Stránka 37 z 165

Napsal: ned 12.01.2014 11:42
od JaraX
BT muže mít i E65, sorry, ale aby někdo s E60 hodnotil interier E65, to bych se styděl, čekam kdy tady někdo s Kiou napíše že ma hezčí interier :D
E60 je hnusnej plastovej vrzavej interier a vůbec to srovnavat s E65 interierem je trochu mimo.

místo vyjížděcí klavesnice telefonu si mužeš dát klidně mincovík, to u E60 asi těžko, ale předpokladam že mi to budeš argumentovat tím že vy v E60 nepoužíváte mince nebo tak něčím :)

Napsal: ned 12.01.2014 11:43
od Vlasta
Na interiér ale přece auto nejezdí: K čemu je mně super interiér a výbava vzadu, když jsem tam nikdy neseděl?

Napsal: ned 12.01.2014 11:45
od JaraX
šak ty máš svou pětku a nikoho nevozíš, tak si to nech a máš to :) mi co vozíme lidi chcem vybavu i vzadu,
ted mě vozil tchan vzadu v E65, btw tchan měl předtím E60 a už by si to nikdy nepořidil, měl dva sedany, 535D a 530xd a říka že sedma je o několik levelu jinde. dokonce s tím jezdí rychleji než jezdil s 535d

Napsal: ned 12.01.2014 11:46
od Vlasta
Až budu chtít taky dělat panskýho kočího, tak si pořídím sedmu. No, spíš asi S kládu

Napsal: ned 12.01.2014 12:15
od chip
JaraX píše:BT muže mít i E65, sorry, ale aby někdo s E60 hodnotil interier E65, to bych se styděl, čekam kdy tady někdo s Kiou napíše že ma hezčí interier :D
E60 je hnusnej plastovej vrzavej interier a vůbec to srovnavat s E65 interierem je trochu mimo.

místo vyjížděcí klavesnice telefonu si mužeš dát klidně mincovík, to u E60 asi těžko, ale předpokladam že mi to budeš argumentovat tím že vy v E60 nepoužíváte mince nebo tak něčím :)
A jak někdo, kdo nemá vlastní auto může hodnodit e60 :lol: . Hele mně v autě nic nevrže, tak brzdi. Nějak nevím, co myslíš tím plastovým interiérem, ty si jako myslíš, že v sedmě není použitej plast? Zamysli se. Hele budeš se divit, mince používám, mám je v popelníku, jsem nekuřák a vyhovuje mi to.

Napsal: ned 12.01.2014 12:43
od JaraX
chip
proč bych to nemohl hodnotit? já znam v E60 a E65 každej šroubek, denně s tím jezdím, denně mi to tady stojí.
ale to nemá smysl.

Napsal: ned 12.01.2014 12:48
od chip
Asi ze stejného důvodu, jako si ty psal o majiteli e60, že by neměl hodnotit interiér e65 :wink:. Jo sice mi tu nestojí ani v ní denně nejezdím, ale to nebrání člověku, aby to mohl porovnat. Vííííš :wink:

