Stránka 4 z 6

Napsal: sob 06.08.2016 11:43
od Joshuax
Jak pise kolega vyse, tohle jsou hadice od separatoru, bezpecne se po tozna podle te horni z odvetrani vika ventilu a je to teda pekna prasarna...
Ale resit se to da, jenom to vyjde cca na 4K jenom v dilech. Kdyz uz v tom budes, tak si aspon vycistis volnobezny ventil :)

Napsal: sob 06.08.2016 11:44
od Mateo
No a prave pokud to je nejak napojeny primo na sani a separator tam neni je mozny ze to prave zere olej. Ale na druhou stranu co jsem nacetl tak nejvetsi mnozstvi si auto vysaje prave pres odvod do vany v pripade ze je separator spatnej (praskla membrana) tak nevim kolik je to schopno vzit teprve pres ten odchod z ventil deklu. Na tom 1. obrazku se vubec nejsem schopen zorientovat kde to je :D


Jinak schvalne jsem koukal na mobil.de a zdalo se mi ze peknejch E36 tak je docela dost v rozmezi 60-100 tisic a hlavne to nebudou takovyhle bastly a v pripad poruchy to bude resitelny jednoduchou vymenou dilu nez badanim co kde vlastne predchozi majitel zbastlil

Napsal: sob 06.08.2016 11:55
od Joshuax
At uz si to najde cestu kudykoliv, kdyz je ta hadice do sani zaslepena, tak i kdyby tam ten separator byl, tak by nemel zadnou funkci... To sani je jedine, co to cele pohani a co imho dela podtlak v celem tom systemu a likviduje pretlak ve skrini kliky, ktery by tam jinak vznikal. Tak jako tam vznika dozajista ted a proto to cpe i pres ty ucpavky olej ven. Nedavno jsme to tu nekde resili, ze nekomu strilela dokonce merka oleje ven diky tomu :)

Napsal: sob 06.08.2016 11:59
od Mateo
No ja prave z obrazku c. 3 nepoznam zda ta hadice z ventil deklu nekde zaslepena je nebo neni paklize ne a je nekam pripojena tak odsavat vypary muze ale pokud tam neni separator jako ze zaslepene hadice pro odtok oleje zpatky do vany tam asi neni tak proto jsem zminoval ze muze byt duvod proc auto bere olej a kouri.

Edit: Tak podle teto diskuze http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... -vs-an-M52

M50 motor olejovy separator nema takze to asi bohuzel nebude duvod problemu s olejem.

I kdyz podle http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_1284 nevim co je hadice c.5

Napsal: sob 06.08.2016 15:04
od Serge
Díky moc všem.

V pondělí jedu do Ústí nad Labem k dobrému známému, který má zkušenosti cca 40 let s motory a GO, údělá kompletní kontrolu, tlaky, diagnostiku atd. Pak se difinitivně rozhodnu, jestlisi auto nechám.

Pokud fialový dým zpusůbuje chybějící separator za 4000kč, tak to je to nejmenší.

Dnes jsem ujel cca 50km po Praze, a točil jsem max. 2000 a žádný dým, ani na volnoběh.

Napsal: sob 06.08.2016 15:45
od Kani
Ty hadice muzou vest nikam i kvuli tomu swapu sani. Francis bude vedet presne od ceho to je.

Ja sem jenom rad, ze sem nenapsal svoji prognozu sem, jeste by to bylo na me. Hodne zdaru, pevne nervy!

Napsal: sob 06.08.2016 16:38
od Joshuax
Kdyz tam neni separator, tak ta hadice obvykle vede z odvetrani vika primo do sani. Absence separatoru nemuze vest k fialovemu dymu, spis naopak (neprivadis do sani zadny olej, takze neni duvod aby byl na vystupu)...
Spis bych to tipoval na proste rozpadle (nacate) tesneni pod hlavou. Mix vody a oleje.

Ale ten motor je M52, jenom je tam sani z M50tky ne ? Vstup z odvetrani kliky ma i M50tka, akorat tam neni ten separator.
Netusim co tam vsechno vymenili Francis asi bude vedet vic, co se vsechno meni, kdyz se prehazuje to sani, ale duvod k odstraneni separatoru bych tak jako tak hledal marne...

Napsal: ned 07.08.2016 00:04
od Francis
Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?

Napsal: ned 07.08.2016 00:08
od paveld
Jo a ta hadice z obrázku 1 je od odvětrávání nádrže a měla by končit taky v sání... měl jsem to kdysi podobně zaslepený (chybělo mi na autě aktivní uhlí - ten černý válec) a občas vznikal podtlak v nádrži a auto pak přestávalo jet.

Napsal: ned 07.08.2016 10:15
od Serge
Francis píše:Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?
U mne ta hadice z obr. c.3 neni zaslepena ani zapojena. Je strcena co nejnize k zemi, a kdyz bezi motor, tak se z ni vali fialovy dym i na volnobeh.

Napsal: ned 07.08.2016 12:42
od Joshuax
ehm :-) Clovece to bych fakt radeji vratil... nekdo tunil, ale pekne prasacky... reseni jak krava... tak aspon se ti tam nedela ten pretlak no, co ma tom, ze budes dolivat neuatale olej, aspon nezestarne.... :-)

Napsal: ned 07.08.2016 15:35
od Mateo
Reknu to takhle ocividne to auto delalo nejaky prase bud to auto vrat a nebo nelaboruj a sezen jinej motor s parametry a typem jako tam papirove ma byt a prohod. Kdyz uz by sis auto chtel nechat tak je to podle me nejlevnejsi a nejjednodusi varianta. Kdyz se k temhle motorum nechovas jak prase jsou schopny najet hodne kilometru bez nejakych vetsich problemu podle me

Napsal: ned 07.08.2016 17:34
od Francis
Serge píše:
Francis píše:Kde má druhý konec hadice z obrázku č.3? Je zaslepená a nebo někam napojená?
U mne ta hadice z obr. c.3 neni zaslepena ani zapojena. Je strcena co nejnize k zemi, a kdyz bezi motor, tak se z ni vali fialovy dym i na volnobeh.
Vrať to nebo chtěj slevu ve výši zakoupení jiného dobrého motoru. Kroužky budou K.O. a "fouká" to do klikové skříně. V horším případě bude propálený píst a nebo vydřený válec.

Napsal: ned 07.08.2016 19:08
od Serge
Díky všem za pomoc a podproru. Zítra budu chytřejší.

Motor kdyžtak vyměním. Vím, že kastle je zdravá a nebourana (prolezl jsem každý svar/spoj) a podovzek je dobrý, nic nemlátí.

Věřím, že vše dopadne dobře

Napsal: pon 08.08.2016 08:32
od paca
https://youtu.be/bJYJfiqUTDI?t=36 :) ale co, jde přece jenom o peníze, nasypeš do toho cca 50tis kaček a bude to na chvilku v cajku :wink:

Napsal: stř 10.08.2016 11:55
od Serge
Komprese:
Válec č. Hodnota

1 14,5
2 12
3 15
4 12
5 13
6 12

Hodnoty nejsou nízké, budeme zkoumat dál.

Napsal: stř 10.08.2016 14:28
od Joshuax
Tak treba to bude jenom o tom, vratit to do puvodniho stavu a bude to v pohode ;)

Napsal: stř 10.08.2016 20:52
od Pajk85
A jak vypadá jednání s bazarem?

Napsal: čtv 11.08.2016 10:41
od Totic
No je to trochu rozkolísané, jestli jste to teda měřili úplně za studena, ale budiž. 14,5(15) bylo z výroby a 12bar je už hraniční, ale ještě to jde. Já viděl M52ky před podobným nájezdem 14bar všude. (naopak 12bar konstrukčně mívají M54ky).

Jinak k tomu separatoru pokud vím, tak u M50 žádnej nebyl a hadice tam vede ze sání do vany(?) Tak jestli to nějakej "úpravce" nepředělal podle M50 prostě?

Napsal: čtv 11.08.2016 11:01
od Joshuax
Proc by vedle hadice ze sani do vany ? Neni to spis opacne ? Jak by to pracovalo ? Sani dela podtlak, ten vytahuje vypary (odvetrava) a likviduje prebytecny tlak, ktery se dostava pres krouzky do prostoru kliky. aby nedochazelo ke ztratam oleje, nesouciho se ve vyparech ohrateho oleje, je tam separator, ktery odlouci olej a ten jde prepadem zpet do vany. Ze ho M50tka nema je jedno, tak ten olej proste skonci v sani, kdyz se s nim pocita z kontrukcniho hlediska, tak to neni prece nezadouci. Stale vychazim z toho, ze ten motor je M52 a jenom tam nekdo swapnul sani, tzn separator by tak klidne mohl zustat, ale nekdo mel proste lepsi napad a vsechno to zaslepil ?

Francis porad nenapsal jak to je :D , M50tku jsem nemel, tak vychazim jenom z obrazku z netu.

Edit: trocha googlu a myslim, ze to reseni by pri deletu CCV melo vypadat nejak takhle (ac teda porad nechapu jiny, nez ekonomicky vyznam toho reseni):

http://i736.photobucket.com/albums/xx9/ ... 080177.jpg

Nekdo se holt nechal inspirovat OPRAVOU koureni motoru z tohoto videa...
https://www.youtube.com/watch?v=Ejn6QJsbwSQ