Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zna ji nekdo?
Re: Zna ji nekdo?
Tak zrovna projektory jsou originál příslušenství a nejen u BMW, takže nevím proč by to nemělo projít technickou.
Re: Zna ji nekdo?
Tak já někde psal o těch originálních (i to je neskutečnej kýč)? A někde jsem psal, že projektor samotný je příčina neprojití?
Jak přijede něco, kde to není origo, tak je to vždy turek...... A auto je ve smrti. Pak ti mává eurama, aby to prošlo. Jsou to takový drobnosti, který ti naznačují, jak psal Jarax "dej si bacha".
Pro tyhle lidi je hlavní jak auto vypadá a ne jak funguje.
Jak přijede něco, kde to není origo, tak je to vždy turek...... A auto je ve smrti. Pak ti mává eurama, aby to prošlo. Jsou to takový drobnosti, který ti naznačují, jak psal Jarax "dej si bacha".
Pro tyhle lidi je hlavní jak auto vypadá a ne jak funguje.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
no ty projektory jsou kapitola sama o sobě, dělali to v číně a smali jsme se tomu, ted už to prodá i BMW. z té značky se stává totální shit, už jim jde jen o peníze, rozdávaj ve velkym pokuty fandům, odstřihli TIS chcou 2500 dolaru za roční přistup k Tisu. a prodaj věci z Aliexpresu jako svoje. Za chvilku to bude jak mercedes nebo porsche na ktery nejde nic najit.Tomasis píše:Tak zrovna projektory jsou originál příslušenství a nejen u BMW, takže nevím proč by to nemělo projít technickou.
Re: Zna ji nekdo?
vidím to úplně stejně...bmw ojebává kde může; přidám do mozaiky čerstvou zkušenost z tohoto týdne: objednal jsem originalni vzduchový filtr BMW Performance do 330i...protože už jsem ho dříve měl a jeho kvalita převyšovala cokoli dalšího na trhu, ale nebyl a není levný...OEM číslo má už léta stejné.. V originálni BMW krabici, s odpovídajícím OEM číslem, na štítku ještě označeno Made in UK jsem našel obyčejný KN sportovní filtr který se na trhu prodává za polovinu ceny....a který na sobě má vyraženo Made in USA, logo KN, a žádné OEM číslo bmw tak jako původní performance filtr. Tak jsem jim poslal stížnost a reklamaci na základě rozdílné země výroby uvedene na krabici a na filtru, a taky na rozdílnosti v technické specifikaci (performance filtr míval 70 filtračních žeber...KN jich má o 10 méně). Poslali mne k šípku s tím, že takhle to chodí z centrálního skladu bmw, že bmw má na jeden díl více dodavatelů, a jestli se mi to prý nelíbí ať si stěžuji na kunden servis Mnichov. Krátce, jasně a jednoduše- zaplať a běž doprdele...a vypadá to, že se tenhle přístup stává u bmw novým standardem...fakt k poblití. Protože předpokládám, že totéž (tj zachování vysoké ceny, změna původní technické specifikace/kvality) se odehrává u dalších originálních dílů, asi přestává dávat smysl nákup originál ND...protože slušná druhovýroba může nakonec být i lepší.
Re: Zna ji nekdo?
ty projektory jsou humus
černý kola a ledvinky na autech kde to nebylo z výroby taky, originál stav je nejvíc za mě, tam je větší naděje, že je to auto v pořádku i technicky
mě nasrali s těsněním pod madlo třetích dveří na z3 coupé, za kousek gumy 600, nesedí to, nemá to drážky na čepy toho madla, prostě ošizený, katastrofa a to vše v origínál balení, kdybych to věděl, nechal bych si snad to starý... to samý říkal známej, co renovoval E24, za všechno šílenej balík, ale nepasuje, navíc může bejt člověk rád, že to vůbec je na skladě
tis nejde, ale ten ruskej jo, jenže mi přijde, že tam neni uplně všechno, tak holt ten program

mě nasrali s těsněním pod madlo třetích dveří na z3 coupé, za kousek gumy 600, nesedí to, nemá to drážky na čepy toho madla, prostě ošizený, katastrofa a to vše v origínál balení, kdybych to věděl, nechal bych si snad to starý... to samý říkal známej, co renovoval E24, za všechno šílenej balík, ale nepasuje, navíc může bejt člověk rád, že to vůbec je na skladě
tis nejde, ale ten ruskej jo, jenže mi přijde, že tam neni uplně všechno, tak holt ten program
Re: Zna ji nekdo?
Co to je TIS ?
Jaký pokuty fandům Jaraxi?
Jaký pokuty fandům Jaraxi?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
- TIS je seznam opravárenských postupů.
- Mentuli tehdy dostal 20 tisíc pokutu za logo bmw na webu
- do ochranné známky už patří nejen logo, ale samotný text BMW, taky M ale dokonce i trikolora, prostě použití barev v tom odstínu a tom pořad, někdo ted dostal za nápis klub bmw pokutu 160 tisíc.
prostě podporuješ značku, šíříš nadšení, zvyšuješ prodejnost a za to musíš být náležite potrestán.
- Mentuli tehdy dostal 20 tisíc pokutu za logo bmw na webu
- do ochranné známky už patří nejen logo, ale samotný text BMW, taky M ale dokonce i trikolora, prostě použití barev v tom odstínu a tom pořad, někdo ted dostal za nápis klub bmw pokutu 160 tisíc.
prostě podporuješ značku, šíříš nadšení, zvyšuješ prodejnost a za to musíš být náležite potrestán.
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2235
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: Zna ji nekdo?
ad TIS - oni to asi berou tak, že tím, že vyrábí auta, které se serou, ti generují business a máš se podělit
ad ta inzerovaná krasavice - top stav, vše plně funkční ... až na 2 přední PDC. Může to teoreticky způsobovat rámeček SPZ, ale svědčí to o údržbě, jak tady bylo probíráno výše.
A evidentně je to američan. S čímž se zapomněl svěřit
ad ta inzerovaná krasavice - top stav, vše plně funkční ... až na 2 přední PDC. Může to teoreticky způsobovat rámeček SPZ, ale svědčí to o údržbě, jak tady bylo probíráno výše.
A evidentně je to američan. S čímž se zapomněl svěřit
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: Zna ji nekdo?
Zas na druhou stranu, dyť je to logický.
Na firmě kde dělám se vyrábí mmjn. relativně složitý strojírenský komponenty, respektive sestavy. A rozhodně nebudeme dávat veřejně k dispozici návody "jak to opravit" zadarmo. Dyť je to kurva naše knowhow.
Na firmě kde dělám se vyrábí mmjn. relativně složitý strojírenský komponenty, respektive sestavy. A rozhodně nebudeme dávat veřejně k dispozici návody "jak to opravit" zadarmo. Dyť je to kurva naše knowhow.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
hele, my to ted řešili s Vaculíkem, ono třeba pro USA trh byla povinnost nabízet dílenskou příručku v nějaké podobě. Ono to tak nějak patří k tomu že provozuješ auto a BMW bylo vždycky v tomdle open, byli to fanouškovsky auta, díky tomu se i hodně upravovali, ladili, ale ted to začíná byt pěkný shit.
Re: Zna ji nekdo?
No, nepatří. Proč by mělo?
Automobilky vztah s tebou skončí ve chvíli, kdy ti doběhne záruka. Do tý doby máš garantovaný určitý věci. Cokoliv potom je mezi tebou a servisem, automobilka už se o to nezajímá. Proč by taky měla.
Nevidím důvod, proč by automobilka měla poskytovat svoje know-how někomu jinýmu než svým autorizovaným partnerům.
Z principu seš Ty, Snejk, vlastně jakejkoliv neautorizovanej servisák, prakticky nepřítel BMW. Ta automobilka Vám nejenže nemá důvod vycházet vstříc, ale reálně "dělá dobře", pokud postupuje proti Vám. Já bych na místě jeho majitele postupoval naprosto stejně.
Já chápu, že je to z tvýho pohledu naprd, ale je to úplně logický a děje se to ve všech oborech. Ať už B2B nebo B2C.
Známej má celoevropský výhradní zastoupení na distribuci určitých obráběcích strojů. Samozřejmě k nim poskytuje i servis, kterej nestojí litr, ani dva, na hodinu. A když někde zahlídne, že se někdo profiluje jako "servisní specialista..." nedejbože "Technik značky XY", třeba i s logem, rovnou vytáčí právníky. Není přece v jeho zájmu, aby "jeho" výrobky servisoval kdejakej ňouma a on z toho neměl prachy. Nikdo se tomu nediví. Protože jsou to prostě stroje a on si chrání svoje území.
U aut to funguje naprosto stejně, je to stejnej obchod. Jenom k autům si holt pár lidí nadělalo citový vztahy a teď jsou nasraný, když s nima "jejich love brand" vymrdává.
Automobilky vztah s tebou skončí ve chvíli, kdy ti doběhne záruka. Do tý doby máš garantovaný určitý věci. Cokoliv potom je mezi tebou a servisem, automobilka už se o to nezajímá. Proč by taky měla.
Nevidím důvod, proč by automobilka měla poskytovat svoje know-how někomu jinýmu než svým autorizovaným partnerům.
Z principu seš Ty, Snejk, vlastně jakejkoliv neautorizovanej servisák, prakticky nepřítel BMW. Ta automobilka Vám nejenže nemá důvod vycházet vstříc, ale reálně "dělá dobře", pokud postupuje proti Vám. Já bych na místě jeho majitele postupoval naprosto stejně.
Já chápu, že je to z tvýho pohledu naprd, ale je to úplně logický a děje se to ve všech oborech. Ať už B2B nebo B2C.
Známej má celoevropský výhradní zastoupení na distribuci určitých obráběcích strojů. Samozřejmě k nim poskytuje i servis, kterej nestojí litr, ani dva, na hodinu. A když někde zahlídne, že se někdo profiluje jako "servisní specialista..." nedejbože "Technik značky XY", třeba i s logem, rovnou vytáčí právníky. Není přece v jeho zájmu, aby "jeho" výrobky servisoval kdejakej ňouma a on z toho neměl prachy. Nikdo se tomu nediví. Protože jsou to prostě stroje a on si chrání svoje území.
U aut to funguje naprosto stejně, je to stejnej obchod. Jenom k autům si holt pár lidí nadělalo citový vztahy a teď jsou nasraný, když s nima "jejich love brand" vymrdává.
Re: Zna ji nekdo?
Psal jsem na uvedený kontakt SMS zprávu, kde jsem mimo jiné prosil o VIN, že bych si chtěl auto prověřit a nepřišla mi žádná odpověď.Recikk píše:https://auto.bazos.cz/inzerat/126187141/bmw-645i-automatkupe-panoramaplna-vybavatop.php
Znáte někdo to auto? Podle fotek a ceny to vypadá zajímavě, ale já taky hovno poznám.
Re: Zna ji nekdo?
k TISu - mimo lidi, který se servisováním živí, jsou tu ještě lidi jako já, který si s se svejma autama hrajou, snaží se co nejvíc věcí si udělat sami, nemaji to na kšeft; a to se mi na týhle značce líbilo, že jsou dílenský postupy k dispozici online, najdeš si co potřebuješ, třeba jak na z3 coupe sundat zadní blatníky, když jsem si ho připravoval ke karosáři a pro lakovnu, tak napřed koukám do tisu, pak na youtube a fóra, nebo ted přes zimu chci do něj retrofitnout harman kardon audio, který jsem sehnal komplet originál, musí se rozebrat celej interiér a tohle všechno tam najdu, kde jsou jaký šrouby, který to drží a tak
já tomu rozumim, že je to duševní vlastnictví automobilky, ale sakra, tady je nějaká komunita, která ty starý auta drží v provozu a uchovává pro budoucnost, tak to těm lidem budu ještě solit?! tohle nejsou obráběcí stroje, ty nikoho jako hobby nezajímaj, sorry
navíc s těmahle starejma autama nikdo do autorizovanejch servisů stejně nejezdí, co si budem povídat, takže o nic nepřicházej; mohli to ten tis nechat třeba pro Exx do nějakýho roku, tohle je trapný; ok, stahnul jsem si ho z ulož.to, rozjedu na něčem winxp a bude snad vyřešeno, ale je to zbytečný
já tomu rozumim, že je to duševní vlastnictví automobilky, ale sakra, tady je nějaká komunita, která ty starý auta drží v provozu a uchovává pro budoucnost, tak to těm lidem budu ještě solit?! tohle nejsou obráběcí stroje, ty nikoho jako hobby nezajímaj, sorry
navíc s těmahle starejma autama nikdo do autorizovanejch servisů stejně nejezdí, co si budem povídat, takže o nic nepřicházej; mohli to ten tis nechat třeba pro Exx do nějakýho roku, tohle je trapný; ok, stahnul jsem si ho z ulož.to, rozjedu na něčem winxp a bude snad vyřešeno, ale je to zbytečný
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zna ji nekdo?
jenomže o tomdle bylo vždycky BMW, že nabízí něco víc než ostatní. měli sportovní auta, který nikdo neměl, měli fanoušky, měli speciální věci.
A dnes? Vyrábí sračky, kde člověk nepozná kam to jede, řízení gumovy, sedačky hrozný, fakt ostuda.
A dnes? Vyrábí sračky, kde člověk nepozná kam to jede, řízení gumovy, sedačky hrozný, fakt ostuda.
Re: Zna ji nekdo?
Přesně si vystihnul ten problém.
"Starý auta drží v provozu"
Ale to nikdo nepotřebuje.
"Starý auta drží v provozu"
Ale to nikdo nepotřebuje.
Re: Zna ji nekdo?
tak líp, ne v provozu, ale na světě, nemusí to bejt nutně daily...
ty moje dvě fun auta by byly dávno mrtvý, E64 jsem koupil od majitele, co nechal v inveltu přes 100k za přetěsnění ventildeklů a vany převodovky, neměl na to nervy, protože to teklo dál (prsa a konzole alternátoru) a experti nevěděli co s tim, nebejt lidí jako jsme my, tak by to dojel nějakej píčus do mrtva a ještě ztunil; ta bota to samý, protože ve Švajcu nikdo větší karosářskou opravu a celolak nezaplatí, tak by tam shnila v bazaru po širákem, teď je z toho krásný auto
a tohle všechno mě stálo spoustu práce, zařizování, shánění lidí, co to udělaj, ale moh jsem si právě v tom tisu zjistit, jak se co dělá, mít to pod kontrolou, co nejvíc věcí si připravit a tím pádem vůbec ty opravy finančně realizaovat, protože nechceš říct rodině ať jí kořínky, že...
jsem pěkně nasranej, ať jdou v Mnichově do prdele

ty moje dvě fun auta by byly dávno mrtvý, E64 jsem koupil od majitele, co nechal v inveltu přes 100k za přetěsnění ventildeklů a vany převodovky, neměl na to nervy, protože to teklo dál (prsa a konzole alternátoru) a experti nevěděli co s tim, nebejt lidí jako jsme my, tak by to dojel nějakej píčus do mrtva a ještě ztunil; ta bota to samý, protože ve Švajcu nikdo větší karosářskou opravu a celolak nezaplatí, tak by tam shnila v bazaru po širákem, teď je z toho krásný auto
a tohle všechno mě stálo spoustu práce, zařizování, shánění lidí, co to udělaj, ale moh jsem si právě v tom tisu zjistit, jak se co dělá, mít to pod kontrolou, co nejvíc věcí si připravit a tím pádem vůbec ty opravy finančně realizaovat, protože nechceš říct rodině ať jí kořínky, že...
jsem pěkně nasranej, ať jdou v Mnichově do prdele






Re: Zna ji nekdo?
zddan01 píše:k TISu - mimo lidi, který se servisováním živí, jsou tu ještě lidi jako já, který si s se svejma autama hrajou, snaží se co nejvíc věcí si udělat sami, nemaji to na kšeft; a to se mi na týhle značce líbilo, že jsou dílenský postupy k dispozici online, najdeš si co potřebuješ, třeba jak na z3 coupe sundat zadní blatníky, když jsem si ho připravoval ke karosáři a pro lakovnu, tak napřed koukám do tisu, pak na youtube a fóra, nebo ted přes zimu chci do něj retrofitnout harman kardon audio, který jsem sehnal komplet originál, musí se rozebrat celej interiér a tohle všechno tam najdu, kde jsou jaký šrouby, který to drží a tak
já tomu rozumim, že je to duševní vlastnictví automobilky, ale sakra, tady je nějaká komunita, která ty starý auta drží v provozu a uchovává pro budoucnost, tak to těm lidem budu ještě solit?! tohle nejsou obráběcí stroje, ty nikoho jako hobby nezajímaj, sorry
navíc s těmahle starejma autama nikdo do autorizovanejch servisů stejně nejezdí, co si budem povídat, takže o nic nepřicházej; mohli to ten tis nechat třeba pro Exx do nějakýho roku, tohle je trapný; ok, stahnul jsem si ho z ulož.to, rozjedu na něčem winxp a bude snad vyřešeno, ale je to zbytečný
Jak jsem psal dřív. V obchodním principu je auto a obráběcí stroj naprosto to samý. Tady to vyrábím, tady to skrze nějaký partnery prodávám a tady mám síť svých autorizovaných servisáků, kteří platí strašlivý výpalný* za to, že je jim pomáhám rozvíjet jejich byznys tím, že jim dám svoji "nálepku". Že si někdo chce něco retrofitit v garáži je mi úplně na hovno, dyť z toho nic nemám. Že někdo umí přetěsnit motor líp než můj partner (=kterej mi platí za to, že je můj partner) je mi taky na hovno, jednak z toho nic nemám a druhak to může dotyčnýho "odradit" od nákupu novýho modelu. Že někdo udržuje něco, co jsem prodal před 30 lety je sice hezký pro budoucnost, ale mně to do P&L vůbec nejde.Stepan1 píše:Protože jsou to prostě stroje a on si chrání svoje území.
U aut to funguje naprosto stejně, je to stejnej obchod. Jenom k autům si holt pár lidí nadělalo citový vztahy a teď jsou nasraný, když s nima "jejich love brand" vymrdává.
Sám si řekni. Staral by ses jako výrobce o komunitu, která ti prakticky nepřináší ani EURo a v konečným důsledku tě sem tam i poškozuje, protože i majitel nový 7er může dostat nápad, že si prasklý sklo, brzdy a voleje nechá udělat u Snejka za polovic než v autorizáku?
*Různý poplatky, odvody, povinný školení, dodržování korporátní identity viz zelená kostka u Škodovky...
Mimochodem, výše uvedené neznamená, že s tím souhlasím. Jenom se Vám snažím ukázat, že BMW postupuje naprosto logicky a nemá smysl proti tomu bojovat, vztekat se a nebo se tomu divit.
V těch automobilkách, ačkoliv se Vám to nemusí zdát, sedí chytrý lidi, kteří dobře vědí, co dělají.
Re: Zna ji nekdo?
[/quote]Mimochodem, výše uvedené neznamená, že s tím souhlasím. Jenom se Vám snažím ukázat, že BMW postupuje naprosto logicky a nemá smysl proti tomu bojovat, vztekat se a nebo se tomu divit.
V těch automobilkách, ačkoliv se Vám to nemusí zdát, sedí chytrý lidi, kteří dobře vědí, co dělají.[/quote]
jj...částečně to logické je- bmw už dávno není rodinná firma zaměřená na řidiče a fandy, ale globální marketingová korporace zaměřená hlavně na zisky, dividendy a cenu akcií (když se ovšem podívám na cenu akcii bmw za posledních 10let tak mne napadá otázka proč jsou tam kde jsou...)
když jsou teda tak chytří jak říkáš (osobně o tom mám velmi silné pochybnosti když jako ukázkový "mikro-vzorek" vezmu třeba jen vývoj software firmware za posledních víc jak 10let) jak teda pochopit jejich ojebávání na originálních náhradních dílech? Respektoval jsem přístup platit prémiovou cenu dejme tomu +30-60% vs druhoška za mírně lepší kvalitu...která je ve výrobních nákladech stála možna tak 5-10% navíc...takže si na tom pořd slušně mastili kapsy...a teď ti za stejnou cenu (pravidelně navyšovanou o hyperfinflaci) prodají průměrnou nebo podprůměrnou kvalitu? To už snad ani není vychytralost ale vychcanost...
V těch automobilkách, ačkoliv se Vám to nemusí zdát, sedí chytrý lidi, kteří dobře vědí, co dělají.[/quote]
jj...částečně to logické je- bmw už dávno není rodinná firma zaměřená na řidiče a fandy, ale globální marketingová korporace zaměřená hlavně na zisky, dividendy a cenu akcií (když se ovšem podívám na cenu akcii bmw za posledních 10let tak mne napadá otázka proč jsou tam kde jsou...)
když jsou teda tak chytří jak říkáš (osobně o tom mám velmi silné pochybnosti když jako ukázkový "mikro-vzorek" vezmu třeba jen vývoj software firmware za posledních víc jak 10let) jak teda pochopit jejich ojebávání na originálních náhradních dílech? Respektoval jsem přístup platit prémiovou cenu dejme tomu +30-60% vs druhoška za mírně lepší kvalitu...která je ve výrobních nákladech stála možna tak 5-10% navíc...takže si na tom pořd slušně mastili kapsy...a teď ti za stejnou cenu (pravidelně navyšovanou o hyperfinflaci) prodají průměrnou nebo podprůměrnou kvalitu? To už snad ani není vychytralost ale vychcanost...
Re: Zna ji nekdo?
já jsem se loni při svojí vyjímečný návštěvě autorizovanýho servisu bmw známýho schválně zeptal, kolik by to bylo u nich, vyndání N62, hlavy dolu, rozvody, těsnění nový, řekl, tohle vůbec neděláme, starý auto, nemáme znalosti, lidi na to, za který bysme se pak zaručili abys nám sem pořád nejezdil s reklamacema, že ti to někde teče
takže ani je, ani automobilku o peníze neobírám, velkej retrofit ti taky autorizák dělat nebude, ani většina mechaniků, to musí člověk všechno sám na svým autě, frajeři jenom mění olej za 10k a opravujou max neco po bouračkám přes pojištovny, který pak akorát kurví ceny
že by komunita lidí, co ty starý auta maj nic nepřinášela, to bych neřek, oni si za ty díly nechaj zaplatit dobře a o kvalitě jsme si řekli svoje, ten tis někdo předpokládám ukrad a dal online, krást se nemá, ale už se stalo bohužel, tak to zatípnu a dám, za takovou cenu, že si to nikdo nekoupí? spočítali si, ti chytří, kolik lidí si to koupí a kolik jen tak naserou?
pár tisíc, desitek tisíc? to neni málo a navíc to vymrdávání mi přijde zbytečný, to je proč se na tom točim
zisk je v pořádku, když v 50. letech byli na chcípnutí, tak přestali dělat ty velký V8 auta a přišli s neue Klasse, taky se to možná někomu nelíbilo, jako ted, když dělaj suv a fwd, ale budiž, to mi nevadí; kvalita, co jde dolu, to je prostě realita, ceny tech aut už jsou právě tech 15plus let stejný, tak se to prostě musí někde projevit, s tim nic nenaděláme, to byť nerad prostě dokážu pochopit
takže ani je, ani automobilku o peníze neobírám, velkej retrofit ti taky autorizák dělat nebude, ani většina mechaniků, to musí člověk všechno sám na svým autě, frajeři jenom mění olej za 10k a opravujou max neco po bouračkám přes pojištovny, který pak akorát kurví ceny

že by komunita lidí, co ty starý auta maj nic nepřinášela, to bych neřek, oni si za ty díly nechaj zaplatit dobře a o kvalitě jsme si řekli svoje, ten tis někdo předpokládám ukrad a dal online, krást se nemá, ale už se stalo bohužel, tak to zatípnu a dám, za takovou cenu, že si to nikdo nekoupí? spočítali si, ti chytří, kolik lidí si to koupí a kolik jen tak naserou?
Jenom k autům si holt pár lidí nadělalo citový vztahy a teď jsou nasraný, když s nima "jejich love brand" vymrdává.
pár tisíc, desitek tisíc? to neni málo a navíc to vymrdávání mi přijde zbytečný, to je proč se na tom točim
zisk je v pořádku, když v 50. letech byli na chcípnutí, tak přestali dělat ty velký V8 auta a přišli s neue Klasse, taky se to možná někomu nelíbilo, jako ted, když dělaj suv a fwd, ale budiž, to mi nevadí; kvalita, co jde dolu, to je prostě realita, ceny tech aut už jsou právě tech 15plus let stejný, tak se to prostě musí někde projevit, s tim nic nenaděláme, to byť nerad prostě dokážu pochopit
-
vita11
- Moderátor
- Příspěvky: 2235
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: Zna ji nekdo?
Tohle tam dneska nikoho nezajímá. Je to společnost kotovaná na burze, takže management musí plnit nějaké kovenanty. Růst je to magické zaklínadlo. Ty nemáš oživovat starou 6er. Ty máš jít a koupit si novou. To že u dealera necháš 300€ za plastíky a úchytky není pro jejich business zajímavé. Cílí na jiného zákazníka. Na zákazníka, který si max každé 3 roky koupí nové moderní multimediální s lampičkama s logem ve dveřích. A to je uplně jiný zákazník než ten, který si doma v garáži opravuje 30 let starý kuszddan01 píše:tak líp, ne v provozu, ale na světě, nemusí to bejt nutně daily...
ty moje dvě fun auta by byly dávno mrtvý, E64 jsem koupil od majitele, co nechal v inveltu přes 100k za přetěsnění ventildeklů a vany převodovky, neměl na to nervy, protože to teklo dál (prsa a konzole alternátoru) a experti nevěděli co s tim, nebejt lidí jako jsme my, tak by to dojel nějakej píčus do mrtva a ještě ztunil; ta bota to samý, protože ve Švajcu nikdo větší karosářskou opravu a celolak nezaplatí, tak by tam shnila v bazaru po širákem, teď je z toho krásný auto
a tohle všechno mě stálo spoustu práce, zařizování, shánění lidí, co to udělaj, ale moh jsem si právě v tom tisu zjistit, jak se co dělá, mít to pod kontrolou, co nejvíc věcí si připravit a tím pádem vůbec ty opravy finančně realizaovat, protože nechceš říct rodině ať jí kořínky, že...
jsem pěkně nasranej, ať jdou v Mnichově do prdele![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

