Re: E70 4,8i
Napsal: ned 21.10.2018 12:27
				
				ML320 sem chvíli jezdil, a těch 10s na sto je tak možná zbožné přání  Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
			 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.Při stejným nájezdu víc jakoby motohodin - to už mi dává smysl.JaraX píše: ....takže motory najedou víc otáček při stejných km.
prostě L322 nabízí v dané třídě nejvíc luxusu
E70 zase nejvíc sportu,
E70 je zase takovej plastovej sráč, neumí nic v terénu, všecko vrže, skřípe, ale v zatáčkách naseká kde čemu, pokud má DD, nákladama to bude tak nějak stejny.
na pohodovou jízdu L322, na ostřejší jízdu E70, kompromis je E53,
 a pokud něco většího zaregistruji, poléčím silikonem. Do těžkýho terénu nejezdím. Dělaly se do 2013, co jsem se díval, zavání interier Fkem?, Mpaket nebudu potřebovat, už mi asi nepůjde k pleti.
  a pokud něco většího zaregistruji, poléčím silikonem. Do těžkýho terénu nejezdím. Dělaly se do 2013, co jsem se díval, zavání interier Fkem?, Mpaket nebudu potřebovat, už mi asi nepůjde k pleti.   Takže za cca 10let budu stářím vozu nastejno.
 Takže za cca 10let budu stářím vozu nastejno. max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře.
 max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře. 
 
 si nevyberes.
 si nevyberes. 
 