Co to uzavřít takto....jediné dobré auto na zeměkouli je e38 a až Jarda doštří tak to bude e65 (e66) P.S. přestože se mi i dnes po letech e38 hodně líbí, nemyslím si ,že je to jediné bmw hodne koupě jarda se nám tu snaží vysvětlit, že je lepší než 3ka a 5ka a to je přece všem jasné ,že vlajková loď bmw bude mít nejvíce prvků příplatkové výbavy a že bude nejpohodlnější a nejluxusnější ovšem né každému táto třída tato velikost prostě tento segment bude vyhovovat stejně. Někdo má rád sportovnější jízdu a je závoďák tak si koupí trojku, někomu přibude v rodině prcek nebo dva a skočí do pětky v touru a někdo se chce masírovat v sedmě a užívaz si pohodlíčko a klídek.Můj případ je,že už nikde nezávodím a ikdyž nezávodím tak v tý sedmě nikoho nezdržuju a koukám kde čekaj tygři v pasátu (abych se nerouhal tak díky bohu mám v poslední době štěstí na super poldy) aby mě buzerovali ,že jedu na D1 kosmickou rychlostí 170km/h kdy si sedma jen tak ševelí. A když mi rupne v bedně ,sednu do nějaké motokáry a vyblbnu se. Jardo aut je mraky a není třeba uznávat jen jedno a snejku....jak si tu psal že když někdo bude mít 100litrů tak mu řeknu at si koupí super sedmu (tu super sedmu za 100litrů bych chtěl vidět) Za 100 litrů to může být velkej koníček v podobě pokladničky,podle mě nemá smysl se srát do sedmy když má člověk všechny prachy 100 litrů.A e39ka doopravdy vůbec není špatné auto a taky jsem jich pár viděl ve 400tkm a byly pěkné a vypadaly na 180tkm jde o majitele,servis a třeba i německé silnice.
M3maniak to napsal dobře a má pravdu.
Zaslepenost je někdy strašná věc, ale budu rád, když se tu bude s JaraXem někdo bavit dál, protože ve chvíli, kdy se nudím, je to super čtení. Pokud bych se rozhodoval mezi E39 a E38, tak to stejně není vůbec objektivní čtení obě auta jsou podle mě hodně vysoko a obě auta jsou už stará a hlavně, každé z těch aut je určeno pro úplně jiné potencionální kupce.
jak jsem už psal asi 20 stran zpět, nešlo mi o to někomu vysvětlovat že jeho E39 je nahovno, pokud je spokojenej, tak proč ne, šlo my o to poradit lidem co se rozhodujou mezi E39 (sedanem) a E38, tot vše, nic víc, prostě jsem sepsal rozdíly mezi těma autama, udělal shrnutí apod,
jinak nevím jak ste přišli na to že odsuzuju trojku, to leda snejk, sám mám trojku doma. neodsuju ani pětky, ale prostě musí byt cenový rozdíl v pořízení, co bych si třeba nekoupil je ojetá jednička, protože prostě kurevsky drží cenu, naopak o nové by se klidně dalo uvažovat. prostě vše je o tom jak ty auta drží a jak se vyplatí koupit, a prostě když bude stát E38 a E39 stejně, tak si koupím radši E38, ted už se možná vyplatí i E39, protože E38 fakt v dobrym stavu nejsou, takže to že jsem prodal 730d za 90 mě docela mrzí protože když se člověk podívá na to co je na trhu tak tam není nic za 90 s čím by se dalo sednout jezdit
V tom co jsi teď napsal máš možná pravdu,jen je třeba si uvědomit že pokud si nějaký auto drží cenu tak to má i důvod.Ať už je to ta sedma,pětka nebo třeba ta pitomá jednička - i když to třeba ty nepochopíš (a já taky moc ne) tak přesto je tu velká kupní síla která je ochotná zaplatit to za co se jedničky prodávají .A těžko to omluvíš tím že ty lidi nepřemýšlej,myslím že člověk co si jde koupit auto za x00 000kč nad tím sakra zapřemýšlí a prostě mu to vyjde jako pro něj a jeho účely nejlepší auto.
Ceny ojetých aut nejsou odvozeny od kvality,ale od nabídky/poptávky.
přesně tak, nejsou odvozeny od jeho kvality, a to je přesně to proč mám 7er. protože to auto má zanedbatelnou cenu na to co poskytuje. v novotě bych volil třeba X1, protože je to prostě auto který na ceně skoro nepada, lidi chcou čtyřkolky, bojí se zadohrabu, navíc je prostě velika poptávka po vyšších autech.
novinky :
když vám přijede na dílnu E39 bez rezervy a píchne, tak ho pošlete domů na ráfku, protože mu nemužete ani pučit rezervu z žadnyho jinyho BMW z 6ti dalších modelů co tam stojí
jo a když se mění světla u E39 za face tak se vrtají díry do kastel
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
páni to je čtení.... vlastnil jsem e39tds se 400 tisíci na tachometru a nevypadala jako před smrtí ale to je jedno nejvíc jsem se pobavil nad vrtánim děr do e39 kvůli výměně světel, víš proč? protože od výroby tam patří jiná světla teď mám E38 a představ si že když z ní budu chtít udělat kabriolet, tak musím řezat střechu nezdá se ti to podobný??