Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
Jedete nekdo odsud?
Re: naše 6er
já jedu na maltu, resp na beton 
jinak nějaky status update mojí 6er
- motor je složený, motorový prostor očištěný, vše zkontrolovaný, nikde žádná mastnota, nic.
- čekáme na klimakompresor, nechce se mi ho tam dávat dodatečně, pak to půjde do auta
- postupně začalo odstrojování dílu co mají nějakou optickou vadu do lakovny
- řeší se repas světel, pokud seženu nové kryty
- včera proběhl BT retrofit, vše funguje.

jinak nějaky status update mojí 6er
- motor je složený, motorový prostor očištěný, vše zkontrolovaný, nikde žádná mastnota, nic.
- čekáme na klimakompresor, nechce se mi ho tam dávat dodatečně, pak to půjde do auta
- postupně začalo odstrojování dílu co mají nějakou optickou vadu do lakovny
- řeší se repas světel, pokud seženu nové kryty
- včera proběhl BT retrofit, vše funguje.
Re: naše 6er
dneska mě 6er zas nasrala, nějak jsem zjistil že to není auto pro mě, prostě to auto z jinyho světa, to auto je strašně nekvalitní a extrémně drahý proti E65, všecko stojí násobně víc než na 7er, jetý nic není a náhradě už vubec ne, tak nějak mě zamrzelo že prostě na 6er nemam dost příjmů 

- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
JaraX píše:dneska mě 6er zas nasrala, nějak jsem zjistil že to není auto pro mě, prostě to auto z jinyho světa, to auto je strašně nekvalitní a extrémně drahý proti E65, všecko stojí násobně víc než na 7er, jetý nic není a náhradě už vubec ne, tak nějak mě zamrzelo že prostě na 6er nemam dost příjmů
Dobra rada nad zlato: PRODEJ TO a bude klid




-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: naše 6er
Záleží jaký má kdo nároky
takový hog-fogo individual audio s 27mi reprákama bylo spíš pro milionáře. 
Btw. kolik stojí ty EDC tlumiče na obláčkovou jízdu, bylo to k mání za příplatek nebo jen v M5/M6 ?


Btw. kolik stojí ty EDC tlumiče na obláčkovou jízdu, bylo to k mání za příplatek nebo jen v M5/M6 ?
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: naše 6er
Myslim jen M6...Totic píše:Záleží jaký má kdo nárokytakový hog-fogo individual audio s 27mi reprákama bylo spíš pro milionáře.
Btw. kolik stojí ty EDC tlumiče na obláčkovou jízdu, bylo to k mání za příplatek nebo jen v M5/M6 ?
Re: naše 6er
EDC má i e60 M5 

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: naše 6er
Jojo, z 5er a 6er ma EDC jen M5 a M6, ale tady jsme v 6er sekci-miki- píše:EDC má i e60 M5

