Stránka 4 z 4
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 11:32
od TANN3R
Každy z těch aut má svoje, objektivně napsat, že je něco lepší asi nejde. Všechno je to o pocitu. Na F80 je paradox, že jako největší mínus beru motor, protože mu prostě chybí vlastnosti, které jsme tak zbožňovali na velkých atmosférách. Na druhou stranu, ten motor je v každé situaci v běžném provozu lepší. Ten "naftovej" spodek ti dá určitej komfot při předjíždění na okreskach, kdy prostě neřešíš, co tam máš za kvalt. Zároveň je ten motor v běžném provozu víc než úspornej, vzhledem k potenciálu.
Ještě že nemusím takové dilema řešit, co si z M produkce vybrat

.
Pro mě zatím nejlepší zážitek je E60 M5 se supersprintem, to je něco neuvěřitelného. Se sériovým výfukem ale bude ten zážitek tak poloviční.
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 13:31
od Sweden
Tohle F80 M3 holt nikdy umět nebude
https://www.youtube.com/watch?v=SQTVHCOfNNo
Je pravda že vedle sebe postavit M3 F80 a M5 e60 a říct mi vyber si tak bych asi sáhnul po M3 díky její univerzálnosti a provozním nákladům
Obrovský mínus pro e60 je její interiér, pokud to není aspoň full leather tak je to fakt kekel a to auto to hrozně dehonestuje

Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 14:07
od TANN3R
Srovnávat náklady na provoz u těchto dvou aut je ještě brzo. Nevěřím, že na tom bude M3 nějak výrazně lépe, když vezmeš dvě auta, co mají obě najeto třeba 100k.
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 16:22
od JaraX
no předpokladam že ta M3 dát tak 3 diferaky za 100k km, karbonovej kardan taky nebude za 10k, a ten motor taky nebude levnej, prostě až to bude mít najeto 100k tak to bude dle mého větší pokladnička jak M3 o 10 let novější.
další věc je amortizace, i když Mka padaj nejmín, prostě ted to stojí 3 mega M4 v socce 2,3m, nějaká s výbavou bude 2,8mio, M5 pěkná třeba 500k, tzn 2,2 mega rozdíl s tím že ta M5 už asi moc padat nebude.
ale pokud chceš jezdit na okruhu, vrchy, prostě cokoliv kde ti jde i o to jaký zajedeš čas, bude M3 určitě lepší volba, pro radost a cestování zase M5
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 16:48
od JaraX
TANN3R píše:Každy z těch aut má svoje, objektivně napsat, že je něco lepší asi nejde. Všechno je to o pocitu. Na F80 je paradox, že jako největší mínus beru motor, protože mu prostě chybí vlastnosti, které jsme tak zbožňovali na velkých atmosférách. Na druhou stranu, ten motor je v každé situaci v běžném provozu lepší. Ten "naftovej" spodek ti dá určitej komfot při předjíždění na okreskach, kdy prostě neřešíš, co tam máš za kvalt. Zároveň je ten motor v běžném provozu víc než úspornej, vzhledem k potenciálu.
Ještě že nemusím takové dilema řešit, co si z M produkce vybrat

.
Pro mě zatím nejlepší zážitek je E60 M5 se supersprintem, to je něco neuvěřitelného. Se sériovým výfukem ale bude ten zážitek tak poloviční.
myslíš s eisenmannem race?
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: ned 15.07.2018 17:09
od TANN3R
Jo, sem to domotal. Eisenmann to byl

Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: úte 17.07.2018 19:02
od tommee
M3F80 je prostě ze zmiňovaných M nejvíce daily. Je to vyloženě záměr automobilky. Žádné současné M už prostě nebude tak hardcore jako třeba desetiválcová M5/6. V8 a V10 jsou úchvatný, už proto, že ta symfonie vychází přímo z motoru, ne z výfuku. V tomhle je Fko už trochu odtažité, ale zase ne tak jak nová M5. S novým modelem to určitě lepší nebude...
Ad řazení. Já mám DCT. Do toho auta jsem ho chtěl schválně z několika důvodů:
1) hodlal jsem a používám auto jako daily, poskakuje po městě stejně jako jezdí po dálnici.
2) druhý BMW mám v manuálu (e85) a už párkrát v životě jsem se u ňajkýho sportu zrakvil tak, že na řízení potřebuju jednu nohu

, takže alespoň jeden "automat" doma musí být
3) není mi 20 ani 30, nejsem závodník a prostě tyhle koně už neuřadím ke své spokojenosti
4) to DCT funguje naprosto famózně. v 90% případů řadím pádly. V S3 režimu kope a pod plynem hrne celý auto stranou, je znát, že tam žádnej měnič není
5) přestože jsou známy případy výměny převodovky v záruce a prakticky se nedá opravovat, jeví se dle zkušeností jako robustní součást vozidla i u M, který maj to kilčo na hrbu
Ad nájezd. Toho se samozřejmě bojí každý. Balíček rozšířené záruky od BMW a servis 5/200.000 však řeší dost starostí alespoň na těch prvních pět let.. Co bude potom? Žádný M nebylo bez chyby..
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: úte 17.07.2018 20:10
od JaraX
tak jasný, bud na to máš peníze a koule a nebo nemáš a mužem ti to jen závidět, jsem rád že jsou lidi co si ty auta užívaj, ocenuju a obdivuju!
DCT je prostě dokonalý, nikdy jsem nejel s ničím lepším, miluju tu převodovku, ale pěkných pár let nebudu mít prachy na auto s toudle převodovkou.
a souhlasím že M3 F80 je praktičtější než předchozí Mka, který sou takový surový. třeba časem bude M5, ale s mou jízdou to bud brzo zničím nebo zničím sebe.
Re: BMW F30 340i M Performance
Napsal: stř 18.07.2018 21:31
od ada540i
Já osobně si M3 plánuju nechat trochu déle, takže jsem na spolehlivost zvědavej dost

zatím to ale na nějakej extra průser nevypadá podle toho co čtu všude po fórech. Například tady na klubu se prodávala jedna nedávno, rok 2015, manuál najeto 120 tisíc a majitel psal, že měnil akorát nějaký chladič a čidlo pro světla, navíc vše na záruku. Úplně si nemyslím, že by ten motor měl trpět na závady jako třeba v e60 M5. Zas o tolik větší výkon než 340i nemá a ten všichni hrozně chválí. Chápu, že je to úplně jiný kus techniky, ale stejně, když to u jednoho jde, proč by to nemohlo jít i jinde. Nikde není dáno, že každý motor z M, musí být automaticky pokladnička.