Stránka 4 z 4
Re: Drift
Napsal: sob 07.01.2017 09:25
od JaraX
pod nový lak se vždy dává tmel, pokud to není fungl nový díl.
Re: Drift
Napsal: sob 07.01.2017 13:54
od Snejk
i na novej dil se strika plnic, tezko by ten lak drzel jen na plechu
Re: Drift
Napsal: sob 07.01.2017 18:00
od Jaris330D
Stříkat půl auta kvůli jednému škrábanečku je nesmysl. Pokud to chceš mít pěkné, tak jen díl a nepoznáš nic pokud nemáš auto poškrábané od provozu (hologramy). Rozleštíš celé auto a je jak nové. Nic se nekytuje. Celý díl se zdrsní a přebrousí, stříkne plničem, zase se vybrousí do hladka a zarovná. Pak se lakuje. Dveře vycházejí kolem 2000 - 4000 kč, záleží na barvě. Plničů máš taky více druhů, jinej se dává pod černou, zelenou, stříbrnou. Pokd bys chtěl zachovat originalitu, tak je nejlepší sehnat dveře ve stejném odstínu a vyměnit. Protože stříkaný část dílu nebude mít nikdy tloušťku originálního. Něco jiného je u individuálních barvách, kde to není zas tak jednoduché a je to hodně drahé. Protože ten lak umí házet jiný odstín z jiného úhlu.
Re: Drift
Napsal: úte 10.01.2017 00:17
od Lukas7
Re: Drift
Napsal: úte 10.01.2017 11:10
od Hoody4
Tak jsem si říkal, že té 5er (e60) se do toho už moc nechce a moc se jí to nelíbí, ale když koukám na tu 7er, tak ta je fakt jak slon v porcelánu

Re: Drift
Napsal: úte 10.01.2017 17:47
od Matt_CZE
Když se chce, všechno jde

Re: Drift
Napsal: stř 11.01.2017 19:21
od Lukas7
So sedmou to ide super lebo je tazka hned ta ustreluje...ale zrovna toto bol strasne zly povrch, neviem ci tam boli nejake kamienky alebo len taky drsny asfalt ale auto na tom dobre drzalo, tazko sa dostavalo do slidu, potom som bol este na horach na jednom parkovisku a tam to klzalo uplne ako na lade stacilo trochu tuknut do plynu.
Re: Drift
Napsal: ned 15.01.2017 22:33
od Matt_CZE
Mi právě přijde, že sedma buď nedělá vůbec nic, a nebo se zcela nekontrolovaně už otočí celá.