Napsal: ned 12.01.2014 13:05
od NYJO
Pročetl jsem úplně celé vlákno a tak taky přidám svůj OSOBNÍ názor, proč jsem se nakonec rozhodl pro e61.
Za svůj život, jsem už nějaký ty vrtule měl, vždy to byli auta 5-10 let stará.Pak jsem si řekl,že si koupím něco novějšího a koupil X5. Po 6 letech jsem prodal se ztrátou 600k a usoudil jsem, svezení super,ale že příště tolik peněz už do auta nikdy nedám, když se vlastně slušně svezu i v levnějších kusech.
Tak jsem začal špekulovat čím X5 nahradit v cenovce tak do 200-300k.
Koupil jsem si e91 320d....říkal jsem si, že mi to bude na naše cesty a hustotu naší dopravy stačit.
Byl to omyl a zhruba po 6 měsících šla z domu...byla na mě malá a slabá.
Tak jsem začal přemýšlet jestli E65 nebo E60/61.
Chtěl jsem, aby to trochu jelo a nevycucalo mě to peněženku.
Takže benzín V8 jsem vyřadil hned, páč LPG nemám rád a bez plynu je to žrout.
Sedma v 3.0d nějak závratně nejede a 740d jsem nechtěl, tak volba padla na E60/61 3.5d.
Další věc je taky to ,že mě teda osobně moc záleží na tom, jak auto vypadá z venku, ale i uvnitř,jak se mi alespoň trochu nelíbí, tak si ho nekoupím . A tam prostě 5er nad 7er má navrch.
5er vyhrála proto, že z venku když má M-packet je fakt nádherná a interier v M-packetu mi taky nějak nevadí, tím ale nechci tvrdit to, že by nemohl být hezčí a kvalitnější.
E65 je pro mě z venku ošklivka Betty :-D a nikdo mi to nikdy nevyvrátí a k tomu ten taky interier není zrovna žádná desing pecka....i když musím přiznat, že pohodlíčko a pocit z jízdy je v ní fakt oproti e60/61 trochu jinde.
Pak si taky myslím to, že si někdo raději koupí 5er, páč s 7er by na sebe moc upozorňoval a vybočoval s řady.....a všichni známe závistivý čecháčky v čele s hodnými sousedy.
To je asi tak vše co mě ted napadá. :lol:

Jinak chlapy...psát ,že je e60/61 "sračka" je podle mě trochu mimo mísu od fandů značky,což si myslím tady vesměs jsme! To mě připadá, jako by to psal malej bezvýznamnej čecháček, co si honí ego a koupil si er7, aby si ho lidi všimli!!!
Napsal bych spíše, že má nějaké ty mouchy, ale berte v podtaz, kolik zase po silnicích jezdí pětek a kolik podkáte za den sedmiček. To se pak nedivím,že máte u vás v servisech er7 méně často ,než er5 se svými mouchy! :wink:

Napsal: ned 12.01.2014 13:21
od JaraX
no vidíš, ale ja třeba tím že mě lidi znaj jako 7ER fandu, tak servisuju víc 7er než 5er. ale na těch 7er se dělá vesměs udržba než nějaky zavady, e65 je prostě výrazně spolehlivější auto než e60, to ti potvrdí každej servisák kdo tydle auta dělá.
ted pro mě švagrová dělá elektronickou servisu kde zakaznici budou moc sledovat průběh své aktualní opravy online a záznamy, aby věděli kdy co na autě menili a bude tam i statistika, tak pak uvidíme co se mění na E60 a co na E65 apod.

neříkam že E60 je nějaké auto pro nikoho, určitě plno lidem vyhovuje, o tom žadná,
ale proti E90 a E65 je výrazně poruchovější a navíc proti E65 stojí víc penez, i když to už přestava platit, E60 jdou cenou dolu a 745i se zastavili někde kolem 250ti, za par let se vyplatí víc koupit pětku jak sedmu, jelikož u E38 vs E39 to tak zustalo, E39 stojí ted prd, pěkná E38 stojí 150 a víc, plus pro majitele sedmiček je to že jim ty auta ted moc nepadaj na ceně.

