Stránka 33 z 37
Napsal: čtv 24.02.2011 10:16
od JaraX
tak
Napsal: ned 03.04.2011 20:00
od JaraX
tak jsem zjistil že výměna silentbloků zadní nápravy je na E39 mnohem složitější kvuli hliníkové nápravnici.
Napsal: stř 06.04.2011 20:02
od xaler
Přečetl jsem ci tohle celé vlákno a potžeboval bych pár věcí.Byl jsem rozhodnut koupi E39 a házel jsem dotaz do sekce 5er a nikdo mi neodpověděl. po přečtení těchto mnoha stránek začínám chtít E38. Potřebuji pár rad. Od jakého roku byl 4,4 vanos? Jak tady zmiňuješ ty aktivní tlumiče, kolik teda stojí repase jednoho nebo třeba ceny na vrakáči. Já nic nenašel. Jak se pozná u sedmy zajímavá výbava, já vždycky chtěl long a výbava pro mě byla televize vpředu a display klimatizace vzadu

jinak už jsem měl E32 takže jsem si za dva roky něco užil a mám v tom za sebou i nehodu.

Napsal: čtv 09.06.2011 06:30
od JaraX
EDC tlumič se prodává kolem 1500-2500 za kus, repase tuším 5000
Napsal: čtv 09.06.2011 09:07
od Snejk
hlavne edc vydrzi i 400 000 na puvodnich
Napsal: ned 12.06.2011 09:42
od JaraX
jo to je pravda, ty EDC tlumiče sou nesmrtelny
Napsal: ned 19.06.2011 22:04
od bawou
když jste u těch tlumičů... mám E38, krátce, a když se mi povede vymést větší díru tak se celý auto otřese že mám pomalu strach aby ze mě něco neupadlo...

jsou tlumiče v prd**i, nebo je E38 takhle tvrdá?
Napsal: ned 19.06.2011 22:11
od JaraX
bawou píše:když jste u těch tlumičů... mám E38, krátce, a když se mi povede vymést větší díru tak se celý auto otřese že mám pomalu strach aby ze mě něco neupadlo...

jsou tlumiče v prd**i, nebo je E38 takhle tvrdá?
to chce vidět, projet, buhvi cotam kdo naprasil. máš EDC?
Napsal: ned 19.06.2011 22:12
od jarda
To můžou dělat i jiné věci na podvozku, nejen tlumiče.
Napsal: ned 19.06.2011 22:39
od bawou
no heleť, možná to zní blbě, ale nevím co je to EDC. E38 je moje druhé auto a před tím jsem se vozil na Oplu Astře F

u kterého určitě ani inženýři od Opelu nevědili co to EDC vlastně je...
možná když bys mi napověděl co je to EDC a jak poznam jestli tlumiče na mém autě EDC mají, byl bych ti vděčnej...

Napsal: ned 19.06.2011 22:54
od jarda
EDC jsou tlumiče s elektronicky ovladatelnou tuhostí. Poznáš to podle toho že na panelu vedle tlačítka ASC+T nebo DSC máš i tlačítko S-EDC.
Napsal: úte 28.06.2011 13:14
od JaraX
a že do tlumičů u motoru vedou drátky

Napsal: ned 17.07.2011 20:58
od JaraX
budu muset sepsat nějaký rádce ke koupi E38
Napsal: ned 17.07.2011 21:27
od Alois
Já myslím že radši ne..

Napsal: pon 18.07.2011 03:49
od General-Kocur
Alois píše:Já myslím že radši ne..


Napsal: pon 18.07.2011 08:30
od JaraX
ok v tom případě jak mi bude někdo psát že chce poradit s koupi E38, pošlu ho za uživatelem Alois
Napsal: pon 18.07.2011 10:47
od Alois
Bude bohatě stačit za Snejkem, řekl bych že to bude v rozumných mezích.. Jinak jsem taky určitě pro e38, jako Snejk, ale bohužel nejsem ten správnej zaslepenej "fanatik"...

Napsal: pon 18.07.2011 11:08
od JaraX
ale to o tom musíš nejdřív něco vědět abys mohl radit. mě a snejkovi píše několik lidi tydně
Napsal: pon 18.07.2011 13:51
od Alois
A dělám snad ze sebe někde wikipedii na e38, či e39?

Napsal: úte 19.07.2011 00:23
od Kostitras
tak jste me neuveritelne navnadili, ale jsem porad naivka, kolik si mam tedy pripravit na slusne E38 aby byla bez investic? nebo tedy s jakym objemem prostredku je lepsi pocitat a rocne a kolik let provozu by to jeste mohlo zastat jako hlavni auto. Najezd cca 15000 rocne 1/3 Praha centrum, zbytek dalnice. Nedavno jsem v servisu potkal typka s yachtickou a rikal ze ac mechanik tak mu stoji protoze do toho dava 40 000 rocne na opravach a nejsou k dispozici dily - autokelly slezska, Praha 3. brezen 2011.
mel jsem suncicku probe a zle me skolilo se spojkou, chlazenim, loziskama v kolech zkratka porad se tam neco sypalo a nerad bych zase stravil vic casu v garazi nez na silnici. Diky za podnety.