Stránka 32 z 45

Napsal: čtv 18.08.2016 21:40
od Filozof
zajimavé že známej si strašně pochvaluje DPF vyhodil a má o 1,3litru menší spotřebu ...měří to stejně jezdí stále na tempomat furt stejnou trasu ...je z toho najednu stranu vyděšenej že to nečekal a měl dávat novej filtr ...a moc se mu do toho nechce když jezdí za 5,6 místo 6,9 dlouhodobě. :lol:

co na to řeknete ? pročpak je spotřeba s DPF vyšší ? a není to jen u přicpaného ale u všech ... někdo má 1litr rozdíl jinek klidně i 1,5litru na sto.

Napsal: čtv 18.08.2016 21:50
od Misanek
tak logicky právě kvůli potřebě extra dávky nafty k vypalování mimo jiné, ne?

Napsal: čtv 18.08.2016 21:56
od Filozof
logicky je to tedy pak uplně k hov.... :D

si spočítejte když najedete ročně 30tis km a každejch 100km dáte o 1,3 - 1,5litru více na benzínce ... což je 45kč cca ...takže na nádrž klidně o 450kč na tisíc km ... n 10tis je to 4500kč a na 30tis km je to o 13500kč více každej rok ...mno za 5let je to docela slušná částka a je to jen rozdíl s a bez ... ted se nebavím o ekologii ...toto je ale zajimavej aspekt ...

osobně zo tohoto duvodu naftu nikdy kupovat nebudu ...ted po tom pujdou všude a bohužel bude to velice dobrej business pro některé .... a bohužel pro majitele auta s DPF má větší spotřebu a kurvítko v autě a stále něco řeší ... a každej rok mu auto spolkne o docela slušnou sumu více ...defakto jednu krásnou dovolenou propálí navíc ...
:lol:

Napsal: čtv 18.08.2016 21:57
od madmarty
kurevtor píše:
horan píše:Tak kdyz to tvrdi wikipedie, tak je to v poradku. V tom pripade se omlouvam, ze jsem nemel rad zmrdy, co se schovavaji za ekologii a dobrovolne jim preposlu nejake tucne vsimne. Treba na vyzkum hrabose polniho. Vsiml jsem si totiz, jak jednoho prejel na polich pri znich kombajn. Budu tvrde bojovat za zakaz kombajnu. Takhle to nejde. Jeste pred tim si ovsem rozjedu firmu na vyrobu srpu, kos, hrabi, kosu, cepinu a jinych pomucek pro sklizen. :roll:
jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.

Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.

Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wiki :-D Wikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany. :lol:
Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.

Jednu zopakuji hlavně pro Míšánka Jelítka, DPF je na nic musí ven, ale katalyzátor v autě je ok ? Mohl bys prosím vysvětlit jaký je rozdíl ?

Byla by prdel kdybych tady napsal elaborát jako Zdenda a hodil tam jakási čísla s tím, že zdroje jsou přísně tajné a nelze je ověřit. Bude se mi věřit jak Zdendovi ? O jaké DPF se jednalo ? Jaké byly podmínky testování ? Už ve škole při všech měřeních a podobných elaborátech jsme museli vždy uvádět vše, tedy co měříme, čím to měříme, kde to měříme, proč to měříme, atd. Pokud bych cokoliv vynechal mám za 5 a jsem trubka. Tady se hodí nějaká "tajná" čísla...rádoby intelektuálové na tom postaví lesk své hvězdičky a všichni ostatní jsou blbci. Ovšem základ, to o co jde, to nikdo neřeší.

Přitom to je celé o tom, že DPF něco stojí. Kdyby bylo za litr, tak tady nikdo nedržkuje a poslušně jej mění. Ale protože každej Pepík musí mít nové TDI apod. (aby mohl jezdit 10km do práce za 5l/100km) tak pak přijde na to že DPF je FINANČNÍ problém.

Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii. To jsou tak hloupí že si nekoupí benzín když mají potřebu vše vyřezat ?

