Stránka 4 z 5
Napsal: pon 20.06.2016 16:23
od Lukas7
No D3 interiér je úplný grc, tá hrana horná nad fukármi, stredový tunel kde ti zavadzá tá humusná páka na prevodovku, kastlík z Passata, a ešte tie páčky z Fábie, seriozne čo sa ti na tom interiéri páči? Okrem volantu ten je fakt krajší na A8. Interiér v sedme ked má drevodekor tak vyzerá na míle luxusnejšie ako v A8, ešte aj to ambient podsvietenie interiéru v tme je úplne top v 7er, podsvietené klučky atd.
A neviem teda kde bývaš, ale za mnou čo mám čiernu 7er v shadow line pakete a poriadne kolesá sa otáčajú všade, aj u Vás v ČR, idem popred obchod, zastávku, a otočí sa každý, ten dizajn pred FL 7er je práveže dosť zaujímavý. Súhlasím že možno A8 vyzerá o trochu mladšie, ale to len pre to že celá Audi má rovnaký tuctový dizajn, a zas až taký rozdiel to nieje, 7er zas neni okukaná.
A s displejom som spokojný s jeho umiestnením, je pekne čitatelný aj na slnku, nesvieti do očí v noci, a vypnúť sa dá stlačením ovládača, ostane zhasnutý na čierno a svieti ti len dole lišta s časom a dátumom.
Napsal: pon 20.06.2016 17:10
od JaraX
moje slova¨
ale kurevtor jede na cracku

Napsal: pon 20.06.2016 17:58
od James745
Zdravím talk nakonec prodávám svojí 745i . Nakonec jdu do 750i . Zde je můj odkaz
https://auto.bazos.cz/inzerat/62410258/BMW-745i-lpg.php. Tak zatím
Napsal: pon 20.06.2016 18:53
od JaraX
tak si hlavně pak tu 750i s výbavou
Napsal: úte 21.06.2016 09:26
od kurevtor
Bývám v Prahe, takže za E65 se tu fakt nikdo neohlídne, když každej blbec jezdí s novym 5.0D báwem na operák

Na vesnici jsi samozřejmě na sjetejch vosumnáctkách za krále podsvětí, to jo.
Ambiente světla bych zrovna moc nezmiňoval, v těch naopak zcela dominuje A8. Audiňácký červený světlo je mnohem lepší než oranžový v E65. Moje stará A4 měla lepší ambiente osvětlení než moje 745i.
A co se týče displeje - neříkám, že ten v E65 je úplně na hovno, ale je zřejmé, že to není dotažený. To s tím "vypnutím" vím, jenže to je ten problém - vypnout prostě nejde. Navíc já sedím dost vzadu a nízko, tak trošku ležim, a tak přes hranu vůbec tu dolní lištu s ukazateli klimatizace nevidím....
A že je displej čitelný - to ano, ale jde o funkční nedostatky - nedostatek místa pro název songu, rozdělení displeje na 2:1 apod. Například - je možné vlézt na CD 4 z měniče a tam navolit track 15? Ne. U CD v ASK zapneš CD a dostaneš se až do seznamu stop, proč to samé nejde u CD z měniče?

Ta lišta navíc není dost čitelná pro mě, mohly to udělat větší...
Diskutujeme tu naše dojmy a pocity z interiérů, to je ošemetný, měli bychom se zkusit spíše pohádat na základě faktů:
- faktem je, že v E65 jsou použitý hnusný šedivý plasty, v Audi jsou ty čudlíky mnohem mnohem lepší (pokud si je nerozškrábeš nehtama

)
- faktem je, že v E65 jsou nepodsvícený a nepopsaný čudlíky a některý čudlíky velmi chybí
- faktem je, že v E65 chybí úrovně hlasitosti rádia
Ale spíš by mě zajímala jedna věc... Giovanni - jak se s A8 jezdí v souvislosti se šířkou káry? Sedmička je dost široká a D3 je ještě o skoro 5cm širší... to může být dost problém, někdy je to na centimetry

Napsal: úte 21.06.2016 10:30
od JaraX
já nevím proč si pro tu suprovou A8 už dávno neběžíš a strácíš čas v E65
Napsal: úte 21.06.2016 10:43
od James745
Napsal: úte 21.06.2016 12:35
od Jaris330D
kurevtor píše:Bývám v Prahe, takže za E65 se tu fakt nikdo neohlídne, když každej blbec jezdí s novym 5.0D báwem na operák

Na vesnici jsi samozřejmě na sjetejch vosumnáctkách za krále podsvětí, to jo.
Ambiente světla bych zrovna moc nezmiňoval, v těch naopak zcela dominuje A8. Audiňácký červený světlo je mnohem lepší než oranžový v E65. Moje stará A4 měla lepší ambiente osvětlení než moje 745i.
A co se týče displeje - neříkám, že ten v E65 je úplně na hovno, ale je zřejmé, že to není dotažený. To s tím "vypnutím" vím, jenže to je ten problém - vypnout prostě nejde. Navíc já sedím dost vzadu a nízko, tak trošku ležim, a tak přes hranu vůbec tu dolní lištu s ukazateli klimatizace nevidím....
A že je displej čitelný - to ano, ale jde o funkční nedostatky - nedostatek místa pro název songu, rozdělení displeje na 2:1 apod. Například - je možné vlézt na CD 4 z měniče a tam navolit track 15? Ne. U CD v ASK zapneš CD a dostaneš se až do seznamu stop, proč to samé nejde u CD z měniče?

