tak mám konečně osobní zkušenost s e65 a chtěl bych se o ni podělit:)
Těd o víkednu jsem se byl podívat za Jaraxem, víkend předtím jsem byl v Opavě, tak jsem se potkal s Matizem. Jezdil jsem v 745i s 750li.
+ mi Jarax pak ještě ukazoval dalši věci apod.
U Matize
-jezdili jsme s tim individualem co koupil kvuli dřevu:))
Hned co jsem sedl do Matizovy sedmy, tak jsem si říkal tvl , ty sedačky jsou ale kurňa pohodlný (meriono champange). Co mě trochu překvapilo, že to auto neni vevnitř nějak velký, tak akorát. Ukazoval mi na okresce jak to jede a teda nechapal jsem trochu jak rychle to auto může jet po rozbitý silnici a přitom se jen tak pohupovalo. Pak jsme se nějak bavili o LPG, že tohle jezdí na plyn a ja se ptám kolik to žeře plynu a tak. No, po přepočtu to vychazelo na cca 8l benzinu. Ja nevim, ale proč to nechtít když je to tak levnej provoz. Mě by to teda žíly netrhalo. Nejvíc jsem si ale asi užíval, když nás vezl do Ostravy. Prostě s tim autem chceš jet daleko po dálnici, okresce, kamkoli....Ta muzika tomu dává další rozměr:). Další věci, co jsem poznal, rozeberu v části Jarax
Tímto děkuji Matizovi, za super pokec a svezení:)
U Jaraxe
Jaraxe jsem sice nikdy neviděl naživo, ale poznal jsem ho velmi rychle. Po chvilince čekaní přijel se slovy "to je hrozny ty naftovy e60"

)
Btw snažil jsem se aby neviděl označení mého auta:)))
Sedli jsme na projížďku do 750li. Dojmy:
komfort: Jarda mi ukazoval rozdíl mezi komfortem longu a krátké (krátkou simuloval přepnutím edc na sport). a rozdil to byl. Asi pro nejlepší porovnání by to chtělo mít krátkou a dlouhou a zkusit ji na stejně cestě. Ale pocitově ta ten long filtroval silnici lépe (oproti te Matizově)
zrychlení: 750 byla logicky trochu živější, to zrychlení není zas nějakej masakr jak jsem čekal, ale je příjemný:) . Je dobry, že to tak nějak zrychluje furt:)
Dynamic drive test :
tak to jsem byl vykulenej trochu:) Jarax. "teď ti ukážu jak funguje dynamic drive" , takže začal na rovný silnici kroutit volantem přes dva pruhy, ve 140 cca

. A to auto jelo jak po polejích, žadný náklony, žadnej náznak přetáčivosti, nic... Už chápu, jak tady píšete, že to umí rychle zatáčky.....
Tohle se mi fakt líbilo
Hudba:
Už jsem zmiňoval výše, můžu to porovnat jen s hifi B&O z sq7 a rs7 a hrálo to minimálně stejně. Prostě se mi to hodně líbilo.
interier:
Interiel byl v nasce, ale krásně udržované. Musim říct, že by mě to asi neuráželo mít nascu v takovémto stavu, ale je fakt, že ty další kůže jsou prostě jemnější a třeba na loketce které se dost dotýkáš je to přijemny ta jemná kůžička:).
Když jsem si pak sedl dozadu tak těch cca 15cm vzadu navíc bylo znát:) . Když má někdo děti ,tak to je supr. Ja to mam v autě věčně okopaný.
Prostě je to prostor navíc, co se může hodit. Co se mi moc nelíbilo tak to byly vydechy klimatizace, tam neseděla ta barva moc, trochu lacině to vypadá (kor u před faceliftu).
Pak mi na dílně ukázal ještě Rustbrown interier a to byl nejhezčí interier, co jsem viděl v sedmě zatim. Myslel jsem, že se mi nejvíc líbí světlý interiér v kombinaci s tmavými prvky (dřevo, strop), ale tohle bylo nádherný. Můžu potvrdit, že Indiviual je proště uplně někde jinde.
Jako další proběhl test sedaček

a vítězem je.........
nejmekční byl Club, je to fakt takovy křeslo u televize. Je to fakt pohodlný.
Ano Merino i Club jsou mekční než Nasca, ale pořád je to lepší jako jakákoli kůže v koncernu, výrazně.
A nakonec to nejlepší:
Výfuk by Jarax....
tak to se mi, ultra líbílo. Ta kombinace když chceš jet v komfortu tak výfuk skoro neslyšíš a pak když ho slyšet chceš zmáčkneš tlačítko se boží!
a veřte, že to funguje.
mam ne moc dobry video, nevyzni to tolik ale dam to sem ....v 10s to prepne.
https://1drv.ms/v/s!As0JbY6qWaOAgbNHAccMpQwwkcU_5A
Tenhle zvuk jsem pak porovnávali s jeho 6er, která ma takovej americkej zvuk...jako obě verze se mi líbily.
No, abych shrnul. Po tomto setkání jsem o trochu blíže si to auto koupit. Ono, já ho vlastně moc nepotřebuju, ale chci ho no:) . Prostě mám ideu sypat do sedmy misto do pětky:).
Jardo, díky moc za tvůj čas a zasvěcení do 7er