Stránka 37 z 39
Napsal: stř 29.05.2013 22:45
od IlikeU
Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7
Napsal: čtv 30.05.2013 08:41
od bmw335
IlikeU píše:Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7
já zase začal jezdit na mapu 1, asi mám v mapě 6 blbě nastavený psi, ale na mapu 1 je ten pšísun výkonu takovej krásně lineární.
Měnit na ISO 23 nemá asi smysl co? Štelování wastegate zase, přijdou mi že poslední ISA nemá smysl aktualizovat, pokud nemá člověk nějaký další úpravy a nemůže jezdit na mapu 7 atd..
Napsal: čtv 30.05.2013 20:22
od IlikeU
Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce
Napsal: pát 31.05.2013 12:07
od bmw335
IlikeU píše:Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce
Ne neni, je tam jenom mapa 3,5 a 7??? proč bych to měl prodávat?
Napsal: pát 31.05.2013 12:11
od bmw335
IlikeU píše:Mapa 1 to tam je? zachvilku si dáš mapu 0, až budeš JB prodávat mam kupce
co je na mapě 1 jako blbýho? Polda na ní taky jezdí,m ne všichni jsme blázni do výkonu jako ty. Mapu 6 jsem měl osekanou o PSI do 4tis kvuli vibracím. Na 1 je PSI jak má být, mnohem výš, než jsem měl upravenou 6tku. A jestli já budu prodávat JB, tak to ty spíš budeš kupovat brzo nějakou hodně drahou komponentu, protože ty tvoje časy nebudou na moc dlouhé trvání
Napsal: pát 31.05.2013 18:38
od IlikeU
Napsal: pát 31.05.2013 21:36
od bmw335
IlikeU píše::smich:
Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?
Napsal: pát 31.05.2013 21:39
od bmw335
IlikeU píše:Já jsem si už upravil Mapu 6 a jezdim na mapu 6 po dnešku i na mapu7
NEUVĚŘITELNÝ, JSI BŮH
Napsal: ned 02.06.2013 12:33
od Poldav6
Ale no tak pánové, klidněte hormony.
Hodil jsem své logy na n54tech a zjistili jsme zajímavé věci:
- plyn mi nechodí na 100%, většinou jen na 95%. To samozřejmě ovlivňuje učící proces mapy 5
- ostatní dost zaráží prodleva turba. Mám zkontrolovat hadičky, ale těmi to asi nebude, protože auto drží tlak ve vyšších otáčkách. Ale taky jsem dostal tip na jakýsi DV (diverter valve), který udržuje tlak turba po puštění plynu.
Zajímavé...
Napsal: ned 02.06.2013 16:44
od bmw335
vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?
Napsal: ned 02.06.2013 17:21
od Marty_
bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?
Mas jezdit na mapu 5

joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka

koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)
Napsal: ned 02.06.2013 18:59
od IlikeU
Martyn píše:bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?
Mas jezdit na mapu 5

joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka

koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)
Jsem domluveny s Poldou meli jsme jít teď ve čtvrtek ale Nék se to nepovedlo protože to poldovi tlačí málo, ale to tento týden vyřešíme. Hodim k němu ty DVčka odemě aby jsme eliminovali díly, který mi by to mohlo být. Forge dělá silnější a píšou že originály toho moc nevydrží. Tento týden tu brzdu musíme dát sám jsem zvědavej. Jinak z Sk jsem přivezl 1. Místo

Napsal: ned 02.06.2013 19:06
od IlikeU
bmw335 píše:IlikeU píše::smich:
Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?
Nebudu ti opakovat tvé příspěvky kterými jsi v minulosti reagoval na mé náměty a poznatky. Když jsem tě žádal o radu poslal jsi mě do hajzlu s odkazem na E90post.com at si to najdu. Vubec si tu ego nehoním. Kluci mě znaj osobně a nemyslím si že si o mě myslí že si honím ego. Ty veškerou připomínku sabotuješ a jsi negativní. Že se auto rozletí proč dávat víc výkonu že to stačí atd. Riki i Já se snažíme z auta dostat maximum a hláškou že nepojedeš do Brna že si na D1 zničíš auto tak z toho jsem se málem pochcal.
Chceš jezdit na mapu 1 jezdi na ní. kůli drobným vibracím si sniž tlak na Mapu 6. Dělej si s autem co chceš ty jsi začal rejpat do mě a do mejch úprav a do mejch nápadů a dělal sis z nich prdel.
Jestli se tě to vše dotklo tak se ti omlouvám a už nebudu mít vůči tobě jakékoliv komentáře.
Napsal: ned 02.06.2013 19:13
od IlikeU
Jinak ty casy a hodnoty se sem nedavaj kuli vytahovani. Ale aby jsme vsichni vedeli co s jakejma komponentama se da. Jakej meli prinos jak co pomohlo ci nepomohlo.
Napsal: ned 02.06.2013 20:04
od IlikeU
Tak konečně jsem poznal i Rikiho, super víkend super drag race. o 14dní v Piestanech odveta. Polda jede tak

Napsal: ned 02.06.2013 20:59
od riki18
Kua cech pride na Sk, nikto na neho kriveho slova nepovedal ze vyhral, prave naopak, majitel Corvetty mu pogratulovat ze ho konecne niekto porazil, pride na CZ a je osocovany...kua to sme sa kam dostali? Super w end, vsetko dopadlo ako malo tak naco si kazit naladu. Z toho co poznam Ondru tak nemozem povedat nic zleho, nedajboze aby sa vyvysoval nad niekym. Obycajne to tak byva, pride cech s TDI klubu, vyhra sprinty a na fore osocuje ostatnych ze pozrite sa, porazil som slovakov a kto je viac... . Toto je realita ale nie to co bolo tento w end.
Zajazdit taky cas, 12,56 na dazdi/suchu s autom o ktorom by nikto nepovedal ze to dokaze je super a vsetka cest.
PS: Ak mi to chlapci v Mnichove opravia tak v Piestanoch to moze byt zaujimave
Forge mam ja ale su uzatvorene cize nie je ich pocut, ked uz dal by som klasicke BOV nech to ma efekt

V kite su dve pruziny, zalezi ako auto pouzivas. Ja som dal hned tu pevnejsiu

Mapu 1 nejazdim

))
Napsal: ned 02.06.2013 21:13
od riki18
Trocha zabavy na koniec

Velmi drsny beton...
https://www.youtube.com/watch?v=cCEp7mvWV5w
Napsal: ned 02.06.2013 21:43
od bmw335
IlikeU píše:bmw335 píše:IlikeU píše::smich:
Nikdo jinej, než ty si tady nehoní ego jak ty. Jo jsi bůh, že máš vstřikování etanolu a z toho se máme posrat?? Jako sorry ale tvůj styl jakým píšeš a zesměšňuješ, že někdo jezdí jenom na mapu 1 a ty mistr světa máš 100-230 za 9s nikoho nezajímá. Já chci jezdit na 1 a budu a tvoje názory, že zachvíli budu jezdit na 0 a až to budu chtít prodávat, že máš kupce si strč někam.
Každej nemusí mít co máš ty, nebo chceš snad medaili za to?
Nebudu ti opakovat tvé příspěvky kterými jsi v minulosti reagoval na mé náměty a poznatky. Když jsem tě žádal o radu poslal jsi mě do hajzlu s odkazem na E90post.com at si to najdu. Vubec si tu ego nehoním. Kluci mě znaj osobně a nemyslím si že si o mě myslí že si honím ego. Ty veškerou připomínku sabotuješ a jsi negativní. Že se auto rozletí proč dávat víc výkonu že to stačí atd. Riki i Já se snažíme z auta dostat maximum a hláškou že nepojedeš do Brna že si na D1 zničíš auto tak z toho jsem se málem pochcal.
Chceš jezdit na mapu 1 jezdi na ní. kůli drobným vibracím si sniž tlak na Mapu 6. Dělej si s autem co chceš ty jsi začal rejpat do mě a do mejch úprav a do mejch nápadů a dělal sis z nich prdel.
Jestli se tě to vše dotklo tak se ti omlouvám a už nebudu mít vůči tobě jakékoliv komentáře.
nevymejšlej si nesmysly, nebo ti sem dám to, co jsem ti posílal. Do hajzlu jsem tě neposlal, to se uklidni, poradil jsem ti to, co jsi vědět chtěl a napsal sem, že víc se dozvíš na e90.post. Takže si nevymejšlej kraviny pro ostatní. S Brnem to byla sranda, to snad pochopí i debil....
Napsal: ned 02.06.2013 21:45
od bmw335
Martyn píše:bmw335 píše:vesele si jedu na mapu 1, přidávám na 6tku plyn a najednou se mi rozsvítí CEL půlka motoru. Znova to nastartuju a zmizí to. co to je kurva drát?
Mas jezdit na mapu 5

joke, takhle od kompa ti fakt asi nikdo nerekne, logy, kody, neco..???
IlikeU ty jsi fakt blaaaaazen, ale pecka

koukej s tim mazat na brzdu:) muzem zajet spolu, taky bych si premeril:)
Poldo ja mam ten lag taky, asi ne az tak moc jako ty, ale znatelny je jak na grafu, tak v aute:( treba tady ilike ma krasnej rychlej nabeh boostu.. DV je neco jakoze "blow off ventil", to by asi i mohlo byt.. Kdyz uz jsi v tom tuneni, dej tam rovnou aftermarket chargepipe a nove DV pripadne rovnou blow off a rekni mi jestli to pomohlo:)
kod 30FF under boost, přitom to táhne furt stějně. Tohle se mi ukazovalo na ISO 16 na mapu 0, ale měl jsem ISO 20 a tam je to opravené nehledě na to, že jsem jel na mapu 1. Dal jsem ISO 22 tak uvidím.
Napsal: ned 02.06.2013 21:55
od bmw335
VYPADÁ SNAD TOHLE NA TO, ŽE JSEM TENKRÁT POSLAL ILIKEU DO HAJZLU JAK TVRDÍ?
Ahoj tak tě zas otravuju.
Podvozek už je na poště vzal jsem ten B14. JB4 dle informací v čr na celnici.
Downpipes a cooler jsem si dovezl od wagnera. Super lidi super pokec a super cena.
Četl jsem teď článek tady na foru jak měl borec problem s lambdama. a píše tam o automatické převodovce. Ty jsi mu odpovídal o ňakem nastavení že se musí změnit.
Prosimtě můžeš mi napsat co vše musím udělat po implementaci JB4 do auta?
Mělo by to být plug and play takže bych to měl zmáknout. Svíčky a cívky mam nový ale lambdy budou původní. Mám pro jistotu koupit nový lambdy?
V ECU mam jinou mapu než je série je to pro JB4 problém nebo je to jedno?
Musí se v JB4 něco nastavit pro automat?
Sorry že tak otravuju až bude vše hotové budeš mít u mě flašku dle tvého výběru za velkou pomoc.
Čau, s těma lambdama se zeptej spíš Polda06, taky tam psal, neo si projdi vlákno chip od kelleners nebo JB4, tam jsme to dost probírali.
Instalace JB4 je jednoduchá, prostě odpojíš zápornej na baterii a jedeš. Návod je na youtube i na N54tech.com kde se dozvíš všechno potřebný. Koukni se tam do N54 JB4 start here a pak do N54 ISO.......
Jinak jiná mapa by vadit neměla, prej JB umí vytlačit chip. Je to tam taky někde napsaný, já taky nevím, jestli tam mám origo, protože mi to měli v autochipu dávat do původního stavu, ale kdo ví co tam je. Taky se podívej jak se protahuje USB kabel ke spolujezdci, budeš muset vyndat ECU, ale není to složitý. Já to poprvé dělal 4h, podruhý sem to měl za hoďku.
Lambdy uvidíš, co bude hlásit JB za chyby. Pak si to dáš na notebook a stáhneš si JB4 soft kde to všechno je. A automatická úřevodovka se nastavue až v ISO softě, takže si budeš muset přehrát ten původní. Vše je na N54tech.com v sekci N54 JB4 start here. Já neměl žádný chybový kódy nic sem neměnil, akorát mi dělá problém ta šestka o který si už asi četl.
S tím co máš můžeš jezdit na mapu 2 ta má 14,5psi, cooler si ani nemuseĺ kupovat, možná sis měl koupit duální sání, ale já ho nemám a lítá to jak hovado.
S mapou 2 byses mohl přiblížit ke 400 hp. Mapa 1 je 13 psi, případně můžeš jezdit na mapu 5 autotune která se přízpůsobí úpravám a venkovnímu počasí, benzínu atd a ta tlačí 12-17.
Kdybysis nevěděl s něčím rady tak napiš...
Díky