Re: naše 6er
co s tím zase máš? nebo si jenom udělal součet a vyskočily velký peníze? nekoupils to zrovna v ideálním stavu, co si budeme povídat...JaraX píše:dneska mě 6er zas nasrala, nějak jsem zjistil že to není auto pro mě, prostě to auto z jinyho světa, to auto je strašně nekvalitní a extrémně drahý proti E65, všecko stojí násobně víc než na 7er, jetý nic není a náhradě už vubec ne, tak nějak mě zamrzelo že prostě na 6er nemam dost příjmů
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
koupil jsem v relativně hezkým stavu, co jsme s tannerem pár šestek projeli tak ta moje je celkem hezká,
ale chtěl jsem dát face přední blinkry, 16,5k za dva blinkry, na E65 stojí adaptivní světlo facelift 10k, ale na E63 stojí jen blbej blinkr 8,2k,
lišty podsvětelné Individual, E65 4k, e63 8k, prostě si řekly, na E65 stojí 4ks 16k, ale E63 má jen 2ks tak je dáme taky dohromady za 16k, už mi na jedné nesvití pulka, druhá má zas chycenej ten pásek, tak jsem si říkal že to nebudu spravovat a dám rovnou individual lišty ale ta cena je masakr. retrofit ACC je taky nesmysl, bez ACC je to nahovno, a prostě kvuli ACC retrofitu je potřeba vyměnit pul auta a hlavně vrtat do brzdových trubek a to se mi moc nechce.
už jsme zjsitili proč většina 6er má prasklinu na konci blatníku, na jeho rožku, protože ti dementi v BMW umistili držáček přimo do toho rožku, takže když člověk jen velkou silou zatlačí na blatník tak to rupne. dřevo trim kolem navi stojí nesmysl, nikde nic není, a tak bych mohl jmenovat do nekonečna, prostě na E65 člověk za 10k vyřeší mraky věcí, ale u E63/e64 jen tak jednu. a prostě chci mít to auto pěkné, prostě TOP a to u 6er stojí nesrovnatelně víc jak u E65,ona většina lidí si to koupí jen na ukazování a serou na všecko.
ale chtěl jsem dát face přední blinkry, 16,5k za dva blinkry, na E65 stojí adaptivní světlo facelift 10k, ale na E63 stojí jen blbej blinkr 8,2k,
lišty podsvětelné Individual, E65 4k, e63 8k, prostě si řekly, na E65 stojí 4ks 16k, ale E63 má jen 2ks tak je dáme taky dohromady za 16k, už mi na jedné nesvití pulka, druhá má zas chycenej ten pásek, tak jsem si říkal že to nebudu spravovat a dám rovnou individual lišty ale ta cena je masakr. retrofit ACC je taky nesmysl, bez ACC je to nahovno, a prostě kvuli ACC retrofitu je potřeba vyměnit pul auta a hlavně vrtat do brzdových trubek a to se mi moc nechce.
už jsme zjsitili proč většina 6er má prasklinu na konci blatníku, na jeho rožku, protože ti dementi v BMW umistili držáček přimo do toho rožku, takže když člověk jen velkou silou zatlačí na blatník tak to rupne. dřevo trim kolem navi stojí nesmysl, nikde nic není, a tak bych mohl jmenovat do nekonečna, prostě na E65 člověk za 10k vyřeší mraky věcí, ale u E63/e64 jen tak jednu. a prostě chci mít to auto pěkné, prostě TOP a to u 6er stojí nesrovnatelně víc jak u E65,ona většina lidí si to koupí jen na ukazování a serou na všecko.
Re: naše 6er
no jo, ty z toho chceš dělat individuál a FL, to je pak těžký, to je jak kdybys chtěl dělat M...
prodej to a sháněj 650i individuál, to je to, co bys radil všem s 7 bez výbavy, na takovýhle hraní je to drahý
když to funguje, nechal bych to, jinak to chce fakt hrozně moc peněz...
blinkr s led a řj prostě bude stát víc než se žárovkou (ten je za 3, kupoval jsem
), tak to je, těch aut zas až tak tolik nebylo a nejsou takový "spotřební zboží", že by jich byly plný vrakoviště...
já to zažívám u tý Z3 coupe, postranní bílé blinkry bez problému z Allegra (z roadsteru), ale zadní jsou jen na coupe a jen M, nebo FL, jedno jsem sehnal ve Švédsku, druhý nakonec v Litvě, nebo můžeš v BMW za 12K rovnou hned...
prodej to a sháněj 650i individuál, to je to, co bys radil všem s 7 bez výbavy, na takovýhle hraní je to drahý

blinkr s led a řj prostě bude stát víc než se žárovkou (ten je za 3, kupoval jsem

já to zažívám u tý Z3 coupe, postranní bílé blinkry bez problému z Allegra (z roadsteru), ale zadní jsou jen na coupe a jen M, nebo FL, jedno jsem sehnal ve Švédsku, druhý nakonec v Litvě, nebo můžeš v BMW za 12K rovnou hned...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
Individual by se mi libil. nechci dělat žádné M6 pakety ani žádné kraviny, ale spíš to chci jen tak decentě doladit právě těma blinkrama a lištama, ale prostě u té 6er dostaneš za strašně moc peněz strašně málo muziky.
ted přemýšlím nad virtuoso kolečkem idrivu, ale nenašel jsem ani fotku, nemá někdo?
ted přemýšlím nad virtuoso kolečkem idrivu, ale nenašel jsem ani fotku, nemá někdo?
Re: naše 6er
osobně bych to nechal, když to auto uvidí někdo, kdo to zná, tak bude vědět, že je to pomíchaný... neindiv obyč svítící lišta na práh stojí 3 litry jen pro příklad
virtuoso je s tím houslovým klíčem z kartáčovaného hliníku, nebo co to je? někde jsem to viděl...
virtuoso je s tím houslovým klíčem z kartáčovaného hliníku, nebo co to je? někde jsem to viděl...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
to je mě jedno kdo si co řekne, nedělám si auto podle toho co si lidi myslí.
mě se prostě líbí Individual lišty i když to je non Individual, ostatně tak to auto šlo i objednat. už jsem viděl i Individual auto co jediny co ma z programu Individual jsou ty podsvícené lišty.
stejně jako se mi líbí předface s face blinkry.
ano virtoso je s klíčem, ale fotku jsem nenašel, pouze nákres.
mě se prostě líbí Individual lišty i když to je non Individual, ostatně tak to auto šlo i objednat. už jsem viděl i Individual auto co jediny co ma z programu Individual jsou ty podsvícené lišty.
stejně jako se mi líbí předface s face blinkry.
ano virtoso je s klíčem, ale fotku jsem nenašel, pouze nákres.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: naše 6er
No jo, 6er je malo, tak si za vsechno muzou rict ranec, protoze v druhovyrobe nebo na vrakaci je toho minimum a i na tom vrakaci si za veci na sestku reknou uplnej nesmysl. Btw jaky je rozdil mezi pre-FL a FL blinkrem? Ja menil jen ty sklicka (prasky pre-FL za novy pre-FL) a jedno stalo v BMW asi 400Kc.JaraX píše:koupil jsem v relativně hezkým stavu, co jsme s tannerem pár šestek projeli tak ta moje je celkem hezká,
ale chtěl jsem dát face přední blinkry, 16,5k za dva blinkry, na E65 stojí adaptivní světlo facelift 10k, ale na E63 stojí jen blbej blinkr 8,2k,
lišty podsvětelné Individual, E65 4k, e63 8k, prostě si řekly, na E65 stojí 4ks 16k, ale E63 má jen 2ks tak je dáme taky dohromady za 16k, už mi na jedné nesvití pulka, druhá má zas chycenej ten pásek, tak jsem si říkal že to nebudu spravovat a dám rovnou individual lišty ale ta cena je masakr. retrofit ACC je taky nesmysl, bez ACC je to nahovno, a prostě kvuli ACC retrofitu je potřeba vyměnit pul auta a hlavně vrtat do brzdových trubek a to se mi moc nechce.
už jsme zjsitili proč většina 6er má prasklinu na konci blatníku, na jeho rožku, protože ti dementi v BMW umistili držáček přimo do toho rožku, takže když člověk jen velkou silou zatlačí na blatník tak to rupne. dřevo trim kolem navi stojí nesmysl, nikde nic není, a tak bych mohl jmenovat do nekonečna, prostě na E65 člověk za 10k vyřeší mraky věcí, ale u E63/e64 jen tak jednu. a prostě chci mít to auto pěkné, prostě TOP a to u 6er stojí nesrovnatelně víc jak u E65,ona většina lidí si to koupí jen na ukazování a serou na všecko.
Vrtat do brzdovych trubek kvuli ACC? Z jakyho duvodu je to treba? Nerejpu, fakt me to zajima, protoze to na me pusobi uplna ptakovinaJaraX píše:...a prostě kvuli ACC retrofitu je potřeba vyměnit pul auta a hlavně vrtat do brzdových trubek...

