
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
filtr pevných částic
Není přát jako přát. Pokud si terorista hraje se bombami, zcela přirozeně se mu přeje aby mu to bouchlo pod rukama a zhebnul jen on sám. Není to o tom, že všem kdo nesouhlasí přeji cokoliv negativního. Je to jen a pouze o tom, že ten kdo vědomě vyřezává "snižovače škodliv v exhalacích motorových vozidel", tedy měl na to dojet sám, nekurvit zdraví a životy druhých.Misanek píše:Tohle jsi neměl psát. Počkej, dotyčný tě odteď bude posílat na onkologii a přát tobě nebo tvým blízkým rakovinu
Na otázku ohledně katalytických konvertorů jsi opět neodpověděl. Také jejich vyřezání nemá vliv na lidské zdraví ?

ACDC napsal že emise nikoho nezajímají, ale nepíše že nejsou zdraví škodlivé. Z jeho jiných vyjádření je patrné, že jej trápí zcela něco jiného z čehož může být následek že emise nebudou mít koho zajímat. Nikoho neuráží a nepopírá fakta jak malej Míša.
přirovnání s teroristou je opravdutrefné
Vypovídá to to tvé inteligenci, vzhledem k tomu, že přirovnáváš k úplně odlišné věci
Ad teda ten tvůj katalizátor - jejich vyřezání nikdo neřeší a ani řešit nebude z pár prostých důvodů:
1) nezanáší se v drtivé většině případů, tudíž je "nadosmrti" pokud se nevysype
2) nadměrně nezatěžuje motor vlivem vyššího tepelného namáhání
3) Spotřebu zvyšuje v poměu k vypalování dpf, které trvá mnohem delší časový úsek, nepodstatně
4) O fungování katalyzátoru neni pochyb, kdežto funkce dpf neni tak jednoznačná
Já vím, zase se určitě vyhýbám odpovědi a neodpovídám na to, na co jsi se ptal, ale je mi o5 tak nějak u prdele, Martínku
Co se týče urážek, tak by sis měl sáhnout do svědomí hlavně ty, brouku


Ad teda ten tvůj katalizátor - jejich vyřezání nikdo neřeší a ani řešit nebude z pár prostých důvodů:
1) nezanáší se v drtivé většině případů, tudíž je "nadosmrti" pokud se nevysype
2) nadměrně nezatěžuje motor vlivem vyššího tepelného namáhání
3) Spotřebu zvyšuje v poměu k vypalování dpf, které trvá mnohem delší časový úsek, nepodstatně
4) O fungování katalyzátoru neni pochyb, kdežto funkce dpf neni tak jednoznačná
Já vím, zase se určitě vyhýbám odpovědi a neodpovídám na to, na co jsi se ptal, ale je mi o5 tak nějak u prdele, Martínku

Co se týče urážek, tak by sis měl sáhnout do svědomí hlavně ty, brouku

Ty až jednou dostaneš rozum .... budeš velmi nešťastný z toho jak jsi se chovalo Jelítko. Došlo ti vůbec co jsi napsal ve spojitosti k DPF ?Misanek píše:přirovnání s teroristou je opravdutrefnéVypovídá to to tvé inteligenci, vzhledem k tomu, že přirovnáváš k úplně odlišné věci
![]()
Ad teda ten tvůj katalizátor - jejich vyřezání nikdo neřeší a ani řešit nebude z pár prostých důvodů:
1) nezanáší se v drtivé většině případů, tudíž je "nadosmrti" pokud se nevysype
2) nadměrně nezatěžuje motor vlivem vyššího tepelného namáhání
3) Spotřebu zvyšuje v poměu k vypalování dpf, které trvá mnohem delší časový úsek, nepodstatně
4) O fungování katalyzátoru neni pochyb, kdežto funkce dpf neni tak jednoznačná
Já vím, zase se určitě vyhýbám odpovědi a neodpovídám na to, na co jsi se ptal, ale je mi o5 tak nějak u prdele, Martínku![]()
Co se týče urážek, tak by sis měl sáhnout do svědomí hlavně ty, brouku
Kdyby někdo měl mozek, tak si uvědomí co ve skutečnosti znamená vyřezání DPF. Ale ne každý to prostě umí pochopit. Veškerá snaha je marná.
Nejlepší je bod 2, to je sranda. A bod 4) je ještě větší sranda. Proč o tom není pochyb? Proč jsou pochyby u DPF ? Jen protože je DPF dražší, viď Český Pepíku ?

Pokud máš chybný základ těžko můžeš stavět dál. Funkčnost DPF je pro Pepíka nejednoznačná, funkce katalYYYYzátoru (ty inteligente) je jednoznačná. Kde to prosím vzal ? Vycucal z prdele ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Mate vsichni pravdu, je to marne. Jen jsem velmi zvedavy co prinese novy rok, kdy vyhodnoceni bude probihat online bez moznosti zasahu obsluhou dle namerenych vysledku. Pri dostatecne citlivych kouromerech by mohla nastat velka legrace.
Koncern si taky nemyslel ze by mohlo na nej dojit a hle, doslo a ma z toho obrovsky problem. Jak financni, tak ztratou trhu a odlivu zakazniku. Vyviji tlak na dodavatele ze ti se zacinaji bourit a vysledkem bude nejspis zastaveni vyroby na lince, protoze nemaji z ceho vyrabet -))) Nastesti tam maji mnoho kvalifikovanych inzenyru a doktoru, takze to zvladnou -)
Koncern si taky nemyslel ze by mohlo na nej dojit a hle, doslo a ma z toho obrovsky problem. Jak financni, tak ztratou trhu a odlivu zakazniku. Vyviji tlak na dodavatele ze ti se zacinaji bourit a vysledkem bude nejspis zastaveni vyroby na lince, protoze nemaji z ceho vyrabet -))) Nastesti tam maji mnoho kvalifikovanych inzenyru a doktoru, takze to zvladnou -)
koukám že jste tady v 5er komunitě fakt skoro samý tupý dementní hovada,
už jsem si tak nějak zvykl že lídí jezdí v 5er sou většinou trochu namcharovanci kterým je všecko jedno, nedávno jsem jel někam se zákazníkem co má E60 v mpaketu, nedal přednost nějakymu passatu a ten to malem rozsekal, jeho argumenty byli "se neposer, mám pětku v Mpaketu no". koukám že jste všichni ohleduplní, všichni jste sežrali šalamonovo hovno a po nocích v garáži testujete DPFka aby jste mohli na forum psát hovna o tom jak je to kurvítko světa, většina z vás nemá základní fyzikální znalosti, hlavně že mám pětku v Mpaketu na velkých kolech s hadrovýma sedačkama a bez výbavy, co kdyby se něco ještě pokazilo.
o tom jeslti DPF funguje, můžem my hloupí jen polemizovat, bez spousty vědeckých testů a měření se dá o 100 procentní funkci jen polemizovat.
kolik z vás vidělo sundanej výfuk u BMW s DPF? já už desítky, a vždycyk mě fascinuje jak za DPF není ani jedna sazička u auta co má najeto 300k, člověk to projede prstem a má prst normálně čistej, žádnej prach, nic, jen kov, takže za DPF už žádné pevné častice nejdou, vše odchází v plyným stavu, to je nepopřitelná záležitost, zkuste si sundat výfuk hned za DPF a uvidíte jak to tam vypadá, pak si sundejte výfuk před DPF a uvidíte jak to vypadá, mazut, sračky, černota, saze, dehet, dokonce to jde i velmi špatně umýt z kůže.
tak přestante mlet hovna o ekoteroistech u lidí co se používají auto tak jak bylo schváleno a vyrobeno, nic z něho nedomontovávají a udržují ho funkční tak jak bylo schváleno.
o tom že pálení PET lahví není ekologický tady asi nikdo nebude polemizovat, přesto že 20 let zpět by asi polemizovalo hodně lidí, a proto že nemáte prachy na servis naftovýho auta neznamená že musíte jednat protizákonně.
zkuste se nad sebou zamyslet a přestante té značce dělat ostudu, zkuste pro tento svět neco svým chováním udělat, třidte odpad, zasadte strom, dělejte nemuslimské děti a přestante už kafrat jak vám tady všichni omezujou život, že musíte jezdit autama s DPF, nemusíte, opravdu nemusíte.
už jsem si tak nějak zvykl že lídí jezdí v 5er sou většinou trochu namcharovanci kterým je všecko jedno, nedávno jsem jel někam se zákazníkem co má E60 v mpaketu, nedal přednost nějakymu passatu a ten to malem rozsekal, jeho argumenty byli "se neposer, mám pětku v Mpaketu no". koukám že jste všichni ohleduplní, všichni jste sežrali šalamonovo hovno a po nocích v garáži testujete DPFka aby jste mohli na forum psát hovna o tom jak je to kurvítko světa, většina z vás nemá základní fyzikální znalosti, hlavně že mám pětku v Mpaketu na velkých kolech s hadrovýma sedačkama a bez výbavy, co kdyby se něco ještě pokazilo.
o tom jeslti DPF funguje, můžem my hloupí jen polemizovat, bez spousty vědeckých testů a měření se dá o 100 procentní funkci jen polemizovat.
kolik z vás vidělo sundanej výfuk u BMW s DPF? já už desítky, a vždycyk mě fascinuje jak za DPF není ani jedna sazička u auta co má najeto 300k, člověk to projede prstem a má prst normálně čistej, žádnej prach, nic, jen kov, takže za DPF už žádné pevné častice nejdou, vše odchází v plyným stavu, to je nepopřitelná záležitost, zkuste si sundat výfuk hned za DPF a uvidíte jak to tam vypadá, pak si sundejte výfuk před DPF a uvidíte jak to vypadá, mazut, sračky, černota, saze, dehet, dokonce to jde i velmi špatně umýt z kůže.
tak přestante mlet hovna o ekoteroistech u lidí co se používají auto tak jak bylo schváleno a vyrobeno, nic z něho nedomontovávají a udržují ho funkční tak jak bylo schváleno.
o tom že pálení PET lahví není ekologický tady asi nikdo nebude polemizovat, přesto že 20 let zpět by asi polemizovalo hodně lidí, a proto že nemáte prachy na servis naftovýho auta neznamená že musíte jednat protizákonně.
zkuste se nad sebou zamyslet a přestante té značce dělat ostudu, zkuste pro tento svět neco svým chováním udělat, třidte odpad, zasadte strom, dělejte nemuslimské děti a přestante už kafrat jak vám tady všichni omezujou život, že musíte jezdit autama s DPF, nemusíte, opravdu nemusíte.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tady nema vunbec smysl resit, jestli DPF ma ci nema smysl a opravdu nechapu, proc se tu ti flamehunteri nesutale cpou se svym svetonazorem o ktery nikdo nestoji... DPF mam, kuchat ho nehodlam, rad bych se dozvedel, jak se mam o nej starat, tot pozadovany obsah tematu (viz prvni post), zalozte si tema "Jak vykuchat DPF a kdo mi pujci DPF, jdu na technickou" a tam si piste svoje moudra...
tak potom bych zkusil založit téma "jak se starat o DPF" třeba se to tam chvilku udrží bez kucháčů.
a jeslti je nafta sračka nebo ne není vubec duležitý, každý at si koupí co chce, někomu nevadí že se mu auto třepe a nebo že má turbodíru, jinýmu zas nevadí že jezdí ve škodovce za pul milionu, každej at si koupí co chce, ale měl by se chovat tak jak ukládá zákon této země,
a jeslti je nafta sračka nebo ne není vubec duležitý, každý at si koupí co chce, někomu nevadí že se mu auto třepe a nebo že má turbodíru, jinýmu zas nevadí že jezdí ve škodovce za pul milionu, každej at si koupí co chce, ale měl by se chovat tak jak ukládá zákon této země,
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ono je spis trochu skoda, ze se tema dpf vice nerozvede, ze jezdit novodobou naftu, neni jenom tak. Jedna vec je videt cislo x.xL/100km a druha pak udrzovat takovy motor v chodu. Celkove osveta lidi, kteri nepochopili, ze takove auto nepatri do mesta a pak nadavaji na to, ze dpfko vyflusne svuj obsah ve meste, aniz by pochopili, ze to neni jenom sberac, ktery pak nekde otevre poklop a vysype bordel na zem, chudinkam detickam, vedle detskeho hriste...
