Stránka 4 z 4

Napsal: čtv 27.08.2015 13:40
od airbone
Uvazujem o predaji svojej 545i sedan 2004, so zaujimavou vybavou a doposial kvalitnym servisom. V druhej polovici septembra pojde na inzerat, ak by si stale hladal. Obcas jazdim do cz ak by si chcel obhliadnut :) som zo sk.

Napsal: čtv 27.08.2015 14:35
od Sweden

Napsal: čtv 27.08.2015 19:11
od TANN3R
E60 bez paketu je fakt tragedie :savle:. Dodělávat paket stojí nemálo peněz a beztak to každý ojebe, takže je pak vidět skrz nárazník na zem, nebo dá jen přední nárazník.. To už je hezčí i E65.

Na druhou stranu cena je dost nízko, pokud je v nějakém normálním stavu. Chce to vidět naživo.

Napsal: čtv 27.08.2015 19:17
od JaraX
no já nevím, ja bych si klidně koupil radši bez Mpaketu, mpaketovy auta sou většinou ještě tvrdši (mpaket podvozek) a už standartní E60 je trvdá jako prase, ale spíš by mě odradila to že to auto nemá vubec nic :)

Napsal: čtv 27.08.2015 21:21
od M4we
Jak píše JaraX. Paket je na naše cesty nebo spíš na E60 úplně na pytel. Nutnost je u E60 DD, bez něj bych do toho nešel ani náhodou. A i tak je auto tvrdý. M optipaket zvažuju, ale za ty prachy nevím, je to hodně plastový a na zimních 17" to vypadá fakt hnusně.
30+k bych dal raději za CIC nebo nějakou jinou užitečnější fičuru.

Napsal: čtv 27.08.2015 21:37
od Filozof
jsou tady dvě luxusní E60 a E61 a nechápu co se tady ještě vymejšlí.....pokud nechce at tedy koupí 750i e65 tam je výbava i pohodlí.

Nevim co se tady ještě řeší.... 8O :D

Napsal: čtv 27.08.2015 22:54
od TANN3R
Samozřejmě že s paket podvozkem je auto ještě víc tvrdé. Ale nevím, co se tu pořád řeší, je třeba si přiznat že 5tka není a nikdy nebude pohodlné auto. Naopak E60 umí být i dnes velice atraktivní s paketem, ale ne se sériovým skoro off podvozkem a na 17" nebo 18" balónech. Pokud jde o pohodlí, i zde zatracovaná Audi A6 na tom je lépe (na oplátku ale neumí zatáčet), zároveň ale i moje E60 na 19" s M podvozkem je pohodlnější než Oct. II na 16", takže i pod pojmem pohodlí a komfort si každý může představit něco jiného.

Pro mě je pozice E60 jasná, je to prostě ideálně velký sportovní sedan. E90 pro mě ztratila smysl tím, že už i 4 lidé mají velký problém s prostorem a E65 je limuzína.

Napsal: pát 28.08.2015 01:14
od airbone
Nechcem rypat do temy ani si z nej robit bazar... V septembri budem ponukat svoju karu na predaj - je to 545i, komplet a totalne vyservisovanu a s pravymi kilometrami 230tkm. Ak by bol nejaky zaujemca, tak blizsie info cez ss. K dolevudenej vybave ma auto aj m-paket robeny priamo v bmw, (aj s bocnymi prahmi samozrejme). Do auta vrazenych cca 6-7tis EUR za posledne 2 roky. Kludne rozpisem a poinforumujem cez ss. Ak vadi, zmazem. Peace for all V8 :)



Daten für die Fahrgestellnummer: WBANB31020XXXXXXX
Modellbezeichnung: 545i
Ausführung: Europa
Typschlüssel: NB31
E-Code: E60
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: N62B44O0 - 4,40l (245kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: automatisch
Außenfarbe: Black Sapphire Metallic (475)
Innenraum: Leder Nasca Beige (U6BA)
Produktionsdatum: 20.01.2004
Werk: Dingolfing


Code Sonderausstattung Optional Equipment
S205A
Automatikgetriebe Automatic transmission
S217A
Aktivlenkung Active steering
S226A
Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings
S229A
Dynamic Drive Dynamic Drive
S255A
Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel
S261A
Seitenairbag für Fondpassagiere Side airbags for rear passengers
S302A
Alarmanlage Alarm system
S319A
Integrierte Universal-Fernbedienung Integrated universal remote control
S320A
Entfall Modellschriftzug Deleted, model lettering
S356A
Klimakomfort-Verbundverglasung Climate comfort laminated glass
S403A
Glasdach elektrisch Glass roof, electrical
S423A
Fussmatten Velours Floor mats, velours
S428A
Warndreieck und Verbandstasche Warning triangle and first aid kit
S430A
Innen-/Aussensp. mit Abblendautomatik Interior/outside mirror with auto dip
S431A
Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip
S438A
Edelholzausführung Fine wood trim
S442A
Getränkehalter Cup holder
S453A
Klimatisierte Sitze vorne Climatised fornt seats
S456A
Komfortsitz mit Memory Comfort seat with memory
S496A
Sitzheizung hinten Seat heating, rear
S502A
Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system
S508A
Park Distance Control (PDC) Park Distance Control (PDC)
S522A
Xenon-Licht Xenon Light
S524A
Adaptives Kurvenlicht Adaptive Headlights
S536A
Standheizung Auxiliary heating
S605A
Vorbereitung Telematik Telematics preparation
S607A
Vorbereitung Teleservice Preparation, Teleservice
S609A
Navigationssystem Professional Navigation system Professional
S612A
BMW Assist BMW Assist
S620A
Spracheingabe Voice control
S638A
Autotelefon Professional Car telephone Professional
S676A
HiFi Lautsprechersystem HiFi speaker system
S698A
Area-Code 2 für DVD Area-Code 2 for DVD
S785A
Blinkleuchten weiss White direction indicator lights
L801A
Länderausführung Deutschland National Version Germany
S863A
Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe
S879A
Bordliteratur deutsch On-board vehicle literature German
S8SAA
Freischaltung Navigation länderspez. Navigation access request,country-spec.
S8SBA
Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SCA
Freischaltung Telematik länderspez. Telematics access request,country-spec.
S8SPA
Steuerung COP Control unit COP

