Stránka 302 z 680

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 18:22
od soukupadam
Inzerat super, az je mi ho trochu lito.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 19:35
od Filozof
Tak jarax říkal jak ty 750ky fka půjdou k cca 150k veme jednu a udělá motor třeba na dalších 200tis km. Pokud sežene levné dily a generálku zvládne třeba za 70k cca no pak by to bylo zajímavé ...

750ka je švihak lázeňský jen proste motor má vydrž jak boty od Vietnamce ...ale už jsem četl ze se daji provést jisté úpravy na motoru s kvalitním olejem a prý motor by měl ty 2kila vydržet.
Psal o tom jeden majitel 750ky co si úpravy nechal udělat na motoru.

Jinak kurevtore poklona ... :lol:
Ikdyž vím ze to byla recese.

Jinak spotrebak na 7er je dražší to vím ale ze se jich 90 procent sype to je druhá věc ....např phaeton 4,2i v8 je prý daleko spolehlivější dle jednoho majitele a bývalého sedmickare leč to bude mít horší audio a nektereprvky výbavy plus taky chování na silnici je horší ale spolehlivost je taky důležitá u auta.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 20:42
od Snejk
JohnyB píše:by me zajimalo, kolik stoji ten motor novej v BMW
cca 700tisic

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 20:43
od Snejk
ja ted koupil 750li v plny s ko motorem za 90k... ale rozhodne to nebudu spravovat to nejsem debil. at ty auta v pekle shorej

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 20:51
od cheater
-

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 21:21
od kawaman
Se mi líbí ty komentáře k autu, když tam lidi píšou nový motor. Přitom bych si tipnul, že možná 1% lidí tam ten nový motor dá. Jinak nikdo.. pokud to není v záruce..

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 21:28
od HyndaDan
A co do toho zastavět N55? :lol:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 21:59
od Filozof
já bych nechal udělat generálku toho motoru a dal kvalitnější řetěz. Kvalitnější komponenty co se serou však nikdy neodejde na motoru vše ale třeba je pár věcí ....zbytek spíše udělat preventivně věřím že se do 70-100k člověk vleze pokud je servisák jako snejk či jarax. Pak to auto klidně 200tis+ najede.

Snížený termostat a kvalitní olej by taky nebyl k zahození a hned teploty spadnou např někam k 90celsia z toho pekla vždyt tam je snad kolem 115celsia což je smrt už tak pro ty motory....píše se že to pomáhá i automatu rychle do kytek když často teploty jsou hraniční.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 22:25
od TANN3R
To víš že jo, prostě se to opraví a bude to deset let jezdit..

To je tak těžky pochopit, že něco už prostě opravit nejde, resp. to nemá vůbec žádnej smysl vzhledem k ceně? Nehledě na to, že většina "moderních" motorů už prostě zachraňovat nejde. Není co, z čeho a jak brousit, nejsou na to díly.. Prostě jsou to sráče a zachraňovat to bude jen kdo netuší do čeho se pouští a nebo nějakej šmelinář, co to i do bazaru radši odtáhne na laně.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 22:32
od kurevtor
:lol: :lol: :lol: :lol:

ty vole my sme debilove, ze nas to nenapadlo driv?! Snizenej termostat!!!

Chudaci ty lidi, kterym tohle filozof neporadil. Milion lidi v tom utopilo takovy skvary, kupovali nejvyssi radu automobilky takze kary za miliony a prodavali za par supu a to uz meli v kare druhej motor a ucet pumpnutej o stovky tisic za servis. A pritom stacily kvalitni komponenty kurva! Lepsi retez, z hornbachu asi, lepsi olej, a samozrejme filozofovo fetis - snizenej termostat. Snizenej termostat resi vse, i prevodovce to pomaha. Pak stacilo 70-100 tisic a vozitko pak dal jezdi 200 tisic kilaku +.

Ty vole Filozofe. :lol: :lol: :lol: Kam na tyhle naivni bajky chodis? Ty bys mel delat nekde ve skolce a povidat detem pohadky co si sam vymyslis.

Uz te vidim jak mas sedum pade v efku (v efku, vis co o tom prece rikal Jarax), to je sci-fi, ze bys tohle se svou naturou koupil. Ale ok. Nicmene story o tom jak by sis do toho preventivne nasypal 70-100 tisic :D

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: stř 29.05.2019 22:44
od Filozof
Ale já nemluvím o sobě že bych si to já kupoval....tady měl někdo jiný zálusk ale chápu že to raději nechají na díly viz snejk a když někdo chce výkon jde do 6litru.

Ne nevymyslel jsem si to ....šlo jen o to že by motor vydržel déle....co je tam špatného ? Ano teplota, olej, vstřiky, řetěz, špatně umístěná turbodmychadla a dalších několik komponent ...

tady je vidět co třeba u tohoto kousku odešlo


jinak pakárna je to slušná to celé rozdělat a je krásně vidět....ale věřím nakoupit díly a behem 1-2dnů je komplet a zase jezdí jak za mlada.


V roce 2012 bylo nějaké vylepšení - upgrade na motorech N63...

Vsadim boty mít ty motory 400Kw+ má to už jarax vymyšlený jak motor zgenerálkovat a vyřešit jeho potíže ...či aspon oddálit jeho konec... :)

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 06:51
od JaraX
tak postupně,
- psal jsem až bude 750Li kolem 150k že ji koupím, ale já myslel plně funkční a pojízdnou, né takovou do které je potřeba 300k dát, takže vlastně to není 150k ale půl mega.
- vždycky když něco dělám, potřebuju motivaci, určitě se N63 dá hodně zvětšit životnost, ale nikdy jsem si neřekl proč, proč bych to dělal? na LPG to jezdit nebude, takže abych s tím nalítal statisíce km, stejně nebudu mít na palivo, navíc to auto není stejně komfortní, má nepohodlné sedačky atd, prostě nemám důvod jít do Fka, jo být N63 v E65, tak bych asi přemýšlel víc.
- hlavní problém N63 není jen teplota, ale taky vstřiky a prostě i když dáš poslední revizi, stejně s tím přímovstřikem budou problémy, tak je přimovstřik postavenej, a prostě přímovstřik je v mnoha věčech horší, od karbonování olej, přes karbonování sacích ventilů až po plný výfuk sazí, i z principu je přimovstřik méně ekologický než nepřímovstřik. sníženej termostat by sice protáhl životnost vstřiků ale k čemu ti je že něco vydrží misto 40tkm 80?
- minulý týden se mýmu jedinýmu zákazníkovi s F11 kterýmu to občas servisuju zadřela F11 530d, a on prostě nechápe že nemá smysl to opravovat, auto chce prodat, už ho nechce ani vidět, má to přicpaný DPF, špatný 4 poloosy dohromady za kilo, převodovka už po smrti. Takže ted chce koupit jetej motor před smrtí za 100k, ten vyměnit za dalších 40k(když se spočítá co vše se kolem najde, náplně apod),a pak to bude prodávat za kolik ? za 300? tu třepající kufru kde už hromada věcí nefunguje. kde jsme museli odpojit příhřev protože na něj na křižovatku přijeli hasiči když mu seplo webasto že mu hoří auto :D
nejlepší má to za 150k prodat tak jak to je a on to nějakej zoufalec koupí, třeba si do toho dá M57, ale spravovat to a pak se třepat aby to aspon měsíc jezdilo novýmu kupci.
- ted dělám šálky na ojnicích na M5 která má prakticky závodní motor točí 8500 otáček a lidi se tomu diví, že se dělají preventivně šálky na ojnicích, ale vždyt dneska je doba kdy je to třeba dělat preventivně i na všech N57 a podobných sráčích a rovnou s uložením kliky, dneska je vlastně každej motor závodní, teda né projevem ale investicema a nutností servisu.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 08:50
od kurevtor
:lol: vidis to moc cerne, JaraXi. Filozof ma pravdu. 1-2 dny motor ven, vse opravit, vymenit, snizenej termostat, hlavne teda ten snizenej termostat, novy olej a jezdis dalsich 200 tisic. Klidek. Tady je to jen samej pesimista :roll:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 09:30
od Stepan1
kurevtor: tak to nech bejt. Takovýhle týpečků je všude plno. Jak ti začne netechnik vysvětlovat o manuální práci, nedejbože strojařině, tak je to vždycky v píííííííči.

Naposledy jsem tu měl frajera, říkám mu, že to nepůjde, že ten laser nemá takovej propal, že ty plechy jsou moc tlustý, že cenu má OK, ale že na tom co má za stroje to nevypálí, že akorát zkurví materiál. A on že vole to napálí z jedný strany, pak ten plech (bavíme se 2,5x8 metrů deska, něco výbornýho na manipulaci žejo) vezme, otočí a dopálí to z druhý strany. Jsem myslel, že se poseru :roll:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 09:40
od TANN3R
Přesně jak jsem psal a v podstatě to samé napsal i Jarax. Nemá cenu tyhle šroty opravovat, teda určitě ne pro sebe, že bych s tím chtěl jezdit.

Všechny ty auta s N57, N47, N63 apod. se prostě rozeberou do šrotu. Ono v tom autě totiž kupodivu není jen motor, ale i ostatní díly a ty mají kvalitu srovnatelnou s tím motorem.
Ten příklad se zesranou N57 v F11 je ideální. Má snad smysl cpát 150k do auta, kde je na výměnu další spousta dílů za dalších 150k, když ty auta se za 300k prodávají? Ten motor bude navíc použitej a nikdo mi nezaručí, že to vůbec dojede do bazaru. Takže když tu jebku odhlásím, naložím na Avii a odvezu někam dohoven, jsem na tom stejně.

Nebo teda jak psal Filozof, tomu věnovat dva dny práce a auto je jako nové :lol:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 09:59
od Filozof
no ok.... snejk jednu má ....ale asi jen jako dárce orgánů ....za 90k by mělo smysl stím něco udělat.

Ale chápu že práce je dneska dražší pomalu jak materiál a nikdo se stím jebat nebude pokud to není vyloženě projekt.

Škoda je že ty Fka se sypou i jinde takže ikdyby někdo vymyslel pár zlepšováků a kvalitních dílů atd a motor by fakt 200k vydržel. tak stejně ostatní věci budou odcházet.

Výměna za N62B44 je asi nereálná že ? Nebo za hodně peněz a moc práce... což zase nikdo dělat nebude.

jinak termostat je možné vyměnit bez problémů.

https://www.ebay.com/itm/BMW-OEM-90C-19 ... 3802276136

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 10:08
od kourk
kurevtor píše:
JaraX píše:kurevtore nepiš sem sračky,
každej dobře ví že nepojízdná auta beru hned, jo když chce někdo plyn, nebo preventivně přetěsnit motor, tak si hold počká, ale pokud to není třeba, tak se to nemusí honit, nemám žádné nepojízdné zákazníky co by někde čekali na servis,
a ten servis je uplně stejnej jako u 90ky nebo 60ky, prostě tomu musíš rozumět, většina lidí v republice tomu nerozumí, pak itchymu řeknou že na jeho 6er není problém s podvozkem když mu chybělo kus nápravy. prostě je jedno jaky to je, jezdí sem 3ky, 5ky, X5ky,7my, všechny auta namrdany mechanikama, i sedmu můžeš servisovat u pepu, však ti tady klimson psal, sedmu ti poservisuje v republice mraky lidí. :lol: :lol:
nepsat sracky neumim, soracek. Budu v tom tedy pokracovat, kdyz dovolis.
nepojizdny beres hned no, ale az tam prijede koukr se svym zrovna koupenym vrakem tak ho bud vypakujes do prdele, ze ma "auto bez potencialu" jak si rikal a servisovat odmitnes, nebo ho posles do hajzlu, protoze jsi nebyl u koupe coz pro tebe automaticky znamena, ze auto je na picu a bylo drahe a totalne mu ho pochcijes stylem "nema originalni krytku sroubku" nebo "ma spinavej podvozek" a dalsich tisic "zavad" apod., nebo mu das tu svou tri mesicni cekacku, ne? :D Vis co, ja o tom vim hovno jak fungujes a nechci tady shazovat tve sluzby (ktere si tu vsichni vicemene pochvaluji), ale 3 mesice cekani tu psalo hodne lidi mockrat a ty jsi to potvrdil :) Takze pokud uz bys kourka vzal tak si na servis pocka, protoze mu to zatim jezdi... vychazim jen z toho co jsi sem sam napsal, nehodnotim, nerkritizuju, ber to jen jako srandu prosim... ja treba bych se k tobe na servis ani neodvazil objednat :D Neber to zle co pisu joooooo 8-)
ja bych tohle auto nikdy nekoupil jinak než přes snejka nebo jaraxe! nejsem blázen.
ale píchám na to. pro radost spíš koupím e46 330i gáábro. Nejhorší je, že už to jsou všechno starý verky, ale ty nový jsou ještě vetší verky!

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 10:25
od kurevtor
kourk: kamo nechtel jsem te nejak odradit nebo ti tvuj napad pochcat a byt apriori negativistickej. Jen proste bud realista. Starou sedmicku nesmis kupovat s nejakym strachem nebo obavama. To se na to vyser, budes akorat ve stresu..

U nakupu staryho bramboraka bych doporucoval znamy citat:

Doufej v to nejlepsi, priprav se na to nejhorsi, a pak prijmi to, co se Buh rozhodl seslat.


Kupujes sedmicku za 7% puvodni ceny? Rovnou pocitej s pretesnenim, repasem prevodovky, nakupem noveho / repasem L7, pocitej se zavadama na CA klikach, pocitej s problemem krouzku pod volantem (nic extra slozityho na vymenu, ale auto ti to vyblokuje - pokud si teda vylozene neuzivas jizdu se surovou sedmickou co ti vypne EDC, DD a dalsi sracky :D), pocitej ze budes menit pumpy a jiny sracky typu ASK a Navi mechanika. Nekoupis zadnou sedmicku, kde se vyhnes vsemu a budes jen jezdit. Ale je sance, ze te potka treba jen jedna vymena neceho za prvni rok, pak dalsi druhej rok a da se to a neni to zadna traga.
Ale nepocitej s tim ze to bude bezudrzbovy, kdyz se stane, ze to nebude chtit delsi dobu zadnej ad-hoc servis tak super, kdyz ne tak holt realita utoci a opravit a jezdit dal a mit klid na nejaky cas nebo vrak shodit do Vltavy nez ti rozebere bankovni ucet na prvocinitele.

E65 je bozi auto. Fakt. Ma nejaky mouchy, ale za stejny prachy nesezenes NIC lepsiho a vlastne ani stejne dobryho. Nechapu v jakych rychlostech me to nechava kroutit zatacky, jak perfektne je to vyvazeny a jak prijemne se s tim sekaj felicie zprava a celkove jak pohodovy a pohodlny auto to je. Ale ma to sva rizika no.

Jestli E65 nebo E46 tak to uz vem tu sedmicku. E46 jsou asi lehci na nejakej servis, ale kachle do toho budes sypat taky a v podobnych castkach....

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 10:49
od JaraX
sračky sračky sračky

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Napsal: čtv 30.05.2019 10:58
od kourk
nemyslím si že e46 je náročný auto na udržbu. spíš naopak je celkem jednoduchý. spíš bude problém sehnat něco nezničenýho a nesežranýho! Ale o e46 tohle vlákno není!