Napsal: ned 12.01.2014 13:55
od NYJO
Jo s těma cenama s tebou souhlasím, ale je to hnus jak to padá :lol:
Hele s nikým se nepřu a jak píšu v předchozím příspěvku,jsou to pouze moje "OSOBNÍ" důvody proč u mě vyhrála pětka.
Mě plně vyhovuje a jezdí se mi s ní parádně. Výkonu hafo, spotřeba super a kultura svezení mi taky botě stačí a nějak nevím co by mi ted momentálně oproti sedmě chybělo.
Ještě jsem chtěl podotknout, že jsem nezaznamenal ani náznak zavrzání, či jiného nepříjemného zvuku z interieru, jak tady o něm stále píšete.
A myslím ,že bych to zaznamenal, když je vcelku pěkně odhlučněná. Já bych jen tak nějakej nepříjemnej zvuk co by se tam někde ozíval v autě nestrpěl. V x5 mi povrzávali trochu zadní vrata a to mě přivádělo k šílenství,než se doladili. Tak třeba je to vrzáni individuální od auta k autu...třeba jak s tím kdo za ty roky zacházel...nevím.
Jinak ty záznamy servisu dobrej nápad...držím palce at to klapne a konečně uvidíme v číslech jak se věci mají.

Napsal: ned 12.01.2014 13:59
od JaraX
jestli ti mužu doporučit, svez se v e65 a pak sem napiš svuj nazor, jsi jeden z mála co tady "obhajuje" E60 rozumě, protože tvrdit jak není potřeba výbava a jak se autem nema nikam jezdit a všude se ma litat, to sou kraviny

Napsal: ned 12.01.2014 14:00
od xmen201
Ahoj ja uz jsem totalni BMW fanda a to ani bmw nemam....... :lol: nejvic mne na bmw fascinuji motory,to je fakt parada co se znich da vymacknout........jinak bmw bych rad koupil kolem 400K a i presto ze jsem zde procetl kolem 500 stranek textu tak fakt nevim ktere vybrat jestli 3, 5 nebo 7.......idealni by bylo se ve vsech svest potom bych uz asi vedel......jinak 745D je fakt tak drahe na servis motoru oproti 7 V8 benal? Jo a jeste mne zajimaji rozdily vybav co nelze dat do 3 a co nelze dat do 5 oproti 7.......predem diky za info......

Napsal: ned 12.01.2014 14:08
od E65DRIVER
Trochu vám sem něco přihodim do pranice :D

E65 .. měl jsem ji asi 3 roky-- Jízdně proti pětce určitě na jiné úrovni, ale v zatáčkách je znát že auto je opravdu velice při těle :) podvozek velice komfortní a na dlouhé trasy naprosto dokonalé.. Zpracování vnitřku a použití plastů je proti předchozí generaci E38, kterou jsem také měl na opravdu mizerné úrovni. Pořád něco vrže píská atd. ( ale to jako u všech novějších modelů BMW). Podobné je to i u motoru a převodovky -- motor -- potkala mě prasklá trubka chlazení ( to asi každého s N62) + kompletní přetěsnění motoru -- což mi přijde u BMW řady 7 naprostá ostuda -- takové technické řešení. Dalším častým věcem jako jsou vadné stírací kroužky na ventilech atd. se mi naštěstí podařilo uniknout. S autem jsem najel cca 100tkm a oprav bylo opravdu hodně. motorizace 735 r.2002

převodovka-- nikdy se ani po 3. výměně oleje + smazání adaptací nepodařilo aby to řadilo tak jak má.... u E38 jsem takové problémy neměl..

E65 je velice komfortní a pohodlné, ale dle mého názoru s řadou zásadních chyb kvůli kterým bych si ho už nekoupil--- nebo bych volil motorizaci 730D



ted jsem přešel po pár vystřídaných autech na E61


motorizace 535d -- motor si myslím že je celkem vyzkoušen a není na něm moc změn proti E39 530d. E61 s m-paketem určitě nedosahuje pohodlí sedmičky--- neboť je to auto určené uplně pro něco jiného. Kvalita použitých materiálů interieru atd. je si myslím totožná s e65 -- nic moc oproti starších generacích. S autem mám najeto cca 10tkm takže hodnotit spolehlivost nemá cenu :)



Bohužel srovnávat E60 a E65 si myslím že opravdu nejde-- ty auto jsou uplně o něčem jiném... Já šel do E61 kvůli kufru neboť máme přírůstek do rodiny a do E65 by se dával kočár+ x milionu dalších věcí na dítě opravdu složitě.



