Stránka 4 z 5

Napsal: stř 17.06.2015 16:57
od sedyvlk6
Jo raději půjdu to jistější cestou. No tohle nechám někomu za 4000,- kdo se toho nebojí jinak je turbo v pohodě.

Napsal: stř 17.06.2015 19:55
od zdenda45
Ja se z tebe poseru...napises uz, proc do prcic to auto skube? cekaaaaaam kamarade cekaaaaam...

Napsal: stř 17.06.2015 20:03
od mi00wa
když napsal že má 3 vstřikovače špatné, to by mohl být problém!

Napsal: stř 17.06.2015 20:03
od sedyvlk6
Kdybych vědělproč škube tak bych to napsal ale ještě jsem auto nezprovoznil :D o víkendu tam dám vstřiky a turbo tak uvidíme.

Napsal: stř 17.06.2015 20:04
od mi00wa
na kolik ti vyšel repas ?

Napsal: stř 17.06.2015 20:36
od sedyvlk6
4000,-/ kus

Napsal: stř 17.06.2015 20:36
od sedyvlk6
4000,-/ kus

Napsal: stř 17.06.2015 21:46
od DaweTDS
sedyvlk6 píše:Jo raději půjdu to jistější cestou. No tohle nechám někomu za 4000,- kdo se toho nebojí jinak je turbo v pohodě.
Možná bych o někom věděl, kdo by to turbo za cca 3000,- koupil.
Pokud ho chceš prodat, tak mi napiš SZ

Napsal: ned 21.06.2015 20:04
od sedyvlk6
Tak opravdu začínám být zoufalý. Turbo vyměněné, svody vyměněné, vstřiky po repasu v Bosch servisu, podtlakové hadice nové, EGR nový, váha měněná a cukání zůstalo. Ku..a co ještě to může být. :cry:

Napsal: ned 21.06.2015 20:17
od MadButcher
Fakt to nemuze byt tim palivem?

Napsal: ned 21.06.2015 20:29
od sedyvlk6
MadButcher píše:Fakt to nemuze byt tim palivem?
Tankuju kvalitní naftu.Nalil jsem tam i Tec2000 a žádná ani minimální změna

Napsal: pon 22.06.2015 11:58
od xjr
Ahoj, mě to dělalo to samé. Napřed tam bývalo takové zaváhání a po tom i cukání tak kolem 1700 ot. min a jen nad 13 stupňů. Když jsem odpojil EGR - jen hadičku a zaslepil. Tak vše ok.Akorát se rozsvítila kontrolka motoru.
Takže jsem vyměnil EGR + ovládací ventil. Smazal diagnostikou autoadaptační parametry a snížil recirkulaci EGR na minimum. Vše diagnostikou BOSCH KTS . A zatím dobrý. Jede to výrazně lépe odspodu.

Napsal: pon 22.06.2015 12:57
od Teddy
Však jsem to taky hned na začátku psal. Odpojit a zaslepit EGR (i když je novej) a taky bych odpojil váhu. Jedno po druhym. Mezi tim vždycky najet nějaký km. Ono to ŘJ chvilku trvá, než zjistí, že nějaký čidla nemá. :D Asi holka není nejbystřejší. :D
Jestli problém zmizí, tak bych šel po čidlech, kabelech a konektorech. On zaoxidovanej kontakt dokáže hodně potrápit.
Jestli zůstane, tak bych šel po filtrech a po čerpadlech

Napsal: pon 22.06.2015 15:24
od sedyvlk6
No EGR jsem dával v prosinci nový ale ventil né ale hlavně nevím jestli mám správně zapojené podtlakové hadičky. Jeden technik mi vyndaval klapky ze sání a ten ventil zaslepoval ale nevím jestli ty hadičky třeba nepřeházel. Ví někdo jak to má být zapojené?

Napsal: pon 22.06.2015 17:12
od mi00wa
el. ventil taky docela často odchází.
jinak pořadí zapojení by neměl mít vliv.

Napsal: pon 22.06.2015 17:35
od sedyvlk6
jo ale kam která hadice :(

Napsal: pon 22.06.2015 20:29
od sedyvlk6
Tak že závada skoro zjištěna odpojil jsem teď podtlak k EGRu a škubání je pryč teď jen zjistit jestli je to egr nebo ventil. Ale jak?

Napsal: pon 22.06.2015 20:46
od Honza325
EGR můžeš zaslepit "kolečkem" vystřihnutym z tenkýho plechu - vložíš to mezi přírubu EGR ventilu a tim krkem co vede z chladiče spalin ( jak je to tam k sobě stažený tou sponou). Tim uplně zabráníš proudění spalin do sání a zjistíš tak, jestli ti EGR propouštěl nebo ne. No a ten el. ventil pod sánim můžeš vyndat a zkusit ho připojit na 12V, jestli se otvírá a zavírá uslyšíš. Změnou pólů si vyzkoušíš oba směry. Pokud to nebude nic dělat, je po něm.
Ten blbej ventil umí pěkně pozlobit a mě už taky jednou vytočil, když odešel cestou na dovolenou a kvůli neustále otevřenýmu EGRu se mi pořád, tak každých 20km vypaloval DPF. Takže jsem na pumpě zastavil, zaslepil EGR podtlak a bylo to. Doma jsem ho vyměnil, zase zapojil a průser byl pryč :)

Napsal: pon 22.06.2015 20:52
od DaweTDS
S tím tenkým plechem bych byl opatrnější.. já tam dal ocelový plíšek (kanistr od acetonu) a za 2 měsíce se to vylomilo a zastavil se až skoro před ventilem :-D chce to něco silnějšího.... je tam kolem 3 baru tlak a taky teplota.

Napsal: pon 22.06.2015 21:05
od Honza325
Já to poprvé kdysi zkoušel s vystřihnutym víčkem od zavařeniny a to se zkroutilo (asi po týdnu) a pak jsem dal taky silnější, ale už nevim sílu. Já aby tam nedal něco tlustýho, protože to by zase nedolíhalo.. Ale je to pravda, alobal ne :D