Stránka 31 z 65

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 12:04
od zddan01
JaraX píše:...
já mám 6ku jako druhý auto s kterým nevím kolik najedu a jak dlouho budu mít, to auto mi prostě neříká "hele, všecko je pecka, extra super nic to nechce" ale prostě u většiny majitelů to mají ty šestky většinou pohnuté, já nevím jestli si to nechám, tanner neví jeslti si to necháš, ty nevíš jeslti to necháš. (to Sweden)
sedma je auto funguje a nic nechce, odvozila si svoje a až budu dělat motor tak ji dopřeju a to kilo do toho dám a udělám uplně vše, i vstřiky oboje preventivně nechám vyčistit, rozvody, hlavy, všechny hadice dám nový, sníženej termostat,
není to škoda se tohohle typu auta zbavovat? :) nesedlo ti? může to být tím, že jsi od toho očekával něco jiného? když vynecháme obvyklé porovnávání se 7, tj. není komfortní, L7 nehraje, CCC je na nic apod., když strpíš bombu na LPG v kufru, a soustředíme se jen na provozní náklady, tak mám jednoduchou otázku: v čem je 6 dražší?
- motor je stejný, tj. stejné problémy
- převodovka, podvozek, DD - nic
- CCC - může být
- adaptive steering - 7 nemá, kdy, v kolika km se pokazí?
- spotřeba je stejná, ne-li menší než u 7
- nějaká elektrika, zatékání? ok, já s tím problém zatím nemám, navíc takovýhle auto to chce mít pod střechou ;)

čím to v dané kategorii nahradit? Starej Jaguar XK je hnusnej, novej drahej, SL je jen pro 2, 911 drahá... E92/3 za stejný, spíš vyšší peníze, s horší výbavou, kabrio designově nic moc, krátká kapota vůči celku, divná střecha, to samé u E46 kabriolet (tam je alespoň nižší cena), tyhle auta si ale na údržbu taky něco vezmou
Tak nevím, jestli té 6 nekřivdíme, nebo od toho nechceme něco, co nenabízí nikdo... :?:

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 12:31
od JaraX
jenže já střídám E36 cabrio za 100k s E64 za 300k a prostě ta šestka jen líp jede, sedí a má navigaci, to je všecko, dokonce ta trojka mi hraje líp, sedačky má taky lepší ta trojka, v šestce je snad jen výhoda pásů v sedačce, že se nemusím natahovat až na sloupek. 6ce prakticky nejde jet ve 4 lidech, v E36 jo. na 6ku se nedělá hardtop, na 3ku jo. na 3ku stojí vše pět korun. na 6ku je vše drahý jako prase. každá porucha, nehoda nebo servis stojí několikanásobně víc.

E64 vs E66 cenově ?
- už pořízení je sedma mnohem levnější v mnohem mnohem lepší výbavě, prostě dostaneš víc auta, mnohem víc auta
- do šestek teče, dokonce Snejk tam měl už dva kusy které po vytopení světel shořeli, zatíká do světel, jen u mojí šestky to znamená výměnu SMC a AHL jednotky, třeba sedmě do světel neteče a i kdyby teklo, tak by to nevadilo, protože SMC jednotka je z boku a né zespody, to vymyslel nějakej odborník
- dražší převodovka, prostě ty převodovky s mechanickým ovládání nejsou, už ji po mě poptávalo pár lidí, kdežto přeovodovky na E65 se prodávají za 15k, jen já mám dvě a už dva roky je nikdo nechce.
- odpadá velmi poruchové CCC
- odpadá poruchový zámek volantu - ELV
- odpadá poruchový IBS senzor a s tím spojený senzor oleje a regulátor alternátoru,
- odpadá aktivní řízení, nemožnost preventivně repasovat řízení, prostě každé auto co má najeto 150k už má trošku vůli v řízení, na sedmě jsem si hned prevetivně udělal repas a to auto se strašně změnilo
- možnost LPG 103L bez omezení kufru vs LPG 35L s omezením kufru. připadně víc s větším omezením kufru
- díly na E65 jsou proti dílům na E63 za pár korun, blatník 3k vs blatník 12k atd.
- mít to pod střechou nemám možnost, nejezdit s tím v zimě si taky nemužu dovolit. navíc na zatíkání to nemá vliv, většina se děje za jízdy, né když auto stojí
- servis střechy, ten prostě něco stojí a bude stát, až odejdou pístnice nebo těsnění, 10ti tisíce jen lítaj. už ted jsem měl špatný těsnění za 15k.
- přístupnější motor, o něco levnější servis
- ceny kol a dalších věcí, na E65 koupíš 19ky za 12k origo sadu,18"ky se prodávaj i kolem 6 ti tisíc, 17" jsem koupil za trojku obuté :D tady jsou ceny jinde.
- ceny dílů pro retrofity, CIC, sedačky, interiery, softclose, všecko stojí víc jelikož je 6tek mín.
- dostupnost dílů, prostě na 6ku musíš věci hodně shánět, na 7er je všude všeho 3 prdele, já mám mraky věci, Snejk taky, Flipflop taky, Chotětov taky, na 6ku není nic, třeba kryt pod převodovku co potřebuju nemá nikdo, spodek sedačky taky nikdo.
- specifické díly stojí nehoráznej kotel, třeba mechanismus otvírání kufr co má hodně šestek prasklej stojí 8k, znak zadní myslím 3-4k,
- dražší pojistka, u stejné pojištovny, na stejnou částku, se stejným bonusem platím 10 vs 16k pojistku. Tanner to samý.
- nutnost měnit tlumiče vs neměnění tlumičů u EDC
- odcházející elektronicky řízená servopumpa vs mechanická servopumpa u E65
- vše hůř dostupné, prostě stejné servisní ukony trvají déle a stojí více peněz.
- dražší brzdy (nehledal jsem, ale myslím si z hlavy že ty dvoudílné brzdy na šestku jsou dražší než jednodílné na sedmu)
- 6ky jsou mnohem více zničené, prostě najít pěknou šestku dá mnohem víc práce než najít pěknou sedmu. víc co jsme najeli s tannerem