Re: naše 6er
dělej jak myslíšJaraX píše:to je mě jedno kdo si co řekne, nedělám si auto podle toho co si lidi myslí.
mě se prostě líbí Individual lišty i když to je non Individual, ostatně tak to auto šlo i objednat. už jsem viděl i Individual auto co jediny co ma z programu Individual jsou ty podsvícené lišty.
stejně jako se mi líbí předface s face blinkry.
ano virtoso je s klíčem, ale fotku jsem nenašel, pouze nákres.


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
virtouso zde...
když idrive ovladač, tak ale i ty koberečky...
když idrive ovladač, tak ale i ty koberečky...
- Přílohy
-
- virtuoso.jpg (194.83 KiB) Zobrazeno 3178 x
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
ve finále dobrá zpráva, aspoň mě to nebude lákat... co FLA, už máš (máte někdo) dodělané? a softclose u spolujezdce?JaraX píše:...a prostě kvuli ACC retrofitu je potřeba vyměnit pul auta a hlavně vrtat do brzdových trubek...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
- E60-E64 mají z výroby osekané DSC, nemají čidla tlaku DSC, ty mají jen auta s ACC, dokonce i ACC z výroby je má divně nabastlené na trubkách. E65-E66 mají lepší DSC a to má DSC pressure senzor přímo na sobě a retrofit ACC je tam malina, jen se namontuje sensor, zapojí, nakoduje, seřídí, žádný čidla atd.
2 brake pressure sensors
A brake pressure sensor is installed in each of the front and rear axle brake circuits. The signals from the brake pressure
sensors are evaluated by the Dynamic Stability Control.
- FLA je další průser, jinak bych ho už měl, jenže cabrio má jiné zrcátko, a sehnat FLA zrcátko z kabria je nadlidskej výkon a když bude tak bude řádně zaplacený, ale první stejně udělám repas světel.
- virtuoso je objednaný
- face blinkry mají takové ty kostečky a jsou diodové, viz fotka nějakyho FL auta
- na softclose spolujezdce sbíráme nervy a 2 dny času
- jaký hyperextra buřty, to je možná tak to kolečko, a to zrovna není drahý, ale drahý je všecko normální, třeba FL blikač za cenu FL adaptivní lampy na E65. kdyby na E63 stála komplet FL lampa + blikač 10k, tak už to tam mám a mužu se vykašlat na celý repase a shánění plexiskel.
To je prostě kurevsky drahý nějaký vylepšovaní, hold jsem prostě zvyklej na E65 kde si děláš retrofity za pár kč, tam ACC za 4k, tam FLA za 1500kč atd. já nevím co je tak složitý si přiznat že to je prostě drahý. mě přijde většina lidi tady bere E63-E64 jako modlu, dokonalé auto, to auto je prostě drahé, každá blbost na to stojí nesmysl, jasně je to hodně dáno tím že jich je málo a poptávka je obrovská. ale prostě to tak je.. zase nabízí super sportovní svezení a V8 kabrio, proto do toho ty prachy dávám, kdybych měl R6 bez dynamic drivu a aktivního řízení, tak už to šlo na díly
- btw na E65 máme ja i Snejk na předfacu FL zadní nárazník a oběma se nám to líbí. řekl bych že se to zlepšilo opticky.
2 brake pressure sensors
A brake pressure sensor is installed in each of the front and rear axle brake circuits. The signals from the brake pressure
sensors are evaluated by the Dynamic Stability Control.
- FLA je další průser, jinak bych ho už měl, jenže cabrio má jiné zrcátko, a sehnat FLA zrcátko z kabria je nadlidskej výkon a když bude tak bude řádně zaplacený, ale první stejně udělám repas světel.
- virtuoso je objednaný

- face blinkry mají takové ty kostečky a jsou diodové, viz fotka nějakyho FL auta
- na softclose spolujezdce sbíráme nervy a 2 dny času

- jaký hyperextra buřty, to je možná tak to kolečko, a to zrovna není drahý, ale drahý je všecko normální, třeba FL blikač za cenu FL adaptivní lampy na E65. kdyby na E63 stála komplet FL lampa + blikač 10k, tak už to tam mám a mužu se vykašlat na celý repase a shánění plexiskel.
To je prostě kurevsky drahý nějaký vylepšovaní, hold jsem prostě zvyklej na E65 kde si děláš retrofity za pár kč, tam ACC za 4k, tam FLA za 1500kč atd. já nevím co je tak složitý si přiznat že to je prostě drahý. mě přijde většina lidi tady bere E63-E64 jako modlu, dokonalé auto, to auto je prostě drahé, každá blbost na to stojí nesmysl, jasně je to hodně dáno tím že jich je málo a poptávka je obrovská. ale prostě to tak je.. zase nabízí super sportovní svezení a V8 kabrio, proto do toho ty prachy dávám, kdybych měl R6 bez dynamic drivu a aktivního řízení, tak už to šlo na díly

- btw na E65 máme ja i Snejk na předfacu FL zadní nárazník a oběma se nám to líbí. řekl bych že se to zlepšilo opticky.
Re: naše 6er
hmm, to už je moc...JaraX píše:- E60-E64 mají z výroby osekané DSC, nemají čidla tlaku DSC, ty mají jen auta s ACC, dokonce i ACC z výroby je má divně nabastlené na trubkách. E65-E66 mají lepší DSC a to má DSC pressure senzor přímo na sobě a retrofit ACC je tam malina, jen se namontuje sensor, zapojí, nakoduje, seřídí, žádný čidla atd.
2 brake pressure sensors
A brake pressure sensor is installed in each of the front and rear axle brake circuits. The signals from the brake pressure
sensors are evaluated by the Dynamic Stability Control.
já koupil zrcátko na kabrio za 1100 z PL, liší se to jenom tím, že je tam navíc přijímač na DO, takže to chce celý jenom vhodně nakombinovat s tím, co má FLA... na zrcátka už jsem expert- FLA je další průser, jinak bych ho už měl, jenže cabrio má jiné zrcátko, a sehnat FLA zrcátko z kabria je nadlidskej výkon a když bude tak bude řádně zaplacený, ale první stejně udělám repas světel.

- virtuoso je objednaný![]()

jj- face blinkry mají takové ty kostečky a jsou diodové, viz fotka nějakyho FL auta
pro mě je extrabuřt i ten blikač, je 3x dražší než ten normální, mě to přijde zbytečný, resp. zbytečný si s tim kazit radost z takovýho auta...- na softclose spolujezdce sbíráme nervy a 2 dny času
- jaký hyperextra buřty, to je možná tak to kolečko, a to zrovna není drahý, ale drahý je všecko normální, třeba FL blikač za cenu FL adaptivní lampy na E65. kdyby na E63 stála komplet FL lampa + blikač 10k, tak už to tam mám a mužu se vykašlat na celý repase a shánění plexiskel.
To je prostě kurevsky drahý nějaký vylepšovaní, hold jsem prostě zvyklej na E65 kde si děláš retrofity za pár kč, tam ACC za 4k, tam FLA za 1500kč atd. já nevím co je tak složitý si přiznat že to je prostě drahý. mě přijde většina lidi tady bere E63-E64 jako modlu, dokonalé auto, to auto je prostě drahé, každá blbost na to stojí nesmysl, jasně je to hodně dáno tím že jich je málo a poptávka je obrovská. ale prostě to tak je.. zase nabízí super sportovní svezení a V8 kabrio, proto do toho ty prachy dávám, kdybych měl R6 bez dynamic drivu a aktivního řízení, tak už to šlo na díly![]()
na vylepšování to chce jiný auto, když ti 6 přijde drahá. Proč myslíš, že jsem si koupil tu Z3?
ale klidně, ať si každej dělá co chce, jenom mi přijde, že v BMW to navrhli dobře a je škoda do toho designu sahat, to je jako když si někdo nechá navrhnout dům od architekta a pak to začne bez konzultací na stavbě menit, no...- btw na E65 máme ja i Snejk na předfacu FL zadní nárazník a oběma se nám to líbí. řekl bych že se to zlepšilo opticky.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz