Arnie_one píše:Filozofe ty jsi na játra, mojí šefové lítají. Candát má pravdu Kurevtore, jste vsichni socky, ze jedete na LPG hanba Vám !!!!
more Arnie, ale ja nejezdim na propan butan

jezdim si pekne za asi 6 korun na kilometr. Nebo tak nejak, nevim, radsi to nepocitam, protoze by me to asi zaclo srat
Zaroven ale plati, ze je mi to u pici, nemam LPG, ale klidne bych v tom jezdil a nic proti tomu nemam. Radsi V8 LPG nez neco slabyho....
toho Candata jsem sem postnul, protoze docela prdel

Napsal vlastni nazor a na kazdym sprochu....
matiz: porad, ktera auta hraji lepe, fakt me to zajima... pokud jde teda o tovarni audio. Predpokladam Range na tom bude lepe...?
Prosim te, Filozofe. Radsi nic jo?

Nechapu to s tim kafem a ze bych mel byt min nasranej, priadam ti nasranej? Vsak ja mam jen prdel z tebe, tot vse

"
Proste sme te chteli zabit, neber to jako projev neucty, Tony."
Ty pany co jezdi pres celou evropu autem ode mne pozdravuj, to Brno - Lyon musi byt fakt pohodicka. Pekne 13 hodinek v aute, kdyz teda nevisis nekde v kolone. To kdyz vyjedes rano v sedum tak krasne stihnes prijet rozlamanej do hotelu a jeste stihnes checkin a muzes jit rovnou chrapat, skvele vyuzity cas na te dalnici, opravdu. Takhle presne se chovaji manazeri co maji mit soudnost, protoze maji kompetence jo? Jasne, slo by mit zpatecni letenku za bura z Vidne a za dve hodky muzes byt v Lyonu, ale to by bylo asi moc racionalni, ze? Jasne, ze by slo letet s prestupem primo z Brna a byt v Lyonu za 4-5 hodin, ale to by asi taky davalo moc smysl no. (taky jsem jednou musel z Brnele letet, nouzovka, ale co vid. Dal jsem tehdy 4 meetingy ve 4 zemich za 5 dni. Kdybych nebyl debil tak jsem to cele odridil, ale ja sem proste jinej no...)
A JaraXe do toho neplet, jemu rozumim, sbalit auto a rodinu a dat si trip je naprosto pochopitelny, mas sebou svy auto a jedes si kam chces kdy chces, vsechno mas po ruce. Ale ty jsi nahodil, ze reditele firem nebo manazeri jezdi 1500 kilometru - manazeri, pracovne

totalni picovina samorzrejme. Proboha dneska uz je bezne litat i treba Praha - Slovensko, proste ty regionalni lety taky maji smysl, protoze setri hodne cas. (i kdyz teda lety strojema typu ATRko nejsou uplne komfortni, ale furt lepsi nez hodiny ridit)
Filozof píše:
Myslíš si že někdo kdo koupí novou 7er či podobnou vlajkovou lod nejezdí rád ?
Ne, tohle si nemyslim. Zas ty tvy vypiceny fabulace

Ale prece to, ze nekdo ma rad auta a koupi si novou sedmu neznamena, ze v tom chce furt sedet za kazdou cenu a ztracet cas. Naopak majitel sedmicky od novoty vi co a jak, preferuje komfort a nevotaci kazdou korunu. Nepojede nekam 1000 kilometru jak curak, jen proto, ze by to jeho auto zvladlo. Proc by se prcal desitky hodin v aute nekde na dalnici, kdyz muze byt kde chce pohodle za par hodin? A muze se pri tom prospat, muze pracovat, cist... A hlavne, prosim te

tobe dalkovy cesty autem pripadaji zabavne? Vazne? Sedet jak socha hodiny a hodiny a jet furt na sestku po rovnejch dalnicich - to ma byt nejaka zabava? Mne dalnice nebavi uz po pulhodine a to miluju totalne rizeni. Neboj, taky jsem si to svou E65 zkusil do NL, pak do Brusele a pak zpet NL pak do Frankfurtu na den a pak do Prahy. A neda se to. Zvladnes to s klidem, ale pravidelne to delat fakt nechces. Vis, obcas funguje neco cemu se rika mezni uzitek. Kdyz mas tu sedmicku novou tak asi jo - prvni dny v tom chces bejt furt a i ta dalnice te bavi, ale proste vomrzi te to, tim spis pokud mas uz nejaky letokruhy nakrouceny.