Ta auta maji u nas prachmizerny smysl, pokud nekdo nejezdi Praha --> Brno --> Praha a podobne, ale taky je nemozne srovnavat bmw stavene pro nemecky trh, kupovane a udrzovane za nemecke platy na nemeckych dalnicich pri nemeckych najezdech a s nemeckym palivem...
Pak si to tu koupi jouda s ceskym platem, ktery nema na servis, 8x se zepta, jestli nestaci fritovaci olej, ze se to taky leje do "castrolu"atp... Pak to konci presne tim, ze se zacne ospravedlnovat kazda kravina, na kterou proste nejsou penize.... Kdyz se vytahovaly lemy, aby se tam na nesmyslnych podlozkach cpaly nesmyslny rafky, to jsem tak nejak jeste chapal, je to cool, ten vzhled to fakt muze hodne podporit, kor pekna trica s BBSkama s poradnyma limcema, jako proc ne, vypada to super a ja ten podvozek udrzovat nemusim, takze tomu i fandim, ale ze pak stejnej Tonda div ze neprosi, jestli mu nekdo nepujci kola, ze potrebuje na technickou, to prominte, ale to je proste fail...
Kdyby u nas trochu fungovali cajti, tak by si tohle nikdo nedovolil... Vim sam z motorek, ale tam si aspon kazdy nechava originalni dily, protoze vi, ze kdyz se jezdi po CR na srazy, tak se nic neresi, ale jak se naplanuje grossglockner, tak ma razem kazdej namontovanej seriovej tlumic a nikomu to neprijde divny...
Jenom nevim, kdy rodice zacali rozdavat takovy kapesny, ze decka mohly prejit z golfu na baworaky...
Ta auta maji u nas prachmizerny smysl, pokud nekdo nejezdi Praha --> Brno --> Praha a podobne, ale taky je nemozne srovnavat bmw stavene pro nemecky trh, kupovane a udrzovane za nemecke platy na nemeckych dalnicich pri nemeckych najezdech a s nemeckym palivem...
Pak si to tu koupi jouda s ceskym platem, ktery nema na servis, 8x se zepta, jestli nestaci fritovaci olej, ze se to taky leje do "castrolu"atp... Pak to konci presne tim, ze se zacne ospravedlnovat kazda kravina, na kterou proste nejsou penize.... Kdyz se vytahovaly lemy, aby se tam na nesmyslnych podlozkach cpaly nesmyslny rafky, to jsem tak nejak jeste chapal, je to cool, ten vzhled to fakt muze hodne podporit, kor pekna trica s BBSkama s poradnyma limcema, jako proc ne, vypada to super a ja ten podvozek udrzovat nemusim, takze tomu i fandim, ale ze pak stejnej Tonda div ze neprosi, jestli mu nekdo nepujci kola, ze potrebuje na technickou, to prominte, ale to je proste fail...
Kdyby u nas trochu fungovali cajti, tak by si tohle nikdo nedovolil... Vim sam z motorek, ale tam si aspon kazdy nechava originalni dily, protoze vi, ze kdyz se jezdi po CR na srazy, tak se nic neresi, ale jak se naplanuje grossglockner, tak ma razem kazdej namontovanej seriovej tlumic a nikomu to neprijde divny...
Jenom nevim, kdy rodice zacali rozdavat takovy kapesny, ze decka mohly prejit z golfu na baworaky...
