Stránka 4 z 7
					
				
				Napsal: ned 27.12.2015 14:01
				od JaraX
				mám asi 6ks, musel bych se podívat, hlavně by ti to určitě stačilo na to abys vyloučil že to je vstřikem
			 
			
					
				
				Napsal: ned 27.12.2015 14:03
				od Crazy23
				Jó, to určo :)
			 
			
					
				
				Napsal: úte 29.12.2015 23:29
				od Lucifer
				Tak dnes se vstřiky koupaly po štekry otevřený 2,5hod cca co nejblíž ke dnu ultrazvuku, několikrát prostříknuty přímo injekcí za chodu ultrazvuku a lezly z toho doslova černý sračky.
 
Další věc co mě zarazila je vidět na videu, při běhu na LPG je doba každýho vstřiku relativně normální a stále stejná na volnoběh.
Při přepnutí na benzín v levé části videa je vidět že vstřik se přepne na červenou barvu tak se auto rozhodne, že samo sebe zničí, vypadá to jak kdyby se chtělo uchlastat. Doba vstřiku se začne rapidně prodlužovat ale nejen to a hlavně nesmyslně se začne jebat. Je možný, že plynová jednotka tyhle hlody plynoucí z jednotky motoru dovede zkorigovat a upravit na rozumný hodnoty? Nebo si jen myslím, že sleduji dobu vstřiku ale ve skutečnosti je to něco jinýho ? Začínám trochu uvažovat o kabeláži z DME nebo samotný DME. Je dávaná z 4.8is
https://youtu.be/rTnnlmyz9Ro 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 09:13
				od JaraX
				to je mazec, právě že na volnoběh by to mělo mít kolem těch 3,5 - 4 ms, 
LPG jednotka neumí korigovat benzínovou, ona jen koriguje rozdíl LPG vs benzín, tzn příklad, plynař nastaví nějakej tlak na reduktoru, dá nějaky trysky, ale nic nejde udělat na 100 procent, pak je třeba doba vstřiku benzínu 4ms, ale LPG pro stejnou směs 4,3ms. 
LPG jednotka si pak ještě počítá teplotní a další korekce, např pokud poklesne tlak reduktoru, jednotka to přepočítá a prodlouží čas vstřiku, proto sou ty nové LPG prakticky nerozeznatelné od benzínu.l
ale pozor, pokud nastavím LPG že bude mít příliš bohatou směs, např že dám velký tlak a velké trysky, takže auto vstřikuje třeba i dál 4ms LPG, ale vstříkne dávku jako by benzín vstřikl za 7 ms, lambda to přispůsobí a doladí, pak dojde k tomu že si to auto upraví mapy, pak se přepne na benzín a strašně obohacuje aby to dohnalo.
další věc, pokud labmda dojde do konce své pusobnosti, tzn do limitu +-25 procent, tak se začně chovat přesně naopak, prostě si představ že je auto malinko chudé, jednotka benzínu to obohatí, auto je ještě víc chudé, víc to obohatí, ale jak se přesáhne 25 procent tak to přestane obohovat a naopak to začně ochuzovat, pak už to auto nejde vůbec seřidit, nechápu proč to tak je, ale už jsem si s tím vypekl,
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 10:34
				od Crazy23
				No je to masakr..takže vstřikama to vlastně vůbec nebude  
 
  
 zkusil bych přehrát soft v jednotce a uvidíme, třeba se to probere. A na tu jednotku z 4.8iS to jezdí už několik měsíců, tak si nemyslim, že by to bylo vyloženě tím
 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 10:48
				od JaraX
				však to jsem říkal jako první, třeba se tam jen zbláznil soft
			 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 10:55
				od Crazy23
				Já vim  :palec:  může se to normálně stát, jo? Nerad bych kupoval zase jednotku a to vše okolo  

 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 19:18
				od Crazy23
				DME přehráno a nic nového..už začínam bejt v koncích.. Kdybych dlouho neodepisoval, tak mě najdete v dobřanech v kazajce  

 
			
					
				
				Napsal: stř 30.12.2015 20:39
				od Lucifer
				Jen doplním, že SW v jednotce přehrán přes žlutou hlavu a PROGMANa kdyby měl někdo pochybnosti  

 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 17:35
				od Crazy23
				No nic, dnes se snad moc neožeru a zítra začnu rozebírat vše co uvidim, dokud na ten problém prostě nenarazim  

  Tak hezkej novej rok Vám všem a ať se daří  

 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 18:15
				od lp
				Pak jedině čerpadlo nedává požadovaný tlak.
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 18:38
				od Crazy23
				Měřili jsme na liště vypadá ok...hlavně malej tlak, když jsou svíčky černý a uchcaný?
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 19:10
				od Crazy23
				Vrtaj mi hlavou lambády...uvidim co zítra najdu v kabeláži
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 19:12
				od JaraX
				tak je odpoj
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 19:15
				od Crazy23
				Provedu :)
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 19:16
				od JaraX
				stačí přední,
			 
			
					
				
				Napsal: čtv 31.12.2015 19:17
				od Crazy23
				Jasná věc, před katem
			 
			
					
				
				Napsal: sob 02.01.2016 20:36
				od Crazy23
				Membrány sání ok a jsou průchozí.. Lambdy před katem odpojeny a beží, nebo spíš neběží to stejně
			 
			
					
				
				Napsal: ned 03.01.2016 10:34
				od lp
				Podle mě jestli jsou tedy vstřiky OK(snad ano).Tak je to to čerpadlo.Má nižší tlak a ŘJ to dorovnává na vstřicích delším otevíracím časem.
			 
			
					
				
				Napsal: ned 03.01.2016 10:40
				od JaraX
				u N62 si ale jednotka tlak neměří, takže na to nemá jak přijít