Stránka 33 z 60
Re: N53B30O0
Napsal: pon 26.03.2018 13:20
od Totic
Nevim už tady v té neverending story jestli se bral jen blok, nebo jak moc byl nastrojenej. Takže komfortní chod a ticho?
Každopádně trochu rozruch v redline a italská údržba nezaškodí = karbonizace nemá šanci :
http://www.autoforum.cz/technika/takhle ... oc-pomalu/

Re: N53B30O0
Napsal: pon 26.03.2018 17:37
od pavproch
Komplet nový nastrojený motor z autorizáku + 5w-40 = o hodně moc tišší než původní (vyšlehaný 1/4 mio kilometrů)
Tak zajeto. Fertig.
Neska asi 400 km, před závěrem na D1 mezi VY a KM sem to opakovaně, asi 5x poslal pod plným "pedal-to-metal" do omezovače. A potem si "střihnul" troche ostřeji II/150 od BpH do VM (nebyl provoz) - kura, motor je fčíl kurewsky rychlejší než podvozek (dojíždím žluté Koni, už toho mají dost, nové tam ale dám až po lyžích ve FR, až přezuju na letní).
Sem silně spokojen, zítra servis (wolej) u Michala, vyměním ty dvě lambdy a tím se snad zbavím rozsvěcující se kuntrolky (+ jemného kolísání tahu pod velmi mírným plynem) a tradá do dalšího 1/4mio km....
Re: N53B30O0
Napsal: pon 26.03.2018 20:42
od tommee
Tak ať slouží, pane!
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 07:45
od pavproch
Kuju
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 09:32
od pavproch
Tak, už je to tu zas...... jak to má kozy nebo kola, tak s tím bude nejen láska, ale i problémy....
koupil sem podle ETK lambdy, a kurafix - podle ETK i podle ozn. na krabičkách je to správně: 11787561409+11787558054, ale fyzicky NEPASUJÍ - na autě jsou KULATÉ KONEKTORY se 4 pinama, tyhle sondy mají oválný konektor..... Ňa šlehne.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 10:18
od pavproch
Tak chybka byla jinde než sem si mylel - věřil sem servisákovi, že REGULAČNÍ sondy jsou ZA a monitorovací jsou PŘED katama a ono je to naopak. Uffff. No nic no, vyměním už i ty dvě monitorovací, dyž je to autí skoro "nové".
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 10:34
od JaraX
jako že lamby co monitorují kat jsou před katem
to by i moje žena věděla že je to blbost.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 11:34
od pavproch
Nojono, sem blb, nedomyslel jsem to.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 17:22
od matiz
Tak to se nepovedlo.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 27.03.2018 17:35
od pavproch
Ale vlastně to neva, halt postupně k novému drivetrainu dokupuju i ostatní věci taky nové.......

Re: N53B30O0
Napsal: stř 28.03.2018 12:43
od Hanz
Nechci radit, ale je servisák a servisák...
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 29.03.2018 09:32
od pavproch
A už palubka nesvítí.... po výměně všech 4 lambd... otázka je jak dlůho nebude svítit, sem s tím prozatím najel enem asi 10 km a tři starty .... ale to jemné kolísání v tahu zmizelo, tak klepklepklep na dřwo.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 29.03.2018 11:13
od kawaman
No vida, za chvíli bude celé auto nové. Jsi dobrý blázen (v dobrém), já bych se do takových akcí nepouštěl. Je vidět, že máš to auto rád.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 29.03.2018 11:22
od pavproch
Kuju za porozumění.... ano, sem jiný než většina... ale nevadí mi to.
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 29.03.2018 16:30
od tommee
Mně to náhodou přijde sympatický a v pohodě. Máš to od novoty, víš co má to auto za sebou. Teď bys to prodával, ale značka nemá v portfoliu to co chceš (atmosféru), tak prostě kupuješ novej motor. Proč ne..
Re: N53B30O0
Napsal: čtv 29.03.2018 18:29
od pavproch
Dík
Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.04.2018 18:58
od pavproch
Takže asi takle - máme spolu s 3er za sebou prvních pár set km s CFS v běžném režimu (ie. občas předpisově, občas pedal-to-metal a redline) - na zimních při zuřícím jaru venku:
- jaxem už psal, motor po GO je fčíl výrazně rychlejší než podvozek (těsně před smrtí oježděním) - neska sem to mnohokráte přivedl do "úzkých" (a sebe taky

)
- když to drtím proti kopci, tak se otáčkám při řazení moc padat nechce, ale není to ani zdaleka taková tragedie jaxe starým motorem
- přivezl sem domů blok starého motoru, bude koN53ferák
- a taky sem přivezl druhou (a finální) fakturu od Mirage, takže už vím co ta sranda stála sakumprdum - něco málo přes půlmíče bez DPH (a celé to pude do nákladů hned, žádné odpisy)
Veskrze spokojenost (a doufám, že mi vydrží dlouho - jak autí, tak spokojenost).....
Už aji nějaké to drobné kolísání v tahu jakoby postupně mizelo, až to dám na (lehčí) letní, tak doufám že zmizí i cuknutí při podřazení tři-dva s meziplynem - aspoň co si pamatuju tak to dycky dělalo jen s těžkýma zimními, na letních ne.
Re: N53B30O0
Napsal: úte 03.04.2018 21:10
od JaraX
ta faktura by mě dost zajímala kdyby se ti chtělo zvěřejnit.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 07:49
od pavproch
Nechce (semito zveřejnit - mirage mi nedalo svolení)
Je tam motor, převodovka, spojka, dvouhmota, Xdrive, nápravnice, altík a moře dalších položek s nižší cenou. + práce (vše s určitou slevou), jsou to celkem 3 strany textu.
Re: N53B30O0
Napsal: stř 04.04.2018 13:36
od jazet
Že by si to nechtěl zveřejnit ty, bych plně chápal, ale že oni ti nedali svolení

? Co jim je do toho?