taky to dalo práci, co?!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
naše 6er
Re: naše 6er
hmm, ty M nárazníky, kola (s kastlí zarovnaný), čtyři koncovky výfuku... chateau red interiér, no, je to pěkný moc! 
taky to dalo práci, co?!
taky to dalo práci, co?!
Re: naše 6er
Poradi nekdo kde se daji objednat kvalitni koberce do 6er?
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: naše 6er
Zkus napsat Dtomikovi z e46 klubu, mam od něj obsity volant a pěkná práce, na koberce jsem slyšel taky chválu. Nemá tam sice psanou e63 ale třeba by to nějak pořešil.
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=28727
Pak bych zkusil e bay, ono s e63 je trochu problém, malá poptávka = malá nabidka.
Ja to řešil před rokem viz.SZ, vinovky orig.5200,německo dlouhý hustý chlup,orig držáčky,tvarově pefektní, odstín naprosto přesný,po roce užívání jako nové, cena 2200 vč zaslání.
http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=13&t=28727
Pak bych zkusil e bay, ono s e63 je trochu problém, malá poptávka = malá nabidka.
Ja to řešil před rokem viz.SZ, vinovky orig.5200,německo dlouhý hustý chlup,orig držáčky,tvarově pefektní, odstín naprosto přesný,po roce užívání jako nové, cena 2200 vč zaslání.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
RomanM3
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: naše 6er
To Sweden: nádherná šestka! Fakt jo 
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: naše 6er
Díky kluci, snažím se, ale nedostatků je tam ještě dost, hlavně co se techniky týče, na řadě jsou teď tlumiče, nejspíš Bilstein B6, no a pak motor, ale to už budu práce pro někoho jiného, motorář nejsem a hlavně na to nemám potřebnou výbavu.
Už zase spinkáme ...
Už zase spinkáme ...
- Přílohy
-
- DSC00362.JPG (159.67 KiB) Zobrazeno 7196 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: naše 6er
Nu a jak se to na nás směje z garáže..
Ps.: To muselo stát peněz ta přestavba na M6, si nedovedu představit. Zrcátka serie jsou shodný s 5er a 7er jak už to bývá bo ne(?). Taky jsem pokukoval po výměně za aerodynamický M5ky, ale ta darda za ně tak jsem to pustil z hlavy.
Jinak černá štika no, palec hore.
Ps.: To muselo stát peněz ta přestavba na M6, si nedovedu představit. Zrcátka serie jsou shodný s 5er a 7er jak už to bývá bo ne(?). Taky jsem pokukoval po výměně za aerodynamický M5ky, ale ta darda za ně tak jsem to pustil z hlavy.
Jinak černá štika no, palec hore.
-
TANN3R
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
Počítej tak kilo za prekopavku na M6 bodykit 
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: naše 6er
No celkem slusny odhad ... ano je to tak, bez zrcatek a clovekohodin
Zrcatka jsou dost nedostatkovy zbozi, set leva/prava kolem kolem 20k z Allegra.
Zrcatka jsou dost nedostatkovy zbozi, set leva/prava kolem kolem 20k z Allegra.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
je to krasny, ale jak jsem celkem zvyklej na Mka, tak by mě sralo že k tomu přijdu, nastartuju a tam vydechlá V8, zvuk vydechlé V8, atd
potřebuju za kilo M6 paket i s motorem

potřebuju za kilo M6 paket i s motorem
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: naše 6er
Jinak ano, S85 tomu chybi, to jako jo, ale pri pomysleni ze u N62 mam za 100k komplet generalku motoru a k tomu jeste udelany napravy kdezto u S85 tak maximalne spodek motoru v podobe bezne odchazejicich sal mi to zase az tak moc nevadi
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
jasny, servis Mka je jinde, spotřeba taky atd.
ale prostě víš jak, tady tě žádnej Xpipe ani JaraX nezachrani, tady potřebuješ aspon repráček se zvukem V10
ale prostě víš jak, tady tě žádnej Xpipe ani JaraX nezachrani, tady potřebuješ aspon repráček se zvukem V10
Re: naše 6er
N73B60 by taky byla pěkná motorizace - 660Ci, nebo ještě lepší N73B67 - BMW 666Ci
samozřejmě taky platonicky pokukuju do vyšších sfér než je V8, M V10 vynechávám, to je mimo jak na pořízení, tak na provoz, bohužel ceny E31 850Ci/i stoupají, 5 let zpátky tak za 200K, teď dvojnásobek, spíš víc ...
update: přeci jen... http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=383542
samozřejmě taky platonicky pokukuju do vyšších sfér než je V8, M V10 vynechávám, to je mimo jak na pořízení, tak na provoz, bohužel ceny E31 850Ci/i stoupají, 5 let zpátky tak za 200K, teď dvojnásobek, spíš víc ...
update: přeci jen... http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=383542
Re: naše 6er
Chci se zeptat kdyz si koupim stropnici z m6 jak ji dostanu do auta? Dverma asi ne ze ?
. Jedine co me napada celnim oknem 
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Klubové ID: 3412
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
koukám nová hračka ....... tak ať slouží k radosti!
Re: naše 6er
Joo je. DikyKolafa píše:koukám nová hračka ....... tak ať slouží k radosti!
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
tak už mam na tu svoji 6er nachystané nějaké věci, ted najít čas to tam namontovat
svíčka NGK
těsnění 424,425
těsnění 420
těsnění čidlo vačky 398
Vanos okroužek velký
vanos okroužek malý
těsnění konzole alternátoru
tec2000 radiator flush
vodní pumpa
velké přední rameno
rameno přední malé
gufera ventilů
těsnění ventilvíka
těsnícící průchodka
vodní ventil
odvzdušnvoací hadice
vodní hadice
upínací třmen
membrána
tlumič kastlíku
víko podběhu
silentblok stabilizatoru
zámek kufru
zpětné potrubí
kostřící šroub
osvětlení SPZ
pružná podložka horní
manžeta proti prachu
podložka tlumiče
přidavný tlumič
ochranná trubka
pružná podložka dolní
tlumič pérování B4
horní uložení tlumiče sachs
olejový filtr
sada stěračů
windshot
obšití volantu
svíčka NGK
těsnění 424,425
těsnění 420
těsnění čidlo vačky 398
Vanos okroužek velký
vanos okroužek malý
těsnění konzole alternátoru
tec2000 radiator flush
vodní pumpa
velké přední rameno
rameno přední malé
gufera ventilů
těsnění ventilvíka
těsnícící průchodka
vodní ventil
odvzdušnvoací hadice
vodní hadice
upínací třmen
membrána
tlumič kastlíku
víko podběhu
silentblok stabilizatoru
zámek kufru
zpětné potrubí
kostřící šroub
osvětlení SPZ
pružná podložka horní
manžeta proti prachu
podložka tlumiče
přidavný tlumič
ochranná trubka
pružná podložka dolní
tlumič pérování B4
horní uložení tlumiče sachs
olejový filtr
sada stěračů
windshot
obšití volantu
Re: naše 6er
pěknej seznam, co třeba osvětlení spz, to tam nebylo?
předpokládám, že si každá položka nese nějakej příběh...
vodní pumpa, je špatná nebo preventivně? vyndaváš motor, nebo na autě?
rozvody - lišta; trubka; cic nebo nbt nakonec nic?
předpokládám, že si každá položka nese nějakej příběh...
vodní pumpa, je špatná nebo preventivně? vyndaváš motor, nebo na autě?
rozvody - lišta; trubka; cic nebo nbt nakonec nic?
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
- motor dělat nebudu, jen gufera na autě, pak se uvidí, kdyžtak by se udělal celej, ale to nikdo neocení,
- vodní pumpa už má dost vuli, to sou dvě nejčastejší věci co nechají N62 stát, vodní pumpa a altík
- trubka je uplně nejmín částa závada, ale z neznámých duvodů jsou z toho všichni posraní
- CIC vs NBT vs NBT evo řeším, ale u 6er je to všecko strašnej problém už proto že se musí měnit tunel kterej nikde není, trim na CIC taky nikde není, zlatá E65 kurva. CCC je drahý, oprava nespolehlivá a drahá, navíc je ten celej systém uplně naprd, pomalý, každá věc je zahrabaná pod 10ti menu. CIC je do e6x drahý, z E9x a 7x nejde použít, navíc ten tunel a trim, výhod málo, NBT má víc výhod, ale opět tunel, trim a navíc ještě adapter na NBT za 15k, no a EVO je to samy, ale navíc to ještě debilně vypadá ty dlaždice.
- vodní pumpa už má dost vuli, to sou dvě nejčastejší věci co nechají N62 stát, vodní pumpa a altík
- trubka je uplně nejmín částa závada, ale z neznámých duvodů jsou z toho všichni posraní
- CIC vs NBT vs NBT evo řeším, ale u 6er je to všecko strašnej problém už proto že se musí měnit tunel kterej nikde není, trim na CIC taky nikde není, zlatá E65 kurva. CCC je drahý, oprava nespolehlivá a drahá, navíc je ten celej systém uplně naprd, pomalý, každá věc je zahrabaná pod 10ti menu. CIC je do e6x drahý, z E9x a 7x nejde použít, navíc ten tunel a trim, výhod málo, NBT má víc výhod, ale opět tunel, trim a navíc ještě adapter na NBT za 15k, no a EVO je to samy, ale navíc to ještě debilně vypadá ty dlaždice.
