Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě a rady E65 facelift

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#61 Příspěvek od Lukas7 »

Tá nafta neni až taká strašná, 90% ludí na motor nesiahne, okrem klasickej bolesti remenice, teraz sa bavím o pred FL 160kw, po FL tam má ešte DPF, najlepšie vybrať a zablokovať v softe, a preventívne meniť rozvody. Od e39 je to prakticky ten istý motor. Ja som s ním plne spokojný, len je ťažšie nájsť 30d vo výbave, ale sú. Zdochnuté to neni vôbec, mám to čipnuté na nejakých 200kw aktuálne, a ťahá to teda dosť slušne, hlavne vďaka turbo efektu, vozil som sa aj na 745i, ale že by to bol nejaký závratný rozdiel pocitovo to určite nie, 750i už asi bude inde, ale doslova každého koho preveziem tak je z toho v prdeli ako to ťahá, to len tu je to také zaužívané, že aj 300kw je málo, ale 99% ludí je zvyknutých na 80kw octávie a pod., a samozrejme neni to tak dávno čo sa aj tu každý rozplýval nad E38 4.4 210kw, že aká je to neskutočná raketa, pritom si myslím, že môj dízel ide pocitovo o dosť lepšie, a v šprinte by to boli stotiny rozdielu. Keď kúpiš naftu v dobrom stave, tak je to úplná pohodička, žiadny servis zbytočný, na sedme sa skôr mrdajú tie veci naokolo, náprava, kotúče stále, elektrika, atd.

A pokial niekto ešte nevie a chcel by rýpať, písal som to tu už pár krát, tak nezastávam si naftu, ked som kupoval sedmu bol som pozrieť primárne X kusov V8 benzín a bohužial všetky boli rozbité, vybývané, vyjazdené, a tento dízel sa mi naskytol v super stave so super km, takže som ho zobral, a vôbec to neľutujem. Inak primárne by som tiež šiel do benzínu a LPG.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě a rady E65 facelift

#62 Příspěvek od JaraX »

no to sou ale rozumné rady, je vidět že o tom nic nevíš, předpokládám že jsi taky poservisoval stovky BMW a máš zkušenosti
- blokovat DPF, pěkná prasárna, nejen že lidi budou víc umírat, ale taky v Rakousku a Německou jsou za to pěkné pokuty a znám pár lidi co dostalo pořadnyho flastra. a není si jet s rodinkou na dovolenou, zaplatit v rakousku 2000 eur flastr a pak jet na odtahovce zpět.
- poFL už jsou motory M57/N2 které jsou vyhlášeny svou "spolehlivosti" trhají se tomu rozvody a není neobvykle když se to i třeba při 100tkm.
- řemenice je klasika, to je jistotka že se urve, idelaně ve 150ti jak se tady ted jednomu borcovi stalo a krásně to poladilo hadice a chladiče
- EGR chladič to je taky klasika - ten už taky zabil mraky motorů
- EGR samotnej umí taky potrápit
- sem tam praskne klika, jasně to se stává spíš méne často, ale prostě se to stane, u benzína jsem prasklou kliku ještě neviděl ale i N62 se může posrat.
- turbo - další problém + jeho regulace
- vstřiky repas každých 200tkm to taky něco stojí, po FL už repasovat nejdou.
- DPF samo o sobě je asi největší strašák toho motoru ale bez toho to nejde.
- do toho nutno pravidelně měnit žhaviče, žhavící jednotku
- sem tam to požere klapku a pak je to zase vymalováno.
- co mám kolem sebe lidi se 730d tak většina z nich dala do motoru jen v prvním roce přes kilo.
ono s to nezdá, ale ta nafta prostě něco stojí když je ojetá, něco jinýho je Ettore, Ondrag atd kteři kupovali auta s nájezdem kolem 20tkm, to ovšem nic nemění na tom že to nemá výkon a třepe se to, má to malý rozsah otáček.
nějaky pocit že to táhne líp, ten je ti k ničemu, zkus se někdy podívat na tachometr a změřit si za kolik máš třeba 0-200km/h
nedávno jsme vezli na STK 330D 173kW, žena jela v 750i a já v 330d, ta 330D jede pocitově líp jak ta 750, člověk přidá a zarazí ho to do sedačky, když jsme najižděli na rovnou státní cestu, žena jela předemnou a té 750i hrozně dával, tak v 330d jsem hned narval kickdown ale 750i mi ujížděla.
pak jsem volal ženě jestli měla kickdown a ona říká "né, já jedu normálně, neměla jsem ani 3000 otáček"
tak asi tak.
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

Re: Koupě a rady E65 facelift

#63 Příspěvek od Darkstar96 »

JaraX: tohle jsem přesně potřeboval slyšet, přesná odpověď na to co jsem řešil, díky ;)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#64 Příspěvek od laik »

Lukas7: Naftu nebudu brát v potaz, ale jezdil jsem s E36 tuším R6 323i vanos a tam od 4-5000 rpm už byl pěkný cvrkot jako by naběhlo turbo. Pak přišla E39 535i V8 bezvanos a pocitově se mi zdálo stejné, ne-li horší na sprint. Do té doby, než jsem se podíval na tachec. Nevím proč to tak je, ale říká se že V8 atmosféra se tak chová
a nikdo mi to nevysvětlil. Možná je to proto, že má stejný zátah v celém rozsahu otáček bez turbodír aj.
Nechce se mi věřit, že bys mě pojezdil, ikdyž mám blbou stodolu :D
kW také nejsou všechno, důležitý je i kroutící moment.
Hlavně hodně štěstí s ropou, budeš ho potřebovat. Také nemám nic proti ropě, když se nesere.
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#65 Příspěvek od zzeli »

laik píše:kW také nejsou všechno, důležitý je i kroutící moment.
Vykon rovna se otacky krat kroutici moment, ty 2 veliciny jsou spolu primo spojene. Tak jak je ta veta napsana, tak nedava smysl.
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#66 Příspěvek od Lukas7 »

-blokovať DPF mam uplne u prdele, mam zablokovany aj EGR (DPF nemam), takže nejaké chladiče ma netrápia, je to len kurvítko, čo zasiera motor...ešte som nepočul o niekom čo by mu robili tu pojazdnu EK, pokial ti to nedymí jak lokomotiva tak neriešim
-vstreky každých 200t km je blbosť...mam ich top a mam 206t km, tankujem len rakusko naftu nič iné, poznam ludí čo maju na vstrekoch aj 350t km a nič s nimi nerobili
-rozvody hej, to sa mna netýka preto mám pred FL, ale preventívne treba vymeniť to je pravda
-žhaviče a RJ to je pár korún
-klapky treba mať zaslepené, záslepky stoja 1500kč to je prvá vec čo som dal urobiť to je jasné

V8 máš istotu že robíš guferá ventilov + O krúžok a to máš hned cca 1700eur, v tomto rozpočte si úplne v klude zrepasujem turbo a aj všetky vstreky a remenicu a ešte mi čo to ostane :D

+ samozrejme váhy vzduchu, lambda sondy hlavne na LPG a pod. odchádzajú plus navyše keď je to Včko tak furt z toho sere olej niekde, takže ešte aj ked pretesnenie zarátaš tak su to iné peniaze, na R6tke nerobíš skoro nič z toho.

Ale ešte raz ja si tu neobhajujem nič ani nezastávam naftu, akurát su tu len jednostranne podané informácie, aj ja by som šiel do V8 znova to opakujem, ale ani tá nafta neni až taká hrozná, jednak 3.0d bol motor roku pár krát.
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě a rady E65 facelift

#67 Příspěvek od Matt_CZE »

To je názor s tím DPF jak pojď na mě z boku. Buď jsi úplně nevzdělaný v této problematice a nebo prostě ignorant. Nejde o kourivost, ale o to, že novější nafty mají tak malé castice, že se usazují až v plicních sklípcích (proto je to filtr pevných části, víme?) a tam funguji jako onen karcinogen. Takže je fajn, že to nekouří jak lokomotiva, což ale nic nemění na tom, že je to pořád jezdící rakovina.
Všiml sis, jak se mi to rýmuje?
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#68 Příspěvek od laik »

zzeli: tak to budu muset někde nastudovat ze zajímavosti, protože některé motory mají nejvyšší krouťák v nižších otáčkách, některé ve vyšších a udávají se i různé průběhy kroutícího momentu. Jezdil jsem dva motory od různo výrobců, měly stejné kW, obsah,ale jiný kroťáky a byl to hooodně velký rozdíl. Tak nevím.
Lukas: nemůžu ti oponovat, mám V8 4 měsíce a ani kapka. Chodím na forum 4 roky a znám hodně příběhů, u ropy to byl vždy masakr. I benzíny se samozřejmě serou, ale nepotřebuješ mít tolik štěstí a nebolí to tolik.
Abych někoho neurazil, tak tady máme vesměs staré paštiky, já třeba 15let a zatím dobrý. Zítra se může stát cokoliv, když tedy nechám udělat motor - přetěsnit - za 50kil, tak dalších 15 let mám pokoj. Nevím jak často odchází lambda, ale oproti DPF mám pocit, že to bude malý detail. Repasy moc nemusím, je to sázka do loterie.
Jezdit bez EGRu a DPF, tak na to nemám v dnešní době nervy a hlavně, když to tak udělá každý, tak se potrávíme jak potkani.
Ale jo, přeji ti hodně toho štěstí, odvážným prý štěstí přeje. Já jsem se posral, proto mám benzín a z V8 jsem také posraný. :D
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě a rady E65 facelift

#69 Příspěvek od Snejk »

ja nevim ze vas to porad bavi. co je na nafte porad tak kouzelnyho. totalne podradnej pohon pro neco jako 7er. oproti v8 + lpg

servsni naklady - velky
spotreba - velka
pohodli - zadny
vykon - tragicky
zvuk- desnej

pokud nekdo nema naftu zadara nebo neni zakladatel tdi klubu... nechapu... a uz vubec ne ze nekoho bavi se o tom neustale hadat. at si kazdej jezdi v cem chce, me osobne uz to je davno uplne jedno. kazdej si na to prijde sam. a nebo neprijde a umre stastnej jako my vsichni...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě a rady E65 facelift

#70 Příspěvek od JaraX »

- tady něco k DPF
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 25f2fe5bf2
v rakousku a německu běžně kontrolují a nepotřebují na to pojízdnou EK, přistroj má běžně policije, čechu co tam dostaly pokutu už je dost.

- neříkam že nejde najet 350k na vstřikách, ale je to riziko jak prase, to už je o písty, bosch doporučuje měnit/repasovat vstřiky každých 150tkm.
- je to jak když máš V8 se špatnýma guferama, mužeš jezdit auto funguje, ale jednou to zkurví katy

- jenže ty rozvody tě vyjdou na 30k u nafty, a to už máš skoro přetěsnění komplet V8

- žhaviče s jednotkou jsou 10tkč = a to už jsme na tom přetěsnění V8 (žhaviče + rozvody)

- záslepky stojí 1500kč ale je to prasárna, ten motor se chová jinak, je od spodu jinej, origo řešení je nové sání za 15k, zaslepení je už prostě jen "jsem socka a nemám na opravy toho dieselu tak radši všechno zaslepím"

- proč jistotu? servisuju asi 80ks V8, z toho 20 ti se dělal motor, dalších 60 lidí jezdí v pohodě, jasně, někdy je to čeká, ale to už to auto nemusí dávno mít.

- lambdy jsem měnil asi 4 lidem ,to prakticky neodchází. váhy asi 3ks, mám tu normálně auta co mají 700k najeto s původní váhou.

- je uplně jedno jeslti je to R6 nebo V8, rozdíl je v tom že to má ventilvíko navíc kde může týct olej. benzín pracuje při vyšší teplotě, jelikož nafty by se při 110 stupních dávno zadřela, proto mu dřív odchází těsnění. dá se snižit termostat na 90 stupnů, pak těsnění skoro neodchází, ale bude to žrát.

- N62 získal mnohem víc cen než nějakej M57, o celkovem poměru nafta/benzín v této anketě s motorama BMW se vůbec nebavím.
https://en.wikipedia.org/wiki/Internati ... f_the_Year

- jak píše snejk, nafta je podřadnej pohon v luxusní třídě, proto to žádný fakt luxusní auto nemá, např Rolls Royce, atd. ale někteří lidi sou nepoučitelní, nemám nic proti tomu že máš naftu, tvoje blbost, ale psát taková hovna o tom jak si maj všichni zaslepit EGR, DPF a klapky, to je už je prasárna a mimo jiné docela dost protizákonná. to že nerozumíš principu DPF ještě neznamená že bys měl lidi navádět at se chovaj stejně jak ty.
"já doma pálím petlahve v kamnech, to jsou kecy že to není dobrý, normálně to hřeje"
pivasek
Registrovaný
Příspěvky: 88
Registrován: ned 24.03.2013 01:00
Bydliště: Hradec Králové

Re: Koupě a rady E65 facelift

#71 Příspěvek od pivasek »

Prosím na kolenou všechny co si blokují DPF, nastartujte si auto v garáži a posedte si tam pěkně, pak pár měsíců na onkologii a je od vás pokoj. A nejlépe s celou rodinou, at se ta vaše bezohlednost nerozšiřuje.
Co se týče tech pokut v rakousku a německu, tak bych jeste přidal kazdemu takovému hrdinovi ránu do palice basebolkou, at se mu rozsvítí.
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#72 Příspěvek od pGb »

Měl jsem 3.0tdi od čtyř kroužků od zánovního auta, 150km v pododě a pak to hulilo jak fabrika, jsem se styděl co to auto dělalo .... oprava vstřiky, rozvody, turbo při 175tkm nic moc. Tak jsem se toho zbavil. Kuchat dpf opravdu ne.

Teď mám V8 v plynu, užívám si silný motor, levné palivo, servis auta nestojí v rámci roku majlant. V rodině máme ještě 3 vyjetý nafty a otec je z toho akorát smutný, turba v loji, vstřiky v loji ..... pak dva starý benzíny a div se, o těch autech vůbec nic nevíme a jen to jezdí. Takže jak ty nafty umřou, tak jdou z domu.

Nejlepší za mě jsou nižší emise a pokud jsem četl dobře, tak v budoucnu německé dálnice s lpg bez poplatků :)
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#73 Příspěvek od tomas777 »

pivasek píše:Prosím na kolenou všechny co si blokují DPF, nastartujte si auto v garáži a posedte si tam pěkně, pak pár měsíců na onkologii a je od vás pokoj. A nejlépe s celou rodinou, at se ta vaše bezohlednost nerozšiřuje.
Co se týče tech pokut v rakousku a německu, tak bych jeste přidal kazdemu takovému hrdinovi ránu do palice basebolkou, at se mu rozsvítí.
Úplně stejně můžeš, apelovat na ty co mají přímovstřikový benzíny (nemáš sám náhodou 760Li? ;) ), protože ty taky emitují spoustu mikroskočástic. Jedinný rozdíl je, že nafťáky mají DPF povinně kvůli direktivám Evropské komise, přímovstřikový benzíny zatím ne.

Námět k zamyšlení: představ si, že na tebe bude někdo podobně apelovat z pozice vlastníka elektromobilu. Kde je ta hranice co je ještě přijatelně (ne)ekologické? Většina lidí podle vlastního chování, které považují za správné, soudí ostatní. Trochu pokrytecké, ne?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě a rady E65 facelift

#74 Příspěvek od JaraX »

hranice je minimálně ta která je stanovena zákonem,
zase z 760i jsou několikánásobně větší než z dieselu, 760i má vstřikovací tlak 30 bar, kdežto nafta 2000 bar, z pohledu tlaku je to vlastně skoro beztlaký systém.
Lukas7
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: čtv 05.05.2016 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#75 Příspěvek od Lukas7 »

Ježiš zrazu je tu každý odborník, ekológ a vedec na základe pár hoaxových správ ako sa tvoria mikro častice a usádzajú sa v plúcach a je z nich rakovina :D pritom 90% z vás fajčí cigarety, chlastá, a podobne, čo má daleko vyšší vplyv ako to či nejaké auto jazdí s DPF alebo bez :D hlavne ked ešte stále polovica áut čo jazdí sú 20 ročné šunky čo o nejakých EURO normách ani nepočuli obrazne povedané, a rôzne Tatrovky čo dymia jak lokomotíva, dalšia vec je, že pokial viem už sú dávno štúdie ktoré ukazujú že daleko vačším problémom čo sa týka znečisťovania je letecká preprava.

Ja mám celé DPF uplne u prdele, jednak ho ani nemám, a aj keby som mal tak by som to dal vyhodiť lebo je to obyčajné posraté eko kurvítko bez nejakého zmyslu, respektíve jeho zmysel je asi taký významný ako kvapka v mori. Jediné na čo je DPF dobrý, aby Vám vytiahli automobilky ťažké peniaze z vrecka, a preto narozprávali tieto eko blbosti, aby sa niektorí naivní blbečkovia cítili ako velkí eko aktivisti ked tlačia peniaze do DPF, úsmevné je aj to, že napr rôzne motory v tých prelomových rokoch boli bez DPF a bolo to úplne v pohode, a zrazu od určitého roku sa im už pridalo len DPF, vid napr. 1.9TDI u VW atd.

Ja som mal staré benzíny R4 cca 8 áut, nesrali sa, len sa jazdilo servis žiadny, potom som mal V6 benzín s plynom - do motora šli ťažké peniaze furt sa niečo sralo, lambdy, furt z toho sral olej, čerpadlo, ... na tom aute som sa pekne vyhádzal, odvtedy mám averziu na benzín a plyn, už len to že plyn je posraný bastl, neni to z výroby, potom som si kúpil Octáviu Laurin 1.9TDI 81kw, kedže konečne po benzíne s plynom som chcel niečo spolahlivé, čo sa aj stalo za 30t km do motora investícia 0eur, a to mal realne možno 400t km na krku, potom som mal Passat 1.9TDI 96kw, najazdil som na nom 40-50t km cca, investície do motora 0eur, teda pardon termostat asi 10-20e, auto som ešte čipol na cca 125-130kw, na dialku v pohode spotreba 5,0l, predal som ho kamarátovi, teraz má 300t km a je tam turbo origo, nedymí ani nič, spojka bola menená v 280t km, vstreky origo tip top korekcie, takže ja nechápem odkial tieto legendy o odídených turbách, vstrekoch, a podobne pochádzajú :D neviem či tí ludia menia olej po 30t km alebo čo, ja mením vždy po 12t km, a nikdy som s ničím problém nemal, teraz 730d zatial nejakých 20-30t km, investície do motora cca 500e (hlavne remenica bola drahá), 206t km vstreky tip top, turbo žiadny dym nič a ked sa stane tak pohoda nič sa nedeje, stále budem hlboko pod rozpočtom nutných opráv každej V8 :D

Pre mňa diesel je synonymum spolahlivosti, samozrejme nehovorím o tých nových sračkách motoroch, to už je napč aj benzín aj diesel. Jediné auto na ktorom som sa kedy vyhádzal a furt sa sralo a bál som sa na nom ísť aj 200km bol V6 benzín + plyn :D na sedme som šiel 3000km Ukrajinu a s úplným klídkom, spotreba 6,8l nafty.

V8 benzín je pre niekoho čo behá okolo komína, tá spotreba sa nedá živit, ja spravím 40-60t km ročne, a do LPG sa mi moc nechce, ale dám tomu ešte šancu určite v buducnosti, ale zatial som spokojný plne so sedmou.

Diesel je náročné kúpiť, ked niekto kúpi vydojenú sračku stočenú so 600t km, s turbom a vstrekmi pred smrťou tak to je jeho chyba, vstreky aj turbo sa dajú pekne zdiagnostikovať pri kúpe.

A nebudte už jak dementi dokola stále, ja nevravím že benzín je zlý a nafta super, benzín je podla mna lepší, ale neni to taký priepastný rozdiel jak tu niektorí prezentujete že benzín je 100 a nafta 0, takže hádať sa tu o takýchto pičovinách je úplne nezmyselné, oboje má nejaké chyby, má nejaký nutný servis.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#76 Příspěvek od laik »

Já bych se zase na to díval z jiné strany. Aut hodně přibývá. Technika jde do předu, máme tu běžně E6, kde bych to viděl z laického pohledu, že stačila E5. Jak se lijou další sračky do nafty, možná to sníží sledované limity. Kam se ale rozplyne močovina? Omezení emise u dieslu bych viděl na vrcholu. Takže jako vytrhat DPF a vše zaslepit a vytrhat katy a nevím co je v pořádku? To jsou mílové kroky zpět. Proč tedy nedělají DPF i na benzíny a pouští je do města bez filtrů? To tedy může někdo napadnout ekology, že je to diskriminace vůči dieslu.
Elektromobily jsou jasné. A když benzíny samozřejmě také pouští nějaké splodiny, tak proč nevykuchat diesla.
Takovým způsobem bych tedy hranice nehledal.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: Koupě a rady E65 facelift

#77 Příspěvek od Don »

Lukas7 píše:...
Co to bylo za slavne V6 v plynu? U BMW je dlouhodoba zkusenost s LPG velice pozitivni. E66 je naprosto idelani auto na plyn, umi byt komfortni i sportovni. V nicem univerzalnejsim jsem zatim nikdy nejel a to jsem mel desitky ruznych aut, ruznych znacek. Za stejne penize se tezko hleda neco lepsiho.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#78 Příspěvek od Misanek »

pivasek píše:Prosím na kolenou všechny co si blokují DPF, nastartujte si auto v garáži a posedte si tam pěkně, pak pár měsíců na onkologii a je od vás pokoj. A nejlépe s celou rodinou, at se ta vaše bezohlednost nerozšiřuje.
Co se týče tech pokut v rakousku a německu, tak bych jeste přidal kazdemu takovému hrdinovi ránu do palice basebolkou, at se mu rozsvítí.
Máš ten dojem že pokud tohle uděláš s benzínovým autem, tak ti to na zdraví jako naopak přidá nebo co? Tu ránu do palice bys potřeboval v první řadě ty sám, pokud někomu jinému přeješ rakovinu, ty tydýte... :roll:

Jenom se všichni neposerte z těch aut. Přístup některých je tady takový, že ropa je zhouba lidstva kdežto z výfuku benzínu pomalu lezou záhonky se sněženkama nebo co tvl... :roll: Obojí jsou to spalovací motory a z obojích lezou sračky.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#79 Příspěvek od laik »

polovica áut čo jazdí sú 20 ročné šunky čo o nejakých EURO normách ani nepočuli obrazne povedané
já mám v TP u takejto šunky euro 3......to je marné.
Ty máš dle svého super káru, já mám dle mého taky. Tak si ji nechej, když je tak spolehlivá.
Závěr tedy je, že diesel bez DPF plive stejný sračky jak benzín. :D a s LPG tuplem :lol: :lol: :lol:
To se fakt nedá.
ettore
Registrovaný
Příspěvky: 1627
Registrován: stř 27.12.2006 01:00

Re: Koupě a rady E65 facelift

#80 Příspěvek od ettore »

pro všechny, kdo ještě nečetli, zasílám odkazy na články Mentuliho, který bohužel už není mezi námi a který o motorech BMW napsal velice dobré články:

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-z-v ... -propasti/

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-2-t ... silenstvi/

http://dfens-cz.com/bavorske-motory-3-p ... ok-zpatky/
Odpovědět