525D před facelift mělo na tacho přes 300tis km, bez velkých investic dalších přes 100tis za rok a ono to pořád drží. Jediné co odchází jsou spotřební díly a sem tam drobnosti, ventilátor topení, termostaty, startér, jinak jen oleje, filtry, brzdy, podvozek. Teď má tacho přes 420tis km a zadní náprava je původní, nemyslím tlumiče a brzdy

Jinak to není jen BMW kde jde kvalita dolů. Nedávno říkal jeden motorář, že ve škodováckým motoru (bohužel už nevím jaký konkrétně) jsou vačkové hřídele duté, tedy jsou to trubky. Jednalo se o "nový" motor, takže počítám do stáří tak pár let. Dál chlapík co dělá v repasovně turbodmychadel, dělali pro škodovku a velké dovozce, či výrobce, včetně turb pro traktory atd. O škodovku přišli, protože chtěli neúnosně nízké ceny takže dělají pro němce. Dělali mi celkem 3 turba a jezdí do dnes.... fungují přes 20 let, dohromady ještě z dob komoušů.... tak ten chlapík říká že na jednom modelu, myslím Forda, jsou po inovaci tak slabé trubičky (vedení) pro olej, že se turba neustále zadírají. Prostě se to někde kolem 120-150tis km zanese bordelem a přestane to mazat turbo. Výsledek inovace. Určitě bych si nemyslel že konstruktéři motoru jsou tak hloupý, že z motoru který byl držák a dostal vyšší vstřikovací tlaky atd., udělají tímto nedržáka. Je přeci jasné, že pokud motoru zvedám výkon a turbo je jeho součástí, bude se muset víc mazat a chladit. Před pár lety jsem měl malou nehodu s nějakým velkým pánem ze Škodovky, nemohl ustát že nemohl předjet Fiata

Pokud by někdo doporučil motor pro E61, naftu a I6, budu jen rád. Jsem si vědom, že docela odbočuju od F10, ale nezdá se mi to dost na to abych založil nové vlákno. Pokud by se tak mělo stát, prosím nfo a udělám tak
