Re: Koupě a rady E65 facelift
Napsal: úte 07.03.2017 04:50
Tá nafta neni až taká strašná, 90% ludí na motor nesiahne, okrem klasickej bolesti remenice, teraz sa bavím o pred FL 160kw, po FL tam má ešte DPF, najlepšie vybrať a zablokovať v softe, a preventívne meniť rozvody. Od e39 je to prakticky ten istý motor. Ja som s ním plne spokojný, len je ťažšie nájsť 30d vo výbave, ale sú. Zdochnuté to neni vôbec, mám to čipnuté na nejakých 200kw aktuálne, a ťahá to teda dosť slušne, hlavne vďaka turbo efektu, vozil som sa aj na 745i, ale že by to bol nejaký závratný rozdiel pocitovo to určite nie, 750i už asi bude inde, ale doslova každého koho preveziem tak je z toho v prdeli ako to ťahá, to len tu je to také zaužívané, že aj 300kw je málo, ale 99% ludí je zvyknutých na 80kw octávie a pod., a samozrejme neni to tak dávno čo sa aj tu každý rozplýval nad E38 4.4 210kw, že aká je to neskutočná raketa, pritom si myslím, že môj dízel ide pocitovo o dosť lepšie, a v šprinte by to boli stotiny rozdielu. Keď kúpiš naftu v dobrom stave, tak je to úplná pohodička, žiadny servis zbytočný, na sedme sa skôr mrdajú tie veci naokolo, náprava, kotúče stále, elektrika, atd.
A pokial niekto ešte nevie a chcel by rýpať, písal som to tu už pár krát, tak nezastávam si naftu, ked som kupoval sedmu bol som pozrieť primárne X kusov V8 benzín a bohužial všetky boli rozbité, vybývané, vyjazdené, a tento dízel sa mi naskytol v super stave so super km, takže som ho zobral, a vôbec to neľutujem. Inak primárne by som tiež šiel do benzínu a LPG.
A pokial niekto ešte nevie a chcel by rýpať, písal som to tu už pár krát, tak nezastávam si naftu, ked som kupoval sedmu bol som pozrieť primárne X kusov V8 benzín a bohužial všetky boli rozbité, vybývané, vyjazdené, a tento dízel sa mi naskytol v super stave so super km, takže som ho zobral, a vôbec to neľutujem. Inak primárne by som tiež šiel do benzínu a LPG.