Stránka 4 z 4
					
				
				Napsal: pát 07.03.2014 18:27
				od cont17
				Diky moc ... takze je to m52 ...
			 
			
					
				
				Napsal: pát 07.03.2014 21:47
				od cont17
				Nahodou hlavu z vas nikto necistil niecim ? Myslim tie karbonove casti ku ventilom ,, ci nahodou na to nieje nieco cim to ide lahsie dole ,,, a sanie tak isto ,, cim ?
			 
			
					
				
				Napsal: sob 08.03.2014 10:11
				od Francis
				Terpenýnový olej
			 
			
					
				
				Napsal: sob 08.03.2014 11:41
				od cont17
				Mam v plane vylestit saciea vyfukove kanale do hladka  

 ,,,,
 
			
					
				
				Napsal: pát 28.11.2014 19:16
				od cont17
				Nazdar chlapi , mam problem , po dlhom case som auto zlozil , auto funguje ale za studena ked ho nastartujem hned si prida na 2000 cca , a tak drzi az pokial sa trochu neohreje , ked mu pri tych 2000 a studenom motore brnknem po plyne tak parkrat zakolisu otacky ,,, ked sa trochu ohreje tak postupne klesne ,,, ked ma prevadzkovu teplotu tak srale je z volnobehu taky prekvapeny , ked mu pridam tak ze mu brnknem po plyne zostane taky prekvapeny az ho pridusi ,,, vo vyssich otackach je to v pohode ,,, robil som tam hlavu a brusil , lestil sacie a vyfukove kanale , hlava ako nova , sanie zvnutra tiez , skrtiaca klapka vycistena  , je mozne ze ma moc vzduchu asi !? ,,, cim to vyriesim , druhu vahu ?  Volnobezny ventil ?