Stránka 4 z 6

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 07:10
od kawaman
Kurevtore, ty jsi borec :lol: :lol:

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 07:22
od Filozof
Kurevtor: Tak jako dalo by se upravovat flexou o tom žádná ale to by byl už větší projekt... :lol:

Přeci nebudeme řezat do rezervy ... tam se většinou hodí LPG toroid. Jedině 760ka či nějaká mr.ka nafta tam by to šlo ale o tu přeci slušný člověk ani nezavadí v 7er.

Nafta max do 3er nebo 5er či X5 jak se dnes rádo nosí kdejakej obchodák či šéf z neměcka mi tady chrochtá naftou před kanclem 320d nebo 530d či X5 3.0D apod Prostě nemají vkus nechápu že ještě nepřesedlali na jiné palivo ... :lol:

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 10:17
od Stepan1
Běž to tomu frajerovi, co ob rok nafasuje od zaměstnavatele novou káru za dvě kostky, říct, že je píča, ať si místo toho koupí E66 v ceně příplatkový kůže a dá to do plynu. Protože vole naftička, naftička kazí dojem luxusní třídy :lol:

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 12:07
od kurevtor
Stepan1: :lol: :lol: :lol: :lol: presne tak, a hlavne - vsichni mimo tohle forum totiz straaasne posuzujou lidi podle toho na jaky palivo jezdi. Hm, jaksi ne, ze, vsichni to maj v pici.

Mne pripada zcela absurdni, ze na diesel motory tu zvraci v podstate jen lidi co maji ve svejch vracich nabastleny plynovy hadicky a vstrikovace a ridici jednotky co do toho auta VUBEC NEPATRI, maji v aute diry kde nemaji byt, aby mohli vubec natankovat a v kufru vozi bombu jak krava. Vy fakt musite mit nejaky komplex z tech svejch home made propan butan vychytavek.

Vis filozofe, kdyby tys dostal v paralelnim vesmiru sluzebni karu typu 745d, 740d, nebo treba "jen" 730d nebo 530d nebo posranou 525d tak vsazim miliardu svycarskejch franku, ze to vezmes ani nemrknes a byl bys ten prvni co by tu prekabatil a zacal vykladat o tom jak je nafta super a ze lidi s nabastlenym propan butanem nemaji vkus. Alespon tohle priznej.
Tvy typicky rady pro novacky na tomhle foru by se zmenily z:

"Bud hledej 750li v individualu s LPG jinak nemas vkus a shanej octavii 1.9tdi a jdi do pici"

na

"Urcite shanej pouze 730d nebo 740d jinak nemas vkus a shanej octavii 1.8T a jdi do pici."

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 13:25
od Filozof
Narovinu kurevtore ti to řeknu takto. Pokud by mi opravdu dali firemní oktávku s naftou byl bych rád a jezdil sní ale v garáži doma bych měl benzínovou 7er nebo jinou benzínovou potvoru pro radost.

Jako na denní žvejkání pokud je to zadarmo to asi vezme každej. Ale pokud mám sakra rozpočet a mohu si vybírat z firemního tak si vemu benzín.

kdybych byl manager a měl třeba 1,5 - 3mega na auto jaké chci vemu si benzín. Prostě pujdu a 540i tour nebo 740i - 750i nevim co bych mohl vybrat bych si vzal. Byl bych spokojenější jako v naftě. Prostě jsou lidé co mohou auto vybrat jaké chcou a pokud ti si vemou naftu tak bohužel to berou jako sportřebák z mého pohledu ne auto z kterého by měli radost.
Min šéf byl borec vzal si nejlepší ikdyž Audi A8 W12 to jsem měl velkou radost a říkal si jakej to je pašák že se nebojí a konečně někdo má koule na pořádné dělo a ne ty chrochtavce ...ty mě prostě nelákají jako zvuk R6 či V8 nebo V12.

Ale jako chápu tě kam míříš ...pokud všichni co dostaneme naftovou mrchu grátis tak co stím ....zapálit ? Ne tak když to firma platí a budu jezdit firemní cesty bohužel co mi zbývá ? Ale doma si budu hýčkat benzín. Pro svoji radost a potěšení. A pak bych ani LPG nepotřeboval.
Tady jeden z šéfů jednoho oddělení chtěl benzínové RS bohužel dostal jen naftovou paštiku i tak je rád ale nebyl moc veselej že nemá své RS.

Já jsem jezdil hodně km a hodně velké dálky a tam by jen blázen nejezdil v LPG když to ročně udělalo ranec. A ano pokud bych to srovnal s naftou musel bych mít auto co jezdí za 5-6L nafty. A to by mi radost neudělalo.

A navíc jsem si rýpnul snad jsi viděl ty smajlíky ...čekám kdy mě matiz napadne za urážku na cti jeho motoru v autě ...a pár dalších se přidá co jsem si dovolil říci o naftě. :lol:

Je to můj názor a prostě nafta jako běžnej dopravní prostředek pro spousty lidí slouží ale jsou auta kde preferuji benzín. A je jedno zda s LPG nebo čistej benzín.
Zrovna příklad kamaráda kde má naftovou oktávku služebák ale doma má benzínovou 540i e39 a jak je spokojenej se svým soukr autem. ;) :D

Kurevtore a ty si přiznej máš furt problémy s LPG... Čtu to tady už po několikáté že tě LPG prostě irituje

Kdo má kvalitně udělanej plyn je spokojenej. Já u tohoto druhého auta co mám na LPG nemohu nic říci ani po skoro 5letech provozu. Ráno po 3-5min stání auto přepne a jede i po městě na LPG. V létě po 200-300metrech. A když chci občas to projedu na benzín pár minut abych nebyl barbar :lol:

PS: Navíc v DE je s naftou poslední dobou problém ve městech a čekal bych nějaké hybridy nebo benzín že si prostě koupí. Možná za pár let.
Firemní flotily stále jedou postaru a kupují naftové auta. At oktávky tak BMW apod. Ale žeby někdo byl z auta vyloženě nadšenej jsem nepozoroval.

Zpátky k tažnému co ? at tady nesmrdí nafta zase ... :lol:

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 13:37
od Stepan1
Jenže oni si nemůžou vybrat co chtěj. Proč by firma měla dotovat, že ti 540i žere 13 a 540d by žrala 9. Nákladová položka, jako každá jiná. A ze svýho to nikdo platit nebude, proč by to jako dělal? Adaptivní tempovat 200km/h a jede to oboje stejně, zvukovej projev stejně neřešíš, protože si pustíš rádio. Okresky pro radost s tím stejně nikdo vymetat nebude, dyť je to velká kráva, co by tam s tím jako dělal.

Tvůj idealizovanej šéf je v úplně jiná kategorie. Ať už proto, že vydělává jiný prachy nebo proto, že je majitel, nikoliv výrobní prostředek (=zaměstnanec). Kupoval takový káry i svým podřízeným? Sám to píšeš, ani benzínovou RS ovci nedostaneš. Když by to ten "vedoucí oddělení" tak moc chtěl, tak si jí může koupit sám a dostávat proplacený služební kilometry. Proč to neudělá? Jo, protože by ho to vlastně stálo jeho vlastní prachy a až tolik o to vlastně nestojí? :roll:

Jsem měl v jedný práci slušně vydělávajícího kolegu, co si naoperákoval F10 550i a jenom kešoval cesťáky. Měl jí přesně jeden cyklus (což znamenalo půl roku). Pak si uvědomil, že když jede někam za klientem, tak mu ten paušál na kilometr stačí sotva na spotřebu, takže celej operák lepil ze svýho. V příštím cyklu už měl 330d a šoupal nohama.
Druhej kolega měl ochcávku 2.0TDI a chlubil se, že těma služebně najetýma kilometrama za 5,5 na 100 vydělá tolik, že z toho zaplatí veškerý tankování i pro soukromý účely a ještě skoro celou splátku operáku :lol:

Edit: Ze služebního auta nemáš bejt nadšenej, služební auto máš kvůli tomu, abys nemusel za klientem jezdit vlakem a moc dlouho ti to netrvalo. Problémy s naftou v DE jsou přehnaná hysterie, že zákazaly (ty kurvy) vjezd do nejužšího centra nikoho nezajímá, protože služebáky lítají autobahn, nejezdí se s nima po památkách v centru.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 13:48
od Filozof
Stepan1: Ale počkej mám známého jedné firmy dělá šéfa bezp. firmy jezdí po všech pobočkách v ČR a ten má porsche cayenne 4,8 turbo benzín.
No ale je pravda že šéfové jsou trochu jiní a preferují nadupané káry. Takže 12 nejdražších a nejžravějších aut jsou vše V8 a V12 některé ještě oturbené benzíny V8.
Ale to je vyjímka tato firma. Docela jsem hledel kolik stojí opravy a servis atd docela masakr ... zlaté BMW 750i. Takto to běžně v ČR nechodí. A chápu to náklady jsou důležité pro firmu. Stím souhlasím.
Tato je výjimka.

Tady se mluvilo o tom co si lidé kupují jako soukromé auto ne že dostanu firemní auto na služební cesty.

Jinak proč nemohl vzít RS nevím asi protože ostatní RS nemají a podávali by si jej. Firma asi preferuje stejný motor či podobný. Proto mají asi 15 stejných aut a on nesmí vybočovat z řady. počítám tak to bude mimo dvou nejvyšších šéfů co mohou odbočit z řady :)

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 14:27
od Stepan1
super, našel si jednu výjimku z pravidla

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 14:37
od matiz
Tak naklady na provoz a udrzovani 760i jsou zlate, no jeste ze to vim. Jen by mne zajimalo kolik jich pisatel vlastnil, nebo servisoval -)))

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 15:19
od jazet
kamarád kamaráda, známej známýho, týpek se zlatou bouchačkou...... a bla bla bla bla.
Hoďte na něj deku...

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: stř 23.01.2019 18:55
od Filozof
Ty jo tak jak říkáte lidem s kterými kecate ve fitku.
Oproti Bmw ten servis porsche je několikanásobně dražší. Bmw měl taky jednu dobu 750ku ta stala 3tinu na servis co tvrdí.
Napr turbo 85k brzdy 70k přední apod jezdí do autorizaku předpokládám
Spravují kasína po cele ČR.
Sám jsem se divil ze tu bestií firma živí. Asi prachu z ozebracenych lidi v kasinech mají hodně jinak tomu nerozumím. Sám říkal ze když mu firma dá oktavku bude jezdit oktavkou a když mu dali toto auto jezdí sním.
Navíc už to má par let není to nic nového. Ale servisně je to prý nesmysl sám to tvrdí tak tomu věřím.

A nekecam koki původně z vyskova jej zná taky určitě i jiní.
A nechci se bavit o lidech ale o autech.

Jinak je to 4,8 turbo S má to pres500hp a keramiky brzdy proto ta cena dílu a servisu

Matiz: opravil jsem se měl chvilku 750ku ne 760ku a říkal sám osobně ze servis té potvory je zbytečně nákladnej.

