Stránka 38 z 219

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 13:55
od Sweden
Na kolik třeba vyjdou nové brzdy komplet ATE i s prací u tebe Jardo? To je třeba věc kterou Snejk chválil, mít na 7er aspoň lehce nekopající brzdy nebo neměnit kotouče co 5tis km celkem problém, kor když člověk neumí brzdit.

Já mám od Stana komplet nové brzdy, takže defakto další peníze k dobru a od 20k se myslím moc mýlit nebudu co? A stejně jsem takový kretén že je na jaře rozeberu, vyčistím, přegumičkuju, třmeny opískuji, zalakuji, stejně tak nábu kotouče. Mě prostě nestačí že to funguje, musí to i vypadat :D

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 14:19
od JaraX
musíš přijet na prohlídku rychle, než to stihneš ztuzit,
já ATE nedávám, po mnohaletých zkušenostech už dávám jen origo, nějak mě ty reklamace přestali bavit.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 14:54
od Jaris330D
U E46tky byl stejný problém. Když jsem zkoumal, jaké brzdy dát, tak druhovýroba fungovala 50/50 a to se mně zdál velký risk. Tak jsem chtěl koupit origa, protože tam to prý byla tutovka. Pak jsem dostal nabídku na testování plovoucích kotoučů, kde byl střed z duralu. Fungovaly perfektně. Normálně by stály 20 000 kč a já je měl za 6 000 kč, tak proč to nezkusit. Bylo mě řečeno, že se nikdy nezkroutěj. Myslel jsem, že je to problém jen E46tek a ono nejspíš všech BMW.
U zadních je asi jedno, co tam dáš ne?

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:01
od Snejk
presne tak, ate kotouce uz nedavam nikde.. desticky jeste jo (i jdyz na origo kotouce ani ty ne, piska to) ale aspon maj rozumnou zivotnost.. ale kotouce ate na e65 nefungujou.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:03
od matiz
Ja mam kotouce nove, origo a stejne lehounce kopou. Obcas, ne vzdy.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:22
od JaraX
a máš tam origo kotouče i desky?

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:24
od matiz
jo. cca 1100€. Jenze jsou zkurvene tim jak to stalo...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:26
od JaraX
to origu většinou vůbec nevadí, dej si pákrát ecce homo nebo něco naplno, potřebujou dostat pořádnou sadu a budou ok.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:47
od matiz
Spis si rikam ze to nekdy rozeberu, vycistim ten kotouc poradne kartacem a obrousim desky, protoze ta rez co tam byla bude zazrana v tech deskach a bude se neustale roztahovat a roztahovat. Na zadnich jsem to udelal a mam dojem ze je to lepsi. Ecce ted v zime neni nic pro mne, ja se bojim, je to tank...

Jinak co se jeste ATE tyce, mam takovy dojem ze v posledni dobe ty jejich kotouce stoji fakt za vyliz prdel...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 15:53
od pavproch
Na obou svých autech používám výhradně OEM kotouče i desky (kupované v autorizáku). Už se mi už taky stalo, že to (po výměně) mírně a nepravidelně kopalo.... ani opakované zajetí "na krev" nepomohlo, pomohla až výměna desek za jiný (novější = čerstvě koupený) pár. A ty kopající (i když byly úplně nové) šly do popelnice. Proč kopaly nevím.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 16:18
od Sweden
A nezkoušel jste někdo třeba ATE kotouče a Hawk Performance desky? Mám to od Mattyx ale zatim na 6er nenahozeno, Vojta mi tvrdil že je to hlavně taky o deskách a taky o distribuci, ATE už vyrábí kde jaký Polák či Turek vod vokurek :D

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 17:28
od Arnie_one
Ja vyzkousel kde co.
Na E53 jsem mel Ramsey a svete div se tyhle noname fungovali nejlepe, ptoom jsem dal ATE Powerdisc, 3 rekalmacky, zezacatku zkrouceny kotouce, potom to piskalalo jak svina vzdy po 30km, naseldne na ty ATe jsme dali nejaky TRW desky ale je to stejne sunt !
Na E65 jsem dal TRW a ty tam fungujou, rozumej pri normalni jizde, pokud zabrdisz 2x z 200 tak uz jsou na hunte. Jinak mam v garazi pripraveny orig BMW dorpedu
U E70 mam orig BMW a ty jsou super zadny tarokovani, zadny vibrace, zandy piskani nic a tam uz mam najeto asi 30Kkm a nemuzu si je vynachvalit.
Zimmermany hlavne ty derovany od tech me vsichni zrazujou, takze za me bohuzel jen deahy origo funguji.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 17:52
od TANN3R
Filozof píše:Myslím si ze ti tady nikdo nic vyčítat nebude a pokud chces 7er snižovat přijde mi jakoby jsi ve skrytu duše chtěl zkrizit sportovní auto s 7er limuzinou ... to už je blízko panamera od porsche.