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
ex E53 3.0i
Jarax je králJaraX píše:koukám že jste tady v 5er komunitě fakt skoro samý tupý dementní hovada,
už jsem si tak nějak zvykl že lídí jezdí v 5er sou většinou trochu namcharovanci kterým je všecko jedno, nedávno jsem jel někam se zákazníkem co má E60 v mpaketu, nedal přednost nějakymu passatu a ten to malem rozsekal, jeho argumenty byli "se neposer, mám pětku v Mpaketu no". koukám že jste všichni ohleduplní, všichni jste sežrali šalamonovo hovno a po nocích v garáži testujete DPFka aby jste mohli na forum psát hovna o tom jak je to kurvítko světa, většina z vás nemá základní fyzikální znalosti, hlavně že mám pětku v Mpaketu na velkých kolech s hadrovýma sedačkama a bez výbavy, co kdyby se něco ještě pokazilo.
o tom jeslti DPF funguje, můžem my hloupí jen polemizovat, bez spousty vědeckých testů a měření se dá o 100 procentní funkci jen polemizovat.
kolik z vás vidělo sundanej výfuk u BMW s DPF? já už desítky, a vždycyk mě fascinuje jak za DPF není ani jedna sazička u auta co má najeto 300k, člověk to projede prstem a má prst normálně čistej, žádnej prach, nic, jen kov, takže za DPF už žádné pevné častice nejdou, vše odchází v plyným stavu, to je nepopřitelná záležitost, zkuste si sundat výfuk hned za DPF a uvidíte jak to tam vypadá, pak si sundejte výfuk před DPF a uvidíte jak to vypadá, mazut, sračky, černota, saze, dehet, dokonce to jde i velmi špatně umýt z kůže.
tak přestante mlet hovna o ekoteroistech u lidí co se používají auto tak jak bylo schváleno a vyrobeno, nic z něho nedomontovávají a udržují ho funkční tak jak bylo schváleno.
o tom že pálení PET lahví není ekologický tady asi nikdo nebude polemizovat, přesto že 20 let zpět by asi polemizovalo hodně lidí, a proto že nemáte prachy na servis naftovýho auta neznamená že musíte jednat protizákonně.
zkuste se nad sebou zamyslet a přestante té značce dělat ostudu, zkuste pro tento svět neco svým chováním udělat, třidte odpad, zasadte strom, dělejte nemuslimské děti a přestante už kafrat jak vám tady všichni omezujou život, že musíte jezdit autama s DPF, nemusíte, opravdu nemusíte.



Tohle je přesně ta cesta kterou jsem se snažil ukázat. Že když se mi něco nelíbí tak proto něco dělám, začnu u sebe, neremcám.JaraX píše:tak pojdte něco udělat proto aby ti kreténi nebyli u moci, zasloužete se o něco,
ja taky nemam radost z Babiše, tak jsem přestal žrát vše co Babiše živí.
Ohledně toho Babiše to má cenu stejně jako jinde. Pokud několik procent českých zákazníků svoji vůli projeví, tak Babišovo manažeři začnou jednat, jinak je čeká vyhazov. Okrajově pominu co mele do paštik a uzenin, co mele do pečiva... Je to spojení příjemného s užitečným.
Nejsem zastáncem rokosníků a jejich kvalitních produktů, nic u nich nekupuju a všem v rodině jsem sdělil, že pokud něco od nich dostanu darem (původem od rákosu) tak jim to s poděkováním vrátím. Podstatná část rodiny argumentovala, že mají vše levné a než dát za boty 2000Kč, tak je lepší mít troje do roka za 750Kč celkem. Před lety jsem jim říkal, jak neplatí daně, vše pašují a požadavku daňového dokladu se smějí. Přišla do rodiny příbuzná a řekl jim jaké daně platí všichni její klienti -rákosníci, pracuje na FÚ, hned to všechny naštvalo. Platí 0Kč, případně jen ty nejslušnější platí to co je povinné i když mají ztrátu. Po pár letech když rodina viděla jak rákosníci skupují všude obchody s potravinami a natahují ceny, zkysnul jim úsměv. Teď nikdo u nich nenakupuje. Pozdě, ale lepší něco než nic.
To samé u DPF, nebo u stáčení tachometrů. Na žádném autě jsem tacho nenechal stočit a ani to neudělám. Lidi kolem mě že jsem hloupej... protože jezdím s autama který mají 300tis km a víc. A oni koupili 10 let starej kombík s naftou a najeto jen 90tis km


Podobný příklady bych mohl psát dlouhosáhle, znáte mě

Smrt vyřezávačům DPF a katů, krásu naším koním a rychlost našim ženám