Pro každého je v určitou chvíli dobrého něco jiného -- nesrovnávejte auta které v jiných třídách a pro jiné účely....

spíš sem dejte srovnání E65 vs. S- mercedes

nebo E61 a E-class combi

:)

Napsal: ned 12.01.2014 14:09
od Vlasta
Když se kouknu na statistiky TÜV, tak je na tom E60 ve spolehlivosti lépe, ale ve Štěpánově zřejmě jezdí víc BMW než v Německu nebo nemají pro statistiku dostatek vstupů. Ten argument o spolehlivosti tedy pokulhává úplně stejně, jako něčí zdejší tvrzení, že E65 má větší kufr než E60

Napsal: ned 12.01.2014 14:44
od chip
S tim kufrem už jsem to psal Hurvajzovi77, protože si mylně myslel že e65 má větší kufr jak e60, ale není pravda. To, že jarax pak píše, že lidi naloží do e65 víc věci než do e60/e61 už mě ani nepřekvapuje :lol:
Vlasta píše:Když se kouknu na statistiky TÜV, tak je na tom E60 ve spolehlivosti lépe...
Prosím tě, pochop, že Jaraxovi je nějaká statistika šumák, prostě má tchán jednou e65, tak to musí bejt víc spolehlivý než ňáká e60. A když mu jí bude všude chválit, tak ho nechá svézt :lol:

Napsal: ned 12.01.2014 14:48
od JaraX
ja tím kufrem nic neargumentuju, prostě mi to jeden člověk tvrdil, ja jsem řekl ok dobrý, kolik na tom je pravdy nevím.
nevím jak fungujou statistiky TUV, ja se počítaj zavady apod,
když byla v autobildu 100 000 test E65 tak se posralo jen idrive kolečko za par tisic, E60 dopadla mnohem huř, zkus si to někde najít

Napsal: ned 12.01.2014 14:50
od E65DRIVER
navíc E65 nemá vzadu ISOFIX na dětskou sedačku-- což je pro mě hodně důležitý..:) kufr určitě nemá E65 větší.. neni to auto na přepravování věcí..:) ale limuzína

Napsal: ned 12.01.2014 14:58
od chip
JaraX píše:...když byla v autobildu 100 000 test E65 tak se posralo jen idrive kolečko za par tisic, E60 dopadla mnohem huř, zkus si to někde najít
Dělat závěr poruchovosti na základě jednoho jediného auta je totální píčovina. Aby to bylo statisticky vypovídající, tak těch aut musí být mnohem víc. :roll:

Napsal: ned 12.01.2014 15:10
od NYJO
Souhlasím s tím jak napsal uživatel "E65DRIVER" a to porovnávat auta ve stejné třídě a né řadu 5 versus 7!
Podle mého on to Jarax myslel ze začátku trochu jinak, když zakládal tohle téma.
Chtělo to hned začít nějakými čísly za servis, náklady na pořízení a provoz auta a také přidat tu statistiku za servis 5versus 7 co se chystají ted dělat a byla by to trochu jiná debata než se vede ted.
Pak bych v tom viděl smysl a každý by si pak mohl rozhodnout jestli se mu po finanční stránce vyplatí koupit a provozovat 7mu či 5ku.

Napsal: ned 12.01.2014 15:16
od Vlasta
JaraX píše:ja tím kufrem nic neargumentuju, prostě mi to jeden člověk tvrdil, ja jsem řekl ok dobrý, kolik na tom je pravdy nevím.
nevím jak fungujou statistiky TUV, ja se počítaj zavady apod,
když byla v autobildu 100 000 test E65 tak se posralo jen idrive kolečko za par tisic, E60 dopadla mnohem huř, zkus si to někde najít
TÜV zastřešuje všechny STK v Německu jako u nás Dekra a shromažďuje údaje i od autorizovaných servisů