500hp a keramiky a dily origo z porsche autorizaku budou stát nesmysl.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 00:49
od kurevtor
Filozof: Predne, usetri me prosim frazi "narovinu reknu ti to takto" apod. Proste to rekni (napis) a hotovo. Vis, nemusis psat tyhle veci jakoze uuuu ted pozor odhalis nam nejakou tajnou pravdu... tak to hovinko pane, vidim ti az do zaludku a mam te prectenyho a to jsem te v zivote nevidel :lol: 8-) Proto je mi i bez "narovinu" jasny, ze samozrejme, ze bys po kdejakym rapidu v dieslu skocil jako slepice po zvratkach a mlaskal by sis blahem, ze to zere 4 litry a neplatis gumy a povinny. Nemyslim to nijak zle. Natoz kdyby ti zamestnavatel vysolil nejakyho superba nebo nedej boze neco lepsiho typu audi / bmw. Po tydnu by sis sednul do svy E38 a pripadal by sis jak v praveku.
Taky ti nejak moc nezeru, ze kdybys dostal nejakej novej vrak starej rok dva, ze by sis doma "hyckal" nejakej tvuj vysnenej benzin. Treba jo, ale treba taky ne. Soudis situaci, ve ktery nejsi prizmatem te soucasne situace, myslim, ze by to dopadlo jinak. Podle toho jakou si tu budujes image totalni drzgresle si myslim, ze by sis hyckal leda tak prazdnou garaz a byl bys spokojenej jak nemas vydaje na auto. :lol: To samy s tim nakupem auta za 3 mice. Filozofe, ty, zrovna ty bys tohle nikdy nikdy nikdy neudelal. Nesel bys a nekoupil auto za 3 mice, na 101%. Vim to, protoze jses tak trochu kolenovrt (opravdu to nemyslim zle, vim ze topis zivot cely rodiny a prachy nerostou na stromech), ale proste tak to je - byt v ty situaci, ze si mas koupit auto za trojku tak co udelas? Koupis si auto za 450 papouchu, budes si rikat jak ses to ale urval, ale zaroven si usetril a zbytek vyuzijes jinak. Ja to mam v podstate podobne, sahnul jsem si na prachy diky svy praci, ale jsem z chudych pomeru, a tak proste utracim "rozumne" :D

A nebudu priznavat, ze jsem zaujatej vuci LPG. Kdyby to tak bylo tak to reknu, ale neni to tak ani v nejmensim. Ja jsem open minded kokot, nejsem zasekanej v rigidnich nazorech a pohledech na svet co jsou zality v zelezobetonu jako to mas ty. Novym zkusenostem se nebranim a nikdy nerikam nikdy a kdyz me nekdo nebo zkusenost presvedci tak to prijmu, priznam si "byl jsi slepej/blbej/zaujatej/ovlivnenej ty kokote debilni" a jede se dal. Odrikanej chleba proste... zeru ho furt. Takze pro tvou informaci - ja naopak CHCI LPG! Chci to zkusit. Chci mit propan butan v kufru, chci mit v aute 100 litru plynu a k tomu 80 litru benzinu a bejt ready dojet na konec sveta. Myslim to vazne, kdyby to slo mit zitra v aute LPG tak jo, vokamzite rikam ano, kde to mam podepsat.
Duvod proc rejpu do LPG, ze ty tvy blaboly jedine benzin a nafta jsou fakt na hlavu. Ze by sis jizdu v dieslu neuzil? Aha, ty to totiz ve sve 728i LPG asi furt kropis dverma napred a otackomer uz mas servanej z toho jak to furt drzis nad 6000, ze? Tak to chapu, ze jizda naftovym autem (ktery by si dost pravdepodobne tvou sedmicku namazalo na chleba) je pro tebe hrozna tragedie :D

PS: prijde mi jak kdybys foukal matecak nebo nevim. Stepan ti napsal naprosto racionalne jak to je bezne a jak to chodi a proc. Tvoje reakce: "ne e e, pockej mam znamyho co ma sluzebni porshe turbo. :roll:

PSS: lidem, se kteryma kecam ve fitku rikam nahodni jesteri z fitka, ale nekecam s nima.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 00:51
od kurevtor
Stepan1: dekuji za vystizne vysvetleni, ktery tu nemusim smolit pro filozofa ja. Mam na vec uplne do puntiku stejny pohled. Tva odpoved ale, jak se dalo cekat, nepadla zrovna na urodnou pudu, asi proto, ze byla az prilis blizko pravde a z az prilis realneho sveta. Cili to nemohlo zafungovat :lol:

Matiz: :lol: :lol: :lol: proste JaraX jednou kdysi v topicu E60 vs E65 (asi 1462 stranek nazpet ode dneska) napsal, ze 760i nema zas tak vyssi naklady nez V8 a od ty doby je pro Filozofa etalonem nizkych provoznich nakladu :lol:

Jazet: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 01:41
od matiz
kurevtor píše:Tak to chapu, ze jizda naftovym autem (ktery by si dost pravdepodobne tvou sedmicku namazalo na chleba) je pro tebe hrozna tragedie :D
Tak to podepisuju, kdykoliv a v jakekoliv situaci. A troufam si odhadnout ze bych ani netocil pres 3k rpm :respect: Ackoliv ta 740d na sprintu neoslnuje, tak to pruzne zrychleni z kila na kilo pade je navykove. Na to se zadny neoturbeny sestival nechyta. Jen porad neumim rozhodnout jestli mam tu svoji trojku ozenit nebo ne, protoze sice moc nejede ale zato ma moc pekne hracky vevnitr. A mit dve sedmy je na male vesnicce na pres drzku...

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 02:02
od kurevtor
matiz ja to nechapu, ty mas E65 740d, k tomu trojku v benzinu a k tomu druhou sedmicku? :D :D Proc a k cemu a jakou? :D

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 03:58
od keki666
Mit dve sedmy na malem mesteje fajne!:) Doporucuji:) furt to pred barakem vypada jak sraz:))asi mam sousedy nekokoty takze vpoho.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 07:28
od JaraX
- kurevtore, filozofa se velmi vyjímečně musím zastat, má pravdu že benzín je prosě zábavnější, ten zvuk, průběh ,všechno a i když by mu nějaká novější 730D nakopala prdel jak nic, tak bude při každém přidání mnohem větší radost, než u ropy, kde nejsou emoce,
- matiz, šestiválec není motor ,zkus si někdy pružné zrychlení 750i do 2, 3 tisíc rpm a pak mluv, někdy musíme udělat sprint, vezmem naftovou sedmu, vezmem V8 benzín, idealně 750i a omezíme otáčky na 1/2 nebo 1/3 maxima a uvidíme. zrovna třeba 750i jede ospoda líp než kdejaká nafta.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 07:49
od Stepan1
JaraX píše:jinak pro info nemám nic proti naftě jako takové
když si pujdu koupit nové BMW tak si koupím naftové, proč bych měl benzína kterej žere víc, když novej benzín nejde žádnej zaplynovat. prostě nové auto klidně naftu,
s lidma ve fitku se taky nebavím.
btw. @Filozof: Se známýho zeptej, kdyby měl vedle sebe toho Čejena a Oktávku, kolik by si nechal sebrat z vejplaty, aby mu to Porsche nechali. Divil bych se, kdyby to bylo přes 5k. Nezávisle na tom, jakej má plat.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 10:17
od kurevtor
JaraX: a jsme opet u toho, vyplejtvali jsme na to tady uz hodne stranek a hodne pismenek, ale opet - co to je ta zabavnost a jak se to meri?

Co je zabavneho na prubehu zrychleni benzinu a
Co je nezabavneho na prubehu zrychleni nafty?

Kdyz zrychlis z 80 na 200 s dieslem tak tam nejsou emoce? Ale kdyz totez udelas s benzinem tak tam jsou emoce?

Kdyz jedes v12 benzinem se dvema turbama - je to taky porad zabavny benzin nebo uz je to nezabavny skoro-diesel, kdyz se to chova podobne a nakope ti tam kvalty na max. ze nemrknes?

To co tady zminujes je neco tak virtualniho a nemeritelnyho a subjektivniho.... ale pritom ty to tady proste vzdy podas tak ze je to fakt a hotovo. Teda ty to aspon mas docela srovnany co pises si myslim, i treba s tim, ze novy auto bys sel do diesla takze nejsi zabednenej jako Filozor... Ale i treba sweden tu napsal, ze ma rad prubeh u diesla, plno lidi to tak ma nebo jsou proste normalne nezaujati a berou to s ohledem na dalsi okolnosti.

Proste budme trosku soudni a nezaujati, benzin vs nafta, tatarka vs kecup, muz vs zena, pes vs kocka. V tom proste neni dichotomie. Rika se tomu ambivalentni konflikt, nejde rict co je lepsi a co horsi, oboje maji + i - . Nekdo ma radsi to, nekdo neco jineho, ale to je subjektivni.

Nejaky testy s omezenejma otackama... co to ma bejt? :lol: On s tim nekdo jezdi v provozu s omezenyma otackama nebo co by to melo dokazovat? Ty krivky prubehu vykonu/kroutaku jsou prece vsem jasny.

Podstata meho sdeleni - Filozof tady vyklada jak by sice mlaskal blahem s naftovym sluzebakem, ale doma by si drzel nejakej E38/E39 vrak za zenitem, aby si teda mohl rict wow mam benzin. Ja si ale spis myslim, ze to tak neni, protoze ty dnesni o ctvrt stoleti mladsi vraky jsou proti tem starym pastikam trosku jinde nez by Filozof cekal, ale to holt chce zkusenosti a ne jen teze a teorie...

Ale je to jedno, mir.

Re: e66 760Li - tažné zařízení - dá se dodělat ?

Napsal: čtv 24.01.2019 10:19
od Filozof
Stepan: on samozřejmě říkal že by raději prachy ve výplatě a oktávku že mu je to po těch letech už jedno ale zda je to pravda nebo chce uchlácholit normálni lidi to netuším. Prostě je to zbytečně nákladné auto a že to drží firma je mi divné ikdyž vlastně ani moc ne když vím v jakém bussinesu se pohybují.

Kurevtore: Je to prostě tak že máš z větší části pravdu Já nemohu finance rozhazovat pak bych musel říci všem doma sorry je auto budete o chlebu o vodě atd a to není správná cesta to jsi pochopil že být člověkem na hranici v bankrotu nebo něco podobného není dobrá vizitka proto si člověk musí dávat pozor na výdaje to je logické at už máš 10 nebo 150k či mega měsíčně. Jen z vyšší částkou se ti otevírají dveře k větším možnostem a vyšší tzv svobodě.

Pokud mám možnost si vybrat vyberu si pro mě auto pro radost pokud musím šetřit auto s malou spotřebou. A jasně mít doma RAPIDA firemního co jezdí za 5L je moc fajn to přiznávám že bonus od firmy by vzal každej. Ale pro radost jsou prostě benzíny. Radost mi udělá daleko větší třeba 330Ci Mpaketu e46 vymazlená ...pro většinu je to staré auto mě to auto baví. Kamarád jednu měl a moc fajn povození.
Nebo i ta 335i ...zase být v jiné situaci a netáhnout rodinu plus barák tak možná pro sebe bych si vzal rychlé coupé na blbnutí. I přesto kdybych měl firemní auto koupím si auto pro radost. At už 750ku nebo tu 330i či 335i. Což jsou pro mě auta pro radost.
Mít nové auto co nechce výdaje a garáž se svým snem je pro spousty chlapů ideální kombinace.

Kurevtore nevíš jinak co je pojem kolenovrt. Toho máme v rodině jednoho strýce a ten si nekoupí ani noviny. Nemá ani auto. Nekupuje nic krom jídla a to vybírá.
Nekupuje oblečení vše použité od někoho. Atd to je extrém nad extrém. Nemá mobil ani abych nezapoměl. A stále šetří na horší časy...
Nechodí do hospody prostě nikam. Tomu já říkám kolenovrt.

Ne borec co táhne rodinu jezdí v 728i platí Bio jídlo dětem a platí soukromou školku a pomáhá opravovat barák bábi. To asi moc kolenovrt nebude že ? Snad jen na sobě šetří aby to nějak vše dal. ;) :)

PS: Dodatek ano mít doma služebák prodám 7er a koupím něco jiného pro radost. Třeba tu 3er v coupé nebo 335i o 10let mladší těžko říci ... ;)