Stránka 4 z 7

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:04
od superkamilos
x

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:04
od Jaris330D
JaraX píše:jasně, do sedmy má smysl sypat když s ní jezdíš, prostě si zajedeš do Itošky na pizzu, do Madarska perkelt atd. ale prostě cpát do sedmy desetisíce a najet 10k ročně mi přijde škoda. prostě to auto má "cestovatelskej potencial" a když s ní budeš jezdit kolem komína, tak ti to podle mě nevrací ty prachy.

to je jak si koupit Mko a jezdit s tím slušně.
Mě zase příjde zbytečné jet do Itošky na pizzu a do Maďarska perklt. Teď seru peníze do baráku a chaty. A když něco udělám na sedmě, tak tomu neublížím, ty si protiřečíš. nadáváš, že tu stojí auta za hovno, protože se o ně nikdo nestará, ale tady nejsi v německu, kde lidi víc jezdí, protože je to stojí míň času. Kámoš dělal v Německu a jezdil do práce i 200 km, protože najel na dálnici a ujel to, jako když tady jede 80km.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:06
od superkamilos
x

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:07
od Jaris330D
superkamilos píše:Jaris neřeš,chceš met auto v cajku.Mám to taky tak.
Mě spíš mrzí, že se snažím to dát do kupy a Jarax ti napíše, že to dělám zbytečně, protože to nejezdí. Pak k němu přijede někdo, kdo má celé auto od oleje a nadává, že na to lidi serou.
Jaraxe uznávám a tak nějak je to vzor mechaniku, kteří na to neserou, ale tohle mě fakt mrzí. Člověk má radost, že si to umyje, tohle si spraví a pak, že to ělám zbytečně a když se zeptám, tak vymýšlím kraviny, koho se mám kurva jinak ptát? Asi na Audi klubu.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:17
od kawaman
Děláš to samozřejmě dobře, jen tím asi myslel, že je škoda nejezdit sedmou a neužívat si ji. Já si třeba užívám i když mám jet jen kousek po městě, ikdyž tam to auto vůbec nepatří... u tebe je to ale zapříčiněno tím, že nemáš čas. Osobně to beru trošku jinak a snažím se života užívat, dokud to jde. Nikdy nevíš, kdy se co může stát a co pak máš z toho, že se z něčím honíš, když je život fuč...

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:20
od superkamilos
x

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 19:22
od Jaris330D
Jo, taky si to užívám, když někam jedu.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 21:00
od zzeli
Mam blbej dotaz. Kdyz se tady psalo ze rozvody sou ultravytahany a ze napinaky jsou nadoraz, tak jak to, ze retez je jen o centak delsi nez novej? To mi nejak nesedi. Jsem zvedavej na fotky pred a po.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 21:04
od JaraX
tady přece nejde o to něco někomu kazit, ani se s nikým nehádám, pokud vám to tak přijde, ale ty auta především musí dělat radost,
a radši než repas tlumičů desetisice pojedu s horšíma tlumičema do řecka za ty prachy, ted jsem byl s 6er na Transfagarašanu, narval jsem do toho hromadu peněz a ted mi to to auto hezky vrátilo. mám zážitek jak jsem nikdy neměl. pokud mám na autě závadu tak to spravím nejlepším možným způsobem, na 6er jsem udělal skrz gufera uplně celý motor i s rozvodama, hlavama, silentbloky atd atd. ale nehledám nějaké závady typu tam to rosí, už to asi neřadí tak uplně jak by mělo atd.
já jsem vlastně sám proti sobě, když říkám lidem at nejezdí na servis, at kupujou top stavy, pěkná auta atd. vždyt pro mě nejlepší by bylo kdyby lidi koupili mrdku a hledali závady a já to hrdě servisoval a vydělával na tom. Jenže mě to nikdy nějak nebavilo dělat to pro prachy, a třeba takovej kawaman je pro mě vzor ideálního zákazníka, napsal jsem na klub že 7er je jiná liga než 5er a že je to je podle mě i levnější a že kdo chce, at si ji přijede vyzkoušet. ozval se "jakejsi kawaman", přijel i s ženou a dítětem že si jdou zkusit sedmu, tak ok, projeli se zkusili, potřebovali přebalit dítě, ok, není problém, pojdte k nám domů, fajn zákazník je pro mě jako rodina. kawaman prodal 5er, ozval se že chce sedmu, koupila se hodně hezká s pár drobnostma, udělal se nějaký servis, kawaman chtěl vidět řecko, tak jeli s nama, tam jsem jim vše ukázal. a muži ti říct že jsem na kawamanovi nikdy nijak moc nevydělal, žádná velká akce se nedělala ani hodně servisů, vždy je to nějaká blbost, nebo mi prostě 6x denně zavolá že mu odešla baterka jak ji má vyměnit, a já mu rád porádím. Kawaman si užil auto, ted pro něj nemá využití a ani nemá asi prachy nazbyt mít jet v autě a radši investuje do bydlení, mě to mrzí, vím že už asi nepojedem sedmama do řecka spolu, na druhou stranu jsem na sebe hrdej za to co jsem mu ukázal a snad jsem jeho život udělal aspon o trošku lepším, a todle není jen o kawamanovi, je hodně hezké když ti napíše zákazník děkovný dopis za to že jsi s ním dovezl auto z Rumunska a ještě ho vzal v 6er na Transfagarašan, víte mě už to přijde asi normální, ale zkuste se zamyslet kdo z vás by s někym letěl do Malagy na sedmu nebo jel do Rumunska a ještě zákazníka vozil v 6er na Transfagarašanu. I když to někdy vypadá že do vás rýpu atd. tak to myslím dobře. a stejně tak s Jarisem, je to fajn kluk a já bych chtěl aby si života trošku víc užíval, a né jen rval peníze do sedmy s kterou moc nenajede, už proto že má hodně starostí atd. lidi uvědomte si že nikdy nevíte co bude zítra, a užívejte si každýho dne. můj nejlepší kamarád umřel v 28ti letech na rakovinu, vždycky byl hrozně opatrnej, a šetřil si, říkal až budu mít víc peněz, až budu mít dům, až budu mít tam to. serte na nějaký až.
https://www.youtube.com/watch?v=lXItaLbMWb4

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 22:02
od Jaris330D
Ty tlumice byli potreba, sam vis, co to delalo. Klepal se volant a rikal jsi, ze by te to samotneho sralo. Ale rad si vzdycky necham poradit.
Mir s tebou :cool2:

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 22:03
od klimsonn
Coveče jaraXi, takovou odpověd jsem od tebe nečekal. ;) Hezky jsi to napsal. Ono spoustu lidí, když si čte ty příspěvky, tak neví s jakou emocí to člověk píše. A přeberou si to po svém.
Pro mě je vždy zábava jezdit sedmou. A byla to i když jsem neměl EDC a DD. Ono jde vidět že to auto má duši a charakter. Člověk když do toho sedne tak má pocit, že je svět jiný, pro mě lepší. Proto vždy když jezdím tak si to nejvíc užívám.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 22:06
od JaraX
klimson, je to vždy o tom s čím to porovnáš,
superb je lepší než fabie, sedma bez ničeho je lepší jak superb, sedma s AD je lepší jak sedma bez něj, Individual je lepší jak obyč, atd atd.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 22:07
od bouloclo
Přesně tak, dobrá řeč! :D Auto je od toho, aby jezdilo a nehledaly se závady kde nejsou. :lol: A vzhledem k tomu, že na mě evidentně servisovaná 6er nečeká :lol: , mám dotaz na místní odborníky co servisujou tyhle osmiválce. Všichni kupujou samý nabušený sedmy, ale když to vezmu z opačné strany a půjčim si inzerát z topicu od vedle viz.
pGb píše:ta česká https://auto.bazos.cz/inzerat/95810552/BMW-750i.php
Byl se na ni někdo podívat? Má přední komforty, nemáte někdo vin, co Dynamic Drive/softclose/lpg? Viděl někdo motor (gufera, olej, úniky, jak to řadí ..... ). Přemýšlím o druhém autě, nějakou super vybavenou leštěnku nehledám.
Vážně se o tomhle autě nedá vůbec uvažovat? Já vím, že je to sice totální holota, dokonce bez SC a L7 a v bůhví jakym stavu, ale pořád je to gold brown s levnější cenovkou než kdejakej Superb se čtyřválcem a látkovejma sedačkama. Jasný bude to stát něco na servisu, ale přece i když se do toho vrazí 50k, tak to je pořád nejlevnější sedma po FL široko daleko, pokud nepočítáme tu náchodskou s dvoubarevnym volantem. A tahle je v longu a podvozkově má vše co je potřeba. Ptám se proto, že mám stejnej názor jako pGb, je to třeba blbost mít sedmu jako druhý nebo třetí auto, ale i tací se najdou. :lol:

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: čtv 25.10.2018 22:12
od JaraX
asi lepší taková sedma jak žádná sedma, ale prostě přidáš si 50k a máš výbavu uplně někde jinde.
a pokud není v dobrým stavu, tak za 50k tam toho moc neuděláš.
ale prostě já bych si sedmu bez logica a softclose a dalších věcí nekoupil.
a prodejný to taky moc nebude, prodává se půl roku a nikdo ji nechce.
každopádně se na ni chystám podívat, ten stav mě zajímá.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 08:34
od TANN3R
superkamilos píše:To není nic proti ničemu,šroub kterej drží lištu o kterou se opírá řetěz přece nemusí met 3 centimetry.
Když myslíš. Jako strojař bych si tohle nikdy nedovolil u šroubu v hliníku. Nejde o to, že by se měl povolit. Což neznamená, že to nevydrží, ale já bych do toho nešel ani na svém autě :D

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 09:25
od Filozof
Na jednu stranu je ta 750ka pěkná za kilo by to bylo fešácké auto ale zase pokud je člověk v komunitě BMWKLUBU zjistí že má poloviční výbavu co mohl mít a pak jej top začne štvát ... ale jako za kilo by třeba byla zkousnutelná ... ono to nebude jen tak. Za 35-40k repas automatu klidně muže bejt a motor zda nečeká generálka za 30-50k co se tu běžně dělá ... pak by to bylo auto už s cenou 200k a to nedává smysl ... běžně se toho 98procent lidí bojí takových aut.

Takže jedině pokud je v dobrém stavu pro někoho kdo potřebuje pohodlné auto s nic moc výbavou ...

JARIS: Já jsem jezdil 35k ročně ale bohužel jen v 728i. Raději bych jezdil 10k ale v 750i v plné ... :D

JARAX: Každej nemá čas jezdit štreky po evropě. Ty můžeš být rád že máš náročné zákazníky a jezdíte se dívat na auta přes pul evropy ...pak se lehce najede o 20k ročně více než pruměrnej BMW nadšenec. Jinak příběh s kawamanem je moc pěkný skoro na filmové ztvárnění ...s americkým závěrečným happyendem jak nový majitel odjíždí v 7er od kawamana. :lol:

A jak říkám raději pár tisíc km ročně v pořádné 7er vybavené kde si klidně na parkovišti pustíš film na logicu... apod.

Je asi fakt že by to chtělo aspon jednu dovolenou někde s pár tisíci km ročně at si to člověk užije když celý rok lítá po kšeftech a zákaznících od rána do večera ... ale každý to máme prostě jinak ... dost živnostníku to tak má stejně i můj otec co maká i víkendy furt prostě ...

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 09:33
od JaraX
prej poloviční. to nemá ani desetinovou výbavu, pokud odečteš věci co jsou ve standardu, tak je tam připlacených tak 5 věcí,.

brněnská
Vehicle options
S220A 
Self-levelling suspension
S255A 
Sports leather steering wheel
S261A 
Side airbags for rear passengers
S2BKA 
BMW LA wheel/double spoke 174
S2VAA 
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A 
Alarm system
S319A 
Integrated universal remote control
S320A 
Deleted, model lettering
S358A 
Climate comfort windscreen
S403A 
Glass roof, electrical
S415A 
Sun-blind, rear
S416A 
Roller sun vizor, rear lateral
S423A 
Floor mats, velours
S428A 
Warning triangle and first aid kit
S430A 
Interior/outside mirror with auto dip
S431A 
Interior mirror with automatic-dip
S442A 
Cup holder
S456A 
Comfort seat with memory
S464A 
Ski bag
S488A 
Lumbar support, driver and passenger
S494A 
Seat heating driver/passenger
S496A 
Seat heating, rear
S508A 
Park Distance Control (PDC)
S521A 
Rain sensor
S534A 
Automatic air conditioning
S548A 
Kilometer-calibrated speedometer
S609A 
Navigation system Professional
S638A 
Car telephone Professional
S672A 
CD changer for 6 CDs
S676A 
HiFi speaker system
S698A 
Area-Code 2 for DVD
S775A 
Headlining anthracite
S851A 
Language version German
S863A 
Retailer Directory Europe
S879A 
On-board vehicle literature German
S8SAA 
Navigation access request,country-spec.
S8SPA 
Control unit COP
S930A 
Dummy-SALAPA
S940A 
special equipment BMW Individual



Rumunská
Self-levelling suspension
S255A 
Sports leather steering wheel
S261A 
Side airbags for rear passengers
S2M2A 
BMW LA wheel, Individual 152 I, 20"
S2VAA 
Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive"
S302A 
Alarm system
S316A 
automatic trunk lid mechanism
S320A 
Deleted, model lettering
S322A 
Comfort access
S323A 
Soft-Close-Automatic doors
S356A 
Climate comfort laminated glass
S358A 
Climate comfort windscreen
S403A 
Glass roof, electrical
S415A 
Sun-blind, rear
S416A 
Roller sun vizor, rear lateral
S423A 
Floor mats, velours
S428A 
Warning triangle and first aid kit
S430A 
Interior/outside mirror with auto dip
S431A 
Interior mirror with automatic-dip
S441A 
Smoker package
S442A 
Cup holder
S453A 
Climate-controlled seats, front
S454A 
Climate-controlled seats, rear
S455A 
Active seat for driver and passenger
S456A 
Comfort seat with memory
S460A 
Comfort seat, rear, electr. adjustable
S466A 
Roof mouldings in body colour
S470A 
Isofix-System
S488A 
Lumbar support, driver and passenger
S494A 
Seat heating driver/passenger
S496A 
Seat heating, rear
S508A 
Park Distance Control (PDC)
S521A 
Rain sensor
S523A 
Air conditioning for rear with cool box
S524A 
Adaptive Headlights
S534A 
Automatic air conditioning
S536A 
Auxiliary heating
S539A 
Parked-car vent. with remote control
S541A 
Active cruise control
S548A 
Kilometer-calibrated speedometer
S5ACA 
High-beam assistant
S601A 
TV function
S603A 
Rear display screen
S609A 
Navigation system Professional
S611A 
BMW Night Vision
S620A 
Voice control
S664A 
Mobile phone preparation
S672A 
CD changer for 6 CDs
S677A 
HiFi System Professional DSP
S696A 
DVD changer
S698A 
Area-Code 2 for DVD
S760A 
High gloss shadow line
S761A 
Individual sunshade glazing
S776A 
Headliner in Alcantara anthracite
S853A 
Language version English
S863A 
Retailer Directory Europe
S880A 
On-board vehicle literature English
S940A 
special equipment BMW Individual
SXABA 
Individual R.S. Infotainment

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 11:16
od zzeli
Hmm S536 a S539 pohromade se moc nevidi :) Moc peknej kousek. Ca kliky fungujou vsechny?

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 11:34
od JaraX
jedna myslím nejde.

Re: N62 trubka chlazení

Napsal: pát 26.10.2018 12:49
od Itchythefirst
zzeli píše:Hmm S536 a S539 pohromade se moc nevidi :) Moc peknej kousek.
Rozfoukam trosku flame, tohle ma kazda treti A6 :-)) Plus je u ni ~ S536 vzdy spolecne s ~ S539 ;-)