Napsal: čtv 18.08.2016 22:13
od Misanek
:lol: :lol: Mně nenasereš :twisted: Jenom si vzpomeň, kdo s těma zakrnělýma kulkama začal ty schizofreniku :twisted:
madmarty píše: Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii.
Oooo, už tady dlouho nebylo slovo onkologie od božského Madmartyho! Ještě že tě tady máme, bro 8)
:lol:

Napsal: čtv 18.08.2016 22:38
od Giovany1971
madmarty píše:
kurevtor píše:
horan píše:Tak kdyz to tvrdi wikipedie, tak je to v poradku. V tom pripade se omlouvam, ze jsem nemel rad zmrdy, co se schovavaji za ekologii a dobrovolne jim preposlu nejake tucne vsimne. Treba na vyzkum hrabose polniho. Vsiml jsem si totiz, jak jednoho prejel na polich pri znich kombajn. Budu tvrde bojovat za zakaz kombajnu. Takhle to nejde. Jeste pred tim si ovsem rozjedu firmu na vyrobu srpu, kos, hrabi, kosu, cepinu a jinych pomucek pro sklizen. :roll:
jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.

Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.

Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wiki :-D Wikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany. :lol:
Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.

Jednu zopakuji hlavně pro Míšánka Jelítka, DPF je na nic musí ven, ale katalyzátor v autě je ok ? Mohl bys prosím vysvětlit jaký je rozdíl ?

Byla by prdel kdybych tady napsal elaborát jako Zdenda a hodil tam jakási čísla s tím, že zdroje jsou přísně tajné a nelze je ověřit. Bude se mi věřit jak Zdendovi ? O jaké DPF se jednalo ? Jaké byly podmínky testování ? Už ve škole při všech měřeních a podobných elaborátech jsme museli vždy uvádět vše, tedy co měříme, čím to měříme, kde to měříme, proč to měříme, atd. Pokud bych cokoliv vynechal mám za 5 a jsem trubka. Tady se hodí nějaká "tajná" čísla...rádoby intelektuálové na tom postaví lesk své hvězdičky a všichni ostatní jsou blbci. Ovšem základ, to o co jde, to nikdo neřeší.

Přitom to je celé o tom, že DPF něco stojí. Kdyby bylo za litr, tak tady nikdo nedržkuje a poslušně jej mění. Ale protože každej Pepík musí mít nové TDI apod. (aby mohl jezdit 10km do práce za 5l/100km) tak pak přijde na to že DPF je FINANČNÍ problém.

Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii. To jsou tak hloupí že si nekoupí benzín když mají potřebu vše vyřezat ?
Jsem říkal že na psychopata jako jseš ty..co se zde schovává pod nickem madmarty..nemá cenu reagovat...už ve škole při tvých elaborátech ... zejména při praktických .. jses měl nedopatřením pozřít NaOH..Nevím čím jsi pro tuhle společnost..kromě tvych žvástů...přínosem..ale myslím že jsi nějaký..zastydlý..blbeček...který tady rádoby šíří moudra..ty woe tebe někde potkat u piva..to by asi byla sada.. :mad:

Napsal: čtv 18.08.2016 22:46
od Giovany1971
A to se nerad snižuji k urážkám..ale na tebe jsem už alergický,..Jestliže snižuješ..či vůbec nechceš alespon částečně přistoupit na argumenty Zdendy530... kde a čím máš podložené ty tvoje tupé a pohapusté žvásty o jedinečnosti DPF?? Jáký máš protiargument...?? Jen tvé kecy?? Nenech se vysmát.. ktejaký lobista si dnes za peníze v Praze koupí dům ty snílku :D

Napsal: pát 19.08.2016 07:46
od Zdenda530d
To filozof:

Spíš je zajímavé toto (opět environmentální pohled na věc - v globále):

Řekněme, že auto s plně funkčním DPF má o 0,5 litrů / 100km vyšší spotřebu (větší odpor na výfuku + sem tam nějaká ta regenerace).

To je 500 litrů nafty navíc na 100 000km. Při nájezdů dieselů, který jsou kolem 400 000km než jdou pod lis, je to 2000 litrů nafty navíc během životního cyklu (neuvažuju to, že z dnešních "super" vozítek se tohoto nájezdu 90% aut nemůže nikdy dočkat).

A to je každý auto v naftě! Kolik, že jich v Evropě jezdí? milión? 2 milióny? 5 miliónů? 50 miliónů? Každopádně po vynásobení už to číslo má hodně nul.
Šetrné zacházení s přírodními zdroji?

Nehodnotím, neodsuzuju, pouze konstatuju.

To kurevtor: DPF (systém vstřikování paliva do výfukového potrůbí) mohou regeneraci spustit i na volnoběh, takže i v garáži.

Napsal: pát 19.08.2016 10:21
od Filozof
Zdenku ještě tě doplním ok u malého objemu klidně jen 0,5litru ale co u velkého motoru 3litru v BMW ? tak je ten 1-1,5litru rozdíl. A pak je to daleko více ... a ted si vem když je plnej je to daleko horší ...více žere méně jede ... hulí to zrovna třeba někde u dětského hřiště ....fuj toto má bejt elkologické auto ?

20let staré auto co jezdí na benzín s LPG je stokrát ekologičtější ....
A ted se nechci pouštět do války Nafty s benzínem prostě je to smutnej fakt že společnost si sama kope hrob ...

OT: Nechápu že se dělá vše z plastů ...měli by se zavést jen papírové a nějaké upravené ekologické materiály pak když to člověk vyhodí ven zaprší tak to příroda vstřebá a vezme za svoje ...proč toho je promile a nedělají běžně výrobky co by neničili tuto planetu ? Asi to nikdo nechce a od toho se můžeme odpíchnot .... oni ti šmejdi chtějí abychom se tady sami zničili ....je to velká chobotnice a nastartováno je to na všech stranách a profit z toho má hádejte kdo ? možná pár tisíc lidí.....ve výsledku pár stovek ....

Takže i ty DPF je jen záměr ....běžte si poslechnout diskuzi u velkých akcí ve světě z jakéhokoliv soudku ...udělejte to tak aby se MAXIMALIZOVAL ZISK ...a dopad je každému šumák ... vidíme to dnes a denně ...pracujete u firem tak sami vidíte co se ojebává a proč se přidávají šunty ...proč se dělají kurvítka aby ten výrobek se hodil do koše a musel se koupit ještě 3-5x za životnost stroje .... rychlost jakou zahlcujeme tuto planetu odpadky radikálně roste. a to je celej problém ...DPF to jsou miliardy vyhozené do koše ... jeden vydělá strašně moc a celej svět o něco zchudne ...a tak stále dokola a dokola ...furt se utahují všem opasky a kohoutky a zdražuje ...furt někdo vydělává více a více a lidé globálně chudnou a chudnou ...
a výsledkem je to že ničíme celou planetu ...a otrávíme se sami...:roll:


Konec OT.

Napsal: pát 19.08.2016 10:34
od Zdenda530d
No jedna věc je jistá (a možná to částečně je i záměr). Když budu kupovat "nové" (r.v. 2010 +) auto, sáhnu po benzínu. Bouchnu tam LPG a bude. Prostě mi nestojí zato kupovat auto, který ať už o něj bude pečováno sebelíp, bude po určitém nájezdu pouze generovat ZBYTEČNÉ problémy.

Napsal: pát 19.08.2016 10:35
od kurevtor
Filozof píše:logicky je to tedy pak uplně k hov.... :D

si spočítejte když najedete ročně 30tis km a každejch 100km dáte o 1,3 - 1,5litru více na benzínce ... což je 45kč cca ...takže na nádrž klidně o 450kč na tisíc km ... n 10tis je to 4500kč a na 30tis km je to o 13500kč více každej rok ...mno za 5let je to docela slušná částka a je to jen rozdíl s a bez ... ted se nebavím o ekologii ...toto je ale zajimavej aspekt ...

osobně zo tohoto duvodu naftu nikdy kupovat nebudu ...ted po tom pujdou všude a bohužel bude to velice dobrej business pro některé .... a bohužel pro majitele auta s DPF má větší spotřebu a kurvítko v autě a stále něco řeší ... a každej rok mu auto spolkne o docela slušnou sumu více ...defakto jednu krásnou dovolenou propálí navíc ...
:lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Brilantní idea. Miluju tenhle topic.

1) vyřezal sem ze svý káry DPF, nebudu podporovat ekozmrdy
2) trochu mi to čoudí, ale ušetřím litr na spotřebě! Ročně ušetřím 13 tisíc kč!
3) odstranil jsem čelní sklo a zadní sklo, nebudu podporovat sklářskou lobby a zlepšil jsem aerodynamiku
4) trochu mi tu fouká, ale ušetřím dokonce 2 litry na spotřebě!!!
5) dalších 26 papouchů doma!
6) odstranil jsem pneumatiky a nechal si u Tondy z Třebíče udělat kola dřevěná, potažená pásovinkou 7-8 mm
7) smáli ste se mi za to, jízdní vlastnosti jsou trošilinku horší ALE - spotřeba klesla o další 0,7 litru! Další 2 masarykové doma!
8 ) nechal jsem odstranit motor a koupil jsem 2 oslíky, které jsem zapřáhl, nebudu podporovat petrodolarový impéria
9) jezdím pomaleji, ale má to své kouzlo a ušetřím milión EUR ročne za palivo!!
10) nechal jsem se inspirovat Angelinou Jolie a nechal jsem si preventivně odstranit celé tělo a mozek naložit do lihu
11) život už neni co bejval, ale ušetřím za jídlo i hajzl papír - to je 150 tisíc korun ročně!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ale ne teď vážně - jaktože ještě máte na autech zpětná zrcátka páni? Zas tolik potřeba nejsou, vevnitř máte jedno redundantní a bez zrcátek ušetříte na spotřebě až 0.5 litru na 100 kiláků!!!! 8O

Napsal: pát 19.08.2016 10:47
od Misanek
Tvl, tak tohle je moc tady :lol: :lol: ty jsi byl inhalovat v garáži, co? :lol:

Napsal: pát 19.08.2016 10:56
od kurevtor
Filozof píše:Zdenku ještě tě doplním ok u malého objemu klidně jen 0,5litru ale co u velkého motoru 3litru v BMW ? tak je ten 1-1,5litru rozdíl. A pak je to daleko více ... a ted si vem když je plnej je to daleko horší ...více žere méně jede ... hulí to zrovna třeba někde u dětského hřiště ....fuj toto má bejt elkologické auto ?
Tvoje klasické vycucání si faktů z prstu a poté klasická interpretace - je to něčí byznys.

Mohl bys prosím uvést nějaký zdroj tvého tvrzení? Že třílitr si bere 1,5 litru a víc? To sis jako sám odvodil jo? :-D Takže třeba 4.0 V8 diesel s DPF si bere 2 litry jen na regeneraci, jo? :-D Nebo ještě víc? :-D

Zase plácáš své domněnky a odvozuješ nesmysly :-) Když je filtr v pohodě tak jsou dopady na spotřebu minimální, když jezdíš 20 studených startů denně a krátký vzdálenosti tak možná spálíš víc, ale to neni vina DPF, to je vina uživatele auta. :wink:

Napsal: pát 19.08.2016 11:16
od kurevtor
Zdenda530d píše:
To kurevtor: DPF (systém vstřikování paliva do výfukového potrůbí) mohou regeneraci spustit i na volnoběh, takže i v garáži.

Říkáš ty :wink:

Pravda to ale není, Zdendo :-) Auto se multikriteriálně rozhoduje zda je regenerace přípustná a na volnoběch ji nespustí, nemá otáčky (teplotu) a rychlost. Možná, teoreticky, když jedeš z kopce na neutral, ale ne při zařazenym P nebo stání v garáži. Dívím se, že tohle nebylo popsané v těch studiích, které jsi zde uváděl, a že to nevíš.

Proto například mají někteří uživatelé audin s 4.2 TDi problém - pokud s tím jezdíš tak jak se s dýzlem nemá tak musíš regenerovat. A to není snadný, protože regenerace si vyžaduje určitý otáčky. Jenže ten motor je tak silnej, že jet konstantně nějakou dobu na takový otáčky tě velmi lehce může stát papíry. Ale je to opět o tom samém - jezdi s tim jak se s tim jezdit má a nemusíš nic řešit. Že byste si přáli bezúdržbové auto do 2 milionů naježděných km, a pak jen ideálně vyměnit olej a dobít baterku a jezdit dál.... to je spíš problém ve vaší hlavě :-) (nic ve zlém)

Napsal: pát 19.08.2016 11:26
od Zdenda530d
Máš pravdu, špatně jsem to napsal, na volnoběh se nespustí, ale klidně při něm "doproběhne", klidně i v garáži.

Napsal: pát 19.08.2016 12:06
od madmarty
Giovany1971 píše:
madmarty píše:
kurevtor píše: jéžiš, sem čekal, kdo zpochybní wikipedii jako zdroj.

Takže abych to napsal více srozumitelněji - ta data co tady Zdenda prezentoval si můžete přečíst v mnoha zdrojích na netu, a aby si to mohl přečíst opravdu kdokoli, odkázal jsem na první řádek textu na wikipedii jako na nejsnáze dosažitelný zdroj. Kdybys nebyl chytrej a radši si tu wiki otevřel tak zjistíš, že fakta jsou zdrojovaná a tak můžeš informace ověřit opět v dalších materiálech.

Ale chápu, Zdendovo super tajné dokumenty, které podléhají duševnímu vlastnictví a proto musely být hodnoty i jména automobilek upraveny, jsou lepší zdroj než wiki :-D Wikipedia je stejně pod palcem Bilderbergu takže to jsou všechno lži pro ovčany. :lol:
Je to marný. Občas něco plácnout, odpovědnosti se vyhnout nějakým primitivním blábolem zabaleným do vznešené omáčky, na to je borec Míšánek Jelítko. Pořád o něčem píše, neví hlavu ani patu, dělá ovšem že zrovna on vymyslel číslo smyslu života. Jednou něco plácnou, za pár týdnů už to zapomněli, takže plácnou že je to opačně a když jim to připomeneš dozvíš se že jsi blbec, feťák a máš malé koule. Je to neštěstí. Být v životě spravedlnost, tak na rakoviny pojdou jako první a je klid. Položil jsem mnoho otázek, odpovědi nejsou.

Jednu zopakuji hlavně pro Míšánka Jelítka, DPF je na nic musí ven, ale katalyzátor v autě je ok ? Mohl bys prosím vysvětlit jaký je rozdíl ?

Byla by prdel kdybych tady napsal elaborát jako Zdenda a hodil tam jakási čísla s tím, že zdroje jsou přísně tajné a nelze je ověřit. Bude se mi věřit jak Zdendovi ? O jaké DPF se jednalo ? Jaké byly podmínky testování ? Už ve škole při všech měřeních a podobných elaborátech jsme museli vždy uvádět vše, tedy co měříme, čím to měříme, kde to měříme, proč to měříme, atd. Pokud bych cokoliv vynechal mám za 5 a jsem trubka. Tady se hodí nějaká "tajná" čísla...rádoby intelektuálové na tom postaví lesk své hvězdičky a všichni ostatní jsou blbci. Ovšem základ, to o co jde, to nikdo neřeší.

Přitom to je celé o tom, že DPF něco stojí. Kdyby bylo za litr, tak tady nikdo nedržkuje a poslušně jej mění. Ale protože každej Pepík musí mít nové TDI apod. (aby mohl jezdit 10km do práce za 5l/100km) tak pak přijde na to že DPF je FINANČNÍ problém.

Ještě jsou lidi kteří se chlubí: kat off, DPF off, EGR off. Tohle rovnou Policii dohledat, zmrskat a poslat na rok veřejné služby na nejbližší onkologii. To jsou tak hloupí že si nekoupí benzín když mají potřebu vše vyřezat ?
Jsem říkal že na psychopata jako jseš ty..co se zde schovává pod nickem madmarty..nemá cenu reagovat...už ve škole při tvých elaborátech ... zejména při praktických .. jses měl nedopatřením pozřít NaOH..Nevím čím jsi pro tuhle společnost..kromě tvych žvástů...přínosem..ale myslím že jsi nějaký..zastydlý..blbeček...který tady rádoby šíří moudra..ty woe tebe někde potkat u piva..to by asi byla sada.. :mad:
Ach jo, ty jsi tragéd, ne ? Kde by při měření vzaly chemikálie ? Takže ti nedošlo co jsem psal. Blbeček ? A proč ? Protože se neposeru z toho že si někdo někde možná přečetl tajný dokument na základě kterého se rozhodl měnit názory lidí ? Tajný dokument nejenže není možné zveřejnit, ale ani není možné s něj správně vyčíst vypovídající hodnoty. Nejlepší na závěr, že účinnost DPF není tak vysoká aby byl smysl DPF Pepíky uznán jako smysluplný.

Tak pane Tragéde, mohu takto oslovovat ? Blbeček jistě takto muže oslovovat koho chce, že ? Pane Tragéde, prosím o konkretní uvedení rádoby mouder, lží, nepravd. A to prosím bez vytrhávání z kontextu a bez tebou doplněných věcí které jsem já neuvedl.

I ty mi pane Tragéde prosím napiš co katalyzátor v autě, přesněji katalytický konvertor ? Je to další kurvítko ? Je to ojeb na lidi ? A protože já jsem rozodně proto aby spolu s DPF v autě zůstal, tak jsem zase blbeček ? Psychopat?

Pane Tragéde ty se zde neschováváš pod nickem ? Já nevidím tvé celé jméno. Jakým přínosem jsi ty, pane Tragéde? Vyřezat vše co z auta jde a ještě se tvářit jako génuis ? Možná budeš na něco šikovnej, myšlení to možná nabude, čím víc tobě podobných na planetě bude, tím dříve lidstvo dokoná svojí vlastní zkázu.

Někdo má problém s pozorností, s pochopením. Jak bylo správně uvedeno, vyndejte si okna, uřízněte zpětná zrcátka a sundejte gumy. Vše jsou to přece jen kurvítka která stojí peníze a jsou výsledkem spiknutí několika neznámých nadnárodních boháčů kteří vám diktují život. Já jsem ten psychopatickej blbeček který si tyhle kurvítka a ojeby na autě nechá, rád podpoří ty tajemné miliardáře, ty řiditele lidstva a bude si dál myslet o někom jak to má v hlavě prázdny, spolu s tím že ne všichni by měli mít právo se rozmnožit :(

Za odpovědi předem děkuji stejně jako za to že se nebudeš snižovat k urážkám, neboť to je hodné pouze blbečků a díky že jsi mi otevřel oči ;-)

Napsal: pát 19.08.2016 12:13
od Filozof
hoši do sebe ... dejte si tady po tlamě ... :lol:

něco mi to připomíná ... :-D

https://www.youtube.com/watch?v=GvueoKTTPrg

Napsal: pát 19.08.2016 12:16
od madmarty
kurevtor píše:
Zdenda530d píše:
To kurevtor: DPF (systém vstřikování paliva do výfukového potrůbí) mohou regeneraci spustit i na volnoběh, takže i v garáži.

Říkáš ty :wink:

Pravda to ale není, Zdendo :-) Auto se multikriteriálně rozhoduje zda je regenerace přípustná a na volnoběch ji nespustí, nemá otáčky (teplotu) a rychlost. Možná, teoreticky, když jedeš z kopce na neutral, ale ne při zařazenym P nebo stání v garáži. Dívím se, že tohle nebylo popsané v těch studiích, které jsi zde uváděl, a že to nevíš.

Proto například mají někteří uživatelé audin s 4.2 TDi problém - pokud s tím jezdíš tak jak se s dýzlem nemá tak musíš regenerovat. A to není snadný, protože regenerace si vyžaduje určitý otáčky. Jenže ten motor je tak silnej, že jet konstantně nějakou dobu na takový otáčky tě velmi lehce může stát papíry. Ale je to opět o tom samém - jezdi s tim jak se s tim jezdit má a nemusíš nic řešit. Že byste si přáli bezúdržbové auto do 2 milionů naježděných km, a pak jen ideálně vyměnit olej a dobít baterku a jezdit dál.... to je spíš problém ve vaší hlavě :-) (nic ve zlém)
To jsou ale pěkní blbci , protože ty filtry a katy měli nechat vyřezat u některých místních myslitelů a bylo by po problému. Celé ty auta jsou jen ojeby na lidi, kdyby lidi chodili pěšky tak těch pár tisíc, nebo stovek, těch tajemných kteří řídí planetu, nebude mít z nás vyždímané peníze.

I ty rakoviny jsou spiknutí aby se z lidí vytáhly peníze a ty hloupé ovce si léčení ještě platí !!! Četl jsem tajný dokument, který nemůžu zveřejnit, kde je vystudováno že 110% vše rakovin je jen náhoda způsobená tajnou částicí kterou nám vysílají do těl miliardáři aby mohli prodávat své zbytečné léky a přístroje na její léčení. Pokud si tu rakovinu vyříznete doma sami, tak s nimi "vychcijete" a nebudete jen hloupé ovce. Kdo nevěří mým argumentům z tajných a neveřejných zdrojů, tak je blbeček a pro tuto společnost není žádným přínosem :)

Jakej teď je protiargument proti tomu co jsem zde uvedl ?

Přijde se na smysl tohoto příspěvku nebo oči vidí, ruce píšou ale mozek je zaměstnán něčím jiným, či spí ?

U piva se bohužel nepotkáme, nejsem ovce. Alkohol je tlačen mezi lidi uměle několika málo boháčema, aby se muselo chlastat a utráce peníze, také proto aby každý byl pořád pod vlivem a měl sníženou schopnost vidět co se ve skutečnosti děje, jak pár boháčů zcela řídí a ničí celý svět. Je dobré už nebýt ovcí :)

Napsal: pát 19.08.2016 12:23
od madmarty
Filozof píše:hoši do sebe ... dejte si tady po tlamě ... :lol:

něco mi to připomíná ... :-D

https://www.youtube.com/watch?v=GvueoKTTPrg
No jo no, to byla provokace od pana nepsychopata a neblbečka, aspoň bude mít radost :)

Nebo " já a Franta sme mu řekli, ty seš taky idiot"

Vždy je potřeba domýšlet následky a to nejen krok dopředu. Pak to končí dávám si po tlamách, přičemž původní záměr zcela zapadne. Tady se taky bude spíš jen každej hádat a urážet, ale proč je dobré v autě DPF, katy, EGR, mít to se už nikdo nedozví. Protože levnější prostě je to vyřezat.

Napsal: pát 19.08.2016 19:25
od ACDC
Ostuda, takhle se hádat na fóru bývalých superaut. Fakt jak malí kluci, kvůli pičovinám. Emise-koho sakra zajímají mimo buzeraci na stk?