Čili má cenu to auto zvažovat?
Mně prostě připadá, že s takovymhle nájezdem musí být to auto už napůl ve smrti a rozvrzaný :-/ Nechce se mi koupit sedmu a po 5 tis. km měnit převodovku
Takže asi to bude chtít servisní knihu, což? Případně, kolikrát už měl být vyměněn olej v převodovce s tímhle nájezdem?
Já fakt nevim, nečo mi říká, že auto s nájezdem čtvrt mega a víc nekupovat...
hlavně si vem někoho kdo tyto auta servisuje třeba jaraxe nebo snejka či někoho podobného kdo tyto auta zná. At pak nebrečíš že do toho kilo nasypeš. To je jen na začátek rada at nejsi z těch co si podle hezkých řečí koupí auto co potřebuje investice v ceně poloviny auta.
Přesně jak psal jarax.
Jestli chceš, přijeď se na to podívat, FL kolečko idrivu, lišty klimy, startování, světel a displej mám taky, jen jsem to tam ještě nedal
LPG tam dělal Matyáš Vaněk a je tam asi 2 měsíce, funguje bez problému...
Čili má cenu to auto zvažovat?
Mně prostě připadá, že s takovymhle nájezdem musí být to auto už napůl ve smrti a rozvrzaný :-/ Nechce se mi koupit sedmu a po 5 tis. km měnit převodovku
Takže asi to bude chtít servisní knihu, což? Případně, kolikrát už měl být vyměněn olej v převodovce s tímhle nájezdem?
Já fakt nevim, nečo mi říká, že auto s nájezdem čtvrt mega a víc nekupovat...
Ja kupoval loni E66, na tachometru 160k. Jel jsem se na ni podivat se Snejkem a byli jsme tam skoro tri hodiny. Auto stoceny podle odhadu ze 300-400k. Prevodovka obcas lehce houpla (za studena) a na to mi Snejk rekl, ze to muze klidne takhle byt jeste x let a zatim je to po roce uplne stejne, takze jak rekl JaraX - chce to nekoho kdo tomu rozumi sebou.
SK je uplne k prdu, protoze stejne po koupi vymenis vsechny naplne, at je nekdo delal nebo ne.
Servisni kniha? Co to je?
Plati jednoduchy pravidlo. Nekoupit sracku. Pokud takovy auto nepoznas sam, tak vem s sebou nekoho, kdo to pozna.
To ze je nebo neni auto sracka vubec nezalezi na stavu kilometru, na servisni knizce. Zavisi to pouze a jen na aktualnim stavu auta a to je prave treba co nejlepe odhadnout, coz muze udelat jen clovek, co tomu bezvadne rozumi. A takovi lidi nastesti jsou. A tohle plati o jakymkoliv aute, nejenom BMW 7er
Ja osobne bych si auto za ctvrt mega, do kteryho po koupi muzes nasypat kdyz to "dobre pujde" dalsi ctvrt mega, koupil jedine po dukladne prohlidce zkuseneho cloveka. Jinak to snad ani rozumne udelat nejde. Jestli se pletu, opravte me.
fishmaker: projíždím weby každý den takže mi samozřejmě neunikla, viz můj komentář v Kupujeme 65 asi jsem moc vybíravej
zvažuju jestli nekoukat i po w220, přijde mi, že jsou ještě levnější než e65 Na druhou stranu, comfort seats vypadají mnohem lépe a celkově ten středový panel u motýlka tak nějak zůstal ve dvacátym století..
Jaraxi: pochlub se ty máš ted nějakej mercedes ? Mám pocit někdo něco říkal že jsi skočil z BMW do Medveda nebo to byl fám ?
Já bych raději šel e65 ale je pravda že jsem v mercedesu nejel. Ale ikdyž jsem viděl i debatu o starších merglech co stojí díly a jak některé řady rezaví i 8-10leté modely, tak mě to vzalo chuť na něj pomýšlet.
Jediné co se mě osobně líbí od mědvěda je MB CLS 500 má krásnej zvuk i motor.
nemam mergla, po e38 jsem měl e46 316i ta mi vydržela měsíc a šla do světa, pak jsem šel do 523i tour e39, to mě nebavilo vubec, e39 je jedno z nejhorších aut jaky jsem měl , no a ted mam e46 323i s M3 sedačkama a tisic dalšíma pikačovinama, e53 x5 4,4i taky celkem slušně naloženou, e36 316i compact, Transita TDDI a od tchana si pučuju e65 745i když potřebuju jet dalku
Pěkný a na co tolik aut ? každej v rodině má nějaké auto nebo všechny tvoje ?
323i je fajn motor a X5 4,4 bych nemusel osobně raději 3er pro mladou a 7er pro sebe a 4,4ka klidně v 7er značka ideál.
kurevtor píše:Takže asi to bude chtít servisní knihu, což? Případně, kolikrát už měl být vyměněn olej v převodovce s tímhle nájezdem?
A ty si myslíš, že Ti tohle pomůže? Jak serviska, tak Cebia jsou jen nesmyslné cáry papíru. Pokud má auto opravdu 345tis. tak bude mít servisku "vyplaněnou" třeba jen do 150tis a i tak stejně nikdy nezjistiš, jestli byl olej opravdu měněn po 15tis nebo se na to sralo, udělal se jen záznam do servisky a olej se měnil jednou za 60tis. To samé s převodovkou. Podle mne je důležitější v jaké stavu auto je. Bohužel ikdyž si s sebou vezmeš experta, on Ti řekne že je auto v cajku, tak se Ti může stát, že se převodovka posere...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Hurvajs má pravdu předsedo. podepisuji petici za pravdivý výrok.
Je jedno co má auto najeto ale stav toho auta a servisní historii. Zda to mělo prase co 10x bouralo nebo pan dokonalý co vše měnil a nechal čistit a auto bylo ručně myté atd... auto vypadá jako by sjelo s linky. Ikdyž má 400tis km na budících bude v lepším stavu, jak auto po praseti ve 180tis km který na servis kašlalo, jezdilo třeba i do lesa a vozilo seno a další sajrajt.
I takové auta jsem viděl za 3-4mega nová limuzína která vypadala jak vylágrovaná ...a koupil si ji jen cig.án. za kilo a drobný ikdyž auto mělo jen 240tis km nechtěl bych jej ani zadarmo.
jasně, samozřejmě, že jde o stav. Nemyslel jsem to tak, že v 345 tisících bude mít majitel do detailu vedenou servisní knihu.. Napsal jsem servisní knihu, ale myslel jsem spíš servisní historii, tj. faktury za provedené práce na autě. Pokud majitel tvrdí, že auto byl mazel, tak bych čekal, že bude přesně vědět co kdy servisoval a bude to moci doložit, nazajímají mě vyměněný stěrače apod., ale fundamentální věci typu výměna oleje v převodovce, nový brzdy atd... Jsem hodně naivní??
A samozřejmě, když v tom bude pan majitel vozit na zadnim sedadle svý dva dobrmany a přes noc mu bude auto sloužit jako kurník pro slepice tak ja jedno co je napsáno v servisce. Serviska je jen doplněk, resp. potvrzení toho co majitel tvrdí. A samozřejmě musí člověk brát v úvahu stáří auta a počet majitelů. Serviska pár let starýho auta ve 150 tisících s prvním majitelem bude mít trochu jinou váhu než serviska 10+ let starýho auta s 5 předchozími majitely