Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ne... zatim jsem nejel v nicem co by melo lamaci sedacky vyjma RR do r.05 kde jsou sedacky z e38
a vsude mi to chybi

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nema lamacie sedacky, tam ro riesia dofukovanim xy vankusov...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
JaraX: proč ne pětikilo?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Je to nuda, nenabízí nic, čím by ohromilo oproti 750.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
asi tak, nudný, tupý, nezajímavý, co umí navíc proti E65 kompenzuje tím co zas neumí.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pánové toto je běžná chyba matrixu e65 nebo jsem výjimka?
Ten plast je totálně vyhřátý a jen se ho člověk v určitých místech dotkne tak se normálně drolí
Ten plast je totálně vyhřátý a jen se ho člověk v určitých místech dotkne tak se normálně drolí

- Přílohy
-
- IMG_20181227_202611.jpg (131.46 KiB) Zobrazeno 1549 x
-
- IMG_20181227_202729.jpg (174.68 KiB) Zobrazeno 1549 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Toho jsem si teda nikdy nevšiml, ale musí říct někdo znalejší..
Každopádně se mi to zdá zvláštní
Každopádně se mi to zdá zvláštní
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak v pohode, prvni vec ktera se me na aute nesere
) jelikoz menim kabinaky 2x za rok tak vim ze to mam ok. 
Proc by to melo byt tak vyhraty, ale nechapu. Takhle se me drolili hadicky od odvetrani motoru, ale tam to teplo bylo.


Proc by to melo byt tak vyhraty, ale nechapu. Takhle se me drolili hadicky od odvetrani motoru, ale tam to teplo bylo.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak toto je asi vesměs jediný co jsem na e65 zatím našel že je špatně, ta klipsna na zajištění boxu směrem k blatníku je taky sračkovatá. Box jako takový v pohodě, pouze ty kolena v tom spoji jsou obě hotový, celkem by mě zajímal důvod 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Určitě je špatně, že je tak moc vyhřátý ten plast. Snejk na to příjde hned 

Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
to sem nikdy vživotě praskly neviděl. předpokládám že známka 3 u snejka bude 5 u mě 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nevím jestli je to vyhřátý, může to být třeba u důsledek nějaké sračkovaté agresivní chemie, třeba při mytí motoru.
Jardo neser, kazíš mi radost. Toto je jediný co je tam posratýho, všiml jsem si toho až doma když jsem umýval motor
Jardo neser, kazíš mi radost. Toto je jediný co je tam posratýho, všiml jsem si toho až doma když jsem umýval motor

- Přílohy
-
- IMG_20181223_153632.jpg (160.54 KiB) Zobrazeno 1380 x
-
- IMG_20181223_155433.jpg (131.38 KiB) Zobrazeno 1380 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
stav tvyho auta nemužu hodnotit. neviděl jsem ho. ale vím jak je to se snejkem, ten bere vše, já jsem potvora vybírava, ale zase jsem 90 procent věcí co Snejk měnil neměnil nikomu.na druhou stranu na tvé fotce jsou všechny šrouby na svém místě, to je zatím velké plus. ještě jsi mohl při mytí sudnat kryty, ale to třeba příště.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Však chápu, fakt je to auto po stránce zachovalosti super, měl jsem to zvednutý a první na co čumím jsou třeba šrouby a kompletnost a stav plastů pod motorem a celým autem, nikde jsem nenašel jedinou chybičku nebo jediný neoriginální šroub.
Proto jsem ty fota těch kolen sem hodil a doufal že to odchází třeba častěji vlivem čehosi, tak jsem holt asi první, takže objednávám jak levé tak pravé koleno plus to jejich zajištění. Zítra to rozhodím a uvidím jak to vypadá pod nimi. Filtry jsou zánovní o čemž jsem ze strany Stana ani nepochyboval, staral se opravdu dobře, jak jsem psal, může to být problém nějaké nespecifikované chemie, protože obě kolena se rozpadají přímo v tom spoji který bude nejspíš lepený.
Při pořádném mytí půjdou všechny plasty motoru samozřejmě dolu, toto byla takový rychlovka, pod kapotou byl celkem humus na můj i Snejkův vkus.
Jinak Snejk mi tuto 7er asi víceméně neschválil, myslím kdy měl říct ANO/NE tak řekne NE, ale asi když mě viděl jak jsem marnej tak tomu dal radši za 3 aby měl ode mne pokoj

Proto jsem ty fota těch kolen sem hodil a doufal že to odchází třeba častěji vlivem čehosi, tak jsem holt asi první, takže objednávám jak levé tak pravé koleno plus to jejich zajištění. Zítra to rozhodím a uvidím jak to vypadá pod nimi. Filtry jsou zánovní o čemž jsem ze strany Stana ani nepochyboval, staral se opravdu dobře, jak jsem psal, může to být problém nějaké nespecifikované chemie, protože obě kolena se rozpadají přímo v tom spoji který bude nejspíš lepený.
Při pořádném mytí půjdou všechny plasty motoru samozřejmě dolu, toto byla takový rychlovka, pod kapotou byl celkem humus na můj i Snejkův vkus.
Jinak Snejk mi tuto 7er asi víceméně neschválil, myslím kdy měl říct ANO/NE tak řekne NE, ale asi když mě viděl jak jsem marnej tak tomu dal radši za 3 aby měl ode mne pokoj



E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To sem nikdy nikde neviděl, že by se ty kolena rozpadly. Třeba s tím někdo jezdil chvíli bez té příčky, tak šlo teplo z motoru přímo na ně..
Otázka, jestli ti to Snejk "neschválil" kvůli stavu, nebo kvůli výbavě
Btw. nechápu obecně, že si takhle komplikujete život a nenecháte si to schválit před koupí. Nejde o to, že by tě chtěl majitel podělat, ale často sám neví, že je to pekáč. Jak nemáš srovnání, hodně věcí ti přijde ještě ok a pramení to i z toho, že hodně málo lidí těm autům rozumí. To se pak může majitel starat jak moc chce, ale prostě to auto nedostane vše, co by mělo.
Tím neříkám, že je to tvůj případ. Já už se hrabal v kde čem a myslím, že to aut obecně a hlavně BMW celkem vidím, ale e65 bych bez Jaraxe sám nekupoval. Není důvod, ty léta zkušenosti prostě jen tak neosereš a sedma je prostě moc specifické auto.
Otázka, jestli ti to Snejk "neschválil" kvůli stavu, nebo kvůli výbavě

Btw. nechápu obecně, že si takhle komplikujete život a nenecháte si to schválit před koupí. Nejde o to, že by tě chtěl majitel podělat, ale často sám neví, že je to pekáč. Jak nemáš srovnání, hodně věcí ti přijde ještě ok a pramení to i z toho, že hodně málo lidí těm autům rozumí. To se pak může majitel starat jak moc chce, ale prostě to auto nedostane vše, co by mělo.
Tím neříkám, že je to tvůj případ. Já už se hrabal v kde čem a myslím, že to aut obecně a hlavně BMW celkem vidím, ale e65 bych bez Jaraxe sám nekupoval. Není důvod, ty léta zkušenosti prostě jen tak neosereš a sedma je prostě moc specifické auto.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Můj tip je nějaká chemie která rozežrala lepidlo v tom spoji kolena a příruby.
Zítra to komplet rozhodím a uvidíme.
Zítra to komplet rozhodím a uvidíme.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
sweden: Nechápu jak jsis nechal ohodnotit auto jako podle fotek na netu nebo jsi jel stím autem za snejkem přímo ? Našli se nějaké chyby před koupí?
Mě osobně to auto taky přijde jako krásnej kus nevidím do motoru ani převodovky ani nevidíme podvozek atd. Ale počítej stím že sebelepší stav auta bude chtít ikdyby nějaké drobnější investice ...pokud to bude do pár tisíc tak je to velká výhra ...
Mě osobně přijde že 95procent E65 na trhu potřebují obrovské investice to jsou jezdící paštiky ...
4 procenta zbývajících se kvalitně servisuje a zbylé procento to jsou extremni investice a stav 1A. Ale vsadím boty že jarax najde i na těch nejlepších autech v top stavu spousty drobností...
Stejně pokud tě trápí jen plast je to legrace tady lidi přetěsnují motory a dělají obrovské investice-opravy 7er takže pokud to bude za pár tisíc co najdeš je to velká výhra takové auto.
Mě osobně to auto taky přijde jako krásnej kus nevidím do motoru ani převodovky ani nevidíme podvozek atd. Ale počítej stím že sebelepší stav auta bude chtít ikdyby nějaké drobnější investice ...pokud to bude do pár tisíc tak je to velká výhra ...
Mě osobně přijde že 95procent E65 na trhu potřebují obrovské investice to jsou jezdící paštiky ...
4 procenta zbývajících se kvalitně servisuje a zbylé procento to jsou extremni investice a stav 1A. Ale vsadím boty že jarax najde i na těch nejlepších autech v top stavu spousty drobností...
Stejně pokud tě trápí jen plast je to legrace tady lidi přetěsnují motory a dělají obrovské investice-opravy 7er takže pokud to bude za pár tisíc co najdeš je to velká výhra takové auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
No jestli hraje roli i neoriginalni sroubek zespod na plastu, tak sitem projde asi malo co, protoze takove auto bude mit pouze par pacientu, urcite ne bezny uzivatel. Jinak ty filtry mam nejake prasive taky, ja je mel stazene plastovym paskem. Proc, to jsem nepatral, mam tech problemu povicero co mne na tom aute trapi, v tuto chvili treba svetla, protoze vetsi mrdku jsem doma asi nikdy nemel, sviti to na dnesni pomery ZALOSTNE. Az budu mit nekdy chut tak zmerim luxy te prehistorie a trochu slusneho projektoru. Zoufale hledam predni svetla, mam predface dynamiky, sehnatelne jsou, ale ta cena je jako ze brutalni za stare a ojete. A skla do toho predface pelechu samostatne nesezenu nove. To je vec ktera mne nyni nejvic trapi.
Kdyby nekdo umel sehnat nove skla do predface, platim zlatem...
Kdyby nekdo umel sehnat nove skla do predface, platim zlatem...
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
dost často ty plexi jdou rozleštit...ale dost často taky nejdou noo...ja sehnal jiný dynamiky...a nechal si je rovnou předělat na novy bixenony...teď už jen dohnat Snejka, abychom zprovoznili to natáčení...
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009