 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E70 4,8i
- 
				TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: E70 4,8i
ML320 sem chvíli jezdil, a těch 10s na sto je tak možná zbožné přání  Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
			
			
									
						
										
						 Naftová E53 je oproti tomu raketa.
 Naftová E53 je oproti tomu raketa.Re: E70 4,8i
Při stejným nájezdu víc jakoby motohodin - to už mi dává smysl.JaraX píše: ....takže motory najedou víc otáček při stejných km.
prostě L322 nabízí v dané třídě nejvíc luxusu
E70 zase nejvíc sportu,
E70 je zase takovej plastovej sráč, neumí nic v terénu, všecko vrže, skřípe, ale v zatáčkách naseká kde čemu, pokud má DD, nákladama to bude tak nějak stejny.
na pohodovou jízdu L322, na ostřejší jízdu E70, kompromis je E53,
Až vymřou všechny E53, tak já mám záchranu v E70 4.8i, protože v budoucnu to bude zase držák oproti jiným, sice rozvrzaný, to už budu asi nahluchlý
 a pokud něco většího zaregistruji, poléčím silikonem. Do těžkýho terénu nejezdím. Dělaly se do 2013, co jsem se díval, zavání interier Fkem?, Mpaket nebudu potřebovat, už mi asi nepůjde k pleti.
  a pokud něco většího zaregistruji, poléčím silikonem. Do těžkýho terénu nejezdím. Dělaly se do 2013, co jsem se díval, zavání interier Fkem?, Mpaket nebudu potřebovat, už mi asi nepůjde k pleti.   Takže za cca 10let budu stářím vozu nastejno.
 Takže za cca 10let budu stářím vozu nastejno.S ML jsem rád, že to nebyla jen má doměnka a někdo mi potvrdil.
Dík moc, já mám jasno na 10-20 let dopředu.
- 
				Arnie_one  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2469
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: E70 4,8i
Nemůžeš koupit 2013  max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře.
 max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře.
			
			
									
						
							 max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře.
 max 07/08 tuším, poté už se 4,8i nedělaili, sand je to tak dobře.E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

			
						E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
jj, na wikipedii je N62 4.8i do 2010 a pak už je N63 5.0i s objemem 4.4. A jestli už tam není i 8kvalt. Ten bych asi nemusel. Musím nastudovat  
 
Do té doby se to vytříbí.
			
			
									
						
										
						 
 Do té doby se to vytříbí.
Re: E70 4,8i
N62 v E70 do 9/2010 podle ceníku, škoda, že se ten motor nedával do X6, pak bych o ní sakra uvažoval 
			
			
									
						
							
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
			
						Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- 
				Arnie_one  
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2469
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Re: E70 4,8i
No to asi vic lidi mit 4,8 v x6 me by se libilo, zase zena rika ze to je auto bez kouli  si nevyberes.
 si nevyberes.
Osobne jsem nikde 4,8 nevidel lepe nez rocnik 07/08 , takze tp 09/10 nevim kde se vyrabelo mozna v USA. To je jak x7 4,4 bude jen pro USA a dovoz aut z USA je praktick uz ted nemozny na prihlaswni, natoz za 10let. Smutnej pribeh BMW.
Za me mam asi posledni BMW pak uz cestu nevidim v X5 se me f15 nelibi G05 bude na tom podobne X7 max s 3.0 a milion turb 
 
F01/02 je unreal a Gxx v 7er nikdo nevi ale zase milion turb. Pro me tahle ezapa skoncila.
Pokud nekdy dostanu do ruky zpatky e64 jdu na w221 to co jsem z e64 zazil neni pekny set isni pribeh a stale pokracuje..takze to me vytreszalo ze tenhle typ aut nechtit. Je to jak rika Jarax nemas servisaka nekupuj. Toho se budu na pristw drzet. Neb twd si v tom nedobrovolne macham hubu.
			
			
									
						
							 si nevyberes.
 si nevyberes.Osobne jsem nikde 4,8 nevidel lepe nez rocnik 07/08 , takze tp 09/10 nevim kde se vyrabelo mozna v USA. To je jak x7 4,4 bude jen pro USA a dovoz aut z USA je praktick uz ted nemozny na prihlaswni, natoz za 10let. Smutnej pribeh BMW.
Za me mam asi posledni BMW pak uz cestu nevidim v X5 se me f15 nelibi G05 bude na tom podobne X7 max s 3.0 a milion turb
 
 F01/02 je unreal a Gxx v 7er nikdo nevi ale zase milion turb. Pro me tahle ezapa skoncila.
Pokud nekdy dostanu do ruky zpatky e64 jdu na w221 to co jsem z e64 zazil neni pekny set isni pribeh a stale pokracuje..takze to me vytreszalo ze tenhle typ aut nechtit. Je to jak rika Jarax nemas servisaka nekupuj. Toho se budu na pristw drzet. Neb twd si v tom nedobrovolne macham hubu.
E53 - M62TUB44
E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

			
						E70 - N62B48
E85 - M54B30
E63 - N62B44

Re: E70 4,8i
Tiez sa mi zda ze 90% co som videl e70 predavam s 4.8 tak je rocnik 2007, mne sa podarila kupit 1/2009 papierovo vyroba podla vin je koniec 2008 a zatial som na novsiu s tymto motorom nenasiel takze asi ten 2008 je taky posledny mohykan, skoda to nenechali este fo fl to by bolo vcelku super mat tento motor v aute 2013....
			
			
									
						
										
						Re: E70 4,8i
koukám tady do ceníků, 9/09 ještě je 4.8i, od 3/10 už ne
https://www.auto-treff.com/bmw/vb/forum ... ixid=X5E70
http://www.treffseiten.de/bmw/info/prei ... _09_09.pdf
otázka je, jaká byla realita, ale když to nabízeli
			
			
									
						
							https://www.auto-treff.com/bmw/vb/forum ... ixid=X5E70
http://www.treffseiten.de/bmw/info/prei ... _09_09.pdf
otázka je, jaká byla realita, ale když to nabízeli

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
			
						Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz

