Stránka 4 z 4

Re: Jakou sedmu?

Napsal: úte 09.05.2017 15:36
od FifaTHOR
Je to tak..
Z Německa jsme dováželi v únoru moji 745i a mnoholetej mechoš z autorizáku opel co to prohlížel mi říkal, že převodovka ok, motor v pohodě, že to bude chtít nějaký ten servis, ale konkrétně sem se nedozvěděl nic kloudnýho...
A co jsem byl u Jaraxe, tak ejhle ramena, zadní osmička, diferák atd... věci na který prostě jen z projetí se a bez člověka co ví jak se má auto správně chovat nepoznáš... když vynechám přetěsnění motoru a věci kolem, který chci preventivně udělat taky, tak jsem v tom do perfektního stavu za 80K a pak můžu mít spoustu let klid :)

Re: Jakou sedmu?

Napsal: stř 10.05.2017 07:06
od laik
Potvrzuji, já jsem poprosil JaraXe. Byl jsem tak vyděšený, že tam musí být průser za takový peníze. Jarda řekl ber a neřeš to.
Vzal jsem a jezdím - zatím... :D No nenasere to? :lol:

Re: Jakou sedmu?

Napsal: sob 20.05.2017 13:04
od gewi
Dnes sem se beznadejne zamiloval do Fka :-/ Je vsechno spatne? Skoncil mi radostny zivot? F nebrat za zadnou cenu?

Re: Jakou sedmu?

Napsal: sob 20.05.2017 13:10
od JaraX
v čem je to tak dobré?
ja na tom miluju jen tu natáčecí zadní nápravu :)

klidně si Fkup, F01 740i a 760i jsou dobré, ale prostě servis stojí několikanásobně víc jak u E65 a s tím je třeba počítat. pokud vyděláš cca kilo měsíčně a víc, tak do toho klidně běž.

Re: Jakou sedmu?

Napsal: úte 30.05.2017 12:22
od JaraX
s lidma je to těžky, pořád sou tady lidi co se nepoučí, kupujou sedmy bez výbavy a ještě sami a pak se diví že se třeba stane že ta sedma nejde přihlásit protože je tam problém kterej bude stát desetitisíce.

Re: Jakou sedmu?

Napsal: čtv 01.06.2017 14:25
od scooter_x
Konkretne? :)

Re: Jakou sedmu?

Napsal: čtv 01.06.2017 14:43
od JaraX
průtok vzduchu váhou vzduchu příliš nízky, někde jsem tady zakladal tema, už se mi to nechce hledat

Re: Jakou sedmu?

Napsal: čtv 01.06.2017 20:15
od Stepan1
Zdravím,

já se jenom s dovolením vetřu s nezávazným dotazem. A upřímně přiznávám, že mě bramboráky nikdy nezajímaly, tak se mi nesmějte. Fakt tomu nerozumím.

Zhruba za rok začnu možná začnu studovat v blízkém zahraničí. No, blízkém. Mám to od baráku 600 kiláků. Autobusy nemám moc rád, tak mě napadlo, koupit si na to nějakou starou limuzínu. A jak to tak tady čtu, tak E65 umí zázraky a skoro.. Takže se jenom ptám, zda je moje úvaha reálná. Jinak nejsem zmlsanej, BMW ani žádnou prémiovku jsem nikdy neměl. Sjíždím teprve třetí gumy, takže záda mě taky ještě nebolí.

Co od auta chci:
0. Aby mě 2-3x do měsíce přepravilo domů a zpátky. A možná i někam na výlety, kdo ví, třeba mě to začne bavit. :)
1. LPG
2. Power. Ať mi to těch 180-200 na tempomat bezproblému sviští.
3. Aby dobře svítilo, vzhledem ke vzdálenosti budu často jezdit za tmy.
4. Rozumné audio. Nemusí to být to nejlepší, ale alespoň na úrovni dnešních aut střední třídy.
5. Abych se ho po 2 letech ještě dokázal zbavit. Ale třeba mě chytne za srdíčko.

Co na to mám:
Dvě až čtyři kila. Předpokládejme, že 3 :D Co zbyde po nákupu si dám do pokladničky, kdybych se náááhodou vysral motor/převodovka/něco hodně drahýho. Když si auto v průběhu používání o něco důrazně řekne, dostane to. Ale zase bych do toho extrémně nerad sypal víc než dejme tomu 50-60 ročně (bez paliva a gum samozřejmě).

Na co se ptám:
Je uvedený požadavek reálný nebo žiju v říši snů? Přecijen 1200km 2-3x do měsíce udělá za 2 roky brutální nemalej nájezd.
Je E65 ta pravá volba? Je potřeba se zajímat o Long? Nejsem leštič, auto pro mě není srdcovka. Nehledám mazlíka, ale dělníka. Jezdit budu sám, maximálně s děvčetem.
Co ve výbavě je opravdu must have. Kromě motoru :)

Nákup konkrétního kusu bych samozřejmě chtěl provést s někým z místních odborníků. Jde mi jenom o to, jestli přeýšlím v mantinelech reálných možností.

Díky :-)

Re: Jakou sedmu?

Napsal: čtv 01.06.2017 20:44
od JaraX
pročti si E65 koupě, někde to tu je.

- tvůj rozpočet bohatě stačí, pokud uvážlivě koupíš, dost ti zbyde.
- LPG není problém, pak vol 745i nebo 750i
- není problém
- E65 svítí dobře, ale samozřejmě je to staré auto, caknakis a svitlip to ale posouvá do uplně jiné dimenze, kdy se za investici okolo 20k stává z noci den
- určitě kup s výbavou 677 - audio logic
- E65 zatím drží už cca 8 let furt stejnou cenu, pěknej kus stál 250k přes 8 rokama a furt stojí 250k, na kilo padají jen krámy a ale v DE se dá najít od 150k pěkná E65, jen to chce čas, na pěkné auto se čeká klidně i 6 měsíců
- long je komfortnější, i pro řídiče, díky rozvoru lépě filruje nerovnosti, krátká je zase sportovnější, vol co ti víc sedí.

Re: Jakou sedmu?

Napsal: sob 03.06.2017 15:31
od Stepan1
Dám si prachy dohromady a až si budu jistej, začnu to řešit.
Začít to řešit, jak? Poptat u dovozců? Nebo sjíždět pravidelně mobile.de a když se mi něco zalíbí, volat? Jak poznám "dobrej" kus?
"Sportovnější" feelin nehledám. Takže bych asi raději ten long, ikdyž ten bude asi dražší, že?
Díky :)

E: Respektive, sportovnější feelin by byl fajn. Upřímně je mi E60 545i/550i ideově bližší než 7er. Ale vzhledem k plánovanému využití vozu a tím, že ho po ukončení studia budu chtít poslat dál (limuzíny mi fakt nic neříkají, ikdyž jsem se na zadním sedadle něco najezdil, i v autosedačce :D ) mi 5er nedává až takovej smysl. Jooo, kdyby byla aspoň levnější...

Re: Jakou sedmu?

Napsal: sob 03.06.2017 21:31
od dogeatdog
Hele ten long uplne limo svym chovanim neni. Mam ho zatim kratce, ale s adaptivnim podvozkem a dynamic drive je az neuveritelny, jak jiste se to auto vede. Strihnout ostrou zatacku absolutne zadnej problem, auto se nenaklani, proste zadni nahon posle na asfalt kroutak jak traktor a tam kde kazdej brzdi proste jen otocis volant a cumak to posle tam kam chces. Pokud vetsina limuzin jezdi kadla kadla, tak ja jsem teda vyrazne zrychlil :D kdyz se mnou snejk vzal jeden exit z dalnice pres kilo, pochopil jsem k cemu to auto ma bocni listy sedaku.
O jizde na delsi vzdalenosti snad ani nemluvim, to je proste uplne jina dimenze.
Takze potrebujes DD, EDC, Logic7 (hraje monstrozne, zapomen na bezny audio), comfort sedadla (u me must-have je odvetrani, krasne odsaje horko z tela), idealne dvojity skla. Soft close, navykovej ukrutne, to taky chces.

Zadny auto me jeste nesezralo i s chlupama tak jako tenhle podivnej parnik. To proste s beznou produkci co potkavas kolem sebe nema nic spolecnyho, je to posunuty uplne jinam. Ve vsem. A i s plnym servisem se nedostanes ani na cenu naky oktavky v uplnym zakladu a motorem 1.0TSi...

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 07:05
od Stepan1
Tak jsem zatím v rámci sebevzdělávání přelouskal E60 x E65 a teď čtu E66 rada :) Myšlenka "meziauta" (v současné době jezdím přibližovadlem, to není auto) mě začíná opouštět. Když jsem se dozvěděl, co všechno musí 7er mít (a odečetl si věci, které jsou ryzí fanouškovství) tak jsem se zděsil :D Dávám kačky dohromady do měsíce-dvou budu vědět konkrétní budget aněco vyberem. Teda, budem čekat :)

Edit: Tak jsem dočetl. Trošku mi padla teorie, že si teď koupím nějaký postrk (jetý hothach případně R6 BMW) a až nadejde čas, prostě prodám a koupím 7er. Vypadá to spíš, že postrk nebude a rovnou můžu s prachama čekat na 7er.
K věci:
Potřebuji tedy DD, EDC, L7 a komforty (protože jinak už se toho nikdy nezbavím) motor 45i-50i, rezervu minimálně 40k na zástavbu LPG, cash pro poradce při koupi (kolik cca? klidně PM ;) ) a další 30-40 pro strýčka příhodu, kdyby se něco při koupi nenašlo a pak to šlo ihned srát?

Jaké zásadní závady mě můžou v průběhu vlastnictví potkat a co to bude stát? O ceně spotřebáku, jako jsou brzdy, gumy atd. mám představu. Ale kolik stojí přetěsnění motoru, mrtvá převodovka, mrtvej podvozek (předpokládám, že EDC a DD bude dražší. Já vím, nesere se to, ale jistota je jistota...)?

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 16:14
od Jaris330D
Přetěsnění tu dělají komplet s generálkou asi 50 000, mtrvá převodovka nevím, ale přetěsnění a výměna oleje 10 000, výměna ramen předek a zadek pokud seženeš dobře díly a vyměníš si je sám kolem 20 000 - 25 000. Repas řízení kolem 10 000, jeden EDC tlumič repasovaný kolem 7 000. Je toho dost, co se může i nemusí vysrat. Záleží kolik to má najeto a jak průběžně to kdo servisoval. Můžeš jezdit 3 roky a nic do toho nezainvestuješ, ale taky během 4 let tam jsi za 250 000 jen to hvízdne se vším i s pneu.. Hodně i stáří dělá a kdo, jak s tím jezdil i trocha štěstí nebo smůli. Nejdůležitější je to kupovat s někým, kdo ty auta zná, aby si se vyhnul pastím, které tobě, jako amaterovi připadaj normální. Hodně věcí, se dá sehnat i dobře, pokud oslovíš správné lidi. Mně se teď vysral vodní altík a zrovna řeší i pár jiných věcí, jako vzpěry na kapotě, vodní hadici mezi termostatem a chladičem, přední větrák a jsem tam za 14 000 kč, ale taky jsem mohl být i za 22 000 kč.

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 17:47
od JaraX
ale kdo ti tak pomohl, to už nenapíšeš :D :D

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 18:41
od Stepan1
Je nevděčnej, příště mu to napálíš :lol:

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 19:31
od Jaris330D
JaraX píše:ale kdo ti tak pomohl, to už nenapíšeš :D :D
No jasně, že ty. Já otravuji jen tebe :lol:

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 22:08
od DonyR1
To ti připomenu až přijedeš zas na geošku stím svým volným řízením, pošlu Tě směr Olomouc :lol: :lol:

Re: Jakou sedmu?

Napsal: ned 04.06.2017 23:35
od Jaris330D
No, jo všichni na mě. To bych ještě musel uvést Falcona, pak Caknakise i u Snejka jsem se byl podívat :lol:. Jarax mně už zvedá telefon, jen když napíšu, že jsem v háji a musím na odtahovku :lol: . Koukne na telefon a hned ví, že volá vypravěč kvůli nějaké prkotině :lol: