Stránka 34 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 14:15
od JaraX
to se nedívím, ja viděl fakturu od nich na doplnění ostřikovačů za 3000kč a výměnu baterky na E90 za 12 000kč, a když pak paní přijela že auto přestalo startovat, tak baterka původní stará stejně jak auto

Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 14:42
od kawaman
Tak to pak joooo, panečku

Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 15:01
od JaraX
já tam na té dílně byl, všichni oblečení v nových čistých moterkách, nestálo tam jediný auto někde na zvedáku, podlaha z které by se dalo žrát, nářadí všecko uklizené v pořadačích, nikde známka toho že by se tam makalo, prostě tam sem tam přijede někdo komu přijde že to je v BMW moc levny, na tom se mákne a je to pryč.
ale je to jedna paní povídala, co mi tady pár zákazníku říkalo. já tam byl jen vyzvednout nějaké věci a prací to tam fakt nesmrdělo.,
vypadalo to tam přesně jak na fotkách
http://www.miragemotorsport.cz/servis.html
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 16:27
od pavproch
@jaraX: Jo, dyž sem tam v únoru brambora dával, tak tam byl na zvedáku sám.... a dyž sem si pro něj o měsíc později přišel, tak na dílně nebylo pro auta ani vidět na zvedáky.
Btw, na obou fakturách je opravdu enem to, co vyměnili/udělali .... (šroubky a matičky sem samozřejmě nepřepočítával, ale demnotovaný starý motor, Xdrive, převodovku, nápravnici atd. sem fyzicky viděl připravené ke šrotaci (koneckonců blok starého N53 mám doma) - pravda třeba číslo motoru sem nekontroloval (

) protože ani nevím, kde na něm je....
@jazet: faktura je dokument mezi dvěma stranami, tak k jeho zveřejnění je třeba souhlas obou. A ptát se jich nebudu.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 19:34
od Totic
Kontakty: Jiří Procházka
Provozovna:
Plešovec 43
Chropyně
Nějaký příbuzenstvo, nebo co "nechci slevu zadarmo" ?
No jinak jo prdel Plešovetz kolem toho jezdím roky, ale nikdá jsem tam pořádný auto neviděl. Pak mě kdosi říkal, že se zaměřujou na tunění motorek.. taxem se o to dál nezajímal.

Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 20:35
od pavproch
Není to rodina. Ani vzdálená.
Viděl sem tam zajímavé káry - třeba jednu myslím ze 4 vyrobených ///M5 v kombíku.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 05.04.2018 08:35
od m1na
Na fotce tam maji GT3 RS 4.0 to je auto s malym najezdem za 10 micu,
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... &scopeId=C
To pak asi musi uctovat velky ceny

Re: N53B30O0
Napsal: stř 09.05.2018 18:55
od BudVlad
Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

Re: N53B30O0
Napsal: stř 09.05.2018 23:20
od MattyX
ten průběh je krása

Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 13:53
od pavproch
Na 325i velmi pěkné......
Já sem (už zase, doufám, že dočasně) doyezdil..... po cestě z lyží z FR začal brambor vydávat nějaké něpěkné zvuky (teda poprvé to vydal při zhanutí motoru při příjezdu tam) - něco jako šuchání se železa o železo "někde uvnitř motoru" a ..... exponenciálně začal žrát wolej.... litr po 600, další po 500, další po 300 a další po 200 km (paxem dojel se staženou prdelí dom). Takže vodtah do autorizáku, rozborka a ..... budu tam mít (už zase) NOVÝ motor.... třetí....

(naštěstí na kulanci).
Chjo no. Ale je třeba na tom hledta pozitiva - mám v čerstvé paměti proces zajíždění, taxi halt dám bezproblémů s tou skleněnou nemocí repete.....

Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 14:06
od kawaman
To je masakr. Aspon, ze to mas na kulanci a nemusis rozbijet prasatko kvuli dalsimu motoru. Je to ale dosti zvlastni. Otazkou je, zda byla nejaka vada na motoru, nebo pochybeni pri montazi..
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 14:08
od pavproch
Prý výrobní vada, ale nepodařilo se mi zjistit, co.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 15:43
od JaraX
ale jinak jsou to strašně kvalitní motory ty N53, všem je moc doporučuju

Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 18:25
od TANN3R
Tak to byl teda fofr. Ale nedělám si iluze, že ten "novej" motor je totožný s tím, co se montovalo v prvovýrobě, že prostě někde ležel zakonzervovanej x let. Celkově origo díly, co se dělají po skončení výroby na sklad už jsou různé kvality a většinou od jiných dodavatelů, než prvovýroba - vlastní zkušenost.
Tobě přeji, aby na tom další motor byl podstatně lépe.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 18:41
od inspi1981
To spíš bude nějaká repase a jako nový se jen tváří
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 18:48
od pavproch
@inspi: Ten motor byl z autorizáku, deklarovaný jako nový nepoužitý a.... nezbývá mi než tomu věřit.
@tanner: kuju za projev soustrasti.
@jarax: nechcu nikoho omlouvat, ale stát sa to může .... kdykoli, kdekoli a komukoli.. ale nasralo ňa to fest.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 19:30
od JaraX
taky si myslím že to bude nějaký fabrický repas, něco co už prostě není tak dobrý jak to už bylo špatny když to vyráběli, ale vlastně furt mega dobrý na poměry toho co je dnes.
ach jo to je doba
budi musíme zvyknout nebo jezdit do smrti v paštikách
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 10.05.2018 19:36
od Pajk85
BudVlad píše:Výkon 325i s motorem N53B30
Maximální výkon 292.58 PS @ 7321 RPM
Maximální točivý moment 291.67 Nm @ 5897 RPM
aFe svody, Supersprint catless výfuk, BMW Performance sání, BigBore TB, N54 sací potrubí, upravený SW.

Wow. Líbí se mi to.

Re: N53B30O0
Napsal: pát 11.05.2018 10:30
od FreeTree
To chci taky... myslím tu křivku... nemyslím problémy s N53

Re: N53B30O0
Napsal: pát 11.05.2018 10:43
od Totic
Ta křivka musela stát ale spustu peněz

Vypadá jak rostoucí ceny nemovitostí tak podobný byl asi průběh nákladů.