Ta lišta navíc není dost čitelná pro mě, mohly to udělat větší...
Diskutujeme tu naše dojmy a pocity z interiérů, to je ošemetný, měli bychom se zkusit spíše pohádat na základě faktů:
- faktem je, že v E65 jsou použitý hnusný šedivý plasty, v Audi jsou ty čudlíky mnohem mnohem lepší (pokud si je nerozškrábeš nehtama

)
- faktem je, že v E65 jsou nepodsvícený a nepopsaný čudlíky a některý čudlíky velmi chybí
- faktem je, že v E65 chybí úrovně hlasitosti rádia
Ale spíš by mě zajímala jedna věc... Giovanni - jak se s A8 jezdí v souvislosti se šířkou káry? Sedmička je dost široká a D3 je ještě o skoro 5cm širší... to může být dost problém, někdy je to na centimetry

Ty seš fakt na drogách, většina lidí nadává, jak jsou ty lišty a čudlíky u Audi ošizené. Většinou pogumované a poškrábané od nehtů. Milion čudlíků kolem řadičky, které lovíš poslepu. Mně I-drive vyhovuje, vše rychle dostupné. Podle mě má BMW ovladače, které opravdu potřebuješ. Né zvlášť NAVI, TV a já nevím co hovadin zbytečně. U BMW používám jen I-drive nahoru, dolů a doprava. Ovládání hlasitosti u BMW je takové divné, čudlík z leštěného hliníku by byl hezčí. Ovládání CD-měniče je normální, různé skladby se ti objevují na spodním řádku. Musíš si taky uvědomit, že je to I-drive první generace. A nejsem si jistý, jestli Mercedes a audi taky nejde podobným směrem.
Napsal: úte 21.06.2016 12:52
od JaraX
mě třeba idrive plně vyhovuje a rozhodně víc než CCC kde musí člověk do spousty pod menu, všecko mám vždycky hned, nic nemusím hledat, ale člověk s tím autem musí jezdit aby si na to zvykl, sedma není stavěná na to aby s tím člověk jel jednou za měsíc, tam je pak jasny že tápá v těch funkcích, kdo jezdí denně tak s tím problém nemá.
a čudlíky mi přijdou v E65 kvalítní, jediné co mi přijde nekvalitní jsou ty dva co otvíraj ledničku a loupou se.
Napsal: úte 21.06.2016 12:58
od fishmaker
co si budem povídat....u FL e65 jsou ty čudlíky hezčí...a proto sem si je vyměnil

Napsal: úte 21.06.2016 13:08
od Jaris330D
Nehledě na to, že se to MMI u A8 taky občas posere. Přestane vyjíždět a né každý si to umí opravit sám. Názvy skladeb mají vyřešené asi líp, ale jako logic to rozhodně nehraje. Vezl jsem jednoho člena AC (Lumpiq) a uznal, že Logic 7 hraje opravdu pěkně. Jemu se víc líbí audi, ale to jsem čekal, když má Audi

. Je to stejný, jako tady soused. Má Mercedes a prostě se mu líbí Mercedes

.
Napsal: stř 22.06.2016 12:19
od zzeli
James745 píše:http://srovnani.katalog-automobilu.cz/automobily/?ids%5B0%5D=1278&ids%5B1%5D=996
Vcera jsem presne na to samy koukal. Sirsi o 5 cm sice D3 je, ale v rozchodu kol. Kastle je sirsi u e65

Napsal: stř 22.06.2016 15:36
od kurevtor
JaraX píše:já nevím proč si pro tu suprovou A8 už dávno neběžíš a strácíš čas v E65
a já zas nevim, proč ty musíš být tak zasekanej ve svejch názorech a proč ti tak vadí, když se někomu líbí něco jinýho.

Kdyby byla A8 D3 v zadokolce tak už jí mam. Málem sem si jí koupil minulý rok, ale nepotřebuju druhej štyrlitr, zatim to neni kde parkovat, raději jsem koupil osmitunový V4 TDi.
Já mam E65 rád, ale abych si lhal do kapsy, že je to bezchybný auto, to nemam zapotřebí

Chci velkou bezpečnou silnou motokáru. Nic levnějšího než E65 není. Teda motýlek je ještě levnější, ale to je pro fotry. Spíš pro dědky.
Jaris330D: pochop, mrdám do huby co si "většina myslí o čudlících v Audi". Podle mě prostě vypadají lépe a že si někdo zničí pogumování nehty nebo nekvalitním vonítkem v autě je mi buřt. Hlavní ale je, že jsou alespoň černé a né dementě šedivé. To je totiž něco co u E65 nechápu - proč musí být ve všech barevných kombinacích interiéru ta prostřední příšerná lišta šedivá? Proč tohle neuměli udělat ve více barvách? Za denního světla je to slušnej hnus
A co se týče písniček z CD meniče - Ano, číslo songu je na té mini liště, ale to neřešim. Moje výtka se týkala toho, že si pustíš CD z měniče a chceš track 18 - tak musíš počkat až ti naskočí track 01 a pak 17x posunout track o jeden song. Z nějakýho chytrýho důvodu ale nemůžeš kliknout na CD a zobrazit seznam stop a vybrat ji přes iDrive.

Takže u jednoho CD to jde a u zbylých šesti to nejde. Demence.
Napsal: stř 22.06.2016 15:40
od kurevtor
Napsal: stř 22.06.2016 20:54
od vlastnemec
No BMW aspoň uvedla kombinovanou která je nejblíže skutečné co tu máme všichni a dá se udělat daleko nižší. U audi uvedená je od skutečné hodně vzdálená.
Všechny automobilky v tomhle lžou některé více jiné méně ale koncern v tomhle vede
kurevtor píše:A co se týče písniček z CD meniče - Ano, číslo songu je na té mini liště, ale to neřešim. Moje výtka se týkala toho, že si pustíš CD z měniče a chceš track 18 - tak musíš počkat až ti naskočí track 01 a pak 17x posunout track o jeden song. Z nějakýho chytrýho důvodu ale nemůžeš kliknout na CD a zobrazit seznam stop a vybrat ji přes iDrive.

Takže u jednoho CD to jde a u zbylých šesti to nejde. Demence.
Udělej si int. facelift a nebudeš mít na co nadávat. BMW e65 pustilo do světa 2001 a kdy audi D3? kolik tam chybí technologií oproti e65? Nové modely se začínají vyvíjet s uvedením předchozího modelu na trh, tak ji ten idrive odpusť byli první co ho udělali a potom to začali všichni kopírovat + body pro BMW jakmile vyšel nightvision v MB w221 tak ho dali do faceliftu e65 a nečekali až na f01.
Napsal: stř 22.06.2016 21:37
od Hanz
kurevtor píše:PS: kdyby interiér E65 nebyl vodfláknutej, tak inženýři alespoň podsvítí ukazatele na fukarech. Tohle měly audiny x let před E65 :lol
ne každá kravina v autě musí svítit, natož v zorném poli... já mám vždy stažené podsvícení na minimum, kdyby šlo vše vypnout jak u Saabu, hned bych to udělal

Napsal: stř 22.06.2016 22:10
od JaraX
mě taky nic podsviceneho nechybí v E65,
v E53 mi vadí že nesviti na středním vydechu to kolečko tepla/studena (zaplat panbuh že v sedmě je to v idrivu), ale aby mi muselo svitit kolečko kterym zavíram vydech, to fakt nemusím, když mám na tom kolečku ruku tak citim jestli fouka nebo ne.
Napsal: stř 22.06.2016 23:00
od Jaris330D
K čemu vůbec používáte to ovládání teploty (studená, teplá). Já ho mám pořád uprostřed.
Napsal: stř 22.06.2016 23:06
od Jaris330D
Hanz píše:kurevtor píše:PS: kdyby interiér E65 nebyl vodfláknutej, tak inženýři alespoň podsvítí ukazatele na fukarech. Tohle měly audiny x let před E65 :lol
ne každá kravina v autě musí svítit, natož v zorném poli... já mám vždy stažené podsvícení na minimum, kdyby šlo vše vypnout jak u Saabu, hned bych to udělal

Tak, jako škoda to je. Nějak by se to neprodražilo a ani by to ničemu nevadilo. Mercedes to třeba má. Na druhou stranu to vypadá, že usoudili, proč by někdo šahal na ty kolečka, když se dá klapka krokově ovládat v I-drive. Já mám ty středové zavřené a vůbec na ně nešahám. Je to spíš hezké na oko.
Napsal: čtv 23.06.2016 06:09
od JaraX
Jaris330D píše:K čemu vůbec používáte to ovládání teploty (studená, teplá). Já ho mám pořád uprostřed.
to je jednoduchý, kolečkama teploty na klimapanelu si nastavuješ kolik chceš mít stupnů na těle, tím kolečkem (nebo tím v idrivu u E65) nastavuješ jak teplej chceš mít vzduch na obličej, tzn v zimě topím a vrch mám na pulku, abych neusínal, jeden zákazník to měl na teplo a s tím autem nešlo, jet, za 5 min jsem byl uplně unavenej,