Napsal: čtv 09.01.2014 18:26
Dnešní nafťák už zdaleka není traktor 1.9 SDI
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
O bezpecnosti bych se v souvislosti s petkou E60 radeji ani nezminoval s ohledem na to, ze predvedla jeden z nejhorsich vysledku v dejinach EuroNCAP testovani vubec. Ono cele to auto bylo v mnoha ohledech omyl BMW, jak hezky ukazala F10 na ktere je dost videt, ze si BMW uvedomilo slepou ulicku do ktere poslalo E60.Filozof píše:5ka i 7ma jsou bezpečné auta ikdyž je sedma bezpečnější tak řadě lidí stačí bohatě 5er. Znám i ředitele firem co mají jen 530d tour. nebo audi a6 a nemusí mít hned to největší a nejdražší co automobilka vyrábí.
pamatuji jak mi říkal borec že v 5er e61 havaroval letěl přes 160km/h vletěl mu někdo s fabií do cesty on ji napul trefil a odhodil do pole a prej obě auta na hadry on ještě udělal nějaké kotrmelce na poli a vylezl ze zmuchlané 5er sám bez zranění a ve fabii byli všichni zranění a museli je odvézt do nemocnice... prý měli velké štěstí že je jen odhodil ze silnice ale nerozstřelil na kaši fábku... tak si prej koupil další BMW 5er protože mu zachránila život.
Dělá mu radost, že může dělat panskýho kočího sám soběSweden píše:mnooo...asi pár minut jsem přemýšlel co ti na to Jardo napsat,na toto mě ale bohužel fakt nic nenapadá,jseš už prostě na věky zaujatej,nic víc....:tutuk:
Mám dojem, že to ale nedostalo 5 hvězd jen proto, že při čelním střetu s chodcem by došlo k vážnému poranění toho chodce.Filozof píše:e60-e61 měl ale 4hvězdy v crashtestu přeci. To není nejhorší, ikdyž na BMW to je špatná vizitka to chápu.
přesně burani a vidláci ať si jezdí v kombajnu, nebo rovnou v traktoru... To máš to samé z mého pohledu. Prostě pokud Ti vyhovuje kombi, tak si ho kup. Jinak kufr osobně beru to co je kufr, ale složené sedačky. A pokud se stáhne roletka, tak se te prostor zase tak nezvětší. E61 jsem měl, a byl to fakt omyl, jsem fakt rád, že mi ji ukradli.chip píše:...hold pro lidi z králíkárny...
podle mne nevře, jen přětkaři nechtějí pochopit, že 7er je prostě o level výš. Ale s tím pískovištěFilozof píše:Vidím že tady to pěkně vře, tábor e60 vs e65
no, ono s tím docela souhlasím. Auto je prostě hnusný, jak z číny a těch neduhů co má...JaraX píše:tak E60 je celkově asi největš omyl bmw
Tak samozřejmě, že je o třídu výš. Taky je primárně určená jako limuzína pro komfortní převoz pasažérů na zadním sedadle. Paradox je, že jako ojetina je levnější než pětka, i když má kolikrát nižší nájezd kilometrůhurvajs77 píše:přesně burani a podle mne nevře, jen přětkaři nechtějí pochopit, že 7er je prostě o level výš. Ale s tím pískoviště
Můžeš nějaký specifikovat?hurvajs77 píše:...a těch neduhů co má...
tak co já vím, tak vrzací plasty, anténa na DO, kabely v pátých dveřích... Ale i kluci co servisují auta, E60 dost haní. Asi ví proč. Na druhou stranu i E65 má svéhurvajs77 píše:Můžeš nějaký specifikovat?
Hele já nevím, už si to přesně nepamatuji, ale někde jsem četl, že u E60 odstranit vrzající plasty je dost nadlidský úkol. Na kola jezdím furt - 4, dvoustopé s motorem a nikdy jsem neměl problém s kufrem.Sweden píše:Položky které jsi vyjmenoval jsou otázkou "pár" korun,kdežto takovej altík,trubka,DD tlumiče apod.je otázkou trošku více korun.Ale to je jako sypat hrách na zeď.7er je o level nebo o dva výše,o tom žádná a každej kdo má trochu rozumu to ví a nebude to vyvracet.Ale na jedno jsem zde v sekci 7er opět přišel,a to na to že podle kombíku se pozná buran No nevím no,mě tenhle typ karoserie celkem vyhovuje,je pravda že jsem to kupoval jenom kvůli malej,ale jsem spokojen.S tím uložným prostorem bych se docela přel,jezdím celkem často na kola,Rychlebky,Beskydy apod,občas jsem tam potkával týpka co měl 7er a nadával že je to malý a tak,měl méně věcí než já a nemohl to tam zaboha narvat,já v poho....a taková 7er s příčníkama a kolem na střeše vypadá fakt divně
![]()
Závěr:7er po FL je nekompromisně lepší car než 5er,proto je to moje další meta u BMW
Vrzání plastů jsem nějak nezaznamenal, jinak ty další závady jsou specifické pro E61, nikoli pro E60. Pokud by se sedma dělala v kombajnu, bude na ně taky trpět. Zase je dobře, že si dnes může člověk vybrat. Dřív to bylo o tom, jestli to bude šádovka s madlama nebo ta samá s poutkamahurvajs77 píše:tak co já vím, tak vrzací plasty, anténa na DO, kabely v pátých dveřích... Ale i kluci co servisují auta, E60 dost haní. Asi ví proč. Na druhou stranu i E65 má svéhurvajs77 píše:Můžeš nějaký specifikovat?
to má šádovka i dnes...Vlasta píše:Vrzání plastů jsem nějak nezaznamenal, jinak ty další závady jsou specifické pro E61, nikoli pro E60. Pokud by se sedma dělala v kombajnu, bude na ně taky trpět. Zase je dobře, že si dnes může člověk vybrat. Dřív to bylo o tom, jestli to bude šádovka s madlama nebo ta samá s poutkama
je zajimave že u E91 kombajnu není žadny problem s kablama v kufru, ani tam nikam nezatíka, asi to není dost kombik.Vlasta píše:Vrzání plastů jsem nějak nezaznamenal, jinak ty další závady jsou specifické pro E61, nikoli pro E60. Pokud by se sedma dělala v kombajnu, bude na ně taky trpět. Zase je dobře, že si dnes může člověk vybrat. Dřív to bylo o tom, jestli to bude šádovka s madlama nebo ta samá s poutkamahurvajs77 píše:tak co já vím, tak vrzací plasty, anténa na DO, kabely v pátých dveřích... Ale i kluci co servisují auta, E60 dost haní. Asi ví proč. Na druhou stranu i E65 má svéhurvajs77 píše:Můžeš nějaký specifikovat?