Drazí přátelé,
konečně jsem si zprovoznil INPA a daig. kabel (ještě jednou díky Ice.Bladovi) a tak Vám přepisuji chyby, které jsem v autě našel a prosím fórum o pomoc - zajímá mě, co to je, proč to tak je a co udělat proto, aby to bylo v pořádku.
Motor
----------------------------------------------------------------------------------
273D CDKKAT2 - Katalysator-Konvertierung (Bank2)
P0430 Katalysator (Bank 2) - Wirkungsgrad unter Schwellwert
Error counter: 1
Logistic counter: 39
Mileage: 90992 km
Abgasmassenfluss gefiltert Bank2(msabg2) 32.00 kg/h
relative Luftfuellung (rl) 28.50 %
Abgastemperatur Kat. aus Modell B2(tikatm2) 555.00 Grd C
Lambdasondenistwert korr. Bank2(lamzak2) 1.00 -
Signal oder Wert unterhalb Schwelle
Testbedingungen erfuellt
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Diagnose gestoppt
MIL ein
Error code: 27 3D E2 12 04 30 01 27 2C 6E 08 26 79 10 FF FF
FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF
============================================
POW
--------------------------------------------------------------------------------------
A158 Fehler Batterietrennung (Ruhestrom)
Error counter: 2
1. Umweltsatz
Mileage 91944 km
Strom 0.19 Ampere
2. Umweltsatz
Mileage 92464 km
Strom 0.18 Ampere
Signal oder Wert oberhalb Schwelle
Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert
Fehler wuerde das Aufleuchten einer Warnlampe verursachen
Error code: A1 58 21 02 2C E5 00 13 2D 26 00 12
==============================================
Zbytek jsou blbosti - Ask, který potřebuje repasovat, telefon, který nepoužívám a stížnost, že se nepodařilo probudit MOST.
Přikládám dva screenshoty, přičemž jedna je hodnota lambdy, podle mě nic nevypovídající a druhý ani nevím, k čemu je, ale bylo tam napsáno BANK 1, 2 tak přidávám taky...
Mockrát díky za pomoc.
BTW - lambda je vyměněna a chyba na motoru se stále objevuje.
Řekl bych skoro vzorově - od mechanika 20km do práce, po dalších 20ti z práce se těsně před domem rozsvítí kontrolka motoru.