nesrovnával jsem komfort, prostě jen servisní náklady, a určitě jsem na hodně věcí zapoměl. 6ka je prostě mnohem dražší auto, vidím to i podle toho kolik platí mojí zákaznici s 6ER za servis, vždy víc než ti s E65. s E36 to vůbec nesrovnávám.

zatím na LPG do 6er seru, zkusím aspon půl sezony dát v E64, udělat si pár výletů a uvidíme jak mi to auto sedne, jestli mě přesvědčí a nechám si ho a nebo ho vyměním za W221. zatím ale prostě když sednu z 6er do E36 kabria tak si neříkám "Ty voe, to je ale vrak" Kdybych měl neomezený rozpočet tak si 6er nechám.

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 13:32
od TANN3R
Já bych provoz e65 s e63 nesrovnaval. Těžko se bude někdo rozhodovat mezi tak odlišnýma autama.

Jestli je e63 dráha na provoz nebo ne, to je taky dost subjektivní. Prostě málo vyděláváme :D . Na druhou stranu, neexistuje jiné takhle "levné" kupé s V8 a už vůbec nic podobného se jízdou k e63 nepřiblíží. Já zas nejsem zaslepenej BMW a když sem kupoval šestku, přemýšlel sem o různých autech, co by mě mohli bavit ale nic jiného nakonec nepřipadá v úvahu. Buď tomu chybí dva válce, nebo je to hnusny, nebo stojí dvakrát tolik. A servis ani u konkurence není zrovna levnej, možná i dražší..

Pokud prodám e63, tak to nebude proto, že bych se chtěl vrátit k e65. Skoro na jisto je to spíš moje poslední BMW. A nevzdám je jí, že by mě to auto mělo nějak zruinovat, spíš teď řeším barák a dílnu a při tom všem už by to v budoucnu problém být mohl.

Jinak osobně, když nebudu řešit, co se tam může nebo nemůže posrat, tak se z tohoto auta furt nadšenej. Jasně, hudba stojí za kokot, občas něco vrže, pak se něco pokazí a ani nevíš co, protože to nenajdeš.. Ale ten pocit za volantem, jak sedíš nízko, auto se chová úplně geniálně vyváženě a to, jakým způsobem nechává každou zatáčku za sebou, to mi jiné auto nedá. Kdo jezdí v rámci předpisů, nikdy to auto nemůže docenit pořádně, což beru teda zároveň i jako nevýhodu.. Plus je to prostě krasavec a pořád mě baví se na to auto dívat. Což je pro mě důležitá položka "výbavy", sem zjistil :D

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 13:59
od JaraX
jasně, s tím souhlasím, že jiné velké kupé s V8 bude dražší, to od Mercedesu ale výrazně pohodlnější a odveze v pohodě 4 lidi, což šestka ne.
ale nic nenabídne za tydle prachy takové svezení jako 6ka s DD, ale prostě to je u mě třetí auto a tam už si ani nemužu takové auto dovolit.
takže jestli ji prodám tak bud koupím nějakou W221, nebo nějakou E65 745i jen se základní výbavou (komfoty, logic, podvozek) za 100k a bude :)

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 14:16
od zddan01
no, já jsem to chtěl nechat porovnat, jestli nevyjde, že to není až taková trága ;)

že jsou díly dražší, protože jich je míň, tak to je, chce to bohužel víc shánět, já třeba kola sehnal za ty ceny, co píšeš u 7, třeba máš štěstí a narazíš na někoho, kdo dá cenu aby prodal, protože nechce, aby mu to někde zabíralo místo...

je to o příjmech, to je pravda, kdybych měl teď do auta dát 100K, no, to bych si doma a ani před sebou neobhájil... a pokud potřebuješ udělat nějakou investici do bydlení, nebo do podnikání, auto je první na ráně
a to jsem si ještě sám sobě zatopil s tou e36, takže nevím co dřív... 6 je opticky perfektní, všechno doladěný, "jen" ten motor, takže mě už tolik "nebaví", teď mám doma tu e36, už bych nechával přelakovat kola, nebo koupil krásnou sadu z M, támhle mají zadní lampy s bílýma blinkrama, támhle sklo do M zrcátka, který se postupně odporoučívává... ale donutil jsem se zastavit, protože to už je jaksi hodně navíc

takže jestli to máš, jako třetí auto, tak to je na nějakou optimalizaci :) jaký je to druhý (ta e36)? uvidíš v létě, jestli tě to kabrio s V8 víc chytí...

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 16:21
od JaraX
745li je na vylety, nemecko atd cesty nad 30km s rocnim najezdem 40tkm

645 mam abych nekurvil sedmu a jezdím tim do mesta pro dily,kdyz neni doma e36

E36 je nejvic daily do mesta. Pokud je doma jedu,vzdy tim. Nic to,nezere cca 10lpg

X5 jezdí zena do prace a jezdíme tim trasy do 30km a k vyjezdum ale ta pujde z domu.

No a jedno musi pryc

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 16:51
od Wozejk
JaraX píše:jenže já střídám E36 cabrio za 100k s E64 za 300k a prostě ta šestka jen líp jede, sedí a má navigaci, to je všecko, dokonce ta trojka mi hraje líp, sedačky má taky lepší ta trojka, v šestce je snad jen výhoda pásů v sedačce, že se nemusím natahovat až na sloupek. 6ce prakticky nejde jet ve 4 lidech, v E36 jo. na 6ku se nedělá hardtop, na 3ku jo. na 3ku stojí vše pět korun. na 6ku je vše drahý jako prase. každá porucha, nehoda nebo servis stojí několikanásobně víc.

E64 vs E66 cenově ?
- už pořízení je sedma mnohem levnější v mnohem mnohem lepší výbavě, prostě dostaneš víc auta, mnohem víc auta
- do šestek teče, dokonce Snejk tam měl už dva kusy které po vytopení světel shořeli, zatíká do světel, jen u mojí šestky to znamená výměnu SMC a AHL jednotky, třeba sedmě do světel neteče a i kdyby teklo, tak by to nevadilo, protože SMC jednotka je z boku a né zespody, to vymyslel nějakej odborník
- dražší převodovka, prostě ty převodovky s mechanickým ovládání nejsou, už ji po mě poptávalo pár lidí, kdežto přeovodovky na E65 se prodávají za 15k, jen já mám dvě a už dva roky je nikdo nechce.
- odpadá velmi poruchové CCC
- odpadá poruchový zámek volantu - ELV
- odpadá poruchový IBS senzor a s tím spojený senzor oleje a regulátor alternátoru,
- odpadá aktivní řízení, nemožnost preventivně repasovat řízení, prostě každé auto co má najeto 150k už má trošku vůli v řízení, na sedmě jsem si hned prevetivně udělal repas a to auto se strašně změnilo
- možnost LPG 103L bez omezení kufru vs LPG 35L s omezením kufru. připadně víc s větším omezením kufru
- díly na E65 jsou proti dílům na E63 za pár korun, blatník 3k vs blatník 12k atd.
- mít to pod střechou nemám možnost, nejezdit s tím v zimě si taky nemužu dovolit. navíc na zatíkání to nemá vliv, většina se děje za jízdy, né když auto stojí
- servis střechy, ten prostě něco stojí a bude stát, až odejdou pístnice nebo těsnění, 10ti tisíce jen lítaj. už ted jsem měl špatný těsnění za 15k.
- přístupnější motor, o něco levnější servis
- ceny kol a dalších věcí, na E65 koupíš 19ky za 12k origo sadu,18"ky se prodávaj i kolem 6 ti tisíc, 17" jsem koupil za trojku obuté :D tady jsou ceny jinde.
- ceny dílů pro retrofity, CIC, sedačky, interiery, softclose, všecko stojí víc jelikož je 6tek mín.
- dostupnost dílů, prostě na 6ku musíš věci hodně shánět, na 7er je všude všeho 3 prdele, já mám mraky věci, Snejk taky, Flipflop taky, Chotětov taky, na 6ku není nic, třeba kryt pod převodovku co potřebuju nemá nikdo, spodek sedačky taky nikdo.
- specifické díly stojí nehoráznej kotel, třeba mechanismus otvírání kufr co má hodně šestek prasklej stojí 8k, znak zadní myslím 3-4k,
- dražší pojistka, u stejné pojištovny, na stejnou částku, se stejným bonusem platím 10 vs 16k pojistku. Tanner to samý.
- nutnost měnit tlumiče vs neměnění tlumičů u EDC
- odcházející elektronicky řízená servopumpa vs mechanická servopumpa u E65
- vše hůř dostupné, prostě stejné servisní ukony trvají déle a stojí více peněz.
- dražší brzdy (nehledal jsem, ale myslím si z hlavy že ty dvoudílné brzdy na šestku jsou dražší než jednodílné na sedmu)
- 6ky jsou mnohem více zničené, prostě najít pěknou šestku dá mnohem víc práce než najít pěknou sedmu. víc co jsme najeli s tannerem


nesrovnával jsem komfort, prostě jen servisní náklady, a určitě jsem na hodně věcí zapoměl. 6ka je prostě mnohem dražší auto, vidím to i podle toho kolik platí mojí zákaznici s 6ER za servis, vždy víc než ti s E65. s E36 to vůbec nesrovnávám.

zatím na LPG do 6er seru, zkusím aspon půl sezony dát v E64, udělat si pár výletů a uvidíme jak mi to auto sedne, jestli mě přesvědčí a nechám si ho a nebo ho vyměním za W221. zatím ale prostě když sednu z 6er do E36 kabria tak si neříkám "Ty voe, to je ale vrak" Kdybych měl neomezený rozpočet tak si 6er nechám.
Ahoj. Jestli chces mam spodky sedacek !

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 17:00
od JaraX
Uz jsme si psali. Potrebuju sporty

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 17:01
od JaraX
Uz jsme si psali. Potrebuju sporty

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 17:06
od Wozejk
JaraX píše:Uz jsme si psali. Potrebuju sporty
Joo vlatne uz vim :D

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 18:19
od zddan01
JaraX píše:745li je na vylety, nemecko atd cesty nad 30km s rocnim najezdem 40tkm

645 mam abych nekurvil sedmu a jezdím tim do mesta pro dily,kdyz neni doma e36

E36 je nejvic daily do mesta. Pokud je doma jedu,vzdy tim. Nic to,nezere cca 10lpg

X5 jezdí zena do prace a jezdíme tim trasy do 30km a k vyjezdum ale ta pujde z domu.

No a jedno musi pryc
4 auta a všechny defacto denně v provozu, tak to se nedivím :) 2 musí z kola ven...

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 20:45
od JaraX
zkusím to udržet letos nějak, abych si šestku přes léto užil a pak to vyměním za něco co za ty prachy nabízí něco víc než jen svezení.

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 22:06
od laik
než to vyzkoušíš, tak třeba časem něco jak c43? Viděl jsem ji na tv kanálu AMS a samá chvála. Docela hezký. Sice V6 biturbo...

Re: naše 6er

Napsal: ned 28.01.2018 22:46
od JaraX
moc malé auto, pokud půjde 6er pryč, chci určitě větší auto, né menší.
navíc už nic pod V8 nekupuju

Re: naše 6er

Napsal: čtv 08.02.2018 23:02
od Sweden
Už jste někdo nahodil nové tlumiče Bilsteiny B4? Vím, že Vás tady pár je co jste použili tuto náhradu. Nějaká změna oproti OE tlumičům?

Začínám mít problém s dodávkou B6, problém ve výrobě bo co, tak se pomalu připravuji na to, že třeba budu muset jít do B4 které jsem původně nechtěl :roll:

Re: naše 6er

Napsal: čtv 08.02.2018 23:05
od JaraX
ja sice ano, ale auto je nepojízdné a ještě asi dlouho bude.

Re: naše 6er

Napsal: čtv 08.02.2018 23:11
od Sweden
no jo, holt 6er :lol: :lol:

Kde je problém že ti e64 nevrní?

Pocit z tlumiče jako takového máš jaký? B4 je co se konstrukce, těla, pístnice a já nevím čeho všeho rozměrově stejný jako OE nebo má slabší pístnici, slabší oplášťování atp.?

Dík.

Re: naše 6er

Napsal: čtv 08.02.2018 23:26
od JaraX
vypadá to jako kopie origa,
je prasklá rozvodová lišta, tak to musí celý ven ale čas není

Re: naše 6er

Napsal: pát 09.02.2018 10:43
od zddan01
tlumiče - mě byly právě z důvodu subtilnější konstrukce B4 doporučeny ty B6, rozdíl v komfortu/tvrdosti oproti původním jsem nepoznal...

Re: naše 6er

Napsal: pát 09.02.2018 18:45
od Sweden
Z tohoto důvodu jsem chtěl taky b6, bohužel je teď pro 6er nějaký problém s dodávkou, tak přemýšlím, že bych dál přímo určenou náhradu OE dílu kterou je právě b4.