Zdenda530d píše:
Nějakou dekádu se tomu už někdo určitě věnuje, ale právě na "netu" jsem si přečetl, že zatím není jednoznačný závěr, co mohou způsobit (ne PMxy ale to co z nich vzniká při přeměně - sekundárním hoření - ultrajmné částice).
Trapné je spíš to, že tu musím některé věci vysvětlovat a co se dá popsat dvěma/třemi slovy pro někoho (kurevtor) rozepisovat do odstavce (a ani to není záruka úspěchu). Ale už s tím končím...
To proč jsem to tak bagatelizoval bylo jen proto, že v naší dimenzi nemůže NIC zmizet. Vše je otázkou přeměny (něco se přemění na něco jiného). Proto mi vyvozuje úsměv na tváři když zde odborníci píší: ONO TO SHOŘÍ A JE PO PROBLÉMU.
Mám dojem že sám děláš co nemáš rád u jiných. Není shoření jako shoření. Věděl jsi že se někde spalují plasty? Směsný odpad ? Dokonce posvěceno státem ? A někde jinde je to trestné a stát to postihuje ? Jaký je mezi tím rozdíl ? V obou případech to přece shoří.
Jsou lidé, jenž Bibli napíšou na mnoho stran a jsou lidé které otravuje o něčem takovém vůbec přemýšlet a jsou schopní tu samou Bibli na psát do jedné věty jednoduché, mnohdy i bez diakritiky.
Ano, ta přeměna. Odložme na chvíli to že všichni jsou blbci a jeden je borec(Míša), neber osobně je to obecně, zkusme to jinak.
- Naftový motor bez přímého vstřiku produkuje málo pevných částic malé velikosti.
- Naftový motor s přímým vstřikem produkuje více pevných částic malé velikosti.
- Naftový motor x-té generace u které neustále rostou vstřikovací tlaky
produkuje ještě mnohem pevných částic malé velikosti.
To snad nikdo popírat nebude. Tedy s narůstajícím tlakem vstřikování paliva roste produkce pevných částic malé velikosti, těch o kterém nám v těchto debatách jde. Tedy čim nižší bude tlak tím méně takto škodlivých emisí bude. Tedy pokud tyto zachytané pevné částice někde pohromadě shoří díky vysoké teplotě a malému tlaku, jaký bude odpad z tohoto nedokonalého hoření ?
a) mnoho pevných částic o malé velikosti
b) málo pevných částic o malé velikosti
c)
d)
.....
Jak bylo uvedeno, máte někdo očouzené prdele ? (Aut) Až na jednu výjimku co zde někdo uváděl asi ne. Jak zde bylo uvedeno, máte někdo ve výfuku za DPF saze ? Pokud nanočástice umí ucpat DPF a svým shořením vlastně produkují kdo ví co, proč to kdoví co není na stěnách výfuku ? Proč to není na prdelích aut ? Je to tak malé že to není vidět, tak malé že se to nikde neudrží ?
Vysvětlete mi to někdo prosím logicky a hlavně prosím vemte v úvahu tlaky spalování.
Pro odpůrce LPG taková třešnička
V8 skoro pětilitr, stáří 16 let, najeto cca 250tis, pokud to někdo dříve neutočil. Katy původní. Benzín tankovaný v zimě (tedy před 7 měsíci)
........................................max.............N95........LPG
obsah CO2 v% 2tis ot/min.....0,3............0,26........0,1
.....................volnoběh......0,5.............0,39........0,14