Filozof píše:Myslím si ze ti tady nikdo nic vyčítat nebude a pokud chces 7er snižovat přijde mi jakoby jsi ve skrytu duše chtěl zkrizit sportovní auto s 7er limuzinou ... to už je blízko panamera od porsche.
Jinak co jsem Koukal tak i mě se ta černá 7er líbila. A stejně si myslím pokud je problém s podvozkem tak by to vyřešit šlo. Vsadim boty ze buď nějaké součástky ať repas tlumičů nebo ventily či jednotka boha nevím co ale uvést podvozek do továrního stavu jistě nebude problem.
Nevím osobně jak se e65 snižuje když má DD a zda to funguje i potom jak má ale to jistě nějak vymýšlíš možnosti je několik.
Ten motor když dostane cívky a svíčky a kvalitní olej s vervou benzinem jistě pojede o poznání jinak. Pak to už jen stačí porovnat na brzdě pro dobrý pocit nebo s jinou 750kou.
Dnes jsem tu viděl úplně stejnou v Mohelnici černou krátkou facelift ale 760i snad to nebyl jarax na skok
Koupil jsi auto které jsi chtěl a co sním vše provedeš je jen tvoje věc do toho ti nikdo Kecat nebude . Tak ať tě baví a uživej si jej.

Sranda tohle dnes číst, ale fakt je, že X let zpět jsem měl ještě taky ten názor, že "koupím klidně v horším stavu a všechno si opravím. Alespoň budu vědět, že je všechno nové a 100% funkční." Přitom je to totální kravina..
Už to tady párkrát padlo, ale stejně si toho moc nikdo nevšímá, tak to podám ještě podle sebe. Já všechny stary pekáče dělím na dvě skupiny - hezké kusy a jebky. Fór je v tom, že na hezkém kuse může být spousta věcí špatně, ale stačí je jen vyměnit a bude top. Naopak na jebce bývá často sposta nových dílů za statisíce a pořád je to jebka. Jak se tyhle dvě kategorie od sebe rozeznají? Těžko, pokud solidně neznáš desítky kusů konkrétního modelu. A to se zrovna nebavím o tak odlišném a složitém autě, jako je E65.
Příklad z praxe: kamarád měl hezkou W210 320cdi ještě v době, kdy ty auta měli hodnotu. Vzhledově opravdu hezké auto, amg kola apod. Fakt se s tím hezky jezdilo a před těmi cca deseti lety to byl pro nás skok. Pak se k němu nějakým způsobem dostala jiná W210, dovoz co nešel přihlásit. Měla víc najeto, zvenku ošklivá, ale jízda byla jiná, jek na obláčku. Motor byl neuvěřitelně tichej, převodovka dokonalá, absolutně nic nikdy v interiéru nevrzlo. Hlavně ten pocit z jízdy byl úplně jinej, prostě to auto fungovalo, jak kdyby bylo celé z jednoho kusu.
Stejně byla na díly, tak padlo rozhodnutí, že se všechno přehodí na tu kamarádovu a díly se prodají z jeho. Celej podvozek se přehodil, motor, převodovka, sedačky, interiér (víceméně jen kvůli barvě). A výsledek? Zůstalo všechno tak, jak bylo. Jak ty auta přijeli na zvedáky vedle sebe, ta zůstaly na stejném místě - jebka a vedle hezkej kus. Interiér pořád vrzal, podvozek byl pořád tvrdej a jízda nebyla zdaleka tak příjemná a jistá, jako v "dárci". Prostě všechno funguje a fungovat dlouho bude, ale není to ono.
Z toho plyne, že když dáš na jebku třeba novej podvozek, tak nemáš najednou hezkej kus, ale jebku s novým podvozkem
Tohle funguje úplně u všech aut, i mezi oktávkama jsou obrovské rozdíly a občas se najde zoufalec, co by chtěl z jebky udělat hezké auto. Vždycky to skončí stejně, spousta peněz v prdeli a výsledek je jebka ověšená novýma dílama.
Čím to je a jak se to auto v průběhu let dostane do stavu "neopravitelné" netuším, ale bude to kombinací víc faktorů - první majitel, způsob používání, servis atd. Co ale vím je, že hezké auto se, při alespoň minimální snaze, do stavu jebky nikdy nedostane. Prostě koupím hezkej kus a pak už jen servisuju - někdy víc, někdy míň. Ale vždycky to má smysl, protože to pak funguje a nesere tě to nevyřešitelnýma závadama.
Kéž by to bylo tak jednoduché, jak píšeš Filozofe - prostě mám problém s podvozkem, tak ho celej udělám a bude to super..
Btw. ten první odstavec s Panamerou mě fakt pobavil. Líbí se mi, že za tím snížením hledáš nějakej vyšší smysl, třeba že Sweden z toho dělá podvědomě Porsche. Prostě si nemůže pomoci a bude upravovat, měnit díly a po roce najednou - hele, vždyť já mám Porsche
Vzpomněl jsem si na Homera, jak se snažil ze psa a kočky vyšlechtit dokonalé plemeno, které bude chytré jako pes a věrné jako kočka