Jinak co jsem Koukal tak i mě se ta černá 7er líbila. A stejně si myslím pokud je problém s podvozkem tak by to vyřešit šlo. Vsadim boty ze buď nějaké součástky ať repas tlumičů nebo ventily či jednotka boha nevím co ale uvést podvozek do továrního stavu jistě nebude problem.
Nevím osobně jak se e65 snižuje když má DD a zda to funguje i potom jak má ale to jistě nějak vymýšlíš možnosti je několik.

Ten motor když dostane cívky a svíčky a kvalitní olej s vervou benzinem jistě pojede o poznání jinak. Pak to už jen stačí porovnat na brzdě pro dobrý pocit nebo s jinou 750kou.

Dnes jsem tu viděl úplně stejnou v Mohelnici černou krátkou facelift ale 760i snad to nebyl jarax na skok :-)

Koupil jsi auto které jsi chtěl a co sním vše provedeš je jen tvoje věc do toho ti nikdo Kecat nebude . Tak ať tě baví a uživej si jej. ;)
Sranda tohle dnes číst, ale fakt je, že X let zpět jsem měl ještě taky ten názor, že "koupím klidně v horším stavu a všechno si opravím. Alespoň budu vědět, že je všechno nové a 100% funkční." Přitom je to totální kravina..
Už to tady párkrát padlo, ale stejně si toho moc nikdo nevšímá, tak to podám ještě podle sebe. Já všechny stary pekáče dělím na dvě skupiny - hezké kusy a jebky. Fór je v tom, že na hezkém kuse může být spousta věcí špatně, ale stačí je jen vyměnit a bude top. Naopak na jebce bývá často sposta nových dílů za statisíce a pořád je to jebka. Jak se tyhle dvě kategorie od sebe rozeznají? Těžko, pokud solidně neznáš desítky kusů konkrétního modelu. A to se zrovna nebavím o tak odlišném a složitém autě, jako je E65.
Příklad z praxe: kamarád měl hezkou W210 320cdi ještě v době, kdy ty auta měli hodnotu. Vzhledově opravdu hezké auto, amg kola apod. Fakt se s tím hezky jezdilo a před těmi cca deseti lety to byl pro nás skok. Pak se k němu nějakým způsobem dostala jiná W210, dovoz co nešel přihlásit. Měla víc najeto, zvenku ošklivá, ale jízda byla jiná, jek na obláčku. Motor byl neuvěřitelně tichej, převodovka dokonalá, absolutně nic nikdy v interiéru nevrzlo. Hlavně ten pocit z jízdy byl úplně jinej, prostě to auto fungovalo, jak kdyby bylo celé z jednoho kusu.
Stejně byla na díly, tak padlo rozhodnutí, že se všechno přehodí na tu kamarádovu a díly se prodají z jeho. Celej podvozek se přehodil, motor, převodovka, sedačky, interiér (víceméně jen kvůli barvě). A výsledek? Zůstalo všechno tak, jak bylo. Jak ty auta přijeli na zvedáky vedle sebe, ta zůstaly na stejném místě - jebka a vedle hezkej kus. Interiér pořád vrzal, podvozek byl pořád tvrdej a jízda nebyla zdaleka tak příjemná a jistá, jako v "dárci". Prostě všechno funguje a fungovat dlouho bude, ale není to ono.
Z toho plyne, že když dáš na jebku třeba novej podvozek, tak nemáš najednou hezkej kus, ale jebku s novým podvozkem :D

Tohle funguje úplně u všech aut, i mezi oktávkama jsou obrovské rozdíly a občas se najde zoufalec, co by chtěl z jebky udělat hezké auto. Vždycky to skončí stejně, spousta peněz v prdeli a výsledek je jebka ověšená novýma dílama.
Čím to je a jak se to auto v průběhu let dostane do stavu "neopravitelné" netuším, ale bude to kombinací víc faktorů - první majitel, způsob používání, servis atd. Co ale vím je, že hezké auto se, při alespoň minimální snaze, do stavu jebky nikdy nedostane. Prostě koupím hezkej kus a pak už jen servisuju - někdy víc, někdy míň. Ale vždycky to má smysl, protože to pak funguje a nesere tě to nevyřešitelnýma závadama.

Kéž by to bylo tak jednoduché, jak píšeš Filozofe - prostě mám problém s podvozkem, tak ho celej udělám a bude to super..

Btw. ten první odstavec s Panamerou mě fakt pobavil. Líbí se mi, že za tím snížením hledáš nějakej vyšší smysl, třeba že Sweden z toho dělá podvědomě Porsche. Prostě si nemůže pomoci a bude upravovat, měnit díly a po roce najednou - hele, vždyť já mám Porsche :lol:
Vzpomněl jsem si na Homera, jak se snažil ze psa a kočky vyšlechtit dokonalé plemeno, které bude chytré jako pes a věrné jako kočka :D

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 17:55
od pGb
Mám zimmermany kotouče i desky a fungujou dobře, nepískaj, moc neubejvaj ... ale nepřijde mi že brzdí nějak extra úžasně (nejsou špatný, jen nejsou úžasný), ale nemám srovnání. Na únavu moc netrpěj, ale spousta lidí mi říkají, že reznou když se s nima nejezdí.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 17:58
od matiz
Si myslim ze ten material nebo postupy uz diky cenovemu natlaku dalsich druhovyrobcu nebudou to co byvaly a ten kotouc bude vic z blata, ale porad s prirazkou za ATE. A v tu chvili ja nevidim duvod proc ty ate brat, protoze je to stejny hnuj jak jina druhovyroba, akorat drahsi. Diky tomu ze je stale vetsi a vetsi tlak na cenu, delaji se cim dal vetsi sracky a to samozrejme nici i ty vyrobce kteri by chteli produkovat kvalitu, ale nemuzou, protoze jsou pak cenove drahsi a nekonkurence schopni.

A dalsi fakt je taky nenazranost automobilky, takze pro mnohe jsou origo cenove nedostupne kdyz jsou trikrat drahsi.

Byl jsem provetrat sedmu, zacinam mit tu obludu cim dal tim radsi...

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 18:14
od JaraX
co je dražší? origo?
když pak na ty brzdy najedeš 150 tisíc aniž bys na ně chytnul? to mi drahy nepřijde. drahy mi přijde koupit brzdy za 5k a pak je reklamovat.
tanner má pravdu, vy si ale neuvědomujete jak moc poznáš rozdíl v autě jen svezením třeba pak mi lidi pišou "napiš mi co mám zkontrolovat" to mě vždycky pobaví, ale tady jde o prdel, prostě jsi viděl 100ky E65, přijdeš, to tak je, tam to je jinak, tady to je tak, a třeba já poznám že je v prdeli podvozek už když najiždím do dílny 10m, prostě ty auta znáš.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 18:19
od Arnie_one
Tak brzdy za 5 nekoupis :) Komplet i to nejvetsi blato bude kolem 8-10 na celej komplet a kdyz ti v BMW reknou za predni desky+kotouce 15tis hmm tak chapu lidi, ze se snazi koupit druhovyrobu.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 22:32
od kabyr01
JaraX umí komplet brzdy kolem 20ti, nebo si to spatne pamatuju? Pokud to za tuhle cenu vydrzi kilo, tak to opravdu dává smysl... Když si predstavis tu cekacku na servis, ztrátu casu, to na tom člověk spis prodělá i když první nákup je levnější ;)

Tanner - naprostej souhlas, myslím ze je v tom často Takovej ten pocit, ze me to zrovna vyjde s tím “vyjebat” a mít top sedmu za méně než 450k, myslím topovku - bulda, kawaman. A to proste nejde a fakt to srani s tím za to nestojí ;)

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 22:33
od kabyr01
A teď jsem se u ženy Koukal na fcb skupinu 7er clubu a to je teda počteníčko :lol:

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů

Napsal: ned 30.12.2018 22:35
od JaraX
20k stojí tak jenom předek :)
a Facebook 7er je kompilace dementů