Stránka 37 z 69

Napsal: pát 28.06.2013 20:23
od WizarDEAD
Hmm z toho mi vychazi, ze mam nekde hledat zavadu resp spatny nastaveni vstrikovacu LPG, potoze me prumer ciste LPG (bez benzinu) vychazi nejakych 17,58 a to jsou tam i cesty do praha, chebu, atd..

Diky za info

Napsal: pát 28.06.2013 21:01
od Filozof
Může to bejt třeba blbost ....svíčky co špatně pálej nebo lambdy či váha vzduchu zkus pročistit a změřit přes diagnostiku.

Jak jezdíš hodně svižně ? Nebo klidně a na pohodu ?

Napsal: pát 28.06.2013 21:29
od WizarDEAD
Svicky jsou nove 3tydny (orig NGK), a beze zmeny.

Ve meste jezdim na pohodu, a obcas to produpnu na kickdown.. ale proste celkove jezdim hodne v pohode. A divne je mi to, ze s uplne stejnym stylem jizdy jsem jezdil na benzim za 14.3 a na plyn za 17.5..

A kdyz jsem jel na benzin na klobouka do Prahy, tak jsem se dostal i pod 12. ted mam 15.5..

Napsal: pát 28.06.2013 21:56
od Filozof
WizarDEAD píše:Svicky jsou nove 3tydny (orig NGK), a beze zmeny.

Ve meste jezdim na pohodu, a obcas to produpnu na kickdown.. ale proste celkove jezdim hodne v pohode. A divne je mi to, ze s uplne stejnym stylem jizdy jsem jezdil na benzim za 14.3 a na plyn za 17.5..

A kdyz jsem jel na benzin na klobouka do Prahy, tak jsem se dostal i pod 12. ted mam 15.5..


no jsou klobouci co se hodně snaží a jezdí 10-12L / 100km dokonce borec s 740ia dokáže kolem 10L ale zase to je extrem.

Divné že je rozdíl benzín / lpg tak velkej 14,3 vs 17,5 mělo by to bejt max 15,5....chápu 10 - 15procent max rozdíl. více ne to je špatně asi zeřízené nebo prostě dává moc LPG zbytečně.

1,43litru + 14,3 mi vychází 15,73litru max. A ted jde o to zda to fakt sedí.
Píše 17,5litru. Na palubáku máš 14,3 a reál je 17,5 ? rozdíl 3,2litru.
to je dost.

Plynař říkal že systémy byly dělány přesně na 10procent rozdíl cca a nové dokonce skoro to samé tam je prej rozdíl minimální. Netuším zda je to pravda já mám třeba na palubáku 10,1 a reálnej je 11,3 takže 1,2litru rozdíl sedí....ikdyž mám děravý výfuk a mohlo by bejt úspornější.

Napsal: pát 28.06.2013 22:14
od WizarDEAD
Ja vubec BC neresim, bavim se tu o cislech ktere tam opravdu projezdim.

Pisu si presne kilometry, a tankuju vzdcyky uplne do plny. Benzin i plyn. Delam to tak ve vsech autech uz dlouhe roky :D

Kazdopadne diky za info. To s tema 10% je pravda, to se tu dokonce nekde resilo, ze standart LPG ridici jednotky je benzin x1.1, ze je to kvuli tomu aby se nepodpalovali ventily, protoze neco neco..

Byl jsem s tim i znovu v praze (montovali mi to v http://www.levnelpg.cz), tam to napichli na PC a v 1 minute mi rekli, ze je vsechno ok.. Pritom to dela obcas divne veci, jako treba ze mi na LPG pumpach rikaji ze spravne ma nadrz kdyz je plna zavirat plnici ventil, ktezto me se plni az dokud se tlaky nevyrovnaji. Nebo ze na ukazateli mi sviti zelena kontrolka, ale LPG hlasi error protoze na nadrz uplne prazdna.. Nevim no, jsem zmatenej.. Zkusim s tim teda asi zajet jeste nekam jinam, aby na to koukl nekdo dalsi.

Napsal: sob 29.06.2013 07:39
od JaraX
zaklad je najezdit něco na beznín, pak stejnou trasu absolvovat v LPG, měřením (dotankováním do plne) spočítat množství spotřebovaného paliva a spotřebu.
porovnat. pokud to bude žrát i benzín tak není třeba hledat chybu v LPG ale spíš v řízení motoru, pokud to bude žrát LPG mnohem víc jak benzínu, je to nastavením LPG

Napsal: úte 02.07.2013 09:24
od ViktorDDD
ViktorDDD píše:ahoj,

skúšal som hľadať, nenašiel som, keď to tu už bolo tak prepáčte,
moja otázka: kde v Prahe tankovať kvalitné LPG? chystám sa tam v najbližej dobe a prahu ako takú veľmi nepoznám, neviem kde by som mohol počas môjho pobytu tankovať kvalitný plyn alebo naopak ktorým pumpám sa z ďaleka vyhýbať
ideálne by bolo niečo v okolí Praha3
ďakujem


nikto v Prahe nejazdí na plyn? :roll:

Napsal: úte 02.07.2013 12:19
od paveld
Okolo Prahy 3 nevim, napadá mě Shell na jižní spojce za sjezdem na 5.května.

Napsal: úte 02.07.2013 12:27
od ViktorDDD
vďaka,
keď tam majú kvalitný plyn tak 8km nebude problém, ajtak som zvyknutý že tankovať chodím na druhý koniec mesta

Napsal: úte 02.07.2013 13:06
od Filozof
WizarDead: jasně proměřuji spotřebu litry spotřebované děleno / počtem kilometru ujetých / krát x 100 a máš přesnou spotřebu. Potřebuješ jen odečíst kilometry ujeté na benzín.

Pokud bereš i plnou benzínu je to jednodušší přepočty...

Já to navíc kontroluji s palubákem který je seřízený na benzín. A vidím rozdíl max 1,2-1,5litru...

Napsal: úte 02.07.2013 13:34
od paveld
ViktorDDD píše:vďaka,
keď tam majú kvalitný plyn tak 8km nebude problém, ajtak som zvyknutý že tankovať chodím na druhý koniec mesta

Neumim posoudit jak moc kvalitní, ale nikdy jsem tady s plynem problém neměl.

Napsal: stř 03.07.2013 13:49
od Pavel72
Ahoj! Moje e60 525 jezdí za 11.3 litrů plynu a 9 litrů benzínu dlouhodobě trasy dlouhé 32
kilometrů dvakrát každý den v týdnu.Je v tom asi 8 km po věčně ucpaných Pardubicích
a o víkendu 120 km do Mladé Boleslavi a tam asi 6 km ve městě.

Napsal: čtv 11.07.2013 00:50
od Miloun
Zdravím, potřeboval bych radu, pročetl jsem si asi půlku tohoto fóra a nikde nenarazil na obdobný problém co mám já.
Mám druhým rokem E46 320ci 125kw, nechal jsem si do něho po roce nainstalovat STAG 300 a problém po převzetí nastal ten, že motor při dojíždění a zastavování na plyn zhasínal, na benzín vše běželo jak má. Toto se po reklamacích a dalších tahanicích vyřešilo tak, že se zvýšila bohatost směsi a motor již nezhasíná, ovšem neustále svítí kontrolka motoru. Proto bych chtěl poradit, zda nevíte o někom schopném ve východních Čechách, nebo v Praze, kdo by toto mohl odstranit, aby to jezdilo na normálně nastavenou bohatost směsi jak má být a motor nezhasínal, případně čím by to mělo být. Moc děkuju za radu.

PS: Jsem tu nový a omylem jsem založil nové téma s tímto problémem, nevíte jak ho smaznout a nezasíral to tu? :)

Napsal: čtv 11.07.2013 07:54
od JaraX
pokud ti svítí kontrolka motoru tak bych ten plyn normálně reklamoval.

Napsal: čtv 11.07.2013 09:08
od Miloun
Plyn jsem reklamoval neustále, nikdy nic neopravili, nakonec to došlo tak, že jsem zaslal odstoupení od smlouvy na odmontování plynové soustavy a chtěl vše vrátit do původního stavu a nebo aby přistoupili na dohodu, což se stalo. Kdy mi plyn zůstal, vrátili mi 10.000,-Kč a další nutné výdaje, což bylo okolo 8.000,- Kč s tím, že tuto závadu již nemohu reklamovat, ale na ostatní závady frčí záruka dál, taktéž se záruka o pár měsíců prodloužila. Stálo mě to pár hodin prostudování občanského zákoníku, ale nakonec se to vyplatilo.

Napsal: čtv 11.07.2013 10:07
od Filozof
Miloun: Dobře ty chlape šikovná. :wink:

Jaká to byla firma at si dáme všichni pozor.

Napsal: čtv 11.07.2013 10:41
od Miloun
Tak špatně dělat nemusí, prý se jim to stalo prvně, ale já jsem s přístupem spokojenej rozhodně nebyl, neustálé tvrzení že mám špatnou škrtící klapku, ať si koupím novou, ikdyž jsem měl papír jak od jiného mechanika, tak nakonec i od autorizovaného BMW servisu z Vysokého Mýta, že je v naprostém pořádku, taktéž to zkoušeli na váhu vzduchu atd. atd. Firma je z Hlinska při výjezdu ve směru na Skuteč, ul. Poličská, kdo chce, ten si najde. Jinak bylo mi porazeno, ať vyzkouším levnelpg, že tam by to mohli zmáknout, tak snad se podaří :) Můj názor je, že buď jsou špatně dané střiky a nebo to jen neumí pořádně nastavit.

Napsal: čtv 11.07.2013 11:11
od Filozof
jsou to lajdáci ...hele mám příhodu z HLPROPAN asi 3x si nasra.li na hlavu..
Jedno když tvrdili po 5ti letech ježdění v 525i znám auto dobře.
že auto musí normálně žrát 15L. Po té co mi rozdrbali obohacení směsi LPG.
Což prostě podělali a nechtěli to přiznat. Mě se o 2,5 tisice prodražila dovolená následný týden.

Pak když se auto sralo museli dát žábu místo nějakého filtru ...

A pak když prostě rozhodili auto tak že nad 5tis otáček mi zdechl LPG uplně a ještě jsem jim říkal a oni na to že tak rychle přeci jezdit nemusím... 8O

Jo prej kluci šikovní a dělají to dlouhé roky ...tak sakra to je tak těžké nebo co nastavit 5 hodnot a pak jen dát komponenty co tam patří ?

To se naučí i cvičená opice když to uvidí párkrát za sebou a projde těma certifikovanými školeními bude to umět i moje mladá antitechnik.

Napsal: čtv 11.07.2013 12:27
od Miloun
No tak to bych si na nich asi taky pěkně pošmáknul, takhle mi to dokurvit, jako jsi to měl ty, naštěstí všechno jde opravit, jen né každej má zlatý ručičky. Já chci jen vyladit obohacení směsi, tak jak to má být, aby to nechcípalo, prostě ty vstřiky museli dát špatně, podle mě jsou špatně umístěný, ale taky můžou být vadný, proto se musela zvýšit směs, aby tam toho víc valilo a na to LPG to nechcípalo. No jsem laik a uvažovat a blábolit můžu o všem :)

Napsal: čtv 11.07.2013 12:29
od Francis
Ve východních Čechách mohu doporučit LK-AUTO v České Skalici.