Napsal: pát 28.08.2015 06:24
od JaraX
TANN3R píše:Samozřejmě že s paket podvozkem je auto ještě víc tvrdé. Ale nevím, co se tu pořád řeší, je třeba si přiznat že 5tka není a nikdy nebude pohodlné auto. Naopak E60 umí být i dnes velice atraktivní s paketem, ale ne se sériovým skoro off podvozkem a na 17" nebo 18" balónech. Pokud jde o pohodlí, i zde zatracovaná Audi A6 na tom je lépe (na oplátku ale neumí zatáčet), zároveň ale i moje E60 na 19" s M podvozkem je pohodlnější než Oct. II na 16", takže i pod pojmem pohodlí a komfort si každý může představit něco jiného.

Pro mě je pozice E60 jasná, je to prostě ideálně velký sportovní sedan. E90 pro mě ztratila smysl tím, že už i 4 lidé mají velký problém s prostorem a E65 je limuzína.
no já nevím abych si kupoval auto jen kvuli tomu jak vypadá i když bych věděl že je tvrdé, asi už jsem starej, ale sportovní to není furt, pokud to nemá DD tak je to strašně neobratný, poslední "sportovní" BMW byla tak e36 už E46 je těžká na pořádný svezení. s OCT II nesrovnavam, to je nejvíc šajze kar, ale jel si někdy třeba v Aurisu? to je auto pohodlnější než ta E60

Napsal: pát 28.08.2015 14:47
od TANN3R
Jel sem snad s každým modelem, který se běžně pohybuje na našich silnicích . i s Aurisem - btw podle mě dobré auto. Možná to vyznělo jinak než jsem to myslel. Chtěl jsem napsat že ve srovnání s běžným autem vyskytujícím se na našich silnicích a ve stejné cenové hladině (samozřejmě současné v bazaru)- což je i jmenovaná Oct II- umí být i E60 s Mpaketem na 19" pohodlná. Naopak není pohodlná když to člověk srovnává s E65 na 18" - prostě záleží na úhlu pohledu.

Btw. pro mě E60 nahradila 3er, protože jak jsem psal E90 je uvnitř opravdu menší než třeba Golf.
Taky když srovnám svoji E60 s paketem s E46 bez paketu nepřijde mi méně obratná, vždyť taky ty auta váží stejně..

Napsal: pát 28.08.2015 16:35
od jazet
e46 v e60 stejná hmotnost? To asi nebude úplně košer.

Napsal: pát 28.08.2015 21:09
od cabatomas
airbone píše:Uvazujem o predaji svojej 545i sedan 2004, so zaujimavou vybavou a doposial kvalitnym servisom. V druhej polovici septembra pojde na inzerat, ak by si stale hladal. Obcas jazdim do cz ak by si chcel obhliadnut :) som zo sk.
Moc krasna,co za ni budes chtit?

Napsal: sob 29.08.2015 07:11
od Esguterjunge
Tady se to rozjelo za tu dobu co jsem byl pryč

Co bude stát tvoje e 60 a mohl bys poslat víc fotek na esguterjunge@icloud.com ? A kdy budeš v ČR ?

Napsal: sob 29.08.2015 07:13
od JaraX
airbone, není lepší ji prodat do SK? myslím že kvuli registrační dani by to lidi víc ocenili a dostaneš za ni víc.

Napsal: sob 29.08.2015 07:17
od Esguterjunge
Ta e60 na fb je dost pěkná co myslíte ?

Napsal: sob 29.08.2015 12:27
od empeel
Ta fejsbuková je parádní, o tom žádná. Zachovalá a s perfektní výbavou. Ale ta cenovka je fakt trochu mimo, čekal bych že bude zlevňovat, ale inzeruje ji snad rok za tuhle cenu. Myslím že při troše snahy seženeš podstatně mladší za podobnou cenu. Ale být tebou bych majitele zkusil, jestli s ním nebude o ceně řeč.

Napsal: sob 29.08.2015 20:54
od Esguterjunge
Uvidíme dal bych mu narovinu o kilo míň je to sice hezky ale starý ..

Dneska jsem četl o nový 7-reihe

Napsal: pon 31.08.2015 01:24
od airbone
sry bol som mimo cez vikend. Cez tyzden mozem spravit nejake aktualne foto, nemam tych fotiek nejako moc....
Jj budem samozrejme sa snazit predat na SK, ale na taketo auto sa nemusi hned najst zaujemca, takze ponuknem kludne aj v CZ. Netusim ako to je s exportom do CZ, co su za poplatky atd.
V CZ budem niekedy v priebehu septembra cez vikend, ale presny datum este neviem :(