu výhrady, cena akceptovatelna i když nám byla slibována sleva za nějaký věci od Leni. Myslím že na všech komplikacích jsme se domluvili, vše se doladilo, a všichni byli spokojeny, nemam k tomu co dodat. Faktura opět nikde.

Jediný, co mě opravdu zarazilo, jako že brutálně nasralo bylo to, když auto přivezli na černák když pršelo a začali do Leni hučet, jak je to napíču, jak je to v prdeli, jak se s tim nedá jezdit a chudák Leni, která z toho byla uplně vyjukaná a na konci černáku v tý ostrý zatáčce se jí to maličko nahrnulo zpanikařila a uvěřila Maduovi s Pavlemh. Nezapomenu na sloval Pavla, no, přijed co nejdřív, vyměníme to zpátky za standarty. Já pak Leni celej večir vysvětloval, co ten silentblok opravdu s ramenem udělal a že vaše řeči jsou naprosto mimo, kreslil jsem obrázky, celej večir v hajzlu a ubrečená Leni, nakonec pochopila, že tim silentblokem se opravdu nedalo geometrií tak hnout aby to dělalo něco takovýho, chyba byla prostě v tom že pršelo a nebyla uplně dobrá geometrie od kluků. Od té doby auto funguje a vrhá se do zatáček bez hrnutí a nebyl s ničím absolutně problém. Auto má přesné řízení, nic stále nebouchá a fakt jsem spokojen. Takže jako práce OK, ale ten zbytek mě fakt nasral a myslim že jsme si to s Maduem vyříkali dostatečně a i když byl konferenční hovor a vedle stál Pavel, neřekl radši ani slovo, to mě taky štvalo. Nechtěl jsem to sem ani psát, jen z duvodu, že jsem si to vyřešil sám a s prominutim vim, že k vám už auto nepovezu a ani ne kvuli ty praci, ale prostě kvuli těm řečem a odvezu radši auto k Mrcovi, kterej prostě ví kam šáhnout a prostě snaží se udělat maximum za přijatelný finance. Ale když už to má bejt i z mý strany objektivní, tak tot je má zkušenost. Tečka

A Madu, beru tohle za uzavřený a nemusíš mi volat, myslím že jsem nic nezamlčel ani si nevymyslel a pokud k tomu máš co říct, OK já to beru, ale myslím že jsem napsal vše, bez afektu.


Muj pocit? Jelikož auta rozebíram od mala a vim jak co funguje a nikdy moje auto v servisu nebylo, jen na věci na které nemam zvedák, nebo je nepřilusuju, tak bych ohodnotil servis takto. Začínali a prostě potřebovali nabrat zkušenosti, občas se něco neví, OK já to tak bral a nemam s tim problem, ale radši prostě auto dam někomu, kdo je rozebírá už hafo let a ví hned co a jak a prostě ušetří mi to peníze a pozdější starosti, nechci mít prostě auto opraveny metodou pokus omyl. Nechci nikohon poškozovat, je to jen muj názor a věřim, že časem to bude jen lepší, a třebas změnim názor :wink:

Napsal: stř 21.10.2009 22:02
od castro
no, s tou tricou jeste. Tam te trochu georgi poupravim. Motor byl z neznameho duvodu ve srackach. Dohodli jsme se ze ten bastl kterej v puvodni verzi nebyl tzn lambda dodelavana pro eu se vyhodi ven. Kluci s tim meli urcite dost tapani protoze problem nebyl uplne standartni. Nakonec snad madu prisel na to ze jsou na jednom valci spatny nejak ventily nebo neco s kompresi. Coz by znamenalo go hlavy a s tim spojeny vysoky naklady. My s leni chteli a byla to nase priorita - opravim , resp. Seridit motor za co nejnizsi naklady aby to nejak jelo. Ale s tim ze pred kazdym ukonem se telefonicky domluvime jestli ano nebo ne. Zpocatku to tak fungovalo ale pak par dni zadna odezva, nikdo nevedel co se z autem deje, pak ten telefon ze prej "vklidu castro, do banky dalekooo" a pak najednou auto je hotovy prijedte si pro nej. Takze prakticky nikdo nemel kontrolu nad tim co jsme si zpocatku domluvili a pak najednou ta pomerne vysoka cena! Ja si to sliznul od leni, od george, ze jsem to posral atd. Ale prestoze jsem volal a nemohl se dovolat, nemel jsem zadnou kontrolu nad tim co se s autem deje. Chapu ze takovejm specialnim pozadavkum jako treba alespon nejaka oprava za co nejnizsi cenu se da tezko vyhovet a jedna se o nevdecnou praci, ale zarazila me jista odmlka v komunikaci a v poslednim hovoru pred predanim v kterym jsem se nic nedozvedel i jistej vysmech.
Takze nejvetsi problem vidim v zrejme nedostatecny komunikaci. To ze neresili vyfuk se nedivim. Priorita byl motor.
Ale nemuzu si odpustit nerict jednu vec. Maji danou nejakou sazbu na hodinu a ve vysledku se pak dozvim ze na tom delali 2, nebo 3 lidi, tak pak se ta sazba najednou nasobi 2x nebo treba 3x? Nebo se pletu?

Napsal: stř 06.01.2010 20:34
od Pavel H
Rendisi, proc nenapises jak to doopravdy bylo? O tom kolik se bude platit jsme se dozvedeli 22.10.2009. Castku jsme obratem zaplatili. Nerikej, ze mame problemy s nejakou platbou. Myslim, ze to nemas zapotrebi.

Castro, pokud na voze dela jeden mechanik, je zakaznikovi uctovana castka za hodinu mechanika. Nebo si snad myslis, ze ti v nejakem servisu na aute bude delat pet mechaniku za jednu sazbu? Kde jsi to videl?

Jinak vsem preji stastny novy rok 2010 bez hadek a rozepri.

Napsal: stř 06.01.2010 20:41
od Vlasta
To jsem teda ještě neslyšel, aby víc mechaniků dělalo za násobek sazby. Sice je v BMW ta sazba pekelná, ale na všechny úkony jsou jasně daný normohodiny, a kolikrát to vyjde levněj, než někde v garáži. Sorry

Napsal: stř 06.01.2010 20:44
od Pavel H
Ty to asi taky nechapes. Tak priklad. Jeden dela spojku se sazbou 4 hodiny. Druhy dela v tu samou dobu brzdy se sazbou 2 hodiny. Oba to delaji ve stejny cas. Kolik zaplati zakaznik? 4 nebo 6 hodin?

Napsal: stř 06.01.2010 20:57
od Vlasta
Tak to potom jo. To jsem asi opravdu špatně pochopil. Řešilo se to tady už docela dávno tak mně to nějak uniklo.

Napsal: stř 06.01.2010 20:58
od Dan td
Jen mi tak vrtá hlavou - když dělá jeden mechoš motor 4 hoďky, zákazník zaplatí 4 hoďky. Ale když to dělají dva mechanici, měli by to teoreticky zvládnout za dvě hodiny, atd... - tzn. zákazník zaplatí :
a) 2 hodiny
b) 4 hodiny
c) 8 hodin
:?: :)

Napsal: stř 06.01.2010 21:08
od Pavel H
Zas to tak nepitvej. To je jasny, ze 4 hodiny. Ale to jsem psal uz vyse,ne? Diskutovat o tom muzeme jinde a ne tady.

Napsal: stř 06.01.2010 21:17
od Dan td
Sorry, mě posledních pár příspěvků připomnělo slovní úlohy z matematiky, tak mi to nedalo :-)
Já nevím, o co jde a je mi to jedno 8)

Napsal: úte 19.01.2010 21:16
od Giuseppe
Zakrátko poté, co jsem koupil svoje první tolik vytoužené BMW (E39 530d, r.v. 2000), jsem navštívil servis Auto Pupik. Po důkladné kontrole technického stavu všech agregátu včetně karoserie a tloušťky laku na jednotlivých dílech, se mi dostalo šokující odpovědi: auto po havárii na předek, vše halabala poskládáno, bohužel i motor, jen aby se toho původní majitel z Německa rychle zbavil. Počáteční euforie byla tatam a při výčtu závad, které bude nutno odstranit, mě jímaly mrákoty. Prasklá hlava, přidřený píst, popraskané kroužky ve válcích, klapající hydroštely, tři vstřiky a další řada „drobností“ ve srovnání s uvedenými. Spustila se lavina náročných a nákladných oprav v řádech desetitisíců korun….
Nemíním se tady rozepisovat o všech peripetiích s tím spojených, jen se s Vámi chci podělit o dojmy a zkušenosti, které jsem při svých četných návštěvách v tomto servisu stačil nasbírat. Odbornost, vstřícný přístup a snaha nalézt efektivní řešení; ne vždy je nutná nejdražší alternativa a nový náhradní díl. Jsou to skuteční mechanici, nikoli jen „výměňáři“ starého dílu za nový stylem pokus-omyl, jak tomu býváme často svědky ve značkových servisech. Improvizace, operativnost, flexibilita, věcná i časová; to platí při objednání a dodání náhradního dílu stejně jako při úpravě pracovní doby „ad hoc“ dle dispozic zákazníka. Ochota a transparentnost pracovního postupu i účtování; můžete se jim dívat „pod ruce“, srozumitelně a lidsky zodpoví i Vaše nejapné otázky. A když zrovna nevědí, zjistí nebo se zeptají, prostě nedělají machry, nikdo není vševědoucí….
Shrnu-li to, Auto Pupik je servis, ve kterém se setkáte se zkušenými profesionály a co víc, práce s Vašimi „miláčky“ je baví, což je cítit na každém kroku. Kéž by takových servisů bylo víc…
Pánové ještě jednou díky za perfektní práci, přeju Vám hodně zdaru a spoustu spokojených zákazníků. Držíte laťku hodně vysoko.
Mgr. Josef Chaloupka