Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Napsal: úte 29.10.2019 17:42
už když mi ji jurajof posilal tak se mi na nic moc nechtělo, oloupaná zrcátka, zpuchřelé lišty oken,kapota od kamínků, rezavé šrouby v motorovém prostoru, hadice atd.jurajof píše:toho amarouna, dt16596 .
zadna extra vybava ale me se to libi a staci...dodelam asi jen softclose a skivak.
auto mi prijde super. jen to trochu kvete v motoru, ale to by se melo vyresit:) Jinak neodhalena zadna zasadni vada, na diag malo chyb, opticky pro me ok (budu jezdit v praze tak nepotrebuju zadnou lestenku).
Proste ted nechavam delat olej v automatu (po prijezdu na me vyskocila hlaska ze prevodovka chce do servisu - kosticka se posrala) prihlasim a doufam budu jezdit....a pak do toho dam to kilo, jak se tu o nem porad mluvi:)
s jardou 190k
j.
jenže pak z něho vylezlo že to bude pražská sedma, že bude stát venku na sidlišti, takže zrcátka beztak někdo ukopne, a vnější stav se nebude řešit, výbava nic moc.
chybělo by mi dost věcí, ale jurajofovi to stačí, hlavně je to Individual. tak jsem se nechal ukecat, resp nebyla daleko (Straubing), tak jsem ho poslal at si tam zajede první sám a nemusí platit za mě, libila se mu, tak druhý den výlet spolu.
první dojem nebyl špatnej, ten němec ty vady nafotil v detailu tak vypadali o dost větší,
světla to má původní, datum výroby sedí, a jsou pěkné na 340 tisíc km, nejvíc člověka odradí ta rez a oxidace, muselo to fakt jezdit v brutální soli, na druhou stranu je na tom autě vidět že jezdilo pravidelně do BMW a nešetřilo se na něm, interier v super stavu, vše funkční, každej šuplíček se zavírá jak má, všecko je super, tlačítka loketky velmi málo opotřebené, nástupní lišty krásné, brzdy nové atd.
z vad se našlo - zaseklé vertikální polohování volantu, hardyspojka, odlepená stropnice vzadu (klasika černá, obyč černá je největší shit ,ta se všem odlepuje, naštestí alcantara drží, tak se tam dá alcantara a bude), nefunkční otáčkoměr, nesetkal jsem se s tím nikdy, ale snejk to prej zná(mě by zajímalo co Snejk na E65 ještě neopravoval), motor měl VVT na 0,8 ale nechal se přeučit na 0,2 a běžel hezky, rozvody jsou na konci, ale nějakou dobu to ještě vydrží, pak se kdyžtak shodí víka a posunou se a pohoda, nebo až se bude někdy něco přetěsnovat tak se to udělá. motor krásnej, nezblitej, nezakarbonovanej. a pár dalších drobností se ještě našlo, ale nic vážného tam nebylo. ovšem co se mi stalo už podruhé, když se veze sedma co bude jezdit ke mě na servis, tak vždycky pár měsíců jezdí než se dostane na řadu, pak se udělá nějaky servis a ty auta jezdí. ale když se doveze sedma co bude servisovat Snejk, protože já už nikoho vzít nemužu, tak co se nestane? v praze prasklo těsnění pod mechatronikem, což se mi přesně stalo u jednoho zákazníka dřív, co taky jezdí ke Snejkovi. Snejk mi pak tradičně nadal co mu to tam vozím za popelnice.



cena nakonec 6800 eur, a nakonec mi povedlo se prakticky zaplatit ukecanou slevou, jurajof byl měkkej, ten by nejradši ještě připlatil